NEC lijkt mij lastig als je 2/3e vsn je middenveld mist.quote:
Bij Psv hebben ze al geen leiders maar nu ze inderdaad ook nog zonder Toivonen en Strootman staan denk ik niet dat ze een mogelijke achterstand mentaal te boven komen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
NEC lijkt mij lastig als je 2/3e vsn je middenveld mist.
PSV is gelukkig niet afhankelijk van 1 speler. Aangezien iedere week wel iemand opstaatquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
NEC lijkt mij lastig als je 2/3e vsn je middenveld mist.
inderdaad, alleen mongolen denken nog dat PSV kan verliezen. Beetje vreemd gezien de geweldige resultaten afgelopen wedstrijden.quote:
Het is gewoon een geweldig elftal, enerzijds hebben ze op elke positie meerdere spelers met geweldige individuele klasse, maar tegelijkertijd is het een eenheid. Een team dat moeiteloos samen kan spelen en een vorm van totaalvoetbal speelt dat nog nooit in de voetbalhistorie heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV is gelukkig niet afhankelijk van 1 speler. Aangezien iedere week wel iemand opstaat
Roda is nog steeds bezig hoe ze mertens moeten stoppenquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
Roda-uit gaat idd lastig worden, de andere 3 wedstrijden moeten gewoon 9 punten zijn.
Als ze dat nou weten he. Start dan eens met Depay?quote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roda is nog steeds bezig hoe ze mertens moeten stoppen
Ik zag net een tweet van em: " ik ben geen volger maar een leider "quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ze dat nou weten he. Start dan eens met Depay?
PSV heeft het daar bijna ieder jaar lastig, welke verdediging er ook staat.quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef Doublepain het volgende:
Verdediging roda: wieleart en vukovic.
------lens-matavzquote:Op zondag 15 april 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wijnaldum eruit, Mertens op rechts zodat hij minder kan ego trippen en Depay op links.
Mag ook ja, heb ik ook al eens aangedachtquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
------lens-matavz
Depay----------mertens
Ik krijg vaak het gevoel dat juist nummer 10, matavz verkracht.quote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ook ja, heb ik ook al eens aangedacht
Heeft wel een paar assists gemaakt op rechts hoor. Op links is ie te voorspelbaar geworden. Vooral tegen rkc zag je dat.quote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
Mertens op rechts wordt helemaal niets.
Klopt, maar enige waar hij in 'uitblinkt' is het naar binnen komen en dan te schieten. Positioneer je hem op rechts dan verdwijnt zijn enige kracht.quote:
Sowieso na een tijd gooit elke club er 2 man op.. was met Dszudsak ook al.quote:Op zondag 15 april 2012 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft wel een paar assists gemaakt op rechts hoor. Op links is ie te voorspelbaar geworden. Vooral tegen rkc zag je dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |