Vraagje, eerlijk antwoord: heb je het boek gelezen voor de serie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Als je ziet wat de gemiddelde tv kijker al niet snapt.
Laatst vroeg iemand wat die twee kinderen deden bij Cersei en Sansa.
Ja sorry maar dan moet je gewoon stoppen met kijken.
True, maar de focus ligt vooral op Joffrey. Er wordt misschien wel over gesproken, maar een gezicht wordt er maar zelden bij getoond. Ik moet zeggen dat het me tijdens het eerste seizoen wel duidelijk werd, maar toch ook wel pas na een tijdje ("Oh, ze heeft nog meer kinderen?")...quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die kinderen zijn de hele reden dat zowel Jon Arryn als Ned Stark het loodje leggen! Als je dat ontgaan is, heb je echt niet goed opgelet hoor.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef VeX- het volgende:
Naar aanleiding van deze boekspoiler
[..]
werden meerdere mensen namelijk een persoon, twee personen, drie personen en ik ook nog gespoilerd.
Het gaat er niet om of dat voor de boeklezer geld als een spoiler. Het gaat erom dat mensen zich gespoild voelen, omdat je op dit punt in de serie niet kan weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daaruit kan ik nu al uitmaken datDat was idd aan nare actie, daar was iedereen het wel over eens geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij hadden het over een zogenaamde spoiler die helemaal geen spoiler was uit dit deel ergens op pagina 1![]()
Mensen moeten niet zeuren als het speculaties zijn over hoe het mogelijk verder gaat met het verhaal en personages, omdat je dan puur je mening geeft gebaseerd op wat we allemaal al hebben gezien.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Er werd naar geknipoogd. Geen enkele scene uit de serie zat in het boek.quote:
Ok. Ik vind het onnodig en geforceerd aandoen.quote:En ik vind het wel tof, stukken realistischer dan series waar iedereen maar gewoon hetero is. Voor zover je van realistisch kan spreken in een serie over een fictieve middeleeuwse wereld met draken en zombies.
Die idiote oefenscene met Roz en die andere dame uit seizoen 1 ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Er werd naar geknipoogd. Geen enkele scene uit de serie zat in het boek.
[..]
Ok. Ik vind het onnodig en geforceerd aandoen.
Zijn genoeg heteromannen die absoluut geen probleem hebben met 2 vrouwen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom hebben heteros toch altijd zoveel problemen met same sex koppels, het is natuurlijk, geen probleem.
Ik ergerde me er wel een beetje aan, als in, waarom ging het niet verder? Seksscènes bij de vleet, maar de twee mannen zoenen alleen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Zijn genoeg heteromannen die absoluut geen probleem hebben met 2 vrouwen hoor![]()
Ik ben ook niet zo van homoseks, Maar die drie kusjes in die serie kan ik me dus echt niet aan ergeren ofzo.
Er is al paipiepaipie geweest hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ergerde me er wel een beetje aan, als in, waarom ging het niet verder? Seksscènes bij de vleet, maar de twee mannen zoenen alleen.
Nou, en wat voorn vrouw. Maar volgende week is hij vast weer hersteld.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat Loras pijn had, verslagen door een vrouw.
Hoezo hypocriet? Voor heteromannen ligt de sexuele voorkeur toch echt bij vrouwen. Díe vinden ze dus sexueel aantrekkelijk, en mannen niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat is altijd zo hypocriet ook. Het is oke als twee vrouwen het doen maar mannen? Neeeee.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ergerde me er wel een beetje aan, als in, waarom ging het niet verder? Seksscènes bij de vleet, maar de twee mannen zoenen alleen.
Hilarisch toch dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het altijd wel fascinerend dat heteromannen vaak zo bang zijn dat men denkt dat ze homo zijn als zo'n scene langs komt en je zit het samen te kijken.
Ik heb geen probleem met homo's. Ik vind de scenes overdreven en onnodig. Ik kan er wel meer noemen die ik niet in de serie had hoeven zien maar het ging juist even om deze specifieke scenes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom hebben heteros toch altijd zoveel problemen met same sex koppels, het is natuurlijk, geen probleem.
Daar ging ik al vanuit. Ik wilde alleen even een maffe vraag terugwerpen ter illustratie van de denkfoutquote:
Wat???quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Kan iemand mij het even uitleggen van Renly en Loras?
Renly is getrouwd met Margery, maar ze moet kinderen krijgen met Loras? Waarom? Om de familiebanden te versterken?
En stannis is de broer van Renly? En loras gewoon een persoon die loyaal is aan Renly?
En hoe heet dat vriendje van Loras?
Was het spoor daar even bijster
Dafuq? Loras is de broer van Margery. En heeft een geheime relatie met Renly.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Renly is getrouwd met Margery, maar ze moet kinderen krijgen met Loras? Waarom? Om de familiebanden te versterken?
En stannis is de broer van Renly? En loras gewoon een persoon die loyaal is aan Renly?
En hoe heet dat vriendje van Loras?
Was het spoor daar even bijster
Surequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:04 schreef Duuc-nl het volgende:
Nee, Margaery Tyrell moet kinderen van Renly krijgen zodat de famillies 'officieel' met elkaar verbonden zijn. Renly is gay, Margaery weet dat en suggereert haar broer erbij te halen om het wat makkelijk te maken om haar te bezwangeren voor de homofiele koningquote:Renly is getrouwd met Margery, maar ze moet kinderen krijgen met Loras? Waarom? Om de familiebanden te versterken?
Juist. De oudere broer.quote:En stannis is de broer van Renly?
En de broer van Margaery. En een van de sterkere ridders van de Tyrells. En dus het geheime vriendje van Renly. (een homokoning werd in die tijd niet erg geapprecieerd lijkt me, vandaar de geheimhouding)quote:En loras gewoon een persoon die loyaal is aan Renly?
Welk vriendje? Ik neem aan dat je gewoon Renly bedoeltquote:En hoe heet dat vriendje van Loras?
Dat is overduidelijkquote:Was het spoor daar even bijster
oooooh. Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Sure
[..]
Nee, Margaery Tyrell moet kinderen van Renly krijgen zodat de famillies 'officieel' met elkaar verbonden zijn. Renly is gay, Margaery weet dat en suggereert haar broer erbij te halen om het wat makkelijk te maken om haar te bezwangeren voor de homofiele koning
[..]
Juist. De oudere broer.
[..]
En de broer van Margaery. En een van de sterkere ridders van de Tyrells. En dus het geheime vriendje van Renly. (een homokoning werd in die tijd niet erg geapprecieerd lijkt me, vandaar de geheimhouding)
[..]
Welk vriendje? Ik neem aan dat je gewoon Renly bedoelt
[..]
Dat is overduidelijk
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef Zenato het volgende:
Ik denk dat Arya, Syrio gewoon weer tegen komt, zal wel ontsnapt zijn ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
De natuurlijke walging is voor mannen velen malen sterker dan bij vrouwen heb ik gemerkt in de jaren. Moreel gezien helemaal niks mee etc etc, maar vraag ons niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]Grappig hoe een spoilertag toch weer een spoiler kan zijn, wat hier gespoiled is is dat er een antwoord op deze vraag is,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..].....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
goeie vegelijking aapquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
De natuurlijke walging is voor mannen velen malen sterker dan bij vrouwen heb ik gemerkt in de jaren. Moreel gezien helemaal niks mee etc etc, maar vraag ons niet meer dan dat.
Seks tussen een aap en een mens, waar het concept 'wederzijdse instemming' theoretisch van toepassing kan zijn, hoeft voor mij ook niet. Ik ga dan ook niet roepen waarom Speciesisten toch altijd zoveel problemen hebben met intersoortelijke koppels.
Er was een STUK minder te zien dan in de hetero scenes vorige week... en die klikte ik ook niet vol schaamte noch walging wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik baseer mijn visie op problemen met homoseksualiteit op de mensen die snel wat wegklikken als er iemand binnen komt of helemaal ongemakkelijk worden van een stel zoenende mannen.
Aangezien 1 op de 10 zo is is het niet geforceerd maar realistischquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:01 schreef ems. het volgende:
Ok. Ik vind het onnodig en geforceerd aandoen.
Joffrey zou best ook een zoon van jou en Cersei kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien 1 op de 10 zo is is het niet geforceerd maar realistisch
Ik heb trouwens een secret crush op Cercei.... ik begin te twijfelen aan mijn geaardheidMaar ik heb iets met powerhungry crazy bitches. Jadis van NBarnia word ik ook warm van
Misschien zie ik teveel van mezelf in ze en is dit gewoon weer een ander facet van mijn narcisme
Nou, ik kom nu pas in t topic omdat ik spoilers wilde voorkomen en vanavond pas kon kijken ... maar in andere topics waar ik kom was het eerste wat mensen aanstipten over deze aflevering de gay scenequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef Littlecreep het volgende:
Prachtig hoe een topic al acht pagina's lang kan gaan over alles, behalve de serie zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |