Ik heb een gele met play tray, zal alleen wel met pakketpost moeten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:23 schreef Jipster het volgende:
Heeft er misschien nog iemand een bumbo-stoeltje voor mijn menneke?
Ja! Moi :-)quote:Op zondag 8 april 2012 13:24 schreef McLaura het volgende:
Is er nog iemand met interesse in Little People? Zoja, dan ga ik even verzamelen en foto's maken.
Ik heb een gele met tray staan..quote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef Poezebeest het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een bumbo staan die ik mag overnemen, liefst inclusief tray?
Das toch ook best een leuk ideequote:Op zondag 8 april 2012 17:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil alles wel anders en dan kan fr van mij de boerderij overnemen?
In Hattem? Misschien wel ja!quote:Op zondag 8 april 2012 17:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Das toch ook best een leuk idee
Kom je naar de meet, de 21ste?
Dat zou een enorme doos schelenquote:
Hou het maar vast tot dan. Anders vinden Puck en ik een tripje Friesland ook wel leukquote:Op zondag 8 april 2012 17:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat zou een enorme doos schelenHet zit nu in een bigshopper, en ik heb er inmiddels al 5 poppetjes bijgedrukt, die slingeren hier nog een paar rond
Oh, dat is natuurlijk ook altijd leuk! Een FOKbezoekje van Puck! Ik stuur je nog even een dm-etje over iets anders.quote:Op zondag 8 april 2012 17:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hou het maar vast tot dan. Anders vinden Puck en ik een tripje Friesland ook wel leuk
Veel plezier ermee!quote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef TimeJumper het volgende:
Kleurdoos je kleertjes arriveerden gisteren!!!, bedankt![]()
Gizzfonz de jouwe zijn ook gearriveerd, dus ook bedankt
Ik heb 2 broeken voor je. Vind je het goed als ik ze morgen op de foto zet?quote:Op maandag 9 april 2012 18:56 schreef Kwisted het volgende:
Heeft er iemand nog H&M positiebroeken in maat 38 of 40? Het liefst iets wat geschikt is voor de zomer, zoals lichte skinny's of korte broeken, linnen broeken.
Ik zoek ook nog wat leuke shirts. En een witte 3kwart legging.
ik ben ze regelmatig tegengekomen op rommelmarkten, en binnenkort is het koninginnendag, dus zou je ook eventueel kunnen kijken? En bij de kruidvat/trekpleister hebben ze (soms?) ook dikkie dik boekjes.quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef Lamb29 het volgende:
Zelf op zoek trouwens naar boeken van dikkie dik..
Dame hier is ineens helemaal wild van die kat
ja tuurlijk!quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik heb 2 broeken voor je. Vind je het goed als ik ze morgen op de foto zet?
helaas niet meer in leesbare staat/. Zou inderdaad lekker de vrijmarkt op gaan en misschien in die voordeelboekenshops?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Lamb29 het volgende:
Gizzfonz ik ben benieuwd..
Anders idd een goeie van PE... ga ik de 30ste eens goed snuffelen..
Ik heb ze net bij het kruidvat zien liggen.... (hier in elk geval!) moet ik voor je halen? 3,99 p.s. geloof ik... zijn de grotere niet al te dikke voorlees gevallenquote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef Lamb29 het volgende:
Zelf op zoek trouwens naar boeken van dikkie dik..
Dame hier is ineens helemaal wild van die kat
Dit is wat er nog over isquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:40 schreef Troel het volgende:
Grote schoenenopruiming
[ afbeelding ]
Keq maat 21 soepele zool
[ afbeelding ]
Dr Visser maat 22
[ afbeelding ]
Trackstyle maat 22 met doos (neus gesleten)
[ afbeelding ]
Petit Shoes maat 23
[ afbeelding ]
Winterschoen maat 23
[ afbeelding ]
SuperFit maat 25
[ afbeelding ]
Shoesme maat 25 met doos
[ afbeelding ]
Winterschoen maat 26
[ afbeelding ]
Trackstyle maat 28 met doos
Reacties graag via PMIk heb geen idee wat schoenen nog waard zijn, ze zijn allemaal gedragen behalve eigenlijk de winterschoenen. Tegen elk aannemelijk bod is dus mijn vraagprijs
Oh ik ga eens kijken! Tnxs..quote:Op woensdag 11 april 2012 13:41 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik heb ze net bij het kruidvat zien liggen.... (hier in elk geval!) moet ik voor je halen? 3,99 p.s. geloof ik... zijn de grotere niet al te dikke voorlees gevallen
Jammer, (zelfs die rode polojurk niet?) wat zijn wel haar kleuren? hardroze oa?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:45 schreef dolphinqueen het volgende:
Sorry Amaranta. Het zijn niet Rosanne's kleuren.
Harde kleuren: Fuchia roze, blauw, paarsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jammer, (zelfs die rode polojurk niet?) wat zijn wel haar kleuren? hardroze oa?
Blauw en rood staan hem erg goed, maar als er een leuk model tussen zit neem ik hem toch welquote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef gizzfonz het volgende:
Dolphinqueen, ik heb denk ik nog wel een en ander liggen in 110. Nog voorkeur voor kleuren?
Is ie binnen?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef Vanyel het volgende:
Aandoenlijk kaartje van 'de oma van Lente' gekregen met dank voor de kleertjes voor Zuid Afrika.
Schattig
Ik vroeg me eigenlijk vooral af wat er zo aandoenlijk aan was.quote:
Mijn moeder is lief.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee hoor gewoon bedankt en het internet adres van de stichting en dat ze foto's voor ons gaat maken en onder haar naam nog moeder van L. En oma van L.
Hierbij jongenskleding maat 110/116quote:Op donderdag 12 april 2012 10:06 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog jongenskleding te koop in maatje 110?? Mijn zoontje groeit weer eens veelste hard !
En misschien ook meisjeskleding in 92?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:40 schreef gizzfonz het volgende:
Badjasje mickey maat 110/116 fleece
[ afbeelding ]
Gordijnen Cars Verduisterend bestaat uit 2 delen ieder deel 145Hoog 115 breed
[ afbeelding ]
Diverse shirtjes maat 68. Onderste blauwe shirtje is Villa Happ, de rest HM Barbapappa is al weg
[ afbeelding ]
Diverse shirtjes maat 62
[ afbeelding ]
Diverse broekjes kort/lang maat 68
[ afbeelding ]
Slaapzakjes, alleen de bovenste twee zijn nog beschikbaar, dik, maat 68
[ afbeelding ]
Diverse broekjes maat 74, onderste twee zijn weg
[ afbeelding ]
Trappelpakjes maat 50/56 nog nooit gedragen
[ afbeelding ]
Trappelpakjes 56-62 nog nooit gedragen
[ afbeelding ]
Koekiemonster en pinguin zijn al weg felgroene polo is maat 80, regenboog is 68 pooh is 62
[ afbeelding ]
Broek links 62, broek rechts 74 Rompers robot 50-56, gestreepte romper 74, rode romper 50-56 trui 68 shirtje 68
[ afbeelding ]
Diverse rompers van links naar rechts2x blauw 50-56 gele 62 blauw met hondjes 62 uil 62-68 streep 68 grijze rand 74-80 hello world 50
[ afbeelding ]
Trappelpakjes 56 Grijze en groen broekje van Mexx allebei 50-56 onderste twee zijn van Name it maat 62
[ afbeelding ]
3 broekjes van LIEF! jonggingstof maat 68
[ afbeelding ]
Barbapapa 74 romper met kraagje 74 romper met pijpjes 68 regenboog shirt maat 68
[ afbeelding ]
Mag allemaal voor kleine prijsjes weg, allemaal schoon zonder gaten en vlekken, moet alleen een strijkijzer over heen
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef gizzfonz het volgende:
Longsleeve MItch maat 92/98
[ afbeelding ]Ledikanthoesje
Snoopy cremekleurig
[ afbeelding ]
Schoentjes maat 23 met veters en klittenbandsluiting,
[ afbeelding ]
Dekbedhoes Winnie the Pooh, 1 persoons
[ afbeelding ]
Lakengoed ledikant (groene is al weg) Onderste rij zijn lakentjes met o.a. wolkjes en giraffes. Bovenste rij zijn hoesjes met helikopter/vliegtuig, ijsbeertje, giraffe
[ afbeelding ]
Mexx shirtje maat 92
[ afbeelding ]
Joggingstof jasje maat 62-68
[ afbeelding ]
Nijntje babyjasje maat 62
[ afbeelding ]
Broekje Ducky Beau maat 74
[ afbeelding ]
Mexx Corduroy broekje maat 68
[ afbeelding ]
Name it tuinbroekje met vale veeg op knie en kontzakken (hoort bij model) maat 80
[ afbeelding ]
Berenjasje maat 62
[ afbeelding ]
Name it korte broek maat 80
[ afbeelding ]
Korte broeken maat 98/104
[ afbeelding ]
Meisjes spijkerbroeken merk Jilly maat 98/104
[ afbeelding ]
Wie maakt me losHeb voor de liefhebber ook nog sneakers van o.a. nike en Kswiss
... wat vraag je ervoor?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Lamb29 het volgende:
Wat lief zeg!!
Lammetje wordt groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier interesse in??
Ik vond het gewoon schattig hoe enthousiast ze was. En sowieso leuk dat ze een kaartje stuurt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk vooral af wat er zo aandoenlijk aan was.M'n moeder heeft een jaar of zes geleden een hersenbloeding gehad en daarom komt ze, ook op papier, soms best nog moeilijk uit d'r woorden.
DM gestuurd enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef trui het volgende:
wij hebben een mooie mammoet skelter in de aanbieding. hij is/wordt hier veel te weinig gebruikt, en neemt alleen maar plaats in in de schuur die we eigenlijk nodig hebben voor andere dingen. ik zal morgen een foto maken. iemand hier belangstelling? (voor ik 'm op marktplaats zet)? hij is nog als nieuw, altijd netjes binnen gestaan.
Nageltjes to match!quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand interesse in een zomerslaapzak, 110 cm?
[ afbeelding ]
Hoe noord is noord? Normaal gesproken niet, maar misschien is mijn lief te porren voor een weekendje weg of dagje winkelen in een voor randstedelingen exotische stadquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
Phaidra, je komt niet toevallig in het noorden soms??? Evie heeft namelijk een rode en die jij hbet past. Prima op Liene haar kamer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |