Ik ook zeker niet, maar die geluidjes toen waren wel apart...quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
Die scene tussen Renly en Loras was erg tam vergeleken met de verschillende verschrikkelijke slechte andere sexscenes.
En ik heb ook geen probleem met zoenende mannen.
Ja..?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef VeX- het volgende:
Alsjeblieft.
Een topic voor de mensen die de boeken al gelezen hebben en daar onder andere lekker kunnen babbelen over hoe bepaalde mensen zijn gecast en of ze wel of niet voldoen aan hun verwachtingspatroon.
Dan kunnen wij tv-kijkers hier volkomen neutraal de nieuwe afleveringen kijken en discussiëren zonder dat we gespoilerd worden. Prima oplossing toch?
Ik ook niet...vond deze scene overigen best erotisch...of mag ik dat als hetero man beter niet zeggen......quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
Die scene tussen Renly en Loras was erg tam vergeleken met de verschillende verschrikkelijke slechte andere sexscenes.
En ik heb ook geen probleem met zoenende mannen.
Ik snap niet dat je iets aansnijdt wat al is besproken en afgesloten. Het was geen spoiler, klaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:27 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet kunnen begrijpen dat dit topic daar niet voor bedoeld is.
Gaat dit weet over wat ik gepost heb? Ik dacht dat we daar nu wel klaar over warenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:27 schreef VeX- het volgende:
Blijkbaar niet, want ik heb nog steeds boekspoilers voorbij zien komen en er word gewezen op het belang van op het oog insignificante personen.
Ik snap niet dat mensen niet kunnen begrijpen dat dit topic daar niet voor bedoeld is.
Al word er maar een persoon gespoilerd dan is dat er een teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Romeo en Julia gaan allebei dood.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef Sheepcidus het volgende:
misschien moeten we eens echte spoilers posten
Er is in dit deel nog helemaal niks gespoilerd, alleen gespeculeerd door net zoveel niet lezers als lezers en we hebben het er allang over gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:27 schreef VeX- het volgende:
Blijkbaar niet, want ik heb nog steeds boekspoilers voorbij zien komen en er word gewezen op het belang van op het oog insignificante personen.
Al word er maar een persoon gespoilerd dan is dat er een teveel.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
quote:
ja maar... ja maar... ik vind het leuk hierquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:24 schreef VeX- het volgende:
Alsjeblieft.
Een topic voor de mensen die de boeken al gelezen hebben en daar onder andere lekker kunnen babbelen over hoe bepaalde mensen zijn gecast en of ze wel of niet voldoen aan hun verwachtingspatroon.
Dan kunnen wij tv-kijkers hier volkomen neutraal de nieuwe afleveringen bespreken zonder dat we gespoilerd worden. Prima oplossing toch?
quote:
Bitch please, Romeo & Julia kenden elkaar in totaal nog geen 5 dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Bitch please, Romeo & Julia kenden elkaar in totaal nog geen 5 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]werden meerdere mensen namelijk een persoon, twee personen, drie personen en ik ook nog gespoilerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om of dat voor de boeklezer geld als een spoiler. Het gaat erom dat mensen zich gespoild voelen, omdat je op dit punt in de serie niet kan weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daaruit kan ik nu al uitmaken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef VeX- het volgende:
Naar aanleiding van deze boekspoiler
[..]
werden meerdere mensen namelijk een persoon, twee personen, drie personen en ik ook nog gespoilerd.
Het gaat er niet om of dat voor de boeklezer geld als een spoiler. Het gaat erom dat mensen zich gespoild voelen, omdat je op dit punt in de serie niet kan weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daaruit kan ik nu al uitmaken datOk duidelijk, maar er was dus op de vorige pagina een hele discussie gaande over een latere zogenaamde spoiler die geen spoiler bleek te zijn. Jouw reactie leek daarop gericht te zijn, vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eens na deze aflevering geen gezeik overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Beach het volgende:
Eens na deze aflevering geen gezeik overik vond haar erg goed deze afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Beach het volgende:
Eens na deze aflevering geen gezeik overDus ze is nog niet dood? Dan is ze er volgende week weer bij. SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dus ze is nog niet dood? Dan is ze er volgende week weer bij. SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dus ze is nog niet dood? Dan is ze er volgende week weer bij. Spoiler.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik moet die aflevering toch nog maar eens gaan kijkenYou sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home![]()
Toen ik die scene keek kwam ineens mn broertje de kamer in. Toch maar even het beeld weggeklikt om commentaar te vermijden. ;c![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef Funzel het volgende:
Toen ik die scene keek kwam ineens mn broertje de kamer in. Toch maar even het beeld weggeklikt om commentaar te vermijden.![]()
![]()
Quote ipv EditWie kent hem niet
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
Pft dat vind ik maar onzin.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is gedaan om verwarring met Robert Baratheon te voorkomen qua naam.
Verder vind ik Yara ook echt niet passen bij Asha. Als ze er iets verschillenders van wilde maken om verwarring met Osha te voorkomen, had dan Yasha gedaan ofzo.
Robert Arryn is juist naar Robert Baratheon vernoemd..![]()
Ik kan het enigszins begrijpen; Veel karakters zie je niet (vaak), maar worden wel besproken; Dit kan ontzettend verwarrend worden voor kijkers...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:36 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Pft dat vind ik maar onzin.
Robert Arryn is juist naar Robert Baratheon vernoemd..
Toch vind ik het ook wel een beetje stomKom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
Als je ziet wat de gemiddelde tv kijker al niet snapt.
Laatst vroeg iemand wat die twee kinderen deden bij Cersei en Sansa.
Ja sorry maar dan moet je gewoon stoppen met kijken.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ja sorry maar dan moet je gewoon stoppen met kijken.Dit soort mensen
Je voelt je te goed ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef muzas het volgende:
[..]Dit soort mensen
Je voelt je te goed ofzo?![]()
Je bedoelt tijdens het eten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ohmy
吴 曼 迪![]()
Vraagje, eerlijk antwoord: heb je het boek gelezen voor de serie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Die 2e kinderen komen namelijk nauwelijks aan bod in het 1e seizoen (denk nog geen 20 seconden screentijd), dus kan me de vraag in eerste instantie nog best voorstellen...![]()
Maar die kinderen zijn de hele reden dat zowel Jon Arryn als Ned Stark het loodje leggen! Als je dat ontgaan is, heb je echt niet goed opgelet hoor.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home![]()
Inderdaad, er wordt meermaals gesproken over de kinderen (meervoud) van Cersei.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
True, maar de focus ligt vooral op Joffrey. Er wordt misschien wel over gesproken, maar een gezicht wordt er maar zelden bij getoond. Ik moet zeggen dat het me tijdens het eerste seizoen wel duidelijk werd, maar toch ook wel pas na een tijdje ("Oh, ze heeft nog meer kinderen?")...quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die kinderen zijn de hele reden dat zowel Jon Arryn als Ned Stark het loodje leggen! Als je dat ontgaan is, heb je echt niet goed opgelet hoor.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef VeX- het volgende:
Naar aanleiding van deze boekspoiler
[..]
werden meerdere mensen namelijk een persoon, twee personen, drie personen en ik ook nog gespoilerd.
Het gaat er niet om of dat voor de boeklezer geld als een spoiler. Het gaat erom dat mensen zich gespoild voelen, omdat je op dit punt in de serie niet kan weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daaruit kan ik nu al uitmaken datDat was idd aan nare actie, daar was iedereen het wel over eens geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij hadden het over een zogenaamde spoiler die helemaal geen spoiler was uit dit deel ergens op pagina 1![]()
Mensen moeten niet zeuren als het speculaties zijn over hoe het mogelijk verder gaat met het verhaal en personages, omdat je dan puur je mening geeft gebaseerd op wat we allemaal al hebben gezien.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Oh.
Nou, geef mij maar Roz.
Die gayshit met Renly en Loras stoort me niet maar ik vind het nog steeds opvallend dat ze zo nodig even wat homoseksualiteit erin moeten hebben. Maargoed, een eigenschap gedeeld door de meeste HBO series.Conscience do cost.![]()
Dit zat al in het verhaal.
En ik vind het wel tof, stukken realistischer dan series waar iedereen maar gewoon hetero is. Voor zover je van realistisch kan spreken in een serie over een fictieve middeleeuwse wereld met draken en zombies.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Er werd naar geknipoogd. Geen enkele scene uit de serie zat in het boek.quote:Ok. Ik vind het onnodig en geforceerd aandoen.quote:En ik vind het wel tof, stukken realistischer dan series waar iedereen maar gewoon hetero is. Voor zover je van realistisch kan spreken in een serie over een fictieve middeleeuwse wereld met draken en zombies.
Conscience do cost.![]()
Die idiote oefenscene met Roz en die andere dame uit seizoen 1 ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Er werd naar geknipoogd. Geen enkele scene uit de serie zat in het boek.
[..]
Ok. Ik vind het onnodig en geforceerd aandoen.
Maar goed dat gaat over het boek dus![]()
![]()
Waarom hebben heteros toch altijd zoveel problemen met same sex koppels, het is natuurlijk, geen probleem.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Zijn genoeg heteromannen die absoluut geen probleem hebben met 2 vrouwen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom hebben heteros toch altijd zoveel problemen met same sex koppels, het is natuurlijk, geen probleem.![]()
Ik ben ook niet zo van homoseks, Maar die drie kusjes in die serie kan ik me dus echt niet aan ergeren ofzo.![]()
Ja dat is altijd zo hypocriet ook. Het is oke als twee vrouwen het doen maar mannen? Neeeee.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik ergerde me er wel een beetje aan, als in, waarom ging het niet verder? Seksscènes bij de vleet, maar de twee mannen zoenen alleen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Zijn genoeg heteromannen die absoluut geen probleem hebben met 2 vrouwen hoor![]()
Ik ben ook niet zo van homoseks, Maar die drie kusjes in die serie kan ik me dus echt niet aan ergeren ofzo.![]()
![]()
Omdat Loras pijn had, verslagen door een vrouw.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Er is al paipiepaipie geweest hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ergerde me er wel een beetje aan, als in, waarom ging het niet verder? Seksscènes bij de vleet, maar de twee mannen zoenen alleen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Nou, en wat voorn vrouw. Maar volgende week is hij vast weer hersteld.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat Loras pijn had, verslagen door een vrouw.
![]()
![]()
Ik wacht nog tot er full on gehumpt wordt, zoals bij de vrouwen ook gedaan wordt
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hoezo hypocriet? Voor heteromannen ligt de sexuele voorkeur toch echt bij vrouwen. Díe vinden ze dus sexueel aantrekkelijk, en mannen niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat is altijd zo hypocriet ook. Het is oke als twee vrouwen het doen maar mannen? Neeeee.
Wie ben jij om daar een oordeel aan te hangen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ergerde me er wel een beetje aan, als in, waarom ging het niet verder? Seksscènes bij de vleet, maar de twee mannen zoenen alleen.Miss komt dat nog
![]()
![]()
Ik vind het altijd wel fascinerend dat heteromannen vaak zo bang zijn dat men denkt dat ze homo zijn als zo'n scene langs komt en je zit het samen te kijken.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hilarisch toch dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het altijd wel fascinerend dat heteromannen vaak zo bang zijn dat men denkt dat ze homo zijn als zo'n scene langs komt en je zit het samen te kijken.
Ik kan het wel hebben.. Maar als ze full on gaan kletsen dan kijk ik niet uit genot zeg maar![]()
![]()
Is er een preview voor volgende week?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb geen probleem met homo's. Ik vind de scenes overdreven en onnodig. Ik kan er wel meer noemen die ik niet in de serie had hoeven zien maar het ging juist even om deze specifieke scenes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom hebben heteros toch altijd zoveel problemen met same sex koppels, het is natuurlijk, geen probleem.
Waarom denken homo's toch altijd meteen dat mensen problemen hebben met homo's als ze kritiek uiten op een scene?
Conscience do cost.![]()
Bellatrix is geen homo.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Daar ging ik al vanuit. Ik wilde alleen even een maffe vraag terugwerpen ter illustratie van de denkfoutquote:
Conscience do cost.![]()
Ik baseer mijn visie op problemen met homoseksualiteit op de mensen die snel wat wegklikken als er iemand binnen komt of helemaal ongemakkelijk worden van een stel zoenende mannen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
@ems omdat dat meestal zo is.
Kan iemand mij het even uitleggen van Renly en Loras?
Renly is getrouwd met Margery, maar ze moet kinderen krijgen met Loras? Waarom? Om de familiebanden te versterken?
En stannis is de broer van Renly? En loras gewoon een persoon die loyaal is aan Renly?
En hoe heet dat vriendje van Loras?
Was het spoor daar even bijster
PSN: Duuc-nl![]()
Wat???quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Renly is getrouwd met Margery, maar ze moet kinderen krijgen met Loras? Waarom? Om de familiebanden te versterken?
En stannis is de broer van Renly? En loras gewoon een persoon die loyaal is aan Renly?
Was het spoor daar even bijster![]()
Dafuq? Loras is de broer van Margery. En heeft een geheime relatie met Renly.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Was het spoor daar even bijster![]()
Surequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Kan iemand mij het even uitleggen van Renly en Loras?Nee, Margaery Tyrell moet kinderen van Renly krijgen zodat de famillies 'officieel' met elkaar verbonden zijn. Renly is gay, Margaery weet dat en suggereert haar broer erbij te halen om het wat makkelijk te maken om haar te bezwangeren voor de homofiele koningquote:Renly is getrouwd met Margery, maar ze moet kinderen krijgen met Loras? Waarom? Om de familiebanden te versterken?Juist. De oudere broer.quote:En stannis is de broer van Renly?En de broer van Margaery. En een van de sterkere ridders van de Tyrells. En dus het geheime vriendje van Renly. (een homokoning werd in die tijd niet erg geapprecieerd lijkt me, vandaar de geheimhouding)quote:En loras gewoon een persoon die loyaal is aan Renly?Welk vriendje? Ik neem aan dat je gewoon Renly bedoeltquote:En hoe heet dat vriendje van Loras?Dat is overduidelijkquote:Was het spoor daar even bijster
Conscience do cost.![]()
Ik denk dat Arya, Syrio gewoon weer tegen komt, zal wel ontsnapt zijn ofzo.Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.![]()
oooooh. Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Sure
[..]
Nee, Margaery Tyrell moet kinderen van Renly krijgen zodat de famillies 'officieel' met elkaar verbonden zijn. Renly is gay, Margaery weet dat en suggereert haar broer erbij te halen om het wat makkelijk te maken om haar te bezwangeren voor de homofiele koning
[..]
Juist. De oudere broer.
[..]
En de broer van Margaery. En een van de sterkere ridders van de Tyrells. En dus het geheime vriendje van Renly. (een homokoning werd in die tijd niet erg geapprecieerd lijkt me, vandaar de geheimhouding)
[..]
Welk vriendje? Ik neem aan dat je gewoon Renly bedoelt
[..]
Dat is overduidelijk
PSN: Duuc-nl![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef Zenato het volgende:
Ik denk dat Arya, Syrio gewoon weer tegen komt, zal wel ontsnapt zijn ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.![]()
De natuurlijke walging is voor mannen velen malen sterker dan bij vrouwen heb ik gemerkt in de jaren. Moreel gezien helemaal niks mee etc etc, maar vraag ons niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom hebben heteros toch altijd zoveel problemen met same sex koppels, het is natuurlijk, geen probleem.
Seks tussen een aap en een mens, waar het concept 'wederzijdse instemming' theoretisch van toepassing kan zijn, hoeft voor mij ook niet. Ik ga dan ook niet roepen waarom Speciesisten toch altijd zoveel problemen hebben met intersoortelijke koppels.
[ Bericht 0% gewijzigd door NDAsilenced op 17-04-2012 19:53:13 ]![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]Grappig hoe een spoilertag toch weer een spoiler kan zijn, wat hier gespoiled is is dat er een antwoord op deze vraag is,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl![]()
goeie vegelijking aapquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
De natuurlijke walging is voor mannen velen malen sterker dan bij vrouwen heb ik gemerkt in de jaren. Moreel gezien helemaal niks mee etc etc, maar vraag ons niet meer dan dat.
Seks tussen een aap en een mens, waar het concept 'wederzijdse instemming' theoretisch van toepassing kan zijn, hoeft voor mij ook niet. Ik ga dan ook niet roepen waarom Speciesisten toch altijd zoveel problemen hebben met intersoortelijke koppels.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Er was een STUK minder te zien dan in de hetero scenes vorige week... en die klikte ik ook niet vol schaamte noch walging wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik baseer mijn visie op problemen met homoseksualiteit op de mensen die snel wat wegklikken als er iemand binnen komt of helemaal ongemakkelijk worden van een stel zoenende mannen.
Sowieso... het is HBO... there will always be titties and gays in the show.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Het gaat toch over de homo's in de serie?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Aangezien 1 op de 10 zo is is het niet geforceerd maar realistischquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef ems. het volgende:
Ok. Ik vind het onnodig en geforceerd aandoen.
Ik heb trouwens een secret crush op Cercei.... ik begin te twijfelen aan mijn geaardheidMaar ik heb iets met powerhungry crazy bitches. Jadis van NBarnia word ik ook warm van
Misschien zie ik teveel van mezelf in ze en is dit gewoon weer een ander facet van mijn narcisme
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Joffrey zou best ook een zoon van jou en Cersei kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien 1 op de 10 zo is is het niet geforceerd maar realistisch
Ik heb trouwens een secret crush op Cercei.... ik begin te twijfelen aan mijn geaardheidMaar ik heb iets met powerhungry crazy bitches. Jadis van NBarnia word ik ook warm van
Misschien zie ik teveel van mezelf in ze en is dit gewoon weer een ander facet van mijn narcisme
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nou, ik kom nu pas in t topic omdat ik spoilers wilde voorkomen en vanavond pas kon kijken ... maar in andere topics waar ik kom was het eerste wat mensen aanstipten over deze aflevering de gay scenequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef Littlecreep het volgende:
Prachtig hoe een topic al acht pagina's lang kan gaan over alles, behalve de serie zelf.Blijkbaar doet het toch nog steeds veel stof opwaaien.
Ontopic.... ik vond deze aflevering een stuk leuker dan de tweede. Of ik begin er gewoon weer een beetje in te komen, aan de nieuwe namen te wennen en beter op te letten
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: