alles behalve blondquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben ji halfbloedjesminibouw.. waarom denk ik dan elke keer dat jij blond bent?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
dit was de meest geniale foto vandaag in de efteling
cool!quote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]maar no way dat ik er op kan lopen.
ze blijven toch een beetje de metallook hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb momenteel uhm, 4 paar in huis? De kniehoge zwarte laarzen, de gevoerde grijze winterlaarzen en 2 paar hakjesquote:Op zondag 15 april 2012 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze blijven toch een beetje de metallook hebben
ben je in de joris geweestquote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
dit was de meest geniale foto vandaag in de efteling
Gefeliciteerd alvastquote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Miniem het volgende:
Familiefeestje van papa zit er ook weer op.
Morgen is hij echt jarig
jaaaaquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je in de joris geweest?
DIe is leukquote:
Ik heb schoenen die daar op lijken, maar dan wel iets van 5 cm lagerquote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
haha zo cool, dat had ik op een of andere manier nooit bij jou bedachtquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb momenteel uhm, 4 paar in huis? De kniehoge zwarte laarzen, de gevoerde grijze winterlaarzen en 2 paar hakjes
Als je ieder jaar naar een metalfestival gaat moet je wat hequote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha zo cool, dat had ik op een of andere manier nooit bij jou bedacht
cool Issie he, steeds dat kriebel in je buik gevoel. en je kan winnenquote:
lang leve de papiercontainer voor krantenquote:
haha zon lief meiske op hoge laarzen op n metalfestquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je ieder jaar naar een metalfestival gaat moet je wat hedie kniehoge draag ik amper, eigenlijk alleen daar vanwege modder enzo
wij waren vuurquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cool Issie he, steeds dat kriebel in je buik gevoel. en je kan winnen
dan was ik nog steeds krantloosquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lang leve de papiercontainer voor kranten![]()
het is maar goed dat die niet in de fik stond
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha zon lief meiske op hoge laarzen op n metalfest
Het gaat hier de hele tijd van "o wacht ik heb nog geen dozen"quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
dan was ik nog steeds krantloos
ik moet wel oppassen dat ik niet teveel inpak al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |