Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ik wil helemaal niets typen op die pleuris notebook. Kan er echt niet mee omgaanquote:Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef wel.o.k het volgende:
o jee
Fha, dit intypen op de apple van je mama){ :|:& };:
je hebt windows he?
als je dat intiept kan je daarna ook niks meer intiepenquote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets typen op die pleuris notebook. Kan er echt niet mee omgaan![]()
loop even terug, ga ik de kliko voerenquote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef douche-eendje het volgende:
Wok ik wou je net nog wat onzinnigs onbelangrijks vertellen maar ik weet mn god niet meer wat
Ja dan gooi ik hem helemaal dat raam door. Pleuris ding joh.quote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef wel.o.k het volgende:
als je dat intiept kan je daarna ook niks meer intiepen
Ik zit op die ene site al vast met les twee johquote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef wel.o.k het volgende:
even vuilnis afvoeren
fha, zoek maar op dumsterdiving, das les 1
Ik weet het al weer en t was helemaal niet zo onzinnig en onbelangrijk. Die gordijnen die in mn kamertje hingen he, ik heb overlegd met mn ouders maar die hoeven ze niet terug. En hier passen ze dus op geen enkele raam (gordijnen zijn te kort voor de ramen hier...) en ik weet niet wat ik er verder mee zou moetenquote:Op zondag 15 april 2012 18:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
loop even terug, ga ik de kliko voeren
ik hop dat mijn eigen gordijnen passen in de huiskamer.quote:Op zondag 15 april 2012 18:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet het al weer en t was helemaal niet zo onzinnig en onbelangrijk. Die gordijnen die in mn kamertje hingen he, ik heb overlegd met mn ouders maar die hoeven ze niet terug. En hier passen ze dus op geen enkele raam (gordijnen zijn te kort voor de ramen hier...) en ik weet niet wat ik er verder mee zou moeten.
Dus mochten ze wellicht nog een beetje knap uit de wasmachine komen en het past bij een van de ramen in jouw nieuwe huisje?
Weet alleen niet of ik ze zomaar weg mag geven van de mensen die ze ooit betaald hebben maar ach
op mijn zolderquote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Fha het volgende:
Oja gordijnen. Die moet ik ook nog kwijt zien te raken/ergens opslaan ofzo
Mjah neequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah neeIk heb meerdere gordijnen heh.. Gewoon simpele dunne witte die hier hangen omdat gezellig bij elkaar binnen kijken continu, en dan zware gordijnen die het echt meteen pikdonker maken. Daarvan kan er eentje wel mee voor op zolder, maar die andere twee.. En het is super zware kwaliteit dus dat is mega om op te slaan. Dus ik moet even wat bedenken
Mijn mama dr huis volbouwen ofzo
Dikke pech voor haar dat ze dat niet wilt.
Ah ok, dan kijk ik wel even wat ik ermee ga doenquote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hop dat mijn eigen gordijnen passen in de huiskamer.
en ik heb net van Lola 5 gordijnen gehad
dus eigenlijk heb ik ze niet nodig maar bedankt
Ja jesus manquote:
Breng ze naar mijn mamaquote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ah ok, dan kijk ik wel even wat ik ermee ga doen
Of naar mijnes, dat is toch een hamster die niks weg kan gooienquote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Breng ze naar mijn mamaGewoon voor de grap
Vink wel humor
quote:Op zondag 15 april 2012 19:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lol dat Israelische wijf op Border security: Ik wil eigenlijk helemaal niet naar Australie maar ik kom toch want degene die ik op ga zoeken van wie ik alleen de voornaam heb heeft me overtuigd dat het goed voor me isEn geen idee waar die cocaine in mn haarborstel vandaan komt
Veronicaquote:
Synchroon kijkenquote:
Zit jij ook op de bank met laptop op schoot dan?quote:
Jeweetzellufquote:Op zondag 15 april 2012 19:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zit jij ook op de bank met laptop op schoot dan?
Die blonde is hetquote:
Vet overtuigende kop wel ookquote:Op zondag 15 april 2012 19:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die blonde is hetOp zoek naar Monty
quote:Op zondag 15 april 2012 19:17 schreef douche-eendje het volgende:
Whehehe schiet ik net in de stress omdat ik ergens in huis een piepje hoor en dat zou best mn nieuwe wasmachine kunnen zijn en owee als dat ding nu al een storing heeft.
Bleek dat ie al klaar was
45 minuten voor een fijne was op 30 graden + centrifugeren (wat ik niet eens heb gemerkt?quote:
Sowieso, ik klap je als je aan mn gehaktballen komt manquote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vrouwen zijn sterk, zonder uitzondering
Klinkt goed inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
45 minuten voor een fijne was op 30 graden + centrifugeren (wat ik niet eens heb gemerkt?). En een piepje als hij klaar is. En het ruikt fris. Wat een verschil met dat meurding uit het studentenhuis
Ik koop echt nooit meer rexona, uit protest tegen die baggerreclamequote:Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso, ik klap je als je aan mn gehaktballen komt man
[..]
Klinkt goed inderdaad
Dat nummer en Good Riddancequote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ramses![]()
Ik wil dat liedje op mn begrafenis als ik later heel oud dood ga enzo
ik eerstquote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ramses![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ga nog maar nie dood hurquote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ramses![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik eerst
jij gaat nog 90 jaar mee minstensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
staat ook nog niet op de agenda de komende tig jaar, eerst genietenquote:
Pokertoernooi organiseren!quote:
gelukkigquote:Op zondag 15 april 2012 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
staat ook nog niet op de agenda de komende tig jaar, eerst genieten
die is ook cool jaquote:
Dat maak ik lekker zelf wel uitquote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef Fha het volgende:
Hallo. Niemand hier gaat voorlopig dood ja. Bevel that is.
Ik wil ook Carmina Burana voor als de kist naar beneden gaatquote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die is ook cool ja
en robert long, liedje voor als ik er niet meer ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |