Meest nuchtere PSV-opmerking die ik ooit heb gelezen. Bravo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef KELDER het volgende:
De minimale kans op CL blijft in leven, ondanks dat het echt geen 'miracle-worker' is, zie je toch dat de wissels van Cocu meer op winst gericht zijn als Rutten voorheen. Blij met de 3 punten, maar we kunnen onze A'damse vrienden nu wel zo langzamerhand gaan feliciteren.
Net leren lezen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Meest nuchtere PSV-opmerking die ik ooit heb gelezen. Bravo.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Heb het wel gehad met de 'tikken', mentale weerbaarheid van een schaap heb je dan.
Als er nou wat onvoorspeldbaarheid in zat, dan kun je AZ nog wat maken. Het is zo allemaal op grote afstand te zien wat er gaat gebeuren, inclusief de reacties na afloop van 'dit mag nooit gebeuren, niet ons niveau gehaald' etcetera.Ha, gelukkig zwaar ongelijk gekregen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit seizoen is verloren, wat betreft het kampioenschap en vCL, maar ik blijf er in geloven dat PSV een ploeg heeft die, mits de juiste aanpassingen gedaan worden komende zomer, volgend seizoen uit kan groeien tot een echt sterke ploeg. Voor dit seizoen ben ik er wel klaar mee en heb ik vanavond ook andere verplichtingen.
Hij heeft wat gemist ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef rubbereend het volgende:
Je zal maar leuks zijn gaan doen successupporter zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is echt onzin want dan was hij de afgelopen seizoenen niet blijven komen.
doe eens een goede PI erbij danquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef Longcat. het volgende:
Samenvatting te zien of goals wellicht op YouTube?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |