Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ik wil helemaal niets typen op die pleuris notebook. Kan er echt niet mee omgaanquote:Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef wel.o.k het volgende:
o jee
Fha, dit intypen op de apple van je mama){ :|:& };:
je hebt windows he?
als je dat intiept kan je daarna ook niks meer intiepenquote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets typen op die pleuris notebook. Kan er echt niet mee omgaan![]()
loop even terug, ga ik de kliko voerenquote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef douche-eendje het volgende:
Wok ik wou je net nog wat onzinnigs onbelangrijks vertellen maar ik weet mn god niet meer wat
Ja dan gooi ik hem helemaal dat raam door. Pleuris ding joh.quote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef wel.o.k het volgende:
als je dat intiept kan je daarna ook niks meer intiepen
Ik zit op die ene site al vast met les twee johquote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef wel.o.k het volgende:
even vuilnis afvoeren
fha, zoek maar op dumsterdiving, das les 1
Ik weet het al weer en t was helemaal niet zo onzinnig en onbelangrijk. Die gordijnen die in mn kamertje hingen he, ik heb overlegd met mn ouders maar die hoeven ze niet terug. En hier passen ze dus op geen enkele raam (gordijnen zijn te kort voor de ramen hier...) en ik weet niet wat ik er verder mee zou moetenquote:Op zondag 15 april 2012 18:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
loop even terug, ga ik de kliko voeren
ik hop dat mijn eigen gordijnen passen in de huiskamer.quote:Op zondag 15 april 2012 18:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet het al weer en t was helemaal niet zo onzinnig en onbelangrijk. Die gordijnen die in mn kamertje hingen he, ik heb overlegd met mn ouders maar die hoeven ze niet terug. En hier passen ze dus op geen enkele raam (gordijnen zijn te kort voor de ramen hier...) en ik weet niet wat ik er verder mee zou moeten.
Dus mochten ze wellicht nog een beetje knap uit de wasmachine komen en het past bij een van de ramen in jouw nieuwe huisje?
Weet alleen niet of ik ze zomaar weg mag geven van de mensen die ze ooit betaald hebben maar ach
op mijn zolderquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Fha het volgende:
Oja gordijnen. Die moet ik ook nog kwijt zien te raken/ergens opslaan ofzo
Mjah neequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah neeIk heb meerdere gordijnen heh.. Gewoon simpele dunne witte die hier hangen omdat gezellig bij elkaar binnen kijken continu, en dan zware gordijnen die het echt meteen pikdonker maken. Daarvan kan er eentje wel mee voor op zolder, maar die andere twee.. En het is super zware kwaliteit dus dat is mega om op te slaan. Dus ik moet even wat bedenken
Mijn mama dr huis volbouwen ofzo
Dikke pech voor haar dat ze dat niet wilt.
Ah ok, dan kijk ik wel even wat ik ermee ga doenquote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hop dat mijn eigen gordijnen passen in de huiskamer.
en ik heb net van Lola 5 gordijnen gehad
dus eigenlijk heb ik ze niet nodig maar bedankt
Ja jesus manquote:
Breng ze naar mijn mamaquote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ah ok, dan kijk ik wel even wat ik ermee ga doen
Of naar mijnes, dat is toch een hamster die niks weg kan gooienquote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Breng ze naar mijn mamaGewoon voor de grap
Vink wel humor
quote:Op zondag 15 april 2012 19:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lol dat Israelische wijf op Border security: Ik wil eigenlijk helemaal niet naar Australie maar ik kom toch want degene die ik op ga zoeken van wie ik alleen de voornaam heb heeft me overtuigd dat het goed voor me isEn geen idee waar die cocaine in mn haarborstel vandaan komt
Veronicaquote:
Synchroon kijkenquote:
Zit jij ook op de bank met laptop op schoot dan?quote:
Jeweetzellufquote:Op zondag 15 april 2012 19:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zit jij ook op de bank met laptop op schoot dan?
Die blonde is hetquote:
Vet overtuigende kop wel ookquote:Op zondag 15 april 2012 19:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die blonde is hetOp zoek naar Monty
quote:Op zondag 15 april 2012 19:17 schreef douche-eendje het volgende:
Whehehe schiet ik net in de stress omdat ik ergens in huis een piepje hoor en dat zou best mn nieuwe wasmachine kunnen zijn en owee als dat ding nu al een storing heeft.
Bleek dat ie al klaar was
45 minuten voor een fijne was op 30 graden + centrifugeren (wat ik niet eens heb gemerkt?quote:
Sowieso, ik klap je als je aan mn gehaktballen komt manquote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vrouwen zijn sterk, zonder uitzondering
Klinkt goed inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
45 minuten voor een fijne was op 30 graden + centrifugeren (wat ik niet eens heb gemerkt?). En een piepje als hij klaar is. En het ruikt fris. Wat een verschil met dat meurding uit het studentenhuis
Ik koop echt nooit meer rexona, uit protest tegen die baggerreclamequote:Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso, ik klap je als je aan mn gehaktballen komt man
[..]
Klinkt goed inderdaad
Dat nummer en Good Riddancequote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ramses![]()
Ik wil dat liedje op mn begrafenis als ik later heel oud dood ga enzo
ik eerstquote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ramses![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ga nog maar nie dood hurquote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ramses![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik eerst
jij gaat nog 90 jaar mee minstensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
staat ook nog niet op de agenda de komende tig jaar, eerst genietenquote:
Pokertoernooi organiseren!quote:
gelukkigquote:Op zondag 15 april 2012 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
staat ook nog niet op de agenda de komende tig jaar, eerst genieten
die is ook cool jaquote:
Dat maak ik lekker zelf wel uitquote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef Fha het volgende:
Hallo. Niemand hier gaat voorlopig dood ja. Bevel that is.
Ik wil ook Carmina Burana voor als de kist naar beneden gaatquote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die is ook cool ja
en robert long, liedje voor als ik er niet meer ben
We zullen de showtune van de muppets onthouden voor als jij aan de beurt bentquote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef DaMart het volgende:
The Muppets is best een erg vermakelijke film![]()
.
Ook niet lang meerquote:
Aan de beurt? Waarvoor?quote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
We zullen de showtune van de muppets onthouden voor als jij aan de beurt bent
Die kerel er naast is wel mooi "doe normaal man.. echt niet". Die wil ik wel even ene dikke zoen op zn wang drukkenquote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
omg op tv vragen ze of voetbal belangrijker is dan zn vriendin. die gast zei ja 100%
die had ik dus meteen de bons gegeven, bij mij nie zenne.
True thatquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ramses![]()
dat is toch zon heel bombastisch klassiek nummer?quote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat maak ik lekker zelf wel uit
[..]
Ik wil ook Carmina Burana voor als de kist naar beneden gaatKei- en keihard
idd ! hij zei nog ' doe normaal man 'quote:Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Die kerel er naast is wel mooi "doe normaal man.. echt niet". Die wil ik wel even ene dikke zoen op zn wang drukken
[..]
True that
quote:Op zondag 15 april 2012 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is toch zon heel bombastisch klassiek nummer?
zit in de treinquote:
Het gaat natuurlijk om dit stukje, compleet met gigantische posters en vlaggen van mij in de zaalquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het gaat natuurlijk om dit stukje, compleet met gigantische posters en vlaggen van mij in de zaal
Ja hoorquote:Op zondag 15 april 2012 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]mag ik please komen
Dat wil ik niet missen.
geen kist naar beneden voor mijquote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat maak ik lekker zelf wel uit
[..]
Ik wil ook Carmina Burana voor als de kist naar beneden gaatKei- en keihard
oh ja die voet massage graag, mn pootjes zijn kapot, de ganse dag in de efteling gelopenquote:
Ik dacht vroeger ook aan cremeren maar dan mis ik zoveel show-elementen die ik er nu wel in kan plannenquote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen kist naar beneden voor mij
jerry lee lewis
quote:Op zondag 15 april 2012 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja hoorEr komt ook veeeel vuur bij kijken
Ik ben echt al jaren bezig met mijn begrafenis, ik denk dat ik toch euthanasie moet overwegen dan kan ik het meeste ervan nog meemaken
rammstein style!quote:Op zondag 15 april 2012 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja hoorEr komt ook veeeel vuur bij kijken
Ik ben echt al jaren bezig met mijn begrafenis, ik denk dat ik toch euthanasie moet overwegen dan kan ik het meeste ervan nog meemaken
Koffie gaan ze bij mij niet schenkenquote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil feest, niet alleen maar triest gedoe. Leven vieren. En voer
quote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rammstein style!
Feuer frei is stiekem ook wel geinig voor n crematie
doe je schoentjes en sokjes maar uitquote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ja die voet massage graag, mn pootjes zijn kapot, de ganse dag in de efteling gelopen
waren in dat water ding geweest, zeik nat. natte sokken = voeten openlopen
o nou, ook met een crematie kan je de kist laten zakkenquote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook aan cremeren maar dan mis ik zoveel show-elementen die ik er nu wel in kan plannen
Preciesquote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Koffie gaan ze bij mij niet schenkenGewoon groepstaxi's voor iedereen, alcohol verplicht. Ook voor niet-drinkers, die laatste eer moeten ze mij maar bewijzen
quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je schoentjes en sokjes maar uit
[..]
o nou, ook met een crematie kan je de kist laten zakken
en dan hoef je niet op zo een winderig koud kerkhof te staan zonder muziek installatie
quote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Lang leve de uitvinder van de feesttenten
* Moeraskat uit doetquote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je schoentjes en sokjes maar uit
[..]
o nou, ook met een crematie kan je de kist laten zakken
en dan hoef je niet op zo een winderig koud kerkhof te staan zonder muziek installatie
zelfs bij mijquote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef Fha het volgende:
Is het normaal dat het in de aanloop naar verhuizen alleen maar een grotere teringbende is in huis?
wokvoer is altijd +2quote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef douche-eendje het volgende:
Sorry wok, ik heb mn wokbrander weer gebruikt![]()
Maar omg nomnomnom eten ;9
Nee joh dat hoort erbijquote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef Fha het volgende:
Is het normaal dat het in de aanloop naar verhuizen alleen maar een grotere teringbende is in huis?
nee oke... dan doe ik blijkbaar dus iets goed ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef wel.o.k het volgende:
zelfs bij mij![]()
IK WORDT ER GEK VAN!!!!!!!!
sorry
Zélfs ik word er nu een beetje gek vanquote:
Troep uitzoeken, in dozen mikken en de dozen die na een x aantal maanden nog niet nodig zijn kunnen ook weg toch?quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
nee oke... dan doe ik blijkbaar dus iets goed ofzoteeeering wat een troep
[..]
Zélfs ik word er nu een beetje gek van
dan is het bij jou een grotere bende dan bij mijquote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
nee oke... dan doe ik blijkbaar dus iets goed ofzoteeeering wat een troep
[..]
Zélfs ik word er nu een beetje gek van
oh jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k masseert poezelige voetjes van moeraskat
ik wil wel helpen hurquote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs bij mij![]()
IK WORDT ER GEK VAN!!!!!!!!
sorry
ik weet wel wat lekker isquote:
quote:
Ik heb nog geen dozen, ik ben alleen nog aan het uitzoeken en aan het bedenken wat weg kan, wat opgeslagen moet worden en wat mee gaatquote:Op zondag 15 april 2012 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Troep uitzoeken, in dozen mikken en de dozen die na een x aantal maanden nog niet nodig zijn kunnen ook weg toch?
Denk dat dat wel meevalt, maar nu zit er geen logica meer in en dat is normaal wel zoquote:Op zondag 15 april 2012 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
dan is het bij jou een grotere bende dan bij mij
Heel fijn jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Mensen die joints rollen in de treinstinkzooi
quote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet wel wat lekker is
[..]doe ik je voeten nog een keer
loop je mee?quote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel fijn ja
wel goed idee om even een peukje te roken
viesquote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Mensen die joints rollen in de treinstinkzooi
Ik kan hier nog gewoon in raam zittenquote:
graag gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel fijn ja
wel goed idee om even een peukje te roken
als ik op familieweekend moetquote:
Preciesquote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
graag gedaaneven n zenmomentje inlossen
Ik loop het hele jaar door op zelfde schoenenquote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik zoek zomerschoenen voor op kantoor, maar ik wil niet met open tenen. en op hakken kan ik niet lopen.
( al zou ik dood graag op pumps willen )
iemand tips?
ik zag deze:
http://www.adidas.nl/Dames-Azurine-Mid/V22655_540,nl_NL,pd.html
ik vind ze niet heel ladylikequote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik zoek zomerschoenen voor op kantoor, maar ik wil niet met open tenen. en op hakken kan ik niet lopen.
( al zou ik dood graag op pumps willen )
iemand tips?
ik zag deze:
http://www.adidas.nl/Dames-Azurine-Mid/V22655_540,nl_NL,pd.html
ja ik weet niet wat ik nemen moet, normaal loop ik gewoon op birkenstocksquote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind ze niet heel ladylikehoewel de kleur wel gaaf is
welke schoenen heb jij dan?quote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Preciesen na dit pakje ben ik weer gewoon gestopt want mijn keel vind het maar niks
![]()
[..]
Ik loop het hele jaar door op zelfde schoenenMaar deze zijn tof
ik vind lage stoffen vans al wat vrouwelijkerquote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat ik nemen moet, normaal loop ik gewoon op birkenstocksmaar dat vind ik niet kunnen op kantoor..
[..]
welke schoenen heb jij dan?
ik heb kleine voetjes en daar vergeleken bij dikke kuiten ik pas bijna geen lange laarzen helaasquote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik loop in de winter op laarzen en in de zomer op chuckiesdoe alleen met speciale gelegenheden andere schoenen aan
Ik moet ook nog schoenen voor van de zomer.... gaat weer leuk worden met mn onmogelijk brede voetenquote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
deze dan?
http://www.adidas.nl/Dames-Honey-Desert/V24250_540,nl_NL,pd.html
ik heb meestal panty's met rokjes aan of lange jurkachtige dingen etc. of treggings
In de winkel loop ik altijd op kisten. Verder sneakers en veterlaarzen met een niet heel hoge hakquote:
ff zoekenquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind lage stoffen vans al wat vrouwelijkeral zijn die wel n beetje hipster
NEEEEEEEEquote:
kisten heb ik ook maar vind ik een beetje warm voor in de zomerquote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
In de winkel loop ik altijd op kisten. Verder sneakers en veterlaarzen met een niet heel hoge hak
sorryquote:
Ik loop rustig in italie met 40 graden op kisten een berg opquote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
kisten heb ik ook maar vind ik een beetje warm voor in de zomer
wat voor sneakers?
Pantoffels draag je niet buiten huisquote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
tis echt waar
ze zijn zo lekker warmmmmm
ik durf er tenminste voor uit te komenquote:
Ja maar uggz.. bedoel.. dat is gewoon een hippe manier ook om "ugly" te zeggen.. Sloffen zijn voor binnen!quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
sorry![]()
![]()
tis echt waar
ze zijn zo lekker warmmmmm
oh ja daar kan ik niet tegen, krijg ik rugpijn van ( van goedkopere schoenen omdat weinig steun )quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik loop rustig in italie met 40 graden op kisten een berg opecht geen last van.
Ja van alles.. goedkoopies van bristol, nog een afgetrapt paar DC's.. van alles
sorryquote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar uggz.. bedoel.. dat is gewoon een hippe manier ook om "ugly" te zeggen.. Sloffen zijn voor binnen!
sorryquote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pantoffels draag je niet buiten huis
Daarom ook kisten op mijn werk, want mijn rug doet anders ook vervelend hahaquote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
oh ja daar kan ik niet tegen, krijg ik rugpijn van ( van goedkopere schoenen omdat weinig steun )
heldin![]()
![]()
Kisten, dr martens, fijne sneakers etcquote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom ook kisten op mijn werk, want mijn rug doet anders ook vervelend haha
Mini voetjes heb jij
quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pantoffels draag je niet buiten huis
Ik bied ¤0,50quote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja![]()
Nog even wat slipperdingen op marktplaats mikken
Dr martens vind ik niet lekker zittenquote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef douche-eendje het volgende:
Kisten, dr martens, fijne sneakers etc
Tis dat ik er van die schuiten van poten in krijg maar anders idd dokter martensquote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kisten, dr martens, fijne sneakers etc
ja ik ben ook wel een beetje miniquote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom ook kisten op mijn werk, want mijn rug doet anders ook vervelend haha
Mini voetjes heb jij
Ik zweer er al jaren bijquote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dr martens vind ik niet lekker zittendie zitten raar op mijn wreef ofzo.
Hoeveel bied je voor mijn laarzen met 10cm hak ofzo?quote:
¤0,50quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoeveel bied je voor mijn laarzen met 10cm hak ofzo?
eens, heb jij ook een hoge wreef?quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dr martens vind ik niet lekker zittendie zitten raar op mijn wreef ofzo.
dit is dan wel weer waar, maar alle schoenen zitten lekker als ze hebt ingelopen. of toch bijna allequote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tis dat ik er van die schuiten van poten in krijg maar anders idd dokter martensals je die eenmaal hebt ingelopen, heerlijk
OMG! dan val ik omquote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoeveel bied je voor mijn laarzen met 10cm hak ofzo?
zijn die ook zo plomp of dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zweer er al jaren bijHeb ook dr martens met hakje nu
hooiiii stquote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben mijn sneakerfase ontgroeid![]()
Net nog mijn SuperNienkeschoenen weggedaan, eerder al andere, en er staat nog twee paar te wachten op eliminatie. Als er weer ruimte is in de container
Dealquote:
weet ik niet?quote:
Mijn oude kisten zijn nu festival kistenquote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
ja ik ben ook wel een beetje mini![]()
ja idd. kisten hebben goede steunik doe ze ook echt niet weg ook al staan ze misschien stom.
hoi kleinvoetjequote:
Koopje dusquote:
Ik heb ze ooit gekregenquote:
goed voetbed wat helemaal naar je voeten vormtquote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is dan wel weer waar, maar alle schoenen zitten lekker als ze hebt ingelopen. of toch bijna alle
lolquote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit gekregenMaar mijn mini kuiten kunnen daar met nog wel vier andere kuiten in, dus nooit gedragen
Ik heb fitnesskuiten, maar die passen nog steeds niet in de gemiddelde laarsquote:
true maar mn birkenstocks lopen echt hemels, ik heb ze nu 4 zomers a.s zomerquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goed voetbed wat helemaal naar je voeten vormtdat down simpele schoenen niet zo. beetje als met birkenstocks dat idee
maar jij hebt je eigen afval verbranding in je klikoquote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben mijn sneakerfase ontgroeid![]()
Net nog mijn SuperNienkeschoenen weggedaan, eerder al andere, en er staat nog twee paar te wachten op eliminatie. Als er weer ruimte is in de container
echt ?quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb fitnesskuiten, maar die passen nog steeds niet in de gemiddelde laars
Jaquote:
ongeveer dat model ja en ze hebben ontelbare leuke kleur combinatiesquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
true maar mn birkenstocks lopen echt hemels, ik heb ze nu 4 zomers a.s zomer
bedoel je dit?
http://www.vans.com/micro(...)classics/106-lo-pro/
quote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar jij hebt je eigen afval verbranding in je kliko
Zolang het in de kliko blijft?quote:
forse hollandse boeren kuiten, i hazz themquote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Jade gemiddelde nederlandse standaard schachtmaat is niet gebouwd op halfbloedjesminibouw
Toen ik er anderhalve liter water op had gemikt bleef het wel in de kliko jaquote:
ben ji halfbloedjesminibouw.. waarom denk ik dan elke keer dat jij blond bent?quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Jade gemiddelde nederlandse standaard schachtmaat is niet gebouwd op halfbloedjesminibouw
ik vind die zool zo dikquote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ongeveer dat model ja en ze hebben ontelbare leuke kleur combinatiesniet alleen wit grijs en zwart
Niks mis mee! maar niet aan mijn mini lijfquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
forse hollandse boeren kuiten, i hazz them
Weet ik niet?quote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
ben ji halfbloedjesminibouw.. waarom denk ik dan elke keer dat jij blond bent?
Met mijn voeten echt niet hoor... mn enkels staan scheef, mn voeten zijn breed en plat en mn kleine teen staat raar gebogen. Goede schoenen vinden is onmogelijkquote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is dan wel weer waar, maar alle schoenen zitten lekker als ze hebt ingelopen. of toch bijna alle
maar hip dat je dan bentquote:
picsquote:Op zondag 15 april 2012 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks mis mee! maar niet aan mijn mini lijf![]()
[..]
Weet ik niet?
stomquote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met mijn voeten echt niet hoor... mn enkels staan scheef, mn voeten zijn breed en plat en mn kleine teen staat raar gebogen. Goede schoenen vinden is onmogelijkBijna alle schoenen zijn te smal.
ja is dit hipquote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar hip dat je dan bent![]()
Twas maar n suggestie
alles behalve blondquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben ji halfbloedjesminibouw.. waarom denk ik dan elke keer dat jij blond bent?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
dit was de meest geniale foto vandaag in de efteling
cool!quote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]maar no way dat ik er op kan lopen.
ze blijven toch een beetje de metallook hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb momenteel uhm, 4 paar in huis? De kniehoge zwarte laarzen, de gevoerde grijze winterlaarzen en 2 paar hakjesquote:Op zondag 15 april 2012 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze blijven toch een beetje de metallook hebben
ben je in de joris geweestquote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
dit was de meest geniale foto vandaag in de efteling
Gefeliciteerd alvastquote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Miniem het volgende:
Familiefeestje van papa zit er ook weer op.
Morgen is hij echt jarig
jaaaaquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je in de joris geweest?
DIe is leukquote:
Ik heb schoenen die daar op lijken, maar dan wel iets van 5 cm lagerquote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
haha zo cool, dat had ik op een of andere manier nooit bij jou bedachtquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb momenteel uhm, 4 paar in huis? De kniehoge zwarte laarzen, de gevoerde grijze winterlaarzen en 2 paar hakjes
Als je ieder jaar naar een metalfestival gaat moet je wat hequote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha zo cool, dat had ik op een of andere manier nooit bij jou bedacht
cool Issie he, steeds dat kriebel in je buik gevoel. en je kan winnenquote:
lang leve de papiercontainer voor krantenquote:
haha zon lief meiske op hoge laarzen op n metalfestquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je ieder jaar naar een metalfestival gaat moet je wat hedie kniehoge draag ik amper, eigenlijk alleen daar vanwege modder enzo
wij waren vuurquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cool Issie he, steeds dat kriebel in je buik gevoel. en je kan winnen
dan was ik nog steeds krantloosquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lang leve de papiercontainer voor kranten![]()
het is maar goed dat die niet in de fik stond
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha zon lief meiske op hoge laarzen op n metalfest
Het gaat hier de hele tijd van "o wacht ik heb nog geen dozen"quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
dan was ik nog steeds krantloos
ik moet wel oppassen dat ik niet teveel inpak al
ehm, ja, de pannen en borden moeten nog niet hoor!quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan was ik nog steeds krantloos
ik moet wel oppassen dat ik niet teveel inpak al
Gewoon halen bij de suup johquote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat hier de hele tijd van "o wacht ik heb nog geen dozen"
bananendozenquote:
ik zal zsm weer uitpakken straksquote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat hier de hele tijd van "o wacht ik heb nog geen dozen"
oehquote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm, ja, de pannen en borden moeten nog niet hoor!
ohja, kijk, dit behang:
[ afbeelding ]
Helikoptersquote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm, ja, de pannen en borden moeten nog niet hoor!
ohja, kijk, dit behang:
[ afbeelding ]
Hebben ze niet bij mijn suupquote:
Ja, en 4, en 6 en 7 en 8 en 9 en als hij 10 is schildert hij het zelf maar overquote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal zsm weer uitpakken straks
[..]
oehvoor als hij 5 is
Weet je wat die doen?quote:
Ohquote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Hebben ze niet bij mijn suupdan moet ik half uur gaan lopen voor elke keer twee dozen ofzo
Dus ik krijg gewoon die van wok als hij over is
quote:
en goed stevigquote:
De heli tijd door?quote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
Weet je wat die doen?
Kopter, kopter, kopter
Gaan we doenquote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
Oh![]()
Ik wil best een keer van suup naar suup met je rijden voor dozen hoor
Whehe, heb jij de lolbroek EN de grapjas aan ofzo?quote:
Joahquote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Gaan we doen![]()
kan je ook nog snel huisje zien voor te laat is
quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
Joah![]()
Kan ik je meteen je kadelootjes ge..oh wacht, kan ik beter even mee wachten tot je verhuisd bent he?
centjesquote:
fhaatjequote:
suikertjequote:
Dinsdag een warm welkom in verf lucht?quote:
Aan de andere kant, hij is toch al stukquote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]misschien wel veiliger
Kan jij meteen je bakjes terug krijgen en thijs riem krijgen en jouw riem krijgen
Maar nu nog wel redbaar stukquote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
Aan de andere kant, hij is toch al stuk![]()
![]()
Ohja, bakjes
Mag ook beide hoor. Doe ik voor jouquote:
Dat kan ook gewoon aan mij liggen hoor, dat er nog vet aan zatquote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar nu nog wel redbaar stuk![]()
![]()
Jaaa die heb ik nogIk zal ze nog een keer afwassen want ze willen niet vetvrij worden
Ik vind het lekker ruikenquote:
Ik gok van de taartquote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Dat kan ook gewoon aan mij liggen hoor, dat er nog vet aan zat![]()
Of van detaart
Ik heb er nog steeds een fooootooo vanquote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok van de taartFaaak die taart
die was echt goed
Ik heb nog steeds het gedeukte ego dat ik het gewoon niet op kreegquote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb er nog steeds een fooootooo van![]()
Man! Dat was echt niet te gelovenquote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gedeukte ego dat ik het gewoon niet op kreeg
Het zit me ook écht dwarsquote:
Veel plezier en kusje voor Muckie ook!quote:
quote:
wie? Ken ik nietquote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Het zit me ook écht dwars
[..]
Veel plezier en kusje voor Muckie ook!![]()
![]()
Dat lekkere wijf in je huisquote:
yukiquote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef Yuki het volgende:
Zo, weer helemaal opgeladen voor de komende week
Hoi
Dan beter ventilerenquote:
Liefjequote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yuki![]()
![]()
![]()
yeah
en aankomend weekend naar Londen he
oh die kleine met grote bril?quote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat lekkere wijf in je huisniet de buurvrouw
Ja die!!quote:
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje![]()
Jaaaa, donderdag vliegen!
Heb er zin in
Jij ook een relaxt weekend gehad?
Fonduequote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker wezen fondueen![]()
2 dagen lang
Wezen fondue? Ik doe dat meestal met kaasquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker wezen fondueen![]()
2 dagen lang
ik met vleesquote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wezen fondue? Ik doe dat meestal met kaas
natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fondue
Maar toch wel de echte met spetterend en walmend vet hè?
Niet van die vieze veredelde soep
Hij staat nog een keer wuhahuahua te doen op Facebookquote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Het zit me ook écht dwars
[..]
Veel plezier en kusje voor Muckie ook!![]()
![]()
mooi woord vind ik datquote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef Inkomen het volgende:
Tijd om mijn Weltschmerz te verdrinken in het café
quote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef Inkomen het volgende:
Tijd om mijn Weltschmerz te verdrinken in het café
Goed zo!quote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
anders is soep koken
net als bierquote:
Fuck yeahquote:
heb jij ook wel vaker gefondueet ?quote:
quote:
ik baal nog steeds dat ik te druk ben om een keer met je te gaan bierenquote:
katjequote:
fritsquote:
flesquote:
Komt wel johquote:Op zondag 15 april 2012 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ik baal nog steeds dat ik te druk ben om een keer met je te gaan bierenvolgens mij zouden wij dat vet goed kunnen saampjes
Iets anders dan de planning, maar zeer succesvolquote:Op zondag 15 april 2012 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe was de toer gegaan met je maatje ?
neef van Bob de Bouwerquote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Wie is Hack de Hacker trouwens? Collega van wok?
gfquote:Op zondag 15 april 2012 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
frits
[..]
fles
hoe was de toer gegaan met je maatje ?
Nog maar 2 keerquote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij ook wel vaker gefondueet ?
ik ga Fha hack les geven, en als ze goed genoeg is hackt ze mijquote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ga ik worden als hij me gaat leren hoe het moetquote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
dan faal je wel Wokquote:Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga Fha hack les geven, en als ze goed genoeg is hackt ze mij
moet je maar eens een keertje hier komen doenquote:
Ik zag Hack de Hacker en Woody Woodpecker nog wel een gezellig onderonsje doen, eigenlijkquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets anders dan de planning, maar zeer succesvol
*proest*quote:Op zondag 15 april 2012 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag Hack de Hacker en Woody Woodpecker nog wel een gezellig onderonsje doen, eigenlijk
Nic koopt in?quote:Op zondag 15 april 2012 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar eens een keertje hier komen doen![]()
![]()
wij hebben toch altijd teveel vlees
doe de mijne ook evenquote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, keuken opgeruimd. Nu tijd voor thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |