Dit seizoen is verloren, wat betreft het kampioenschap en vCL, maar ik blijf er in geloven dat PSV een ploeg heeft die, mits de juiste aanpassingen gedaan worden komende zomer, volgend seizoen uit kan groeien tot een echt sterke ploeg. Voor dit seizoen ben ik er wel klaar mee en heb ik vanavond ook andere verplichtingen.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De tegenstander was Heracles, een team dat een paar dagen daarvoor afgeslacht werd door Ajax...
Zit ie godverdomme mijn poging tot het binnentrekken van een toptrainer te flessenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik heb geen idee wel smilies ik hiervoor moet gebruiken. Heel Heracles was bezig heel te blijven en geen kaart te pakken en niet moe te worden
jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zit ie godverdomme mijn poging tot het binnentrekken van een toptrainer te flessen
Krijg je nog meer afbraak voetbal in NL:(quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef rubbereend het volgende:
Nu hoor je trouwens weer veel geluiden dat Van Marwijk dan toch zou komen deze zomer. Ik kan het me alleen nog steeds niet voorstellen
Neemt niet weg dat ze gedurende de finale stijf stonden van de zenuwen en als het ware verdoofd over het veld liepen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik heb geen idee wel smilies ik hiervoor moet gebruiken. Heel Heracles was bezig heel te blijven en geen kaart te pakken en niet moe te worden
Wat denk jij van vanavond ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Omdat ie niet goed genoeg is volgens eigen zeggen
Het zou de droomkandidaat zijn maar aan de andere kant is PSV nu voor elke trainer een groot risico om in te stappen, daarom lijkt het me verre van realistisch.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef rubbereend het volgende:
Nu hoor je trouwens weer veel geluiden dat Van Marwijk dan toch zou komen deze zomer. Ik kan het me alleen nog steeds niet voorstellen
Groot risico? Denk dat dat wel meevalt eigenlijk. Veel slechter kan het niet. Er staat een selectie met best wat talent, maar er mist ook wat routine en mentale weerbaarheid. Kans is groot dat je daar van Bommel van de zomer bij krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zou de droomkandidaat zijn maar aan de andere kant is PSV nu voor elke trainer een groot risico om in te stappen, daarom lijkt het me verre van realistisch.
Tja dit is toch juist een uitdaging, iets waar trainers altijd mee aan komen in hun eerste interview?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zou de droomkandidaat zijn maar aan de andere kant is PSV nu voor elke trainer een groot risico om in te stappen, daarom lijkt het me verre van realistisch.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doen, man. Heerlijke baan. En je hebt er echt, echt verstand van!
Nee joh, het was de uitmuntende klasse van PSV, het feit dat ze keihard aan het jagen waren vanaf minuut 1 etc. Maar tegen Ajax waren ze bezig heel te blijven...quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze gedurende de finale stijf stonden van de zenuwen en als het ware verdoofd over het veld liepen.
Jawel, maar tot nu toe is wel gebleken dat de trainer niet zoveel uit maakt, deze spelers laten het afweten al zet je Guardiola voor de groep. Dan kun je als trainer hard door het ijs zakken en afgebrand worden want de trainer is altijd de eerste die de bak ellende over zich heen krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Groot risico? Denk dat dat wel meevalt eigenlijk. Veel slechter kan het niet. Er staat een selectie met best wat talent, maar er mist ook wat routine en mentale weerbaarheid. Kans is groot dat je daar van Bommel van de zomer bij krijgt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee joh, het was de uitmuntende klasse van PSV, het feit dat ze keihard aan het jagen waren vanaf minuut 1 etc. Maar tegen Ajax waren ze bezig heel te blijven...
Trainer maakt wel degelijk uit. Zet een type van Gaal of Verbeek voor deze groep, een trainer die uitgaat van eigen kracht, ze een gezonde dosis bravoure bijbrengt en je zult een wereld van verschil zien. Nu zeg ik niet dat ik van Gaal of Verbeek hier wil hebben, maar zo'n type. Rutten, Cocu, het is allemaal zo bedachtzaam, vanuit de controle.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jawel, maar tot nu toe is wel gebleken dat de trainer niet zoveel uit maakt, deze spelers laten het afweten al zet je Guardiola voor de groep. Dan kun je als trainer hard door het ijs zakken en afgebrand worden want de trainer is altijd de eerste die de bak ellende over zich heen krijgt.
Bommel zou een mooie aanvulling zijn, als hij komt acht ik de kans dat Bert van Marwijk komt wel iets groter maar nog steeds denk ik niet dat hij zich hier aan wil gaan wagen.
Guadiola noemen .. tja daar moeten we ook van afwachten wat hij doet bij een andere club.. je kunt je afvragen hoe moeilijk het is om dit Barca te leidenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jawel, maar tot nu toe is wel gebleken dat de trainer niet zoveel uit maakt, deze spelers laten het afweten al zet je Guardiola voor de groep. Dan kun je als trainer hard door het ijs zakken en afgebrand worden want de trainer is altijd de eerste die de bak ellende over zich heen krijgt.
Bommel zou een mooie aanvulling zijn, als hij komt acht ik de kans dat Bert van Marwijk komt wel iets groter maar nog steeds denk ik niet dat hij zich hier aan wil gaan wagen.
Helemaal met je eens. Hoewel deze jongens zeker talentvol zijn komen ze allemaal over van een middenmotor/subtopper, dat heeft zeker nog een aantal seizoenen nodig om daar de vruchten van te kunnen plukken om een stabiel aanvallend blok te vormen en een solide defensie. Ik denk gewoon niet dat een trainer met status hier zijn handen aan wil branden. Er zal een trainer moeten komen voor de lange termijn om aan een stabiel elftal te werken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trainer maakt wel degelijk uit. Zet een type van Gaal of Verbeek voor deze groep, een trainer die uitgaat van eigen kracht, ze een gezonde dosis bravoure bijbrengt en je zult een wereld van verschil zien. Nu zeg ik niet dat ik van Gaal of Verbeek hier wil hebben, maar zo'n type. Rutten, Cocu, het is allemaal zo bedachtzaam, vanuit de controle.
Bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guadiola noemen .. tja daar moeten we ook van afwachten wat hij doet bij een andere club.. je kunt je afvragen hoe moeilijk het is om dit Barca te leiden
zelfs Rijkaard kon hetquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guadiola noemen .. tja daar moeten we ook van afwachten wat hij doet bij een andere club.. je kunt je afvragen hoe moeilijk het is om dit Barca te leiden
1-3/1-4 denk ik..quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Zwansen het volgende:
Als het maar geen gelijkspel wordt. Daar heeft alleen Ajax iets aan.
Heb het wel gehad met de 'tikken', mentale weerbaarheid van een schaap heb je dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1-3/1-4 denk ik..
PSV zal wellicht nog wat drukken/aanvallen, komt er weer zo'n counter..
Deze achterstand is weer een tik, en stats voor de wedstrijd lieten al zien dat PSV amper/nooit punten pakt als ze achterkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest nuchtere PSV-opmerking die ik ooit heb gelezen. Bravo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef KELDER het volgende:
De minimale kans op CL blijft in leven, ondanks dat het echt geen 'miracle-worker' is, zie je toch dat de wissels van Cocu meer op winst gericht zijn als Rutten voorheen. Blij met de 3 punten, maar we kunnen onze A'damse vrienden nu wel zo langzamerhand gaan feliciteren.
Net leren lezen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Meest nuchtere PSV-opmerking die ik ooit heb gelezen. Bravo.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Heb het wel gehad met de 'tikken', mentale weerbaarheid van een schaap heb je dan.
Als er nou wat onvoorspeldbaarheid in zat, dan kun je AZ nog wat maken. Het is zo allemaal op grote afstand te zien wat er gaat gebeuren, inclusief de reacties na afloop van 'dit mag nooit gebeuren, niet ons niveau gehaald' etcetera.Ha, gelukkig zwaar ongelijk gekregen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit seizoen is verloren, wat betreft het kampioenschap en vCL, maar ik blijf er in geloven dat PSV een ploeg heeft die, mits de juiste aanpassingen gedaan worden komende zomer, volgend seizoen uit kan groeien tot een echt sterke ploeg. Voor dit seizoen ben ik er wel klaar mee en heb ik vanavond ook andere verplichtingen.
Hij heeft wat gemist ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef rubbereend het volgende:
Je zal maar leuks zijn gaan doen successupporter zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is echt onzin want dan was hij de afgelopen seizoenen niet blijven komen.
doe eens een goede PI erbij danquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef Longcat. het volgende:
Samenvatting te zien of goals wellicht op YouTube?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |