Vraagje, eerlijk antwoord: heb je het boek gelezen voor de serie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Als je ziet wat de gemiddelde tv kijker al niet snapt.
Laatst vroeg iemand wat die twee kinderen deden bij Cersei en Sansa.
Ja sorry maar dan moet je gewoon stoppen met kijken.
True, maar de focus ligt vooral op Joffrey. Er wordt misschien wel over gesproken, maar een gezicht wordt er maar zelden bij getoond. Ik moet zeggen dat het me tijdens het eerste seizoen wel duidelijk werd, maar toch ook wel pas na een tijdje ("Oh, ze heeft nog meer kinderen?")...quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die kinderen zijn de hele reden dat zowel Jon Arryn als Ned Stark het loodje leggen! Als je dat ontgaan is, heb je echt niet goed opgelet hoor.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef VeX- het volgende:
Naar aanleiding van deze boekspoiler
[..]
werden meerdere mensen namelijk een persoon, twee personen, drie personen en ik ook nog gespoilerd.
Het gaat er niet om of dat voor de boeklezer geld als een spoiler. Het gaat erom dat mensen zich gespoild voelen, omdat je op dit punt in de serie niet kan weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daaruit kan ik nu al uitmaken datDat was idd aan nare actie, daar was iedereen het wel over eens geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij hadden het over een zogenaamde spoiler die helemaal geen spoiler was uit dit deel ergens op pagina 1![]()
Mensen moeten niet zeuren als het speculaties zijn over hoe het mogelijk verder gaat met het verhaal en personages, omdat je dan puur je mening geeft gebaseerd op wat we allemaal al hebben gezien.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Er werd naar geknipoogd. Geen enkele scene uit de serie zat in het boek.quote:
Ok. Ik vind het onnodig en geforceerd aandoen.quote:En ik vind het wel tof, stukken realistischer dan series waar iedereen maar gewoon hetero is. Voor zover je van realistisch kan spreken in een serie over een fictieve middeleeuwse wereld met draken en zombies.
Die idiote oefenscene met Roz en die andere dame uit seizoen 1 ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Er werd naar geknipoogd. Geen enkele scene uit de serie zat in het boek.
[..]
Ok. Ik vind het onnodig en geforceerd aandoen.
Zijn genoeg heteromannen die absoluut geen probleem hebben met 2 vrouwen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom hebben heteros toch altijd zoveel problemen met same sex koppels, het is natuurlijk, geen probleem.
Ik ergerde me er wel een beetje aan, als in, waarom ging het niet verder? Seksscènes bij de vleet, maar de twee mannen zoenen alleen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Zijn genoeg heteromannen die absoluut geen probleem hebben met 2 vrouwen hoor![]()
Ik ben ook niet zo van homoseks, Maar die drie kusjes in die serie kan ik me dus echt niet aan ergeren ofzo.
Er is al paipiepaipie geweest hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ergerde me er wel een beetje aan, als in, waarom ging het niet verder? Seksscènes bij de vleet, maar de twee mannen zoenen alleen.
Nou, en wat voorn vrouw. Maar volgende week is hij vast weer hersteld.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat Loras pijn had, verslagen door een vrouw.
Hoezo hypocriet? Voor heteromannen ligt de sexuele voorkeur toch echt bij vrouwen. Díe vinden ze dus sexueel aantrekkelijk, en mannen niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat is altijd zo hypocriet ook. Het is oke als twee vrouwen het doen maar mannen? Neeeee.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ergerde me er wel een beetje aan, als in, waarom ging het niet verder? Seksscènes bij de vleet, maar de twee mannen zoenen alleen.
Hilarisch toch dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het altijd wel fascinerend dat heteromannen vaak zo bang zijn dat men denkt dat ze homo zijn als zo'n scene langs komt en je zit het samen te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |