Wel in 92! maar ja dat vroeg je niet hequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:45 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog spijkerbroeken van Name It in maat 86?
Ik overleg vanavond even met mijn lief of we een ritje Hoogeveen zien zitten, anders is 'ie voor jou!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:47 schreef Joell het volgende:
[..]
voor die prijs kom ik m wel halen, dus als niemand die voor mij was m wil dan wil ik wel.
Jeej!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik overleg vanavond even met mijn lief of we een ritje Hoogeveen zien zitten, anders is 'ie voor jou!
Ah, handig om te wetenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jeej!
ik ben overigens gewoon sacrecoeur, dus als je wilt pm-en graag naar dat account
net even gereageerd via zusjes account, per ongeluk
Maar die willen we welquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wel in 92! maar ja dat vroeg je niet he![]()
![]()
Somebody anybody?
Voor jongetjes?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wel in 92! maar ja dat vroeg je niet he![]()
![]()
Somebody anybody?
Er was via pb ook al interesse... Ik roep zogauw ik iets weet!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef twentemeisje het volgende:
Als KD het niet overneemt dan heb ik wel interesse in je Lamaze-spulletjes Lamb!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef DJRandall het volgende:
Kaarr, je pakje is binnen! Bedankt! Ben er blij mee...
Wanneer spreken we af om Leo grun over te dragen? Of wil je per post doen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef octopussy het volgende:
Wat een leuke is dat Sproetje![]()
Dames, ik spam nogmaals mijn spullies:
Veeeel positiekleding (met o.a. badpak en winterjas)
Beco Butterfly 2, vraagprijs ¤80,-
[ link | ]afbeelding ]
Rekbare draagdoek ByKay Olijf - Organic, maat M. Vraagprijs ¤20,-
[ link | afbeelding ]
Oei, dat weet ik niet. Ik vrees haast van niet, hoewel ik het heus wel wil proberen natuurlijk. 't is een heleboel stof. We kunnen de verzendkosten natuurlijk ook compenseren. Dat we bv 14 incl doen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef nijnepijn het volgende:
Zou die jas in een vlop passen innepin?
Ik heb nog wel een Nijntje mobiel, met een lief muziekje (zippadeedoodaaaa zippedieyeeee maar dan instrumentaal), zonder lampjes...quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:55 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog een tummytub werkeloos staan?
Of en mobiel met lichtjes en geluid?
yep een nieuwe tummytubquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:55 schreef Asyniur het volgende:
Heeft er iemand nog een tummytub werkeloos staan?
Of en mobiel met lichtjes en geluid?
Ik heb ook nog een tub, maar ik woon vast niet in de buurtquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik hoef alleen maar de tub.
We dachten er nog eentje te hebben maar het ding is onvindbaar dus zal wel niet dan...
innepin, Huubke vindt juist de lichtjes zo mooi, vandaar...
ik ben inmiddels al voorzien. dank je welquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tub, maar ik woon vast niet in de buurt
Bergen op Zoom
Ja, jongensquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef gizzfonz het volgende:
Buuv voor jongetjes? Dan heb ik misschien wel interesse
Gaat het je om de schuine rits? Of de slaapzak zelf? Want ik heb wel iets wat er op lijkt. Een purflo. Ook met schuine rits. En afritsbare mouwen. Het is een 90cm in het limegroen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig een ISI MINI slaapzak met lange mouwen, 80 cm ter overname voor een mooi prijsje?
[ afbeelding ]
Ik op dit moment geen foto van de slaapzak zelf.quote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb je een foto? Het is namelijk om nu nog even te overbruggen, vind een slaapzak zonder mouwen nog iets te koud eigenlijk
kringloop?quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef ymme het volgende:
Ok, hier een placemat issue
Ik ben al tijden op zoek naar de wat 'dikker' placemats die dus niet van je tafel schuiven. Mart heeft er nu één van barbapapa, maar die zijn glad, dus glijden zo van tafel af.
Oma heeft er nog één van vroeger, met de berenboot en dat is zn dikke placemat en die glijden dus niet van tafel af.
Zijn deze nog te koop? Of is er echt alleen nog maar de dunne gladde versie te koop?
Snappen jullie het een beetje
Kan je een foto maken van de slaapzakken met afritsbare mouwen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef mrien het volgende:
Ik heb wel 2 slaapzakken met afritsbare mouwen, niet vreselijk dik of specifiek dun, maat 90 cm geloof ik. Kan wegfloot maken bij interesse
En ook nog 2 zonder mouwen
Vierseizoenen is net even iets te warm voor nu, maar wel bedankt voor het aanbieden!quote:Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef mikoxx het volgende:
cyntiaa ik heb wel een vierseizoenenslaapzak liggen. Met afritsbare mouwen in uitritsbare binnenvoering. Is dus in alle seizoenen te gebruiken. Hij heet 'combisleeper' is wel te googelen. Kleur is wit.
Doe ik straks evenquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:54 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan je een foto maken van de slaapzakken met afritsbare mouwen?
Antislip plakkertjes eronder plakken.. voila kan niet meer schuiven.quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef ymme het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar de wat 'dikker' placemats die dus niet van je tafel schuiven. Mart heeft er nu één van barbapapa, maar die zijn glad, dus glijden zo van tafel af.
Oma heeft er nog één van vroeger, met de berenboot en dat is zn dikke placemat en die glijden dus niet van tafel af.
Zijn deze nog te koop? Of is er echt alleen nog maar de dunne gladde versie te koop?
Geen idee of je airmiles spaart, maar wij hebben laatst 2 gratis kaartjes via de site "gekocht"quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:28 schreef ymme het volgende:
Wellicht dat iemand hier dit weet:
As weekend gaan wij een weekend weg. We willen dan ook naar de dierentuin in Emmen gaan.
Maar voor zover ik kan zien zijn er geen acties op dit moment? Voor kortingen?
Nee geen airmiles helaas.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Geen idee of je airmiles spaart, maar wij hebben laatst 2 gratis kaartjes via de site "gekocht"
ikeaquote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef ymme het volgende:
Ja misschien wel!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Is er interesse in een V-tech learning console, wat spelletjes voor drie jarigen en wat boekjes ( vooral dora en peppa pig? dan maak ik foto's
Ja halloquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
De tas staat te verstoffen .... Iemand interesse?? Is de luiertas van Hema
Nog wat 'nieuwe aanwinsten' van mijn te klein tas
[ afbeelding ]
O. is er net uit... officieel geloof ik 74, maar vallen als een grote 80 vind ik..
Heb je die stoffenkubus nog? Zo ja wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Lamb29 het volgende:
Wat lief zeg!!
Lammetje wordt groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier interesse in??
Tot dusverre nog niemand voor de thomas,quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef -Spring het volgende:
Oh, wauw, móchten er nog Thomasboekjes overblijven, dan weet ik wel een geinteresseerde!
Echt? Wij hebben één klein Thomasboekje en die moet elke avond mee naar bed, zo gek is ze erop. Doe je die weg ook?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Tot dusverre nog niemand voor de thomas,
Er is eventueel ook nog kleine thomas boekjes, met alle thomas vriendjes geloof stuk of 50!! die krijg je hier niet in NL..
die zijn wel engelstalig ook , uhm even denken 25 plus verzend met die 50 kleintjes ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Echt? Wij hebben één klein Thomasboekje en die moet elke avond mee naar bed, zo gek is ze erop. Doe je die weg ook?
En wat wil je voor die twee boekjes hierboven hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |