We zullen de showtune van de muppets onthouden voor als jij aan de beurt bentquote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef DaMart het volgende:
The Muppets is best een erg vermakelijke film![]()
.
Ook niet lang meerquote:
Aan de beurt? Waarvoor?quote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
We zullen de showtune van de muppets onthouden voor als jij aan de beurt bent
Die kerel er naast is wel mooi "doe normaal man.. echt niet". Die wil ik wel even ene dikke zoen op zn wang drukkenquote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
omg op tv vragen ze of voetbal belangrijker is dan zn vriendin. die gast zei ja 100%
die had ik dus meteen de bons gegeven, bij mij nie zenne.
True thatquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ramses![]()
Ik wil dat liedje op mn begrafenis als ik later heel oud dood ga enzo
dat is toch zon heel bombastisch klassiek nummer?quote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat maak ik lekker zelf wel uit
[..]
Ik wil ook Carmina Burana voor als de kist naar beneden gaatKei- en keihard
idd ! hij zei nog ' doe normaal man 'quote:Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Die kerel er naast is wel mooi "doe normaal man.. echt niet". Die wil ik wel even ene dikke zoen op zn wang drukken
[..]
True that
quote:Op zondag 15 april 2012 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is toch zon heel bombastisch klassiek nummer?
zit in de treinquote:
Het gaat natuurlijk om dit stukje, compleet met gigantische posters en vlaggen van mij in de zaalquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het gaat natuurlijk om dit stukje, compleet met gigantische posters en vlaggen van mij in de zaal
Ja hoorquote:Op zondag 15 april 2012 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]mag ik please komen
Dat wil ik niet missen.
geen kist naar beneden voor mijquote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat maak ik lekker zelf wel uit
[..]
Ik wil ook Carmina Burana voor als de kist naar beneden gaatKei- en keihard
oh ja die voet massage graag, mn pootjes zijn kapot, de ganse dag in de efteling gelopenquote:
Ik dacht vroeger ook aan cremeren maar dan mis ik zoveel show-elementen die ik er nu wel in kan plannenquote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen kist naar beneden voor mij
jerry lee lewis
quote:Op zondag 15 april 2012 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja hoorEr komt ook veeeel vuur bij kijken
Ik ben echt al jaren bezig met mijn begrafenis, ik denk dat ik toch euthanasie moet overwegen dan kan ik het meeste ervan nog meemaken
rammstein style!quote:Op zondag 15 april 2012 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja hoorEr komt ook veeeel vuur bij kijken
Ik ben echt al jaren bezig met mijn begrafenis, ik denk dat ik toch euthanasie moet overwegen dan kan ik het meeste ervan nog meemaken
Koffie gaan ze bij mij niet schenkenquote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil feest, niet alleen maar triest gedoe. Leven vieren. En voer
quote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rammstein style!
Feuer frei is stiekem ook wel geinig voor n crematie
doe je schoentjes en sokjes maar uitquote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ja die voet massage graag, mn pootjes zijn kapot, de ganse dag in de efteling gelopen
waren in dat water ding geweest, zeik nat. natte sokken = voeten openlopen
o nou, ook met een crematie kan je de kist laten zakkenquote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook aan cremeren maar dan mis ik zoveel show-elementen die ik er nu wel in kan plannen
Preciesquote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Koffie gaan ze bij mij niet schenkenGewoon groepstaxi's voor iedereen, alcohol verplicht. Ook voor niet-drinkers, die laatste eer moeten ze mij maar bewijzen
quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je schoentjes en sokjes maar uit
[..]
o nou, ook met een crematie kan je de kist laten zakken
en dan hoef je niet op zo een winderig koud kerkhof te staan zonder muziek installatie
quote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Lang leve de uitvinder van de feesttenten
* Moeraskat uit doetquote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je schoentjes en sokjes maar uit
[..]
o nou, ook met een crematie kan je de kist laten zakken
en dan hoef je niet op zo een winderig koud kerkhof te staan zonder muziek installatie
zelfs bij mijquote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef Fha het volgende:
Is het normaal dat het in de aanloop naar verhuizen alleen maar een grotere teringbende is in huis?
wokvoer is altijd +2quote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef douche-eendje het volgende:
Sorry wok, ik heb mn wokbrander weer gebruikt![]()
Maar omg nomnomnom eten ;9
Nee joh dat hoort erbijquote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef Fha het volgende:
Is het normaal dat het in de aanloop naar verhuizen alleen maar een grotere teringbende is in huis?
nee oke... dan doe ik blijkbaar dus iets goed ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef wel.o.k het volgende:
zelfs bij mij![]()
IK WORDT ER GEK VAN!!!!!!!!
sorry
Zélfs ik word er nu een beetje gek vanquote:
Troep uitzoeken, in dozen mikken en de dozen die na een x aantal maanden nog niet nodig zijn kunnen ook weg toch?quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
nee oke... dan doe ik blijkbaar dus iets goed ofzoteeeering wat een troep
[..]
Zélfs ik word er nu een beetje gek van
dan is het bij jou een grotere bende dan bij mijquote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
nee oke... dan doe ik blijkbaar dus iets goed ofzoteeeering wat een troep
[..]
Zélfs ik word er nu een beetje gek van
oh jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k masseert poezelige voetjes van moeraskat
ik wil wel helpen hurquote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs bij mij![]()
IK WORDT ER GEK VAN!!!!!!!!
sorry
ik weet wel wat lekker isquote:
quote:
Ik heb nog geen dozen, ik ben alleen nog aan het uitzoeken en aan het bedenken wat weg kan, wat opgeslagen moet worden en wat mee gaatquote:Op zondag 15 april 2012 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Troep uitzoeken, in dozen mikken en de dozen die na een x aantal maanden nog niet nodig zijn kunnen ook weg toch?
Denk dat dat wel meevalt, maar nu zit er geen logica meer in en dat is normaal wel zoquote:Op zondag 15 april 2012 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
dan is het bij jou een grotere bende dan bij mij
Heel fijn jaquote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Mensen die joints rollen in de treinstinkzooi
quote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet wel wat lekker is
[..]doe ik je voeten nog een keer
loop je mee?quote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel fijn ja
wel goed idee om even een peukje te roken
viesquote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Mensen die joints rollen in de treinstinkzooi
Ik kan hier nog gewoon in raam zittenquote: