SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV, 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ
22-4-2012 - PSV - NEC
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 18
2. Ola Toivonen - 16
3. Tim Matavz - 10
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
Je weet dat de 2de plaats voorronde CL is?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een domme TT. Het seizoen is voorbij.
'Ja ik moet zeggen dat ik een 2e plaats ook vrij kansloos achtquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat de 2de plaats voorronde CL is?
Als ze vanavond verliezen wel ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
'Ja ik moet zeggen dat ik een 2e plaats ook vrij kansloos acht
Als jullie gelijkspelen zal het ook zeer onwaarschijnlijk zijn.quote:
Ligt aan de concurrenten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als jullie gelijkspelen zal het ook zeer onwaarschijnlijk zijn.
Johquote:
Het ging toch om of ze kansloos waren voor de 2de plekquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Johdat is toch ook zo met winst? Jullie zijn namelijk afhankelijk van anderen.
Ja,zelfs als jullie verliezen zijn jullie theoretisch niet kansloos voor plek 2quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het ging toch om of ze kansloos waren voor de 2de plek
Overigens is dat ook de enige reden waarom ik vanavond voor PSV ben. Ik acht AZ nog steeds een gevaarlijke concurrent voor de titel, met slechts 3 puntjes verschil en FC Twente uit nog op het programma.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:02 schreef JamFlava het volgende:
Tyton en Strootman.. wtf doen die twee mensen in dat bad?
Maargoed.. psv moet winnen.. dan loopt ajax bij winst weer verder uit op Az.
3,1 punten verschil door t doelsaldoquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Overigens is dat ook de enige reden waarom ik vanavond voor PSV ben. Ik acht AZ nog steeds een gevaarlijke concurrent voor de titel, met slechts 3 puntjes verschil en FC Twente uit nog op het programma.
Ja, maar sta je nog eens 3 punten verder voor op Az, dan kan het niet meer mis gaan.. mag niet mis gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
3,1 punten verschil door t doelsaldo
Ik zou zeggen laat Ajax een winst premie geven aan PSV als ze winnen, om ze te motiveren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Overigens is dat ook de enige reden waarom ik vanavond voor PSV ben. Ik acht AZ nog steeds een gevaarlijke concurrent voor de titel, met slechts 3 puntjes verschil en FC Twente uit nog op het programma.
Sowieso, maar een gelijkspel tegen zo'n kutploeg als Vitesse of FC Groningen als ze in goede doen zijn is altijd een gevaartje he..quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
3,1 punten verschil door t doelsaldo
Zowel Ajax als PSV mogen ten aller tijden niet op de 5e plek staan, misschien in de eerste 3 rondes.. maar verder niet..quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:07 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ja, maar sta je nog eens 3 punten verder voor op Az, dan kan het niet meer mis gaan.. mag niet mis gaan
Een fles wijn ofzo?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat Ajax een winst premie geven aan PSV als ze winnen, om ze te motiveren.
Ja want een salaris van 1.000.000 per jaar is nog niet voldoende om gemotiveerd te zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat Ajax een winst premie geven aan PSV als ze winnen, om ze te motiveren.
Dat blijkt niet genoeg inderdaad..quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja want een salaris van 1000.000 per jaar is nog niet voldoende om gemotiveerd te zijn natuurlijk...
Groningen is niet echt in goede doen, Vitesse zal ook vast rustig aan doen met t oog op de playoffs, maar goed offtopic enzo..quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso, maar een gelijkspel tegen zo'n kutploeg als Vitesse of FC Groningen als ze in goede doen zijn is altijd een gevaartje he..
volgens mij zijn ze er redelijk tevreden over. Dat is ook de reden dat VoH weg moet. (dat zeggen ze natuurlijk, maar eigenlijk past VoH er helemaal niet bij)quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:24 schreef gniffie het volgende:
Betancourt is toch einde verhaal? Wordt in de jeugd uitgekotst door medespelers en trainers
Even kijken of het ouderlijk huis ook te koop staat en 'je weet genoeg'quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:43 schreef Lemming22 het volgende:
Ah klein broertje Labyad heeft getweet dat hij volgend seizoen geen PSV'er meer is. Misschien mee als package deal naar Lissabon?
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 17:20:24#Cocu voert geen enkele wijziging door ten opzichte van basis #PSV tegen #RKC. Alleen #Willems speelt voor geblesseerde #Pieters. reageer retweet
Met opportunistisch spel zal je inderdaad misschien wat kunnen forceren maar qua veldspel zal AZ PSV overklassen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:51 schreef 3M1N3M het volgende:
Tja.. Az is kansloos. Willems zijn ingooi vanaf de middenstip naar de zestien, en boem! Toiboy met de kopbal.
De tegenstander was Heracles, een team dat een paar dagen daarvoor afgeslacht werd door Ajax...quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:56 schreef rubbereend het volgende:
Als ze er maar invliegen zoals in de bekerfinale, daar zat vuur in en verraste de tegenstander!
En dat speelde nog mee, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De tegenstander was Heracles, een team dat een paar dagen daarvoor afgeslacht werd door Ajax...
Dit zijn de echtequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga wat leuks doen ipv me aan dat zooitje ongeregeld te ergeren.
VoH heeft al wel een goal gemaakt.. Hij doet het beter dan bijvoorbeeld Torresquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze er redelijk tevreden over. Dat is ook de reden dat VoH weg moet. (dat zeggen ze natuurlijk, maar eigenlijk past VoH er helemaal niet bij)
Ben er ook bang voor. PSV meer kwaliteit maar AZ heeft een constante vechtlust en is niet veel minder dus ze zullen zich er bovenop knokken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Met opportunistisch spel zal je inderdaad misschien wat kunnen forceren maar qua veldspel zal AZ PSV overklassen.
Nee Einstein, mijn punt is dat je Heracles nog wel eens kan overklassen met opportunistisch spel, AZ pakt je op de counter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dat speelde nog mee, wil je zeggen?
Of zou het gewoon kwaliteitsverschil zijn in combinatie met een scherp PSV?
Misschien ben ik nu een beetje brutaal en direct, maarre we zoeken nog een trainer en jij staat op mijn lijstje. Mag je rustig weten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee Einstein, mijn punt is dat je Heracles nog wel eens kan overklassen met opportunistisch spel, AZ pakt je op de counter.
What else is new, ben al benaderd door die kleine Sanders en Marcel Brands of ik voor een subsidie van de gemeente de club ff op poten wil zetten. Twijfel nog overigens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien ben ik nu een beetje brutaal en direct, maarre we zoeken nog een trainer en jij staat op mijn lijstje. Mag je rustig weten.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga wat leuks doen ipv me aan dat zooitje ongeregeld te ergeren.
Doen, man. Heerlijke baan. En je hebt er echt, echt verstand van!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
What else is new, ben al benaderd door die kleine Sanders en Marcel Brands of ik voor een subsidie van de gemeente de club ff op poten wil zetten. Twijfel nog overigens.
Ik vond dat echt niet leuk dat VoH scoorde.. dat had in Eindhoven moeten zijn.. dan kunnen we zijn nummertje opzettenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:03 schreef JamFlava het volgende:
[..]
VoH heeft al wel een goal gemaakt.. Hij doet het beter dan bijvoorbeeld Torres![]()
Kleine Sanders..quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
What else is new, ben al benaderd door die kleine Sanders en Marcel Brands of ik voor een subsidie van de gemeente de club ff op poten wil zetten. Twijfel nog overigens.
Dit seizoen is verloren, wat betreft het kampioenschap en vCL, maar ik blijf er in geloven dat PSV een ploeg heeft die, mits de juiste aanpassingen gedaan worden komende zomer, volgend seizoen uit kan groeien tot een echt sterke ploeg. Voor dit seizoen ben ik er wel klaar mee en heb ik vanavond ook andere verplichtingen.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De tegenstander was Heracles, een team dat een paar dagen daarvoor afgeslacht werd door Ajax...
Zit ie godverdomme mijn poging tot het binnentrekken van een toptrainer te flessenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik heb geen idee wel smilies ik hiervoor moet gebruiken. Heel Heracles was bezig heel te blijven en geen kaart te pakken en niet moe te worden
jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit ie godverdomme mijn poging tot het binnentrekken van een toptrainer te flessen
Krijg je nog meer afbraak voetbal in NL:(quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef rubbereend het volgende:
Nu hoor je trouwens weer veel geluiden dat Van Marwijk dan toch zou komen deze zomer. Ik kan het me alleen nog steeds niet voorstellen
Neemt niet weg dat ze gedurende de finale stijf stonden van de zenuwen en als het ware verdoofd over het veld liepen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik heb geen idee wel smilies ik hiervoor moet gebruiken. Heel Heracles was bezig heel te blijven en geen kaart te pakken en niet moe te worden
Wat denk jij van vanavond ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Omdat ie niet goed genoeg is volgens eigen zeggen
Het zou de droomkandidaat zijn maar aan de andere kant is PSV nu voor elke trainer een groot risico om in te stappen, daarom lijkt het me verre van realistisch.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef rubbereend het volgende:
Nu hoor je trouwens weer veel geluiden dat Van Marwijk dan toch zou komen deze zomer. Ik kan het me alleen nog steeds niet voorstellen
Groot risico? Denk dat dat wel meevalt eigenlijk. Veel slechter kan het niet. Er staat een selectie met best wat talent, maar er mist ook wat routine en mentale weerbaarheid. Kans is groot dat je daar van Bommel van de zomer bij krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zou de droomkandidaat zijn maar aan de andere kant is PSV nu voor elke trainer een groot risico om in te stappen, daarom lijkt het me verre van realistisch.
Tja dit is toch juist een uitdaging, iets waar trainers altijd mee aan komen in hun eerste interview?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zou de droomkandidaat zijn maar aan de andere kant is PSV nu voor elke trainer een groot risico om in te stappen, daarom lijkt het me verre van realistisch.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doen, man. Heerlijke baan. En je hebt er echt, echt verstand van!
Nee joh, het was de uitmuntende klasse van PSV, het feit dat ze keihard aan het jagen waren vanaf minuut 1 etc. Maar tegen Ajax waren ze bezig heel te blijven...quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze gedurende de finale stijf stonden van de zenuwen en als het ware verdoofd over het veld liepen.
Jawel, maar tot nu toe is wel gebleken dat de trainer niet zoveel uit maakt, deze spelers laten het afweten al zet je Guardiola voor de groep. Dan kun je als trainer hard door het ijs zakken en afgebrand worden want de trainer is altijd de eerste die de bak ellende over zich heen krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Groot risico? Denk dat dat wel meevalt eigenlijk. Veel slechter kan het niet. Er staat een selectie met best wat talent, maar er mist ook wat routine en mentale weerbaarheid. Kans is groot dat je daar van Bommel van de zomer bij krijgt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee joh, het was de uitmuntende klasse van PSV, het feit dat ze keihard aan het jagen waren vanaf minuut 1 etc. Maar tegen Ajax waren ze bezig heel te blijven...
Trainer maakt wel degelijk uit. Zet een type van Gaal of Verbeek voor deze groep, een trainer die uitgaat van eigen kracht, ze een gezonde dosis bravoure bijbrengt en je zult een wereld van verschil zien. Nu zeg ik niet dat ik van Gaal of Verbeek hier wil hebben, maar zo'n type. Rutten, Cocu, het is allemaal zo bedachtzaam, vanuit de controle.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jawel, maar tot nu toe is wel gebleken dat de trainer niet zoveel uit maakt, deze spelers laten het afweten al zet je Guardiola voor de groep. Dan kun je als trainer hard door het ijs zakken en afgebrand worden want de trainer is altijd de eerste die de bak ellende over zich heen krijgt.
Bommel zou een mooie aanvulling zijn, als hij komt acht ik de kans dat Bert van Marwijk komt wel iets groter maar nog steeds denk ik niet dat hij zich hier aan wil gaan wagen.
Guadiola noemen .. tja daar moeten we ook van afwachten wat hij doet bij een andere club.. je kunt je afvragen hoe moeilijk het is om dit Barca te leidenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jawel, maar tot nu toe is wel gebleken dat de trainer niet zoveel uit maakt, deze spelers laten het afweten al zet je Guardiola voor de groep. Dan kun je als trainer hard door het ijs zakken en afgebrand worden want de trainer is altijd de eerste die de bak ellende over zich heen krijgt.
Bommel zou een mooie aanvulling zijn, als hij komt acht ik de kans dat Bert van Marwijk komt wel iets groter maar nog steeds denk ik niet dat hij zich hier aan wil gaan wagen.
Helemaal met je eens. Hoewel deze jongens zeker talentvol zijn komen ze allemaal over van een middenmotor/subtopper, dat heeft zeker nog een aantal seizoenen nodig om daar de vruchten van te kunnen plukken om een stabiel aanvallend blok te vormen en een solide defensie. Ik denk gewoon niet dat een trainer met status hier zijn handen aan wil branden. Er zal een trainer moeten komen voor de lange termijn om aan een stabiel elftal te werken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trainer maakt wel degelijk uit. Zet een type van Gaal of Verbeek voor deze groep, een trainer die uitgaat van eigen kracht, ze een gezonde dosis bravoure bijbrengt en je zult een wereld van verschil zien. Nu zeg ik niet dat ik van Gaal of Verbeek hier wil hebben, maar zo'n type. Rutten, Cocu, het is allemaal zo bedachtzaam, vanuit de controle.
Bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guadiola noemen .. tja daar moeten we ook van afwachten wat hij doet bij een andere club.. je kunt je afvragen hoe moeilijk het is om dit Barca te leiden
zelfs Rijkaard kon hetquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guadiola noemen .. tja daar moeten we ook van afwachten wat hij doet bij een andere club.. je kunt je afvragen hoe moeilijk het is om dit Barca te leiden
1-3/1-4 denk ik..quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Zwansen het volgende:
Als het maar geen gelijkspel wordt. Daar heeft alleen Ajax iets aan.
Heb het wel gehad met de 'tikken', mentale weerbaarheid van een schaap heb je dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1-3/1-4 denk ik..
PSV zal wellicht nog wat drukken/aanvallen, komt er weer zo'n counter..
Deze achterstand is weer een tik, en stats voor de wedstrijd lieten al zien dat PSV amper/nooit punten pakt als ze achterkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest nuchtere PSV-opmerking die ik ooit heb gelezen. Bravo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef KELDER het volgende:
De minimale kans op CL blijft in leven, ondanks dat het echt geen 'miracle-worker' is, zie je toch dat de wissels van Cocu meer op winst gericht zijn als Rutten voorheen. Blij met de 3 punten, maar we kunnen onze A'damse vrienden nu wel zo langzamerhand gaan feliciteren.
Net leren lezen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Meest nuchtere PSV-opmerking die ik ooit heb gelezen. Bravo.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Heb het wel gehad met de 'tikken', mentale weerbaarheid van een schaap heb je dan.
Als er nou wat onvoorspeldbaarheid in zat, dan kun je AZ nog wat maken. Het is zo allemaal op grote afstand te zien wat er gaat gebeuren, inclusief de reacties na afloop van 'dit mag nooit gebeuren, niet ons niveau gehaald' etcetera.Ha, gelukkig zwaar ongelijk gekregen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit seizoen is verloren, wat betreft het kampioenschap en vCL, maar ik blijf er in geloven dat PSV een ploeg heeft die, mits de juiste aanpassingen gedaan worden komende zomer, volgend seizoen uit kan groeien tot een echt sterke ploeg. Voor dit seizoen ben ik er wel klaar mee en heb ik vanavond ook andere verplichtingen.
Hij heeft wat gemist ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef rubbereend het volgende:
Je zal maar leuks zijn gaan doen successupporter zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is echt onzin want dan was hij de afgelopen seizoenen niet blijven komen.
doe eens een goede PI erbij danquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef Longcat. het volgende:
Samenvatting te zien of goals wellicht op YouTube?
die missie is geslaagdquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan wordt het te makkelijk, af en toe moet je ook mensen laten twijfelen
Ach over een hele competitie heb geluk wedstrijden en pech wedstrijden. Nu zat ie ff mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag gewoon weer geluk gehad.. die Esteban staat gewoon te prutsen en dat kost AZ 2 goals..
Maarja, 3 punten zijn binnen.. zoals al zei, zulje zien dat we volgende week winnen en 'dan doe je gewoon weer mee om 2e plek/titel'![]()
Titel niet hoor. Dat is niet meer haalbaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag gewoon weer geluk gehad.. die Esteban staat gewoon te prutsen en dat kost AZ 2 goals..
Maarja, 3 punten zijn binnen.. zoals al zei, zulje zien dat we volgende week winnen en 'dan doe je gewoon weer mee om 2e plek/titel'![]()
Een gelijkspel had meer verdiend geweest in mijn ogen. Zeker als je die prachtige goals van AZ met de prutsgoals van PSV vergelijktquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Lemming22 het volgende:
Heerlijk zeg, al die frustratie over Kuipers die in de laatste seconde omslaat in euforie. Dat zijn de beste overwinningen! Het gevoel van gerechtigheid is niet vaak groter geweest.
Theoretisch gezienquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Titel niet hoor. Dat is niet meer haalbaar.
Ajax moet dan in 3 wedstrijden nog punten verspelen, waarvan minimaal 2 nederlagen ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Theoretisch gezien![]()
Ik ben het met je eens hoor, maar je weet hoe dat opportunistisch gedoe nu weer gaat.
Joh, ga er anders nog even over doorquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax moet dan in 3 wedstrijden nog punten verspelen, waarvan minimaal 2 nederlagen ofzo.
Mwah, ik vond PSV op een fase na rust na wel iets beter eigenlijk (goed was het overigens van beide kanten absoluut niet). Ook al kwam AZ er wel een aantal keer gevaarlijk uit omdat de verdediging zoals gewoonlijk stond te slapen. Maar verder heeft PSV meer kansen gecreëerd. En hadden we niet te vergeten de scheids tegen. Dan voelt die frommelgoal in de laatste seconde wel zó goed...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef Devz het volgende:
[..]
Een gelijkspel had meer verdiend geweest in mijn ogen. Zeker als je die prachtige goals van AZ met de prutsgoals van PSV vergelijktMaar ach, soms moet je inderdaad wat geluk hebben.
Ik vond niet dat jullie de scheids tegen hadden hoor, die floot prima.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mwah, ik vond PSV op een fase na rust na wel iets beter eigenlijk (goed was het overigens van beide kanten absoluut niet). Ook al kwam AZ er wel een aantal keer gevaarlijk uit omdat de verdediging zoals gewoonlijk stond te slapen. Maar verder heeft PSV meer kansen gecreëerd. En hadden we niet te vergeten de scheids tegen. Dan voelt die frommelgoal in de laatste seconde wel zó goed...
Sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, ga er anders nog even over door
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
Whaha toenet onder het uitvak gooiden az supporters met 2 euro munten, gratis bier!!
In het stadion ervaar je het niet altijd even objectief, maar ik geloof dat daar 32.000 man anders over dachtenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vond niet dat jullie de scheids tegen hadden hoor, die floot prima.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vond niet dat jullie de scheids tegen hadden hoor, die floot prima.
Moisander had wel rood mogen hebben voor de overtreding op Hutch, minimaaaallll... geel. Maarja hij heeft ook 3 psv'ers geen geel gegeven, en Lens had ook 2e geel kunnen krijgen dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In het stadion ervaar je het niet altijd even objectief, maar ik geloof dat daar 32.000 man anders over dachtenBen daarom ook wel benieuwd naar de herhaling straks.
Dat was bizar ja, ongelofelijk dat hij daar niet eens een vrije trap voor gaf. Daar begon het gezeik natuurlijk mee. Maar het was verder inderdaad weer geweldig inconsequent. Daar heeft het Nederlandse scheidsrechterscorps wel vaker last van. En dat moet dan naar het EK. Treurig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moisander had wel rood mogen hebben voor de overtreding op Hutch, minimaaaallll... geel. Maarja hij heeft ook 3 psv'ers geen geel gegeven, en Lens had ook 2e geel kunnen krijgen dus.
Daar houden wij je aan!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij doen jullie nog wat terug op 29 April. Dat verdienen jullie wel
Is toch ook wel een beetje zo? Dit PSV ging niet met de kopjes naar beneden rondlopen op het veld na de 1-2, maar begon juist sterker te voetballen als team.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=163217
waaaat?
En wij winnen op zijn Duits.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Twente op zijn Duits ten onder. CL here we come
echt heel triestquote:
nee, meer over het gejank van het PSV publiek over de scheidsrechter en daar dan steeds op terug komenquote:
Heb studio sport niet geluisterd omdat ik MMA kijk.. maar publiek was ook vervelend, stil en fluiten.. tot op de laatste 10 min naquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, meer over het gejank van het PSV publiek over de scheidsrechter en daar dan steeds op terug komen
MMA?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb studio sport niet geluisterd omdat ik MMA kijk.. maar publiek was ook vervelend, stil en fluiten.. tot op de laatste 10 min na
O, maar extra reclame voor de moeder van de scheids is niet erg toch? Ze krijgt dan extra klanten/inkomstenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, meer over het gejank van het PSV publiek over de scheidsrechter en daar dan steeds op terug komen
Matavz? Lens rechts en Gini Centraal?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Engelaar voor Stroot komende week... Wie voor Toivonen?
doet Toivonen daar ook mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Mixed Martial Arts)
Matavz?? Waarom die? Had vandaag ook amper wat te brengen. Die laatste goal was leuk, maar had hij feitelijk nog genoeg moeite mee. Geen vertoon van uitzonderlijke kwaliteiten daar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz? Lens rechts en Gini Centraal?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
We hebben nu de 4 makkelijkste tegenstanders
Alles winnen hebben we CL of zelfs de fucking titel![]()
Dit gaan we niet verneuken _O_
Matavz gewoon laten spelen. Die MOET gewoon spelenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Matavz?? Waarom die? Had vandaag ook amper wat te brengen. Die laatste goal was leuk, maar had hij feitelijk nog genoeg moeite mee. Geen vertoon van uitzonderlijke kwaliteiten daar.
Wat mij betreft een prima gelegenheid om eens een 4-4-2 te proberen. Of gewoon Engelaar voor Strootman, en Gini op tien; aanval: Mertens, Lens en Labyad.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaan we niet verneuken
makkelijkste tegenstanders......... net als RKC?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Dit gaan we niet verneuken
Laatste jaren toch niet meer?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef rubbereend het volgende:
We moeten uit naar Roda, bergen trauma's daar
Allemaal winst, op 1 naquote:Historie
datum wedstrijd competitie uitslag
24-09-2011 PSV - Roda JC Kerkrade ERE 7-1
22-12-2010 Roda JC Kerkrade - PSV BKR 1-3
19-12-2010 PSV - Roda JC Kerkrade ERE 3-1
19-09-2010 Roda JC Kerkrade - PSV ERE 0-0
Ik heb dit allemaal berekent:quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
makkelijkste tegenstanders......... net als RKC?Bij dit elftal kan alles
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laatste jaren toch niet meer?
Zou erg leuk zijn inderdaad.. maarja denk dat ze het gewoon worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zou het toch fan-tas-tisch zijn als Ajax nu gewoon géén kampioen werd. Al die arrogantie voor niks
Ben er ook erg bang voor, maar hoop doet levenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou erg leuk zijn inderdaad.. maarja denk dat ze het gewoon worden.
Feyenooit speelt 2x uit, dus verloren hooooop!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV moet zich trouwens niet zo gaan verheugen op die 2e plek. Feyenoord zit achterop jullie
Gast blijf gewoon weg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja....Nog meer kopen is de oplossing voor PSV.
Volgensmij werd er gezegd na al die aankopen: Ingekocht voor de TOEKOMST, ze hoeven er niet direct te staan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat PSV wint van ADO maar de overige 3 wedstrijden het heel moeilijk gaat krijgen.
Alleen Lens is momenteel topmateriaal (voor Nederlandse begrippen), de rest is pure middelmaat.
Lekkere TD die Brands om zoveel geld uit geven voor zoveel middelmaat.
2e plek zal tussen Feyenoord en AZ gaan.
eerst lezen dan reagerenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja....Nog meer kopen is de oplossing voor PSV.
Matavz gaat nooit wat worden, Wijnaldum is een drama en gaat nooit een topper worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij werd er gezegd na al die aankopen: Ingekocht voor de TOEKOMST, ze hoeven er niet direct te staan.
Tyton, Willems, Betancourtquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Matavz gaat nooit wat worden, Wijnaldum is een drama en gaat nooit een topper worden.
Mertens is een leuke voetballer voor thuis als PSV de bovenliggende partij is maar daar win je de oorlog niet mee.
Strootman is overschat, zal hooguit bij een middenmoter in Engeland of Duitsland terechtkomen.
DeRijck, tja. Niveau ADO.
Nog meer aankopen gedaan dit jaar ?
Dat riepen ze ook voer Bommel en kijk eens waar hij gespeeld heeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Strootman is overschat, zal hooguit bij een middenmoter in Engeland of Duitsland terechtkomen.
Faberquote:
Omdat ze bij achterstand niet meer wonnen en verdediging exposed werdquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef muzas het volgende:
Denk dat het voor PSV puzzelen gaat worden wíe er van al die gastjes een team moet gaan maken. Want lets face it, Cocu is er te kort om echt invloed te hebben, en mist volgens mij voornamelijk inzet. Met z'n 'ik wil niet blabla'.
Want ik blijft me verbazen dat PSV met al die individuele klasse (mertens, strootman, matavs, etc) niet halverwege de competitie al tien punten los stond.
v. Bommel was ook al in zijn PSV tijd van een veel hoger niveau dan Strootman nu.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat riepen ze ook voer Bommel en kijk eens waar hij gespeeld heeft
Hutch RB lijkt wel goed te werkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Labyad moet gewoon blijven, gewoon na Lens de beste speler dit moment.
Mertens-Matavz-Lens
-----------------------
de Stroot-vBommel-Zaka
-----------------------------
Jetro-Zanka-Marcelo-Geenflauwidee
-----------Tyton
Hopelijk dan ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hutch RB lijkt wel goed te werken
Kuipers gaf AZ anders wel veel waarschuwingen terwijl hij de PSVers gelijk geel gafquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Overigens floot Kuipers gewoon goed vandaag, triest dat het publiek het spel wat niet om aan te zien was afschuift op een scheidsrechter.
In een stadion, met de wetenschap van de huidige stand, met je supportersbril op... Had ik m ook volgescholden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Overigens floot Kuipers gewoon goed vandaag, triest dat het publiek het spel wat niet om aan te zien was afschuift op een scheidsrechter.
Jij denkt dat Narsingh als Amsterdammer en Ajacied naar PSV gaat als Ajax hem ook wilt hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:26 schreef Doublepain het volgende:
Als Lens gekocht word door een club, gelijk Narsingh halen!!
Matavz + 50 dan
Ja, aangezien Lens toen ook naar PSV gingquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij denkt dat Narsingh als Amsterdammer en Ajacied naar PSV gaat als Ajax hem ook wilt hebben?
Maar Ajax had geen concrete interesse hehquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, aangezien Lens toen ook naar PSV ging
Volgensmij wel, kan me nog berichten herinnerenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Ajax had geen concrete interesse heh.
Doet Depay nu bij elke invalbeurt iets beslissends?quote:
Heeft dan ook meer talent dan Mertens in zijn kleine teen. Die speelt echt al maanden dramatisch, al vergoeden zijn doelpunten veel. Depay passeert gemakkelijker en bezit over een stuk meer voetbalintelligentie.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Doet Depay nu bij elke invalbeurt iets beslissends?
En uit zijn tweets en wat ik overal lees ook over een gezonde sportinstelling. Leeft ervoor enzo. Erg goed.quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft dan ook meer talent dan Mertens in zijn kleine teen. Die speelt echt al maanden dramatisch, al vergoeden zijn doelpunten veel. Depay passeert gemakkelijker en bezit over een stuk meer voetbalintelligentie.
Als je van Arsenal houd, dan moet je niet voor City kiezenquote:Persoonlijk
Favoriete Voetballer : Dries Mertens
Goede acties en veel dreiging
Ismail Aissati
Goede acties en veel dreiging
Favoriete Voetballer : Lionel Messi
Fantastische voetballers met hele goede acties, bijna niet af te stoppen
Wayne Rooney
Fantastische voetballers met hele goede acties, bijna niet af te stoppen
Favoriete Club : Arsenal
http://www.psvjeugd.nl/spelers/654
Mwah, de Pieters die gewoon in vorm is en ritme heeft. Zeg maar die van vorig seizoen is echt wel een paar klasses beter. Willems maakt de foutjes die Pieters een paar jaar terug maakte. Is niet erg. Komt allemaal wel. Hij heeft veel talent en Pieters heeft ook veel tijd nodig gehad.quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
En Willems is veel beter dan Pieters, al moet hij wel taak bewust blijven. Willems zit er veel korter op en loopt niet constant achteruit.
Ben ik het niet mee eens. Ik vind Pieters echt een heel matige back. Een back waar je als rechtsbuiten de tijd van je leven tegen hebt. Niets is makkelijker dan een verdediger die continu achteruit loopt. Die je de tijd geeft een voorzet te geven. Die je eigenlijk geen strobreed in de weg legt.quote:Op zondag 15 april 2012 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah, de Pieters die gewoon in vorm is en ritme heeft. Zeg maar die van vorig seizoen is echt wel een paar klasses beter. Willems maakt de foutjes die Pieters een paar jaar terug maakte. Is niet erg. Komt allemaal wel. Hij heeft veel talent en Pieters heeft ook veel tijd nodig gehad.
Ik zag hem een terug speel bal geven op Tyton.. leek bijna of hij hem in eigen goal wilde tikkenquote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Derijck was een groot drama begreep ik? Ik kreeg zelfs verontrustende berichten dat mensen begrepen waarom Bouma de voorkeur genoot.
MAar daar kwam hij wel goed voor de aanvaller..... laten we het positief bekijkenquote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag hem een terug speel bal geven op Tyton.. leek bijna of hij hem in eigen goal wilde tikken
Ben je serieus zo naief? Ajax over twee weken kampioen, dat moge wel duidelijk zijn nu.quote:Op zondag 15 april 2012 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet dat de kans nihil is, maar ik hoop echt dat die superboeren morgen wat kunnen brengen daar in 020.
Volgens mij zegt hij toch dat de kans nihil is?quote:Op zondag 15 april 2012 00:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je serieus zo naief? Ajax over twee weken kampioen, dat moge wel duidelijk zijn nu.
Niks mis met hopen boswachter.quote:Op zondag 15 april 2012 00:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je serieus zo naief? Ajax over twee weken kampioen, dat moge wel duidelijk zijn nu.
Dit dus.quote:Op zondag 15 april 2012 01:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij toch dat de kans nihil is?
Over goeie kwaliteit camera's gesprokenquote:
Je bedoelt dat dit klote was?quote:Op zondag 15 april 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over goeie kwaliteit camera's gesproken
Ze gebruikte hetzelfde kleedkamer en soms maak je fouten.quote:Op zondag 15 april 2012 02:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit klote was?
Raar trouwens dat de keeper van AZ hetzelfde tenue heeft als de scheids
quote:Op zondag 15 april 2012 02:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gebruikte hetzelfde kleedkamer en soms maak je fouten.
Nee, goeie kwaliteitquote:Op zondag 15 april 2012 02:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit klote was?
Raar trouwens dat de keeper van AZ hetzelfde tenue heeft als de scheids
Lekkere camera zeg. Van jou?quote:
Ze waren tevergeefs op zoek naar zijn ballen.quote:Op zondag 15 april 2012 09:17 schreef Devv het volgende:
Krijgt Toivonen hier een cavity search of zo?
[ afbeelding ]
Geslaagder dan voorgaande jaren waarin jullie 3e zonder beker werden toch?quote:Op zondag 15 april 2012 09:47 schreef Zwansen het volgende:
2e worden en de beker, seizoen dan redelijk geslaagd lijkt me?
PSV is zo onvoorspelbaar geworden. Een makkelijk schema, ik dacht dat RKC ook niet lastig hoefde te zijn. Hoeveel uitwedstrijden hebben ze nog? Desondanks ben ik blij dat ze gewonnen hebben van AZ.quote:Op zondag 15 april 2012 10:31 schreef honkeytonk het volgende:
Ik gok op PSV 2e.
AZ gaat nog punten verliezen bij club x en Feyenoord, en Twente thuis tegen Ajax. PSV heeft een makkelijk schema waardoor ze er nu 4 op rij winnen.
Zal ik ook graag willen weten.quote:Op zondag 15 april 2012 09:50 schreef alf89 het volgende:
Is de samenvatting van PSV-AZ nog ergens online terug te kijken naast eredivisielive.nl?
als we dat halen eigenlijk wel, maar als je dan kijkt naar hoe het tot stand gekomen is minder.quote:Op zondag 15 april 2012 09:47 schreef Zwansen het volgende:
Uit bij Excelsior en Roda, thuis tegen Ado en NECquote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef miep63 het volgende:
[..]
PSV is zo onvoorspelbaar geworden. Een makkelijk schema, ik dacht dat RKC ook niet lastig hoefde te zijn. Hoeveel uitwedstrijden hebben ze nog? Desondanks ben ik blij dat ze gewonnen hebben van AZ.
Was mooi jaquote:
Het grote PSV topic #563: CL of ELquote:Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef miep63 het volgende:
Roda-uit kan ook lastig zijn. In het verleden maakte je ook wel eens mee bij een PSV in z'n kampioens-jaren. Bijna alles wonnen ze, behalve Roda-uit.
Ja ik las het. Een gelijkspel kom je ook vaak tegen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het grote PSV topic #563: CL of EL
Samen met NAC uit altijd lastige wedstrijden voor PSV. Roda heeft ook in Eindhoven vaak punten gepakt.
We hadden afgelopen woensdag gewoon moeten winnenquote:Op zondag 15 april 2012 13:05 schreef StijnDa het volgende:
Bijzonder instabiel jaar dit![]()
Blij met de overwinning. Zo doen we opeens nog een beetje mee.
Ja, aangezien kampioen niet prio 1 wasquote:Op zondag 15 april 2012 09:47 schreef Zwansen het volgende:
noquote:
Ja en bij Groningen.. en bij Ajax meer moeten doen en bij RKC en en en en en... en dan nu moet opeens het kwartje wel gevallen zijn?quote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hadden afgelopen woensdag gewoon moeten winnen
NEC lijkt mij lastig als je 2/3e vsn je middenveld mist.quote:
Bij Psv hebben ze al geen leiders maar nu ze inderdaad ook nog zonder Toivonen en Strootman staan denk ik niet dat ze een mogelijke achterstand mentaal te boven komen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
NEC lijkt mij lastig als je 2/3e vsn je middenveld mist.
PSV is gelukkig niet afhankelijk van 1 speler. Aangezien iedere week wel iemand opstaatquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
inderdaad, alleen mongolen denken nog dat PSV kan verliezen. Beetje vreemd gezien de geweldige resultaten afgelopen wedstrijden.quote:
Het is gewoon een geweldig elftal, enerzijds hebben ze op elke positie meerdere spelers met geweldige individuele klasse, maar tegelijkertijd is het een eenheid. Een team dat moeiteloos samen kan spelen en een vorm van totaalvoetbal speelt dat nog nooit in de voetbalhistorie heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV is gelukkig niet afhankelijk van 1 speler. Aangezien iedere week wel iemand opstaat
Roda is nog steeds bezig hoe ze mertens moeten stoppenquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
Roda-uit gaat idd lastig worden, de andere 3 wedstrijden moeten gewoon 9 punten zijn.
Als ze dat nou weten he. Start dan eens met Depay?quote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roda is nog steeds bezig hoe ze mertens moeten stoppen
Ik zag net een tweet van em: " ik ben geen volger maar een leider "quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ze dat nou weten he. Start dan eens met Depay?
PSV heeft het daar bijna ieder jaar lastig, welke verdediging er ook staat.quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef Doublepain het volgende:
Verdediging roda: wieleart en vukovic.
------lens-matavzquote:Op zondag 15 april 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wijnaldum eruit, Mertens op rechts zodat hij minder kan ego trippen en Depay op links.
Mag ook ja, heb ik ook al eens aangedachtquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
------lens-matavz
Depay----------mertens
Ik krijg vaak het gevoel dat juist nummer 10, matavz verkracht.quote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ook ja, heb ik ook al eens aangedacht
Heeft wel een paar assists gemaakt op rechts hoor. Op links is ie te voorspelbaar geworden. Vooral tegen rkc zag je dat.quote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
Mertens op rechts wordt helemaal niets.
Klopt, maar enige waar hij in 'uitblinkt' is het naar binnen komen en dan te schieten. Positioneer je hem op rechts dan verdwijnt zijn enige kracht.quote:
Sowieso na een tijd gooit elke club er 2 man op.. was met Dszudsak ook al.quote:Op zondag 15 april 2012 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft wel een paar assists gemaakt op rechts hoor. Op links is ie te voorspelbaar geworden. Vooral tegen rkc zag je dat.
Ja daarom. Zet hem op rechts neer en hij zal 1 van zijn kwaliteiten verliezen, het naar binnen komen en schieten.quote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, maar enige waar hij in 'uitblinkt' is het naar binnen komen en dan te schieten. Positioneer je hem op rechts dan verdwijnt zijn enige kracht.
Alleen kwam balazs er wel uit, aangezien hij links was op links.quote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso na een tijd gooit elke club er 2 man op.. was met Dszudsak ook al.
Vandaar dat ze zo slecht presteren na de winterstop?quote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV is gelukkig niet afhankelijk van 1 speler. Aangezien iedere week wel iemand opstaat
Wie was er niet? PSV heeft niemand verkocht in de Wstopquote:Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo slecht presteren na de winterstop?
Ah, de nieuwe leiderquote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
“@MemphisDepay22: Ik ben een type die leid niet het type die volgt”
Dat bedoel ik ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie was er niet? PSV heeft niemand verkocht in de Wstop
Is ie al mee bezig, hij kwam er al in min 60 in.quote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe leider
Serieus, laat hem eerst eens een basisplaats afdwingen.
Alsof Depay het verschil gaat maken bij dit PSV.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ie al mee bezig, hij kwam er al in min 60 in.
Elke week is er altijd iemand die uitblinkt:quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet.
Jij zegt : " Aangezien iedere week wel iemand anders opstaat."
Dat is nou juist het punt, er staat helemaal niemand op, juist daar ontbeert het PSV aan.
Tja, leuk dat uitblinken van steeds 1 verschillend persoon maar daar heb je niets aan als het veldspel nergens op lijkt grotendeels en je ook nog eens flink wat punten laat liggen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke week is er altijd iemand die uitblinkt:
Az: lens
Rkc: labyad
Heracles: lens
Ajax: hutch
Hveen: tyton
Etc
Niet zoals real:
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Etc
Dat bedoel ik meer
Mertens - Matavz - Lensquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Denk jij dat PSV Mertens op de bank zet? En houdt? Samen met Matavz en wellicht Wijnaldum?quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ie al mee bezig, hij kwam er al in min 60 in.
in veel gevallen slechts de spelers in die wedstrijd die niet finaal door het ijs zakte.quote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke week is er altijd iemand die uitblinkt:
Az: lens
Rkc: labyad
Heracles: lens
Ajax: hutch
Hveen: tyton
Etc
Niet zoals real:
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Etc
Dat bedoel ik meer
Dat lijkt mij het meest logisch ook ja. Maar goed, ik ben niet kapot van Wijnaldum op die positie (Komt daar gewoon veel te kort voor). Engelaar vind ik nog steeds een prima voetballer, heeft alleen zijn uitstraling niet mee.quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens - Matavz - Lens
Engelaar - Wijnaldum - Labyad
Zal wel dit worden.
Dat heeft met mentaliteit te maken. Ze zijn na het winterstop steeds maar laffer gaan voetballen met als instelling: " och dit winnen we wel"quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, leuk dat uitblinken van steeds 1 verschillend persoon maar daar heb je niets aan als het veldspel nergens op lijkt grotendeels en je ook nog eens flink wat punten laat liggen.
Meer met de mentale weerbaarheid. Als het even tegen zit dan is PSV niet in staat op te krabbelen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heeft met mentaliteit te maken. Ze zijn na het winterstop steeds maar laffer gaan voetballen met als instelling: " och dit winnen we wel"
Lens werd ook toen een tijdje op de bank gezet en kijk nu eens. Speelt gewoon als de oude nec/az lensquote:Op zondag 15 april 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk jij dat PSV Mertens op de bank zet? En houdt? Samen met Matavz en wellicht Wijnaldum?
Je hebt die spelers voor een vermogen gekocht, dan 'hoor je ze op te stellen' ..
Het probleem met Lens is altijd zijn constantheid geweest. Heeft nog nooit een reeks van 8 goede wedstrijden achter elkaar neer gezet. Zelfde als Mertens.quote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens werd ook toen een tijdje op de bank gezet en kijk nu eens. Speelt gewoon als de oude nec/az lens
Hij heeft toen ongeveer in zijn eentje NEC Europa in geschoten. Maargoed, het is sowieso meer een 4-4-2 spits.quote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem met Lens is altijd zijn constantheid geweest. Heeft nog nooit een reeks van 8 goede wedstrijden achter elkaar neer gezet. Zelfde als Mertens.
Begin van het seizoen alleenquote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem met Lens is altijd zijn constantheid geweest. Heeft nog nooit een reeks van 8 goede wedstrijden achter elkaar neer gezet. Zelfde als Mertens.
Dat laastste is geen onbelangrijke nuancequote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft toen ongeveer in zijn eentje NEC Europa in geschoten. Maargoed, het is sowieso meer een 4-4-2 spits.
Ach, het is niet zo dat Strootman en Toivonen zulke geweldig leiders zijn. De dragen wel eens die band ja. Maar de baas binnen de selectie zijn ze zeker niet. Van Strootman is dat ook niet kwalijk te nemen. Al heb ik wel een beetje het idee dat hij een beetje naast zijn schoenen loopt en zich wat meer kwaliteiten toeschuift dan waar hij op en naast het veld blijk van geeft.quote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Psv hebben ze al geen leiders maar nu ze inderdaad ook nog zonder Toivonen en Strootman staan denk ik niet dat ze een mogelijke achterstand mentaal te boven komen.
1 2 3 4 5 6 7 | Tyton Hutch Marcelo Bouma Pieters Labyad Wijnaldum Engelaar Mertens Lens Matavz |
Hij heeft nooit langdurig in de spits mogen spelen. Terwijl ik hem meer spits dan rechtsbuiten vind. Een goede voorzet of passeerbeweging heeft hij niet. Hij is snel met de bal aan de voet, en daar houden de kwaliteiten die hij als rechtsbuiten kan gebruiken, op.quote:
Het is niet zo dat we opeens verschrikkelijk bang worden van het uitpubliek oid. Het is gewoon de druk van de tegenstander. Uit krijg je dat eerder dan thuis. Het wil dus niet zeggen dat het thuis niet net zo goed kan gebeuren. Kortom, je moet er altijd voor waken. Ook thuis wordt er onder de maat gepresteerd. Het het gaat niet alleen om 3 punten. Het gaat ook om perspectief voor de volgende wedstrijd. een simpel met moeite behaalde 1-0 is nog steeds een wanprestatie. Behalve de verschillen kwa selectie, moet het gespeelde spel ook verbeterd worden, wil je maximaliseren.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Tegen NEC is geen enkel probleem. Dan speelt PSV thuis, dus dan blijven die 3 punten daar mooi.
Zodra er echter een uitwedstrijdje voorbij komt dan kunnen we net zo goed niet gaan en die 3 punten cadeau doen. Tegen Roda word het weer compleet kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |