quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef DJRandall het volgende:
Kaarr, je pakje is binnen! Bedankt! Ben er blij mee...
Wanneer spreken we af om Leo grun over te dragen? Of wil je per post doen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef octopussy het volgende:
Wat een leuke is dat Sproetje![]()
Dames, ik spam nogmaals mijn spullies:
Veeeel positiekleding (met o.a. badpak en winterjas)
Beco Butterfly 2, vraagprijs ¤80,-
[ link | ]afbeelding ]
Rekbare draagdoek ByKay Olijf - Organic, maat M. Vraagprijs ¤20,-
[ link | afbeelding ]
Oei, dat weet ik niet. Ik vrees haast van niet, hoewel ik het heus wel wil proberen natuurlijk. 't is een heleboel stof. We kunnen de verzendkosten natuurlijk ook compenseren. Dat we bv 14 incl doen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef nijnepijn het volgende:
Zou die jas in een vlop passen innepin?
Ik heb nog wel een Nijntje mobiel, met een lief muziekje (zippadeedoodaaaa zippedieyeeee maar dan instrumentaal), zonder lampjes...quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:55 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog een tummytub werkeloos staan?
Of en mobiel met lichtjes en geluid?
yep een nieuwe tummytubquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:55 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog een tummytub werkeloos staan?
Of en mobiel met lichtjes en geluid?
Ik heb ook nog een tub, maar ik woon vast niet in de buurtquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik hoef alleen maar de tub.
We dachten er nog eentje te hebben maar het ding is onvindbaar dus zal wel niet dan...
innepin, Huubke vindt juist de lichtjes zo mooi, vandaar...
ik ben inmiddels al voorzien. dank je welquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tub, maar ik woon vast niet in de buurt
Bergen op Zoom
Ja, jongensquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef gizzfonz het volgende:
Buuv voor jongetjes? Dan heb ik misschien wel interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |