graag gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel fijn ja
wel goed idee om even een peukje te roken
als ik op familieweekend moetquote:
Preciesquote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
graag gedaaneven n zenmomentje inlossen
Ik loop het hele jaar door op zelfde schoenenquote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik zoek zomerschoenen voor op kantoor, maar ik wil niet met open tenen. en op hakken kan ik niet lopen.
( al zou ik dood graag op pumps willen )
iemand tips?
ik zag deze:
http://www.adidas.nl/Dames-Azurine-Mid/V22655_540,nl_NL,pd.html
ik vind ze niet heel ladylikequote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik zoek zomerschoenen voor op kantoor, maar ik wil niet met open tenen. en op hakken kan ik niet lopen.
( al zou ik dood graag op pumps willen )
iemand tips?
ik zag deze:
http://www.adidas.nl/Dames-Azurine-Mid/V22655_540,nl_NL,pd.html
ja ik weet niet wat ik nemen moet, normaal loop ik gewoon op birkenstocksquote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind ze niet heel ladylikehoewel de kleur wel gaaf is
welke schoenen heb jij dan?quote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Preciesen na dit pakje ben ik weer gewoon gestopt want mijn keel vind het maar niks
![]()
[..]
Ik loop het hele jaar door op zelfde schoenenMaar deze zijn tof
ik vind lage stoffen vans al wat vrouwelijkerquote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat ik nemen moet, normaal loop ik gewoon op birkenstocksmaar dat vind ik niet kunnen op kantoor..
[..]
welke schoenen heb jij dan?
ik heb kleine voetjes en daar vergeleken bij dikke kuiten ik pas bijna geen lange laarzen helaasquote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik loop in de winter op laarzen en in de zomer op chuckiesdoe alleen met speciale gelegenheden andere schoenen aan
Ik moet ook nog schoenen voor van de zomer.... gaat weer leuk worden met mn onmogelijk brede voetenquote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
deze dan?
http://www.adidas.nl/Dames-Honey-Desert/V24250_540,nl_NL,pd.html
ik heb meestal panty's met rokjes aan of lange jurkachtige dingen etc. of treggings
In de winkel loop ik altijd op kisten. Verder sneakers en veterlaarzen met een niet heel hoge hakquote:
ff zoekenquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind lage stoffen vans al wat vrouwelijkeral zijn die wel n beetje hipster
NEEEEEEEEquote:
kisten heb ik ook maar vind ik een beetje warm voor in de zomerquote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
In de winkel loop ik altijd op kisten. Verder sneakers en veterlaarzen met een niet heel hoge hak
sorryquote:
Ik loop rustig in italie met 40 graden op kisten een berg opquote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
kisten heb ik ook maar vind ik een beetje warm voor in de zomer
wat voor sneakers?
Pantoffels draag je niet buiten huisquote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
tis echt waar
ze zijn zo lekker warmmmmm
ik durf er tenminste voor uit te komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |