Gaat het je om de schuine rits? Of de slaapzak zelf? Want ik heb wel iets wat er op lijkt. Een purflo. Ook met schuine rits. En afritsbare mouwen. Het is een 90cm in het limegroen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig een ISI MINI slaapzak met lange mouwen, 80 cm ter overname voor een mooi prijsje?
[ afbeelding ]
Ik op dit moment geen foto van de slaapzak zelf.quote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb je een foto? Het is namelijk om nu nog even te overbruggen, vind een slaapzak zonder mouwen nog iets te koud eigenlijk
kringloop?quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef ymme het volgende:
Ok, hier een placemat issue
Ik ben al tijden op zoek naar de wat 'dikker' placemats die dus niet van je tafel schuiven. Mart heeft er nu één van barbapapa, maar die zijn glad, dus glijden zo van tafel af.
Oma heeft er nog één van vroeger, met de berenboot en dat is zn dikke placemat en die glijden dus niet van tafel af.
Zijn deze nog te koop? Of is er echt alleen nog maar de dunne gladde versie te koop?
Snappen jullie het een beetje
Kan je een foto maken van de slaapzakken met afritsbare mouwen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:47 schreef mrien het volgende:
Ik heb wel 2 slaapzakken met afritsbare mouwen, niet vreselijk dik of specifiek dun, maat 90 cm geloof ik. Kan wegfloot maken bij interesse
En ook nog 2 zonder mouwen
Vierseizoenen is net even iets te warm voor nu, maar wel bedankt voor het aanbieden!quote:Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef mikoxx het volgende:
cyntiaa ik heb wel een vierseizoenenslaapzak liggen. Met afritsbare mouwen in uitritsbare binnenvoering. Is dus in alle seizoenen te gebruiken. Hij heet 'combisleeper' is wel te googelen. Kleur is wit.
Doe ik straks evenquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:54 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Kan je een foto maken van de slaapzakken met afritsbare mouwen?
Antislip plakkertjes eronder plakken.. voila kan niet meer schuiven.quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef ymme het volgende:
Ok, hier een placemat issue
Ik ben al tijden op zoek naar de wat 'dikker' placemats die dus niet van je tafel schuiven. Mart heeft er nu één van barbapapa, maar die zijn glad, dus glijden zo van tafel af.
Oma heeft er nog één van vroeger, met de berenboot en dat is zn dikke placemat en die glijden dus niet van tafel af.
Zijn deze nog te koop? Of is er echt alleen nog maar de dunne gladde versie te koop?
Snappen jullie het een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |