Dealquote:
weet ik niet?quote:
Mijn oude kisten zijn nu festival kistenquote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
ja ik ben ook wel een beetje mini![]()
ja idd. kisten hebben goede steunik doe ze ook echt niet weg ook al staan ze misschien stom.
hoi kleinvoetjequote:
Koopje dusquote:
Ik heb ze ooit gekregenquote:
goed voetbed wat helemaal naar je voeten vormtquote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is dan wel weer waar, maar alle schoenen zitten lekker als ze hebt ingelopen. of toch bijna alle
lolquote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit gekregenMaar mijn mini kuiten kunnen daar met nog wel vier andere kuiten in, dus nooit gedragen
Ik heb fitnesskuiten, maar die passen nog steeds niet in de gemiddelde laarsquote:
true maar mn birkenstocks lopen echt hemels, ik heb ze nu 4 zomers a.s zomerquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goed voetbed wat helemaal naar je voeten vormtdat down simpele schoenen niet zo. beetje als met birkenstocks dat idee
maar jij hebt je eigen afval verbranding in je klikoquote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben mijn sneakerfase ontgroeid![]()
Net nog mijn SuperNienkeschoenen weggedaan, eerder al andere, en er staat nog twee paar te wachten op eliminatie. Als er weer ruimte is in de container
echt ?quote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb fitnesskuiten, maar die passen nog steeds niet in de gemiddelde laars
Jaquote:
ongeveer dat model ja en ze hebben ontelbare leuke kleur combinatiesquote:Op zondag 15 april 2012 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
true maar mn birkenstocks lopen echt hemels, ik heb ze nu 4 zomers a.s zomer
bedoel je dit?
http://www.vans.com/micro(...)classics/106-lo-pro/
quote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar jij hebt je eigen afval verbranding in je kliko
Zolang het in de kliko blijft?quote:
forse hollandse boeren kuiten, i hazz themquote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Jade gemiddelde nederlandse standaard schachtmaat is niet gebouwd op halfbloedjesminibouw
Toen ik er anderhalve liter water op had gemikt bleef het wel in de kliko jaquote:
ben ji halfbloedjesminibouw.. waarom denk ik dan elke keer dat jij blond bent?quote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Jade gemiddelde nederlandse standaard schachtmaat is niet gebouwd op halfbloedjesminibouw
ik vind die zool zo dikquote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ongeveer dat model ja en ze hebben ontelbare leuke kleur combinatiesniet alleen wit grijs en zwart
Niks mis mee! maar niet aan mijn mini lijfquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
forse hollandse boeren kuiten, i hazz them
Weet ik niet?quote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
ben ji halfbloedjesminibouw.. waarom denk ik dan elke keer dat jij blond bent?
Met mijn voeten echt niet hoor... mn enkels staan scheef, mn voeten zijn breed en plat en mn kleine teen staat raar gebogen. Goede schoenen vinden is onmogelijkquote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is dan wel weer waar, maar alle schoenen zitten lekker als ze hebt ingelopen. of toch bijna alle
maar hip dat je dan bentquote:
picsquote:Op zondag 15 april 2012 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks mis mee! maar niet aan mijn mini lijf![]()
[..]
Weet ik niet?
stomquote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met mijn voeten echt niet hoor... mn enkels staan scheef, mn voeten zijn breed en plat en mn kleine teen staat raar gebogen. Goede schoenen vinden is onmogelijkBijna alle schoenen zijn te smal.
ja is dit hipquote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar hip dat je dan bent![]()
Twas maar n suggestie
alles behalve blondquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben ji halfbloedjesminibouw.. waarom denk ik dan elke keer dat jij blond bent?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
dit was de meest geniale foto vandaag in de efteling
cool!quote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]maar no way dat ik er op kan lopen.
ze blijven toch een beetje de metallook hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb momenteel uhm, 4 paar in huis? De kniehoge zwarte laarzen, de gevoerde grijze winterlaarzen en 2 paar hakjesquote:Op zondag 15 april 2012 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze blijven toch een beetje de metallook hebben
ben je in de joris geweestquote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
dit was de meest geniale foto vandaag in de efteling
Gefeliciteerd alvastquote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Miniem het volgende:
Familiefeestje van papa zit er ook weer op.
Morgen is hij echt jarig
jaaaaquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je in de joris geweest?
DIe is leukquote:
Ik heb schoenen die daar op lijken, maar dan wel iets van 5 cm lagerquote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
haha zo cool, dat had ik op een of andere manier nooit bij jou bedachtquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb momenteel uhm, 4 paar in huis? De kniehoge zwarte laarzen, de gevoerde grijze winterlaarzen en 2 paar hakjes
Als je ieder jaar naar een metalfestival gaat moet je wat hequote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha zo cool, dat had ik op een of andere manier nooit bij jou bedacht
cool Issie he, steeds dat kriebel in je buik gevoel. en je kan winnenquote:
lang leve de papiercontainer voor krantenquote:
haha zon lief meiske op hoge laarzen op n metalfestquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je ieder jaar naar een metalfestival gaat moet je wat hedie kniehoge draag ik amper, eigenlijk alleen daar vanwege modder enzo
wij waren vuurquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cool Issie he, steeds dat kriebel in je buik gevoel. en je kan winnen
dan was ik nog steeds krantloosquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lang leve de papiercontainer voor kranten![]()
het is maar goed dat die niet in de fik stond
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha zon lief meiske op hoge laarzen op n metalfest
Het gaat hier de hele tijd van "o wacht ik heb nog geen dozen"quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
dan was ik nog steeds krantloos
ik moet wel oppassen dat ik niet teveel inpak al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |