Ja maar uggz.. bedoel.. dat is gewoon een hippe manier ook om "ugly" te zeggen.. Sloffen zijn voor binnen!quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
sorry![]()
![]()
tis echt waar
ze zijn zo lekker warmmmmm
oh ja daar kan ik niet tegen, krijg ik rugpijn van ( van goedkopere schoenen omdat weinig steun )quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik loop rustig in italie met 40 graden op kisten een berg opecht geen last van.
Ja van alles.. goedkoopies van bristol, nog een afgetrapt paar DC's.. van alles
sorryquote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar uggz.. bedoel.. dat is gewoon een hippe manier ook om "ugly" te zeggen.. Sloffen zijn voor binnen!
sorryquote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pantoffels draag je niet buiten huis
Daarom ook kisten op mijn werk, want mijn rug doet anders ook vervelend hahaquote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
oh ja daar kan ik niet tegen, krijg ik rugpijn van ( van goedkopere schoenen omdat weinig steun )
heldin![]()
![]()
Kisten, dr martens, fijne sneakers etcquote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom ook kisten op mijn werk, want mijn rug doet anders ook vervelend haha
Mini voetjes heb jij
quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pantoffels draag je niet buiten huis
Ik bied ¤0,50quote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja![]()
Nog even wat slipperdingen op marktplaats mikken
Dr martens vind ik niet lekker zittenquote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef douche-eendje het volgende:
Kisten, dr martens, fijne sneakers etc
Tis dat ik er van die schuiten van poten in krijg maar anders idd dokter martensquote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kisten, dr martens, fijne sneakers etc
ja ik ben ook wel een beetje miniquote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom ook kisten op mijn werk, want mijn rug doet anders ook vervelend haha
Mini voetjes heb jij
Ik zweer er al jaren bijquote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dr martens vind ik niet lekker zittendie zitten raar op mijn wreef ofzo.
Hoeveel bied je voor mijn laarzen met 10cm hak ofzo?quote:
¤0,50quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoeveel bied je voor mijn laarzen met 10cm hak ofzo?
eens, heb jij ook een hoge wreef?quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dr martens vind ik niet lekker zittendie zitten raar op mijn wreef ofzo.
dit is dan wel weer waar, maar alle schoenen zitten lekker als ze hebt ingelopen. of toch bijna allequote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tis dat ik er van die schuiten van poten in krijg maar anders idd dokter martensals je die eenmaal hebt ingelopen, heerlijk
OMG! dan val ik omquote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoeveel bied je voor mijn laarzen met 10cm hak ofzo?
zijn die ook zo plomp of dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zweer er al jaren bijHeb ook dr martens met hakje nu
hooiiii stquote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben mijn sneakerfase ontgroeid![]()
Net nog mijn SuperNienkeschoenen weggedaan, eerder al andere, en er staat nog twee paar te wachten op eliminatie. Als er weer ruimte is in de container
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |