quote:Op woensdag 25 april 2012 09:35 schreef oeke het volgende:
Ik zoek ook iets!
Meisjesrompers maat 62-68 en dan het liefst met korte mouw of spaghetti bandjes.
In Amsterdam. En ik wacht met spanning op de fotoquote:Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef gizzfonz het volgende:
Stiemie, bedrek heb ik, zal straks even foto opzoeken, is in ieder geval die ze bij de leen bakker verkopen. Waar woon je?
Even een link van de fabrikant, batterij van camera is leeg. Is zo goed als nieuw, want smurf hier blijft netjes in bed liggen. Zeg maar wat je kwijt wilt. Ik woon helaas niet in de buurt van Amsterdam dus dan zou ik er pakje van moeten maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
In Amsterdam. En ik wacht met spanning op de foto
He verdorie, het zal toch niet.. Vind je het goed om tot vrijdag te wachten? Is er dan nog niets, dan maak ik het geld terug aan je over. ...tntquote:Op woensdag 25 april 2012 12:44 schreef dolphinqueen het volgende:
Nog steeds niks binnen gizzfonz. Zal het pakketje dan echt zoek zijn in de post..
Tuurlijk, ik zal de postbode hier opwachtenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
He verdorie, het zal toch niet.. Vind je het goed om tot vrijdag te wachten? Is er dan nog niets, dan maak ik het geld terug aan je over. ...tnt
Er staan er zeker wel wat op marktplaats ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef gizzfonz het volgende:
Die heb ik gehad Ymme, maar ik vond het een onding, niet echt stabiel en leeg laten lopen was een ramp. Helaas heb ik em toen bij grof vuil gezet. Staan ze niet op marktplaats?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar is Flexibath (http://www.flexibath.nl/) dan niks voor jullie Ymme?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Er staan er zeker wel wat op marktplaats ja.
Heb enkele verkopers een mail gedaan, maar krijg maar geen bericht terug.
En had het liefst voor as weekend zn bad in huis. Zodat Mart lekker in bad kan met neutral badolie. Zijn huid is heel erg droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |