NEC lijkt mij lastig als je 2/3e vsn je middenveld mist.quote:
Bij Psv hebben ze al geen leiders maar nu ze inderdaad ook nog zonder Toivonen en Strootman staan denk ik niet dat ze een mogelijke achterstand mentaal te boven komen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
NEC lijkt mij lastig als je 2/3e vsn je middenveld mist.
PSV is gelukkig niet afhankelijk van 1 speler. Aangezien iedere week wel iemand opstaatquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
inderdaad, alleen mongolen denken nog dat PSV kan verliezen. Beetje vreemd gezien de geweldige resultaten afgelopen wedstrijden.quote:
Het is gewoon een geweldig elftal, enerzijds hebben ze op elke positie meerdere spelers met geweldige individuele klasse, maar tegelijkertijd is het een eenheid. Een team dat moeiteloos samen kan spelen en een vorm van totaalvoetbal speelt dat nog nooit in de voetbalhistorie heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV is gelukkig niet afhankelijk van 1 speler. Aangezien iedere week wel iemand opstaat
Roda is nog steeds bezig hoe ze mertens moeten stoppenquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
Roda-uit gaat idd lastig worden, de andere 3 wedstrijden moeten gewoon 9 punten zijn.
Als ze dat nou weten he. Start dan eens met Depay?quote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roda is nog steeds bezig hoe ze mertens moeten stoppen
Ik zag net een tweet van em: " ik ben geen volger maar een leider "quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ze dat nou weten he. Start dan eens met Depay?
PSV heeft het daar bijna ieder jaar lastig, welke verdediging er ook staat.quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef Doublepain het volgende:
Verdediging roda: wieleart en vukovic.
------lens-matavzquote:Op zondag 15 april 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wijnaldum eruit, Mertens op rechts zodat hij minder kan ego trippen en Depay op links.
Mag ook ja, heb ik ook al eens aangedachtquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
------lens-matavz
Depay----------mertens
Ik krijg vaak het gevoel dat juist nummer 10, matavz verkracht.quote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ook ja, heb ik ook al eens aangedacht
Heeft wel een paar assists gemaakt op rechts hoor. Op links is ie te voorspelbaar geworden. Vooral tegen rkc zag je dat.quote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef LudoSanders het volgende:
Mertens op rechts wordt helemaal niets.
Klopt, maar enige waar hij in 'uitblinkt' is het naar binnen komen en dan te schieten. Positioneer je hem op rechts dan verdwijnt zijn enige kracht.quote:
Sowieso na een tijd gooit elke club er 2 man op.. was met Dszudsak ook al.quote:Op zondag 15 april 2012 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft wel een paar assists gemaakt op rechts hoor. Op links is ie te voorspelbaar geworden. Vooral tegen rkc zag je dat.
Ja daarom. Zet hem op rechts neer en hij zal 1 van zijn kwaliteiten verliezen, het naar binnen komen en schieten.quote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, maar enige waar hij in 'uitblinkt' is het naar binnen komen en dan te schieten. Positioneer je hem op rechts dan verdwijnt zijn enige kracht.
Alleen kwam balazs er wel uit, aangezien hij links was op links.quote:Op zondag 15 april 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso na een tijd gooit elke club er 2 man op.. was met Dszudsak ook al.
Vandaar dat ze zo slecht presteren na de winterstop?quote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV is gelukkig niet afhankelijk van 1 speler. Aangezien iedere week wel iemand opstaat
Wie was er niet? PSV heeft niemand verkocht in de Wstopquote:Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo slecht presteren na de winterstop?
Ah, de nieuwe leiderquote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
“@MemphisDepay22: Ik ben een type die leid niet het type die volgt”
Dat bedoel ik ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie was er niet? PSV heeft niemand verkocht in de Wstop
Is ie al mee bezig, hij kwam er al in min 60 in.quote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe leider
Serieus, laat hem eerst eens een basisplaats afdwingen.
Alsof Depay het verschil gaat maken bij dit PSV.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ie al mee bezig, hij kwam er al in min 60 in.
Elke week is er altijd iemand die uitblinkt:quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet.
Jij zegt : " Aangezien iedere week wel iemand anders opstaat."
Dat is nou juist het punt, er staat helemaal niemand op, juist daar ontbeert het PSV aan.
Tja, leuk dat uitblinken van steeds 1 verschillend persoon maar daar heb je niets aan als het veldspel nergens op lijkt grotendeels en je ook nog eens flink wat punten laat liggen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke week is er altijd iemand die uitblinkt:
Az: lens
Rkc: labyad
Heracles: lens
Ajax: hutch
Hveen: tyton
Etc
Niet zoals real:
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Etc
Dat bedoel ik meer
Mertens - Matavz - Lensquote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Denk jij dat PSV Mertens op de bank zet? En houdt? Samen met Matavz en wellicht Wijnaldum?quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is ie al mee bezig, hij kwam er al in min 60 in.
in veel gevallen slechts de spelers in die wedstrijd die niet finaal door het ijs zakte.quote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke week is er altijd iemand die uitblinkt:
Az: lens
Rkc: labyad
Heracles: lens
Ajax: hutch
Hveen: tyton
Etc
Niet zoals real:
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Ronaldo
Etc
Dat bedoel ik meer
Dat lijkt mij het meest logisch ook ja. Maar goed, ik ben niet kapot van Wijnaldum op die positie (Komt daar gewoon veel te kort voor). Engelaar vind ik nog steeds een prima voetballer, heeft alleen zijn uitstraling niet mee.quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens - Matavz - Lens
Engelaar - Wijnaldum - Labyad
Zal wel dit worden.
Dat heeft met mentaliteit te maken. Ze zijn na het winterstop steeds maar laffer gaan voetballen met als instelling: " och dit winnen we wel"quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, leuk dat uitblinken van steeds 1 verschillend persoon maar daar heb je niets aan als het veldspel nergens op lijkt grotendeels en je ook nog eens flink wat punten laat liggen.
Meer met de mentale weerbaarheid. Als het even tegen zit dan is PSV niet in staat op te krabbelen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heeft met mentaliteit te maken. Ze zijn na het winterstop steeds maar laffer gaan voetballen met als instelling: " och dit winnen we wel"
Lens werd ook toen een tijdje op de bank gezet en kijk nu eens. Speelt gewoon als de oude nec/az lensquote:Op zondag 15 april 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk jij dat PSV Mertens op de bank zet? En houdt? Samen met Matavz en wellicht Wijnaldum?
Je hebt die spelers voor een vermogen gekocht, dan 'hoor je ze op te stellen' ..
Het probleem met Lens is altijd zijn constantheid geweest. Heeft nog nooit een reeks van 8 goede wedstrijden achter elkaar neer gezet. Zelfde als Mertens.quote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens werd ook toen een tijdje op de bank gezet en kijk nu eens. Speelt gewoon als de oude nec/az lens
Hij heeft toen ongeveer in zijn eentje NEC Europa in geschoten. Maargoed, het is sowieso meer een 4-4-2 spits.quote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem met Lens is altijd zijn constantheid geweest. Heeft nog nooit een reeks van 8 goede wedstrijden achter elkaar neer gezet. Zelfde als Mertens.
Begin van het seizoen alleenquote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem met Lens is altijd zijn constantheid geweest. Heeft nog nooit een reeks van 8 goede wedstrijden achter elkaar neer gezet. Zelfde als Mertens.
Dat laastste is geen onbelangrijke nuancequote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft toen ongeveer in zijn eentje NEC Europa in geschoten. Maargoed, het is sowieso meer een 4-4-2 spits.
Ach, het is niet zo dat Strootman en Toivonen zulke geweldig leiders zijn. De dragen wel eens die band ja. Maar de baas binnen de selectie zijn ze zeker niet. Van Strootman is dat ook niet kwalijk te nemen. Al heb ik wel een beetje het idee dat hij een beetje naast zijn schoenen loopt en zich wat meer kwaliteiten toeschuift dan waar hij op en naast het veld blijk van geeft.quote:Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Psv hebben ze al geen leiders maar nu ze inderdaad ook nog zonder Toivonen en Strootman staan denk ik niet dat ze een mogelijke achterstand mentaal te boven komen.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Tyton Hutch Marcelo Bouma Pieters Labyad Wijnaldum Engelaar Mertens Lens Matavz |
Hij heeft nooit langdurig in de spits mogen spelen. Terwijl ik hem meer spits dan rechtsbuiten vind. Een goede voorzet of passeerbeweging heeft hij niet. Hij is snel met de bal aan de voet, en daar houden de kwaliteiten die hij als rechtsbuiten kan gebruiken, op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |