Geslaagder dan voorgaande jaren waarin jullie 3e zonder beker werden toch?quote:Op zondag 15 april 2012 09:47 schreef Zwansen het volgende:
2e worden en de beker, seizoen dan redelijk geslaagd lijkt me?
PSV is zo onvoorspelbaar geworden. Een makkelijk schema, ik dacht dat RKC ook niet lastig hoefde te zijn. Hoeveel uitwedstrijden hebben ze nog? Desondanks ben ik blij dat ze gewonnen hebben van AZ.quote:Op zondag 15 april 2012 10:31 schreef honkeytonk het volgende:
Ik gok op PSV 2e.
AZ gaat nog punten verliezen bij club x en Feyenoord, en Twente thuis tegen Ajax. PSV heeft een makkelijk schema waardoor ze er nu 4 op rij winnen.
Zal ik ook graag willen weten.quote:Op zondag 15 april 2012 09:50 schreef alf89 het volgende:
Is de samenvatting van PSV-AZ nog ergens online terug te kijken naast eredivisielive.nl?
als we dat halen eigenlijk wel, maar als je dan kijkt naar hoe het tot stand gekomen is minder.quote:Op zondag 15 april 2012 09:47 schreef Zwansen het volgende:
Uit bij Excelsior en Roda, thuis tegen Ado en NECquote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef miep63 het volgende:
[..]
PSV is zo onvoorspelbaar geworden. Een makkelijk schema, ik dacht dat RKC ook niet lastig hoefde te zijn. Hoeveel uitwedstrijden hebben ze nog? Desondanks ben ik blij dat ze gewonnen hebben van AZ.
Was mooi jaquote:
Het grote PSV topic #563: CL of ELquote:Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef miep63 het volgende:
Roda-uit kan ook lastig zijn. In het verleden maakte je ook wel eens mee bij een PSV in z'n kampioens-jaren. Bijna alles wonnen ze, behalve Roda-uit.
Ja ik las het. Een gelijkspel kom je ook vaak tegen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het grote PSV topic #563: CL of EL
Samen met NAC uit altijd lastige wedstrijden voor PSV. Roda heeft ook in Eindhoven vaak punten gepakt.
We hadden afgelopen woensdag gewoon moeten winnenquote:Op zondag 15 april 2012 13:05 schreef StijnDa het volgende:
Bijzonder instabiel jaar dit![]()
Blij met de overwinning. Zo doen we opeens nog een beetje mee.
Ja, aangezien kampioen niet prio 1 wasquote:Op zondag 15 april 2012 09:47 schreef Zwansen het volgende:
noquote:
Ja en bij Groningen.. en bij Ajax meer moeten doen en bij RKC en en en en en... en dan nu moet opeens het kwartje wel gevallen zijn?quote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hadden afgelopen woensdag gewoon moeten winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |