De v-tech console, het v-tech dora boek, de Dora boxset en Dora hardcovers zijn voor Mrien!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Dick Bruna reuze kwartet
[ afbeelding ]
Pom ti dom (nl)
[ afbeelding ]
Dora hardcover educatieve boekjes (nl)
[ afbeelding ]
Zit geloof ik 1 of 2 spelletjes bij
[ afbeelding ]
Prinsessenboekje is engelstalig, met de toverstaf kun je over codes scannen en krijg je geluidjes/muziekjes
Hello kitty is NL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(en)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 boekjes in boxset Dora engelstalig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peppa engelstalig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wooden buttons ook!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Misschien dat jullie me ook wel kunnen helpen.. Ik ben op zoek naar effen jumpsuits (zoals die van GMK) met lange mouwen, in maat 50/56, maar die van GMK zijn uitverkocht.
Iemand tips?
Als Cynthia ze niet wil ben ik wel geïnteresseerd!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:36 schreef mrien het volgende:
Hierbij de slaapzakjes cynthia
[ afbeelding ]
90 cm zijn ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pieter Postquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:48 schreef gizzfonz het volgende:
Kan ik iemand nog plezier doen met leesboekjes?
Pieter Post redt de Ijscomachine
Pieter Post krijgt de waterpokken
Pieter Post en het Vliegerfestival
Bert en Ernie en de Dino Baby
De wedstrijd van slakje (met wiebelogen)
Het feest van Rupsje (met wiebelogen)
Kikker heeft honger (met wiebelogen)
Het vrolijke zomer voorleesboek van Marianne Busser en Ron Schroder
Fisher Pricve mijn eigen potje met stickers en beloningskaart
Bo en Babs in de winde, in de regen, in de zon (3 boekjes)
The world of Cars Vtech geluidenboek
Ik vind je lief mama
Spelen met Thomas (magnetenboekje)
De drukke dag van Dennis (boek met magneetjes om klok te leren kijken
Allemaal netjes, geen ezelsoren, de boeken met magneten zijn compleet.
deal!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:00 schreef gizzfonz het volgende:
flugeltje, 3.50 voor alledrie ex verzendkosten?
Ik ben inmiddels al voorzien maar toch bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:29 schreef Cyntiaa het volgende:
Omslagdoek als in met een mutsje? Ik heb er een van de Hema
Ik heb interesse in de deken mocht je hem nog niet verkocht hebben!quote:Op zondag 22 april 2012 20:24 schreef Poppedein het volgende:
Heerlijke, als nieuwe, Koeka wafel/teddy wiegdeken 75x100 cm. ¤25,-
[ afbeelding ]
Prijzen excl verzenden
Verkoop je de Tangle ja? Dat is hier nog steeds een groot succes, bij beide herenquote:Op zondag 22 april 2012 11:44 schreef Lamb29 het volgende:
Luie zondagNet een kast uitgemest...
[ afbeelding ]
6x basic 86... ¤2.50
(prenatal, hema, h&m)
[ afbeelding ]
Rokjes...
Linksboven: maat 74 maar valt als 80
Linksonder: maat 68(!) maar valt ook eerder als 80
Rechtsboven: Hema maat 80
Rechtsonder: Mexx maat 80 (marktplaatsje, maar bleek een broekje in vast te zitten.. Niet handig in de winter.. Nooit gepast)
[ afbeelding ]
H&M en Esprit.. Beide marktplaatsjes die op t kdv afgeragd zijn.. Mogen voor verzendkosten weg..
[ afbeelding ]
Shirtjes 86..
Linksboven was van L. van Spring... Helaas te smal voor mijn dame (officieel 92, valt als een smalle 86)
Linksonder is 86/92..
Rechtsboven officieel 98/104 (what?!) eerder 80/86 voor een smalle dame..
En t overzichtje.. staan ook nog een paar 'nieuwe' dingen tussen
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Sokjes & Schoentjes
Diversen
Speelgoed
En een grijze minimonkey mag ook gaan!
Sorry, de deken is inmiddels (onder voorbehoud) verkocht, mocht het om eoa redeniet doorgaan dan hoor je t van me!!quote:Op maandag 23 april 2012 09:26 schreef Frups het volgende:
[..]
Ik heb interesse in de deken mocht je hem nog niet verkocht hebben!
Dat is goed! Dank je wel!quote:Op maandag 23 april 2012 09:39 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Sorry, de deken is inmiddels (onder voorbehoud) verkocht, mocht het om eoa redeniet doorgaan dan hoor je t van me!!
Ik heb eventueel die van de H&M van vorig jaar. 86/92. Blauw met een rokje eraanquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:57 schreef Grunsfan het volgende:
En heeft er iemand nog een leuk badpakje in maat 86, niet roze, over?
idd daar werd ik ook gelijk verliefd op. Maar helaas het blijft er hier bij éénquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef twentemeisje het volgende:
Oh Kim wat een prachtspul!Als ik zwanger zou zijn dan kocht ik direct die 'slaapzakjes' van je!
Same here.... *sleurt man richting bed!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef twentemeisje het volgende:
Oh Kim wat een prachtspul!Als ik zwanger zou zijn dan kocht ik direct die 'slaapzakjes' van je!
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat74#quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
idd daar werd ik ook gelijk verliefd op. Maar helaas het blijft er hier bij één![]()
Heeft iemand jongetjesbroeken kort en lang in de maat 74/80???
ik zweer echt bij de Small-fit van We. soms wel een maatje kleiner kopen dan ze nodig hebben, maar die zitten echt heel mooi. Smalle broeken van Cars (even vragen in de winkel welke het smalle model zijn) en Name-it inderdaad. Broeken van de Hema, H&M enzo passen hier nooit. Wat ook altijd mooi zit maar die eigenlijk wel erg duur zijn is Vingino.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef Twinkly het volgende:
Buuf wat een leuke shirtjes, die oranje met de sprinkhaan vind ik super leuk! Maar Niels zit nog maar in 92
Bij gebrek aan een luierkont ben ik op zoek naar smal vallende broekjes in maat 92 of 98 (of merkentips!). Vooral smal bij de kont, gewoon rechte pijpen of bootcut. Niels heeft twee Name It broekjes die erg mooi vallen, maar die zijn al wat aan de korte kant, van Name it moet hij dus al maat 98. Terwijl Hema veel te lang (en wijd) valt in grote matenIk heb gisteren zijn oude Hema broekjes in maat 86 geprobeerd, maar die zijn echt te kort
misschien zijn de verhoudingen nog wat anders? mijn jongens zijn echt smal (nou ja, je hebt ze gezienquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef Vlindur het volgende:
Als Rienk wakker is zal ik die WE's nog eens bekijken. Ik heb dan vast geen Small-fits.
Ik zie ze wel vaker, maar dan zijn de benen smal, de kont blijft gewoon flodderen om zn billen![]()
Echt, Rienk zn broeken zitten vaak pas mooi als hij nodig een schone luier moet![]()
hihiquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef Vlindur het volgende:
Echt, Rienk zn broeken zitten vaak pas mooi als hij nodig een schone luier moet![]()
ja, dat denk ik inderdaad ook. je hebt echt prachtige jongens, maar de mini-kinderbroeken hebben allemaal van die extra ruimte voor een luier... En voor de geen-kontigen ziet het er vaak echt niet uit. Smal zijn ze dus wel, maar niet bij de kontquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien zijn de verhoudingen nog wat anders? mijn jongens zijn echt smal (nou ja, je hebt ze gezien) en dat gaat goed, maar dan wel 146 waar een 152 zou moeten, anders staat ie er idd middenin.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb nog wel wat wasbare luiers voor Rienk om zijn broeken op te vullen
De broeken zijn vast meegegroeid met de jeugd.. in de breedtequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien zijn de verhoudingen nog wat anders? mijn jongens zijn echt smal (nou ja, je hebt ze gezien) en dat gaat goed, maar dan wel 146 waar een 152 zou moeten, anders staat ie er idd middenin.
Ik gebruikte eigenlijk al een hele tijd geen wasbare meer, omdat hij steeds erdoorheen lekte met zijn enorme peuterplassen in een keer. Maar nu draagt hij geen luiers meer (en ligt nu voor het eerst zonder luier in bed, omdat hij bewust na het slapen in zijn luier plast. Ik ben heel benieuwd hoe het gaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]Gebruik je ze niet meer voor Niels trouwens?
Spannend!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:15 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik gebruikte eigenlijk al een hele tijd geen wasbare meer, omdat hij steeds erdoorheen lekte met zijn enorme peuterplassen in een keer. Maar nu draagt hij geen luiers meer (en ligt nu voor het eerst zonder luier in bed, omdat hij bewust na het slapen in zijn luier plast. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Vlinder op 25-04-2012 02:32:38 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Het valt me ook zwaar om het weg te doen, erg hè..?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef twentemeisje het volgende:
Geen idee welke dat is maar klinkt leuk! Ik denk alleen dat ie te groot is maar heb je een foto?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb eventueel die van de H&M van vorig jaar. 86/92. Blauw met een rokje eraan
Cars! Echt. En die kosten nieuw ook 19 euro ofzo. Ongeveer in dezelfde prijsklasse als h&m. Duurste iets van 40. Máár! Ze zijn wel heel stevig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
hihi
Dankjullie voor de tips, WE gaat dan denk ik pas werken wanneer hij echt in maat 98 zit zodat ik een maat kleiner kan nemen, of valt het dan best aan de kort kant? Ik heb iets met broeken die bijna/ net te kort zijn, ik vind het al snel hoogwater lijken
Hij valt redelijk klein. Ik zal morgen een foto voor je makenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Geen idee welke dat is maar klinkt leuk! Ik denk alleen dat ie te groot is maar heb je een foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |