die missie is geslaagdquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan wordt het te makkelijk, af en toe moet je ook mensen laten twijfelen
Ach over een hele competitie heb geluk wedstrijden en pech wedstrijden. Nu zat ie ff mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag gewoon weer geluk gehad.. die Esteban staat gewoon te prutsen en dat kost AZ 2 goals..
Maarja, 3 punten zijn binnen.. zoals al zei, zulje zien dat we volgende week winnen en 'dan doe je gewoon weer mee om 2e plek/titel'![]()
Titel niet hoor. Dat is niet meer haalbaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag gewoon weer geluk gehad.. die Esteban staat gewoon te prutsen en dat kost AZ 2 goals..
Maarja, 3 punten zijn binnen.. zoals al zei, zulje zien dat we volgende week winnen en 'dan doe je gewoon weer mee om 2e plek/titel'![]()
Een gelijkspel had meer verdiend geweest in mijn ogen. Zeker als je die prachtige goals van AZ met de prutsgoals van PSV vergelijktquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Lemming22 het volgende:
Heerlijk zeg, al die frustratie over Kuipers die in de laatste seconde omslaat in euforie. Dat zijn de beste overwinningen! Het gevoel van gerechtigheid is niet vaak groter geweest.
Theoretisch gezienquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Titel niet hoor. Dat is niet meer haalbaar.
Ajax moet dan in 3 wedstrijden nog punten verspelen, waarvan minimaal 2 nederlagen ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Theoretisch gezien![]()
Ik ben het met je eens hoor, maar je weet hoe dat opportunistisch gedoe nu weer gaat.
Joh, ga er anders nog even over doorquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax moet dan in 3 wedstrijden nog punten verspelen, waarvan minimaal 2 nederlagen ofzo.
Mwah, ik vond PSV op een fase na rust na wel iets beter eigenlijk (goed was het overigens van beide kanten absoluut niet). Ook al kwam AZ er wel een aantal keer gevaarlijk uit omdat de verdediging zoals gewoonlijk stond te slapen. Maar verder heeft PSV meer kansen gecreëerd. En hadden we niet te vergeten de scheids tegen. Dan voelt die frommelgoal in de laatste seconde wel zó goed...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef Devz het volgende:
[..]
Een gelijkspel had meer verdiend geweest in mijn ogen. Zeker als je die prachtige goals van AZ met de prutsgoals van PSV vergelijktMaar ach, soms moet je inderdaad wat geluk hebben.
Ik vond niet dat jullie de scheids tegen hadden hoor, die floot prima.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Mwah, ik vond PSV op een fase na rust na wel iets beter eigenlijk (goed was het overigens van beide kanten absoluut niet). Ook al kwam AZ er wel een aantal keer gevaarlijk uit omdat de verdediging zoals gewoonlijk stond te slapen. Maar verder heeft PSV meer kansen gecreëerd. En hadden we niet te vergeten de scheids tegen. Dan voelt die frommelgoal in de laatste seconde wel zó goed...
Sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, ga er anders nog even over door
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
Whaha toenet onder het uitvak gooiden az supporters met 2 euro munten, gratis bier!!
In het stadion ervaar je het niet altijd even objectief, maar ik geloof dat daar 32.000 man anders over dachtenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vond niet dat jullie de scheids tegen hadden hoor, die floot prima.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vond niet dat jullie de scheids tegen hadden hoor, die floot prima.
Moisander had wel rood mogen hebben voor de overtreding op Hutch, minimaaaallll... geel. Maarja hij heeft ook 3 psv'ers geen geel gegeven, en Lens had ook 2e geel kunnen krijgen dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In het stadion ervaar je het niet altijd even objectief, maar ik geloof dat daar 32.000 man anders over dachtenBen daarom ook wel benieuwd naar de herhaling straks.
Dat was bizar ja, ongelofelijk dat hij daar niet eens een vrije trap voor gaf. Daar begon het gezeik natuurlijk mee. Maar het was verder inderdaad weer geweldig inconsequent. Daar heeft het Nederlandse scheidsrechterscorps wel vaker last van. En dat moet dan naar het EK. Treurig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moisander had wel rood mogen hebben voor de overtreding op Hutch, minimaaaallll... geel. Maarja hij heeft ook 3 psv'ers geen geel gegeven, en Lens had ook 2e geel kunnen krijgen dus.
Daar houden wij je aan!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij doen jullie nog wat terug op 29 April. Dat verdienen jullie wel
Is toch ook wel een beetje zo? Dit PSV ging niet met de kopjes naar beneden rondlopen op het veld na de 1-2, maar begon juist sterker te voetballen als team.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=163217
waaaat?
En wij winnen op zijn Duits.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Twente op zijn Duits ten onder. CL here we come
echt heel triestquote:
nee, meer over het gejank van het PSV publiek over de scheidsrechter en daar dan steeds op terug komenquote:
Heb studio sport niet geluisterd omdat ik MMA kijk.. maar publiek was ook vervelend, stil en fluiten.. tot op de laatste 10 min naquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, meer over het gejank van het PSV publiek over de scheidsrechter en daar dan steeds op terug komen
MMA?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb studio sport niet geluisterd omdat ik MMA kijk.. maar publiek was ook vervelend, stil en fluiten.. tot op de laatste 10 min na
O, maar extra reclame voor de moeder van de scheids is niet erg toch? Ze krijgt dan extra klanten/inkomstenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, meer over het gejank van het PSV publiek over de scheidsrechter en daar dan steeds op terug komen
Matavz? Lens rechts en Gini Centraal?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Engelaar voor Stroot komende week... Wie voor Toivonen?
doet Toivonen daar ook mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Mixed Martial Arts)
Matavz?? Waarom die? Had vandaag ook amper wat te brengen. Die laatste goal was leuk, maar had hij feitelijk nog genoeg moeite mee. Geen vertoon van uitzonderlijke kwaliteiten daar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz? Lens rechts en Gini Centraal?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
We hebben nu de 4 makkelijkste tegenstanders
Alles winnen hebben we CL of zelfs de fucking titel![]()
Dit gaan we niet verneuken _O_
Matavz gewoon laten spelen. Die MOET gewoon spelenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Matavz?? Waarom die? Had vandaag ook amper wat te brengen. Die laatste goal was leuk, maar had hij feitelijk nog genoeg moeite mee. Geen vertoon van uitzonderlijke kwaliteiten daar.
Wat mij betreft een prima gelegenheid om eens een 4-4-2 te proberen. Of gewoon Engelaar voor Strootman, en Gini op tien; aanval: Mertens, Lens en Labyad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |