Ja! Moi :-)quote:Op zondag 8 april 2012 13:24 schreef McLaura het volgende:
Is er nog iemand met interesse in Little People? Zoja, dan ga ik even verzamelen en foto's maken.
Ik heb een gele met tray staan..quote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef Poezebeest het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een bumbo staan die ik mag overnemen, liefst inclusief tray?
Das toch ook best een leuk ideequote:Op zondag 8 april 2012 17:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil alles wel anders en dan kan fr van mij de boerderij overnemen?
In Hattem? Misschien wel ja!quote:Op zondag 8 april 2012 17:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Das toch ook best een leuk idee
Kom je naar de meet, de 21ste?
Dat zou een enorme doos schelenquote:
Hou het maar vast tot dan. Anders vinden Puck en ik een tripje Friesland ook wel leukquote:Op zondag 8 april 2012 17:49 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat zou een enorme doos schelenHet zit nu in een bigshopper, en ik heb er inmiddels al 5 poppetjes bijgedrukt, die slingeren hier nog een paar rond
Oh, dat is natuurlijk ook altijd leuk! Een FOKbezoekje van Puck! Ik stuur je nog even een dm-etje over iets anders.quote:Op zondag 8 april 2012 17:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hou het maar vast tot dan. Anders vinden Puck en ik een tripje Friesland ook wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |