Ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef Narcotical het volgende:
En heb je enig idee uit welk jaar het ongeveer komt?
iemand?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef vdsf1 het volgende:
weet toevallig iemand hoe het nummer heet
wat gebruikt wordt in deze commercial?
LOL! Ik weet welke je bedoelt maar ligt op het puntje van m'n tongquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Yo! Hoe heet deze ook alweer, ik heb het even gefloten!:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Yo! Hoe heet deze ook alweer, ik heb het even gefloten!:
psst, lees de OP ff.quote:Op zondag 29 april 2012 00:17 schreef Frishe het volgende:
Ik zoek een lijstje met hardcore nummers waarin film quotes zitten.
Zoals Korsakoff - Still wasted met samples van The Matrix.
Ah, natuurlijk thanx.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:39 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi mensen,
Ik zoek een nummer van een volgens mij Belgische zanger. Het is volgens mij gebruikt als reclame nummer voor rivella light of zoiets.
De clip speelde zich in een hotel af....
Lekker vaag dit
quote:Op zondag 29 april 2012 01:17 schreef Frishe het volgende:
Yes! Help ik zoek.... Iets waarmee ik verder kan kijken dan mijn neus lang is.
quote:Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef TNA het volgende:
Een Frans dancenummer met een steeds terugkerend riffje dat wel in James Bond zou kunnen zitten. Kon geen tekst googelen vanwege het Frans
Geen dank. Gebruikt in een Appelsientje reclame.quote:
Klinkt een beetje als iets uit Inception:quote:Op zondag 29 april 2012 11:10 schreef Latino67 het volgende:
Ik ben op zoek naar een stuk muziek uit de laatste aflevering van 'Verborgen Verleden' met Marc-Marie Huijbregts!
Dit is de aflevering: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1250388
Vanaf 42:50 tot het eind van de aflevering speelt een prachtig stukje muziek!
Ik heb het idee dat het een bekende soundtrack uit een film is, maar I have no idea.
Kan iemand mij helpen?
Niemand? Ik vestig mn hoop op donroycoquote:Op donderdag 26 april 2012 13:17 schreef SLP_ het volgende:
Help! Ik zoek een nieuw nummer dat gezongen wordt door een paar jongens [klinkt als 3OH!3] en een vrouw. Het enige wat ik nog weet is dat de jongens in het refrein zingen '... a dangerous situation' en dat de vrouw daarna zingt 'so dangerous, so dangerous'. Het refrein eindigt met woehoeeeWie kan mij helpen met dit nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |