quote:
Bitch please, Romeo & Julia kenden elkaar in totaal nog geen 5 dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Bitch please, Romeo & Julia kenden elkaar in totaal nog geen 5 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]werden meerdere mensen namelijk een persoon, twee personen, drie personen en ik ook nog gespoilerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om of dat voor de boeklezer geld als een spoiler. Het gaat erom dat mensen zich gespoild voelen, omdat je op dit punt in de serie niet kan weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daaruit kan ik nu al uitmaken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef VeX- het volgende:
Naar aanleiding van deze boekspoiler
[..]
werden meerdere mensen namelijk een persoon, twee personen, drie personen en ik ook nog gespoilerd.
Het gaat er niet om of dat voor de boeklezer geld als een spoiler. Het gaat erom dat mensen zich gespoild voelen, omdat je op dit punt in de serie niet kan weten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daaruit kan ik nu al uitmaken datOk duidelijk, maar er was dus op de vorige pagina een hele discussie gaande over een latere zogenaamde spoiler die geen spoiler bleek te zijn. Jouw reactie leek daarop gericht te zijn, vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eens na deze aflevering geen gezeik overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Beach het volgende:
Eens na deze aflevering geen gezeik overik vond haar erg goed deze afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Beach het volgende:
Eens na deze aflevering geen gezeik overDus ze is nog niet dood? Dan is ze er volgende week weer bij. SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dus ze is nog niet dood? Dan is ze er volgende week weer bij. SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dus ze is nog niet dood? Dan is ze er volgende week weer bij. Spoiler.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik moet die aflevering toch nog maar eens gaan kijkenYou sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home![]()
Toen ik die scene keek kwam ineens mn broertje de kamer in. Toch maar even het beeld weggeklikt om commentaar te vermijden. ;c![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef Funzel het volgende:
Toen ik die scene keek kwam ineens mn broertje de kamer in. Toch maar even het beeld weggeklikt om commentaar te vermijden.![]()
![]()
Quote ipv EditWie kent hem niet
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
Pft dat vind ik maar onzin.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is gedaan om verwarring met Robert Baratheon te voorkomen qua naam.
Verder vind ik Yara ook echt niet passen bij Asha. Als ze er iets verschillenders van wilde maken om verwarring met Osha te voorkomen, had dan Yasha gedaan ofzo.
Robert Arryn is juist naar Robert Baratheon vernoemd..![]()
Ik kan het enigszins begrijpen; Veel karakters zie je niet (vaak), maar worden wel besproken; Dit kan ontzettend verwarrend worden voor kijkers...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:36 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Pft dat vind ik maar onzin.
Robert Arryn is juist naar Robert Baratheon vernoemd..
Toch vind ik het ook wel een beetje stomKom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
Als je ziet wat de gemiddelde tv kijker al niet snapt.
Laatst vroeg iemand wat die twee kinderen deden bij Cersei en Sansa.
Ja sorry maar dan moet je gewoon stoppen met kijken.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ja sorry maar dan moet je gewoon stoppen met kijken.Dit soort mensen
Je voelt je te goed ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef muzas het volgende:
[..]Dit soort mensen
Je voelt je te goed ofzo?![]()
Je bedoelt tijdens het eten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ja sorry maar dan moet je gewoon stoppen met kijken.
Ohmy
吴 曼 迪
Forum Opties Forumhop: Hop naar: