Ik wilde het net voorstellen. Ik zie nl wel wat, maar zo wordt het toch lastig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:58 schreef twentemeisje het volgende:
Lieve Groofsken, misschien is het handig om er een briefje bij te leggen wat welke maat is? Of het bij de foto te zetten?
Wel veel meer werk, alles apart op de fotoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]Jij doet dat veel handiger
.
Ja doe eens na, dat kijkt makkelijker,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
.
nou ik weet het niet hoor, dat is een pak meer werk dan alles samen tegelijk op de foto gooienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
.
dan upload je het toch naar bijv. www.mijnalbum.nl of een aparte photobucketmap?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
ja, alles appart ga ik niet doen, dat is inderdaad veel meer werk. Maar ik zou wel net zo een linkje naar mijn album willen plaatsen, zodat ik niet alle foto's hier hoef te plaatsen.
Ehm, hoe heb je dat gedaan, een linkje naar mijn album?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
maat 74 en 80
Gooi m er ook weer s in...Dit is wel vooral winter
Moet nog steeds de rest s uitzoeken![]()
Reactie graag via pm.
Uhm gewoon de link kopieren en toen dml dr bericht gequote en haar link vervangen voor de mijne":+quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ehm, hoe heb je dat gedaan, een linkje naar mijn album?
Ik kan geen linkje vinden.
als jij nou de jouwe pokon geeft, kanik van jou afnemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, ik doe het ook gelijk op de foto zetten![]()
Maar groofs leuk spul! Helaas bak ik geen kleintje nu.
Son, geef Floris eens wat pokon. Dan kan ik weer afnemen
En dan nog een naam gevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumedit&key=ONQL3LS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |