Ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef Narcotical het volgende:
En heb je enig idee uit welk jaar het ongeveer komt?
iemand?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef vdsf1 het volgende:
weet toevallig iemand hoe het nummer heet
wat gebruikt wordt in deze commercial?
LOL! Ik weet welke je bedoelt maar ligt op het puntje van m'n tongquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Yo! Hoe heet deze ook alweer, ik heb het even gefloten!:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Yo! Hoe heet deze ook alweer, ik heb het even gefloten!:
psst, lees de OP ff.quote:Op zondag 29 april 2012 00:17 schreef Frishe het volgende:
Ik zoek een lijstje met hardcore nummers waarin film quotes zitten.
Zoals Korsakoff - Still wasted met samples van The Matrix.
Ah, natuurlijk thanx.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:39 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi mensen,
Ik zoek een nummer van een volgens mij Belgische zanger. Het is volgens mij gebruikt als reclame nummer voor rivella light of zoiets.
De clip speelde zich in een hotel af....
Lekker vaag dit
quote:Op zondag 29 april 2012 01:17 schreef Frishe het volgende:
Yes! Help ik zoek.... Iets waarmee ik verder kan kijken dan mijn neus lang is.
quote:Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef TNA het volgende:
Een Frans dancenummer met een steeds terugkerend riffje dat wel in James Bond zou kunnen zitten. Kon geen tekst googelen vanwege het Frans
Geen dank. Gebruikt in een Appelsientje reclame.quote:
Klinkt een beetje als iets uit Inception:quote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef Latino67 het volgende:
Ik ben op zoek naar een stuk muziek uit de laatste aflevering van 'Verborgen Verleden' met Marc-Marie Huijbregts!
Dit is de aflevering: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1250388
Vanaf 42:50 tot het eind van de aflevering speelt een prachtig stukje muziek!
Ik heb het idee dat het een bekende soundtrack uit een film is, maar I have no idea.
Kan iemand mij helpen?
Niemand? Ik vestig mn hoop op donroycoquote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef SLP_ het volgende:
Help! Ik zoek een nieuw nummer dat gezongen wordt door een paar jongens [klinkt als 3OH!3] en een vrouw. Het enige wat ik nog weet is dat de jongens in het refrein zingen '... a dangerous situation' en dat de vrouw daarna zingt 'so dangerous, so dangerous'. Het refrein eindigt met woehoeeeWie kan mij helpen met dit nummer?
quote:Op zondag 29 april 2012 22:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
De titel van het liedje, waarmee deze clip begint en die tot ongeveer 0.23 is te zien!
Dan mag je mij vertellen waar je scenes uit het liedje wat ik post voorbij ziet schuiven in jou clipje?quote:
Help ik zoek ....
De titel van het liedje, waarmee deze clip begint en die tot ongeveer 0.23 is te zien!
De artiest is Modern Talking ..
Het gaat niet om de het liedje wat je hoort (Witchqueen of Eldorado)
Help ik zoek ....
De artiest is Modern Talking ..
Het gaat niet om de het liedje wat je hoort (Witchqueen of Eldorado)
Lol, die clip van mij is gewoon gedubbedquote:
quote:
Dance?quote:Op maandag 30 april 2012 14:44 schreef galaxy366 het volgende:
Ik hoorde hem gister maar weet de naam niet.
Het is met Nederlandse(?) tekst, met feesten erin, en meiden geloof ik.
Denk het, iets met: Party over here, feestje in hier? hmm zo moelijk =|quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef Charleeey het volgende:
weet iemand welke nummer je hoort op 9:25 - 9:32 ?
Juist.quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was het All I Really want van Kim Lukas/Eiffel 65
Wat had Kim Lukas met Eiffel 65 te maken?quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was het All I Really want van Kim Lukas/Eiffel 65 ?
Remix van Eiffel 65.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat had Kim Lukas met Eiffel 65 te maken?
Ah, nooit geweten. Was muziektechnisch gezien niet moeilijk te raden, maar wist niet dat het ook daadwerkelijk zo was...quote:
Bedoel je niet gewoon: Dizzee Rascal - Bonkers ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Gister was ik op een pleintje met koninginnedag en hoorde een superchill nummer, ik herinner me amper nog iets, want was heel erg de weg kwijt.. Het was volgens mij een soort dubstep, je hoorde volgens mij iets als everyday is like a daydream blablabla en dan iets wat rijmt. Ik kan het echt niet beschrijven, maar weet iemand misschien welk nummer ik bedoel? ik weet wel bijna zeker dat het dubstep was..
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Gister was ik op een pleintje met koninginnedag en hoorde een superchill nummer, ik herinner me amper nog iets, want was heel erg de weg kwijt.. Het was volgens mij een soort dubstep, je hoorde volgens mij iets als everyday is like a daydream blablabla en dan iets wat rijmt. Ik kan het echt niet beschrijven, maar weet iemand misschien welk nummer ik bedoel? ik weet wel bijna zeker dat het dubstep was..
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nr. van rond begin 2006 of iets ouder, en ze zingen dan een paar keer in het nr.
''se se se se se sesese sesesesesesese sesese sese...... '' uitsprekend als 'ze' alleen dan met een s
Jouw UIquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar eens een quote uit september vorig jaaronopgelost raadsel.
[..]
hiphop ala snoop dog toevallig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar eens een quote uit september vorig jaaronopgelost raadsel.
[..]
Zou kunnen, niet dat het goede muziek is, maar ze draaiden het toen ik op vakantie was in mei 2006 in Turkije de hele tijd, nu wil ik toch wel eens weten wie/wat het wasquote:
Deze is het waar ik aan dacht (moest 'm zelf ook zoeken).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou kunnen, niet dat het goede muziek is, maar ze draaiden het toen ik op vakantie was in mei 2006 in Turkije de hele tijd, nu wil ik toch wel eens weten wie/wat het was
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik kan me er niet meer zoveel van herinneren.
Ze zanger zingt in het begin, eyoo eyoooo en dan nog iets en daarna hoor je muziek
weet iemand welk nummer ik bedoel?
Dude, hoe raad je hetquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:31 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Deze is het waar ik aan dacht (moest 'm zelf ook zoeken).
Hopelijk is deze ook de juiste?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik kan me er niet meer zoveel van herinneren.
Ze zanger zingt in het begin, eyoo eyoooo en dan nog iets en daarna hoor je muziek
weet iemand welk nummer ik bedoel?
Shazam zei hetzelfde.quote:
ID3v2 Tag zegt:quote:
Nice dat is hem. Goed dat je daar aan dacht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ID3v2 Tag zegt:
Title: Godot ~ The Fragrance of Dark-Colored Coffee
Artist: Noriyuki Iwadare, Metamorphosis Jazz Band
Album: Gyakuten Saiban Jazz Album ~GYAKUTEN MEETS JAZZ SOUL~
Year: 2007
Dat is toch het eerste waar je aan denkt bij een mp3.. toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:49 schreef Dimens het volgende:
Nice dat is hem. Goed dat je daar aan dacht.
Weet je toevallig ook het liedje dat ik heb gepost?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste waar je aan denkt bij een mp3.. toch?
Nope, sorry. Maar misschien weet iemand van de anderen het.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
Weet je toevallig ook het liedje dat ik heb gepost?
Heb je de TUe al gemaild?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook het liedje dat ik heb gepost?
Ah slim!quote:
Anders even vragen wie de commercial gemaakt heeft, wie weet kom je er op die manier achter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah slim!
Waarschijnlijk weten zij het ook niet, maar nooit geschoten is altijd mis!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:17 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een housenummer met een vrij lange sample van Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love. Het nummer bevat samples van zowel de piano en de tekst [de sample eindigt bij 'make love your goal', dus 'the power of love' komt er niet in voor]. Ik heb hem een jaar of 1-2 geleden voorbij horen komen bij Tiesto's Clublife. Ik ben alle tracklists al bij langs gegaan maar ik kan het niet vinden.
Iemand die weet over welk nummer ik het heb?
Tegenwoordig niet meer. Nu pak ik de telefoon en start Shazam.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste waar je aan denkt bij een mp3.. toch?
Deze?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zoek een videoclip uit wellicht eind '90/begin '00. Muziekstijl was ietwat dance-achtigs en iedereen in de clip danste random/spastisch-achtig, vooral met hun armen terwijl ze allemaal dingen vasthadden zoals ketchup (die alle kanten op vloog dus). Heb nog vage herinneringen dat het ergens in Jamaica ofzo was, maar dit weet ik niet zeker.
Doet me denken aan Benidorm Bastards, maar of die tv serie in een liedje is gebruikt, weet ik niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zoek een pop-clip van een paar jaar terug. In de clip halen een stel bejaarden kattakwaad uit door onder meer vuurwerk af te steken, graffiti te spuiten en te jatten.
Verder weet ik alleen nog dat het geen engels gezongen nummer was en dat ik de muziek nogal mooi vond....maar dat laatste hebben jullie natuurlijk niet veel aan.
Bij voorbaat dank.
Sigur Rs - Hopppollaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zoek een pop-clip van een paar jaar terug. In de clip halen een stel bejaarden kattakwaad uit door onder meer vuurwerk af te steken, graffiti te spuiten en te jatten.
Verder weet ik alleen nog dat het geen engels gezongen nummer was en dat ik de muziek nogal mooi vond....maar dat laatste hebben jullie natuurlijk niet veel aan.
Bij voorbaat dank.
Ow, wow wat snel....dankquote:
Ja! Thanksquote:
Waarschijnlijk bedoel je 'm niet, want veel te oud, maar toch maar proberen:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik zoek een hardcore nummer, ze draaiden het vorige week ook op Beat the Bridge.
Zit een hele harde bassline in, en klinkt een beetje als een remix van een rapnummer ofzo
Iemand enig idee? Ook een heel bekend sample van een rap/r&b nummer
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:11 schreef Mourik het volgende:
In het filmpje hoorde ik het liedje met "Sjabadi Dozia" en ik zoek dit nummer eigen al een lang tijdje..
In het filmpje hoorde ik het liedje met "Sjabadi Dozia" en ik zoek dit nummer eigen al een lang tijdje..
Bij 2:56 voorbeeldje..
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Ik vind het een beetje lijken opquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef bobbernaut het volgende:
Wie weet dit nummer? Heb het al geprobeerd met SoundHound en die kon niks vinden!
Misschien Roland & Sherman - Somewhere down tte lanequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik zoek een hardcore nummer, ze draaiden het vorige week ook op Beat the Bridge.
Zit een hele harde bassline in, en klinkt een beetje als een remix van een rapnummer ofzo
Iemand enig idee? Ook een heel bekend sample van een rap/r&b nummer
Niemand?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:20 schreef Braddie het volgende:
Een hle tijd geleden(Echt 10 jaar terug als niet al langer) heb ik ooit eens met mijn vader een cd gekocht met instrumentale gitaar muziek(Maar wel met elektrische gitaren dus geen spaanse dingen zonder drums en bas)
En daar stond Teddy Bear Picnic op, nou is het vervelende, ik kan het nummer me nog wel voor de geest halen enigzisn als liedje in m`n hoofd(een paar maten) maar ik weet bij god niet meer hoe het heet.
Iemand in MUZ die mij kan helpen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Startend op 3:07. Kan er maar niet op komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |