Shae is inderdaad zwaar kut. Actrice speelt erg overdreven en ongeloofwaardig... een van de weinigen eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 10:11 schreef MilanILF het volgende:
Ik vind Shae maar kut in de serie en jammer dat Arya's verhaal korter is gemaakt, maar alsnog de beste aflevering van het seizoen tot nu toe.
Zo awesome, dit is precies wat ik elke keer in m'n hoofd hoor bij de intro.quote:
Gaat anders wel retetraagquote:Op maandag 16 april 2012 12:10 schreef speknek het volgende:
35k seeders ook gelijk, voor een versie.
Al meerdere keren langsgekomen jaquote:Op maandag 16 april 2012 12:52 schreef yvonne het volgende:
Was deze al bekend?
En van de week kwam ik opeens Jamie tegen in een Noorse film, aanrader trouwens!
Inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit was overigens wel weer even een wtf momentje:
[ afbeelding ]
Familie gevoel, eer, erbij willen horen, langverloren zoon, etc etcquote:Op maandag 16 april 2012 12:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Al meerdere keren langsgekomen jaWelke film?
Snap alleen Theon nog niet zo. Ik was al veel eerder woedend geworden op die vader & zus. Maar dan wordt hij woedend, en laat ie zijn vader hem bitchslappen?? Ik zat 5 minuten daarna op de boot terug naar de Starks
True, dat snap ik wel. Maar zoals hij wordt ontvangen, en de arrogantie en blindheid van die vader & dochter zouden me toch vrij snel doen omkeren...quote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Familie gevoel, eer, erbij willen horen, langverloren zoon, etc etc
quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
True, dat snap ik wel. Maar zoals hij wordt ontvangen, en de arrogantie en blindheid van die vader & dochter zouden me toch vrij snel doen omkeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door SaintOfKillers op 16-04-2012 18:04:14 ]
Mja dat is ook wel zo.quote:Op maandag 16 april 2012 13:49 schreef Luuksor het volgende:
Je moet niet vergeten dat Theon er ook in Winterfell niet echt bij hoorde, dat komt in het eerste seizoen (en boek) ook terug. Een soort van adoptie kindje die niet bij de echte broertjes hoort. Dus ook daar kan hij niet naar terug, zeker niet als hij de missie waarvoor hij naar Pyke is gegaan niet heeft volbracht. Hij kiest dus in feite tussen twee halve negatieven..
Lijkt er erg op ja, maar Nikolaj schittert toch ook wel als Jaime.quote:Op maandag 16 april 2012 13:53 schreef Donleke het volgende:
Jaimy lijkt op Josh Holloway (SAWYER in LOST!!) hadden ze ook kunnen Casten, had helemaal gaaf geweest!
quote:is an NYPD homicide detective who is 400 years old, but has the appearance of a 35-year-old. He was a Dutch soldier in Manhattan in the year 1642 when he stepped in front of a sword to save the life of a Native American girl during a massacre of her tribe.
'I hate crossbows'quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef Kakpizza het volgende:
Aw shit, ik vond Yoren echt tof.
Godverdomme.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]Dat soort vermeldingen niet plaatsen voor niet boeklezers joh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronn doet er gelukkig niet voor onder.quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef Kakpizza het volgende:
Aw shit, ik vond Yoren echt tof.
Godverdomme.
Wie Is De Mol heeft dit seizoen ook meerdere keren gebruik gemaakt van de GoT soundtrack.quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef ThaTim het volgende:
hehe, ben studio voetbal terugkijken, gebruiken ze intro muziekje van GoT ook al
Renly/Lorasquote:Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Toffe aflevering weer! Ze maken Renly en Loras wel erg expliciet gay. En dat Margaery daar gewoon ook in meegaat
. Tof wel.
Eindelijk Brienne, kan niet wachten tot het seizoen vordert.
Nee, Baratheon, maar het is duidelijk welke familie de baas is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |