kunnen we nog steeds lekker spuitenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig staat het linkje naar se selderij er nog wel in
Behalve ikquote:
Noem je me nu een kleuter twiquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Alle mensen van dit topic waren er
Wat een kleuters hier!
WEJOO, BETER KOMEN WE HEM EEN KEER TEGEN OP STRAAT KIJKEN OF HIJ DAN NOG ZON GROTE MOND HEEFTquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Noem je me nu een kleuter twi.
ach je moet het allemaal niet zo serieus nemen afentoe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Alle mensen van dit topic waren er
Wat een kleuters hier!
Jij was er niet, dus je bent de enige normale.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Noem je me nu een kleuter twi.
Lichte depressie? Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Hm, voel een lichte depressie opkomen tijd om te gaan slapen.
neeeeequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
M'n gevoel momenteel:![]()
Weet niet wat ik d'r van moet denken dus... en voel me een beetje leeg nu...
Op zich leuke avond gehad, nog even bij d'r thuis geweest, maar ze twijfelt...
Snap het op zich wel, vanwege d'r eerdere relaties, dus ze wilt voorzichtig zijn....
Ze wilt nog wel graag een keer afspreken, en dan om hier langs te komen om een filmpje te kijken enzo, maar da ntoch meer als vrienden in de eerste instantie....
Ik voel een friendzone gevalletje..... hoewel ik aan de ene kant toch nog soort van hoop heb dat het wel goed gaat komen....maarja da's een eigenschap van friendzone aan de andere kant natuurlijk...
Nouja nog even afwachten dan maar
Wel kut want mijn gevoelens voor haar zijn alleen maar meer geworden....
Jammer. Maar wie weet is er nog een klein stukje hoop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
M'n gevoel momenteel:![]()
Weet niet wat ik d'r van moet denken dus... en voel me een beetje leeg nu...
Op zich leuke avond gehad, nog even bij d'r thuis geweest, maar ze twijfelt...
Snap het op zich wel, vanwege d'r eerdere relaties, dus ze wilt voorzichtig zijn....
Ze wilt nog wel graag een keer afspreken, en dan om hier langs te komen om een filmpje te kijken enzo, maar da ntoch meer als vrienden in de eerste instantie....
Ik voel een friendzone gevalletje..... hoewel ik aan de ene kant toch nog soort van hoop heb dat het wel goed gaat komen....maarja da's een eigenschap van friendzone aan de andere kant natuurlijk...
Nouja nog even afwachten dan maar
Wel kut want mijn gevoelens voor haar zijn alleen maar meer geworden....
Mja kerel die gokte en zoop, en blijkbaar vreemdgegaan was.... daarna eentje die ze niet helemaal meer vertrouwde, achteraf terecht waarschijnlijk, en eentje die jonger was en echt een haantje was...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef kree het volgende:
En eerdere relaties?
Voel je pijn wel ik had een beetje hetzelfde met anja.
Nouja vindt het kut voor je als het niks wordt, maar als ik eerlijk ben dan klinkt het nu niet zo heel hoopgevend meer.
Hoop maar dat ik er naast zit
Word.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga overigens niet in de friendzone komenDan liever de boel afkappen. Heb het wel gehad met die tering friendzone
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ga overigens niet in de friendzone komenDan liever de boel afkappen. Heb het wel gehad met die tering friendzone
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Facebook twi... soms ben je beter af zonder een facebook, en dan maak ik er al amper gebruik van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een knuffel geven, man.
Facebook is the spawn of all evil. Heb ook eens een heel nieuw account gemaakt en m'n history weggegooid. Toch weer aan begonnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Facebook twi... soms ben je beter af zonder een facebook, en dan maak ik er al amper gebruik van.
Tja we zien wel hoe het verder gaat....quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:18 schreef kree het volgende:
hoor ik hier facebook
en ik vindt het echt kut voor faxie
Het kan je furieus maken en geweldig irriteren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja we zien wel hoe het verder gaat....
In principe ben ik niet anders gewend dus hoe erg kan het zijn toch? ...
Het vervelende is dat het gewoon heel goed klonk, en dat jij haar wel ziet zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja we zien wel hoe het verder gaat....
In principe ben ik niet anders gewend dus hoe erg kan het zijn toch? ...
Tja dat dacht ik toch ook.... misschien daarom dat ik nog wel enigszins optimistisch ben...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het gewoon heel goed klonk, en dat jij haar wel ziet zitten.
'Tis gewoon klote dat het dan misschien niet gaat werken.
Of denk je nu een beetje te negatief zelf denk je?
*eerste date was goed
*volgende afspraak (ze zag dus wel iets in je)
*uit eten geweest, was ook leuk
*ze nodigt je nog thuis uit.
Klinkt nog best goed toch?
Hou nog effe het optimistische vast danquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik toch ook.... misschien daarom dat ik nog wel enigszins optimistisch ben...
Ze zal zelf ook wel met onzekerheidjes zitten natuurlijk.
Mja idd. Ik stuur d'r morgen nog wel een berichtje enzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
Hou nog effe het optimistische vast dan
Ze zal zelf ook wel zitten te denken wil ik die fax wel
snap het wel, buurmeis stuurde niks terug naar mij vanavond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja idd. Ik stuur d'r morgen nog wel een berichtje enzo.
Toch voel ik me ook wel weer aardig rottig....
Nare wezens soms.quote:
Vraag het aan mfnquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:25 schreef Faxie het volgende:
Heb d'r nog even een sms gestuurd.... misschien stom, misschien niet... Heb de toon positief gehouden in ieder geval![]()
Ze wilde nog wel een keer langskomen, dus met een beetje geluk zondagavond. Anders is het weer meer dan een week wachten en daar heb ik niet echt zin in eigenlijk. Dan zit ik mezelf de hele week op te vreten.
Ow IB4 "Neeee Fax je graaft je eigen graf sukkel!! Je lijkt wel een stalker nu! " of "Goed bezig Fax, gewoon duidelijk zijn dat je d'r leuk vindt"
Kies maar, ik weet het niet
Ja lijkt me ook. Heb niks wanhopigs erin gezet hoor. Gewoon dat ik het een leuke avond vond enzoquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag het aan mfn
Hoewel ze was redelijk aardig vanavond op tc.
Ik had hetzelfde gedaan als jou, of dat goed is of niet daar zijn de meningen over verdeelt.
mogguh euh wilde dromen over ...quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:55 schreef twi het volgende:
Goedemorgen kree, heb je nog fijn gedroomd?
Gangbang bij je buurmeisje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:04 schreef kree het volgende:
Get wat maken die polen weer een herrie, jammer dat ik het niet kan verstaan
Nee die zit aan de andere kant, die polen recht onder mequote:
Weet je zeker dat het geen Grieken zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nee die zit aan de andere kant, die polen recht onder me
Verstond net "pattatos fritos" dus ze zullen wel gaan eten ofzo
Kan ook, die gast heet Cesar, vond het al niet zo pools klinken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Grieken zijn?
Pis door de voordeur! Ook bij die Grieken/Polen/Friezen/Afrikanen! Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:09 schreef kree het volgende:
Owh heb trouwens helemaal geen sms-je niks terug gehad, beetje jammer weer.
Nee hoor niet nodig, 't is een aardige gast.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pis door de voordeur! Ook bij die Grieken/Polen/Friezen/Afrikanen! Dat zal ze leren!
Nu ga ik buiten zitten leren.
Was ik nog in jouw droom, twitje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:55 schreef twi het volgende:
Goedemorgen kree, heb je nog fijn gedroomd?
Als je haar weer ziet moet je pro actief zijn en gaan voor wat je wilt: haar. Dus echt knuffelen enzo wanneer je dat wilt, je wilt een stelletje worden dan moet je er ook al naar gedragenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja kerel die gokte en zoop, en blijkbaar vreemdgegaan was.... daarna eentje die ze niet helemaal meer vertrouwde, achteraf terecht waarschijnlijk, en eentje die jonger was en echt een haantje was...
Aangezien zij wel een rustig type is kan ik me voorstellen dat je dan wat voorzichtiger wordt...
Ach we zien het wel dan maar....
Vooral zulke meiden hebben geen twijfelaar nodig. En blijkbaar valt ze op die klootzakkerige types als je naar haar verleden kijkt. Wat ze zegt is niet altijd wat ze nodig heeft en wilt. (Je wilt zelf natuurlijk wel lief blijven voor haar, maar tenminste wel sterk leiden en niet dat zij de broek aan heeft).quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:38 schreef kree het volgende:
gezien haar verleden weet ik niet eens of het wel slim is om er gelijk vol op in te hakken om het zo maar te zeggen.
Maargoed, wie ben ik
Weet het ook niet eigenlijk.
hmmm ja als je het zo bekijkt dan zou je nog wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vooral zulke meiden hebben geen twijfelaar nodig. En blijkbaar valt ze op die klootzakkerige types als je naar haar verleden kijkt. Wat ze zegt is niet altijd wat ze nodig heeft en wilt. (Je wilt zelf natuurlijk wel lief blijven voor haar, maar tenminste wel sterk leiden en niet dat zij de broek aan heeft).
sms-je terug gehad?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja zondagavond gaat het in ieder geval niet worden. Jammer want dan moet ik weer 1,5 week wachten nu
Nee, en voor de derde keer op rij had je me een dienst kunnen bewijzen. Je bent een beetje een faalhaas in m'n dromen, man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ik nog in jouw droom, twitje?
De toon was positief, maar ze kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
sms-je terug gehad?
positief of negatief?
aaah nou dat klinkt wel weer goed dan, tenzij het een smoes is van haar..quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
De toon was positief, maar ze kan gewoon niet.
Dat is jammer Faxie. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja zondagavond gaat het in ieder geval niet worden. Jammer want dan moet ik weer 1,5 week wachten nu
Niet alleen in je dromen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, en voor de derde keer op rij had je me een dienst kunnen bewijzen. Je bent een beetje een faalhaas in m'n dromen, man.
Neuh is geen smoes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
aaah nou dat klinkt wel weer goed dan, tenzij het een smoes is van haar..
Liever over vrouwen dan over mannen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet alleen in je dromen.![]()
Je droomt wel vaak over vrouwen hoor twi. Beetje ongezond, dit.
Mja even afwachten maar weer...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer Faxie. Volgende keer beter.
Ik zou me ook een beetje zorgen maken als je 3 dagen achter elkaar over mij droomt ja.quote:
Nou kansen liggen nog open dan.quote:
Tja probeer gewoon mezelf te zijn...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kansen liggen nog open dan.
Hoewel kan me je twijfel voorstellen hoe je het met de volgende afspraak moet aanpakken.
Ik kan je niet echt helpen helaas denk ik.
Weet het ook niet, niet genoeg ervaring.
Doe ik ook altijd maar afentoe ga je dan wel eens twijfelen of dat misschien wel de goede weg is als je hier al die tips leest.quote:
Je bedoelt dat PUA gedoe? Ik ga geen toneelstukje opvoeren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd maar afentoe ga je dan wel eens twijfelen of dat misschien wel de goede weg is als je hier al die tips leest.
Ik denk van wel eigenlijk, in ieder geval op de langere termijn.
Maar om je eerste kansen te vergroten bij een meid. Tjah...
Niet zo zeer dat, heb er niks mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat PUA gedoe? Ik ga geen toneelstukje opvoeren.
Ja ze wil het wel rustig aan doen, maar ze zei ook dat ze twijfelde he....quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik de enige hier die het niet echt snapt waarom Fax zich zo down zou moeten voelen?
Ze wil het gewoon rustig aan doen?
Kan, maar het klonk eigenlijk niet positief wat ie gister poste voor mijn gevoel dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik de enige hier die het niet echt snapt waarom Fax zich zo down zou moeten voelen?
Dat moet op zich niet zo'n probleem zijn hoor maar de spanning steeg iets teveel naar m'n hoofd misschien. Maar we hebben nog wel genoeg gelachen enzo hoor. Hoewel d'r ook wel een keer een stilte viel maarja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
Niet zo zeer dat, heb er niks mee.
Maar misschien wat pro-actiever overkomen in eerste instantie.
Gaat helemaal tegen mijn natuur in, maarja misschien moet ik het gewoon eens proberen.
Ben gewoon een afwachtend type dat weet ik wel van mezelf.
dat laatste dus, maar 50/50 manquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ze wil het wel rustig aan doen, maar ze zei ook dat ze twijfelde he....
Bij stilte diep in haar ogen kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat moet op zich niet zo'n probleem zijn hoor maar de spanning steeg iets teveel naar m'n hoofd misschien. Maar we hebben nog wel genoeg gelachen enzo hoor. Hoewel d'r ook wel een keer een stilte viel maarja.
En dan hypnotiseren Foei kree tochquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Bij stilte diep in haar ogen kijken.
(oeh wat kijk je verliefd)
Werkte bij mij iig
Zie net je onderschrift....quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Sinosappel het volgende:
haha het was niet bewust, maar ze zei het zelfquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan hypnotiseren Foei kree toch
Als ze je niet ziet zitten zou je niet bij haar thuis geweest, geloof me.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
eens!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ze je niet ziet zitten zou je niet bij haar thuis geweest, geloof me.
En dan gaat ze ook niet nog een keer op date.
Het kwam op mij heel erg over alsof ze er mee wilde zeggen: Ik wil het rustig aandoen en rustig opbouwen. En de twijfel zit 'm denk ik in mannen/relaties in het algemeen, niet specifiek bij jou.
Mijn advies: Ga aub niet over-analyseren blabla, hou het luchtig en leuk, ga niet van negatieve dingen uit, en maak duidelijk dat je haar leuk vindt, ookal is zij misschien een beetje terughoudend.
Zij wil op dit moment denk ik vooral bevestiging van dat je leuk bent en dat je haar leuk vindt, dus ga geen drama maken/onzeker lopen doen en laat haar gewoon de leuke Faxie zien
Hoe ziet dat er dan uit?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
haha het was niet bewust, maar ze zei het zelf
Tja dat probeer ik, maar da's lastig als je niks anders dan tegenslag gewend bentquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ze je niet ziet zitten zou je niet bij haar thuis geweest, geloof me.
En dan gaat ze ook niet nog een keer op date.
Het kwam op mij heel erg over alsof ze er mee wilde zeggen: Ik wil het rustig aandoen en rustig opbouwen. En de twijfel zit 'm denk ik in mannen/relaties in het algemeen, niet specifiek bij jou.
Mijn advies: Ga aub niet over-analyseren blabla, hou het luchtig en leuk, ga niet van negatieve dingen uit, en maak duidelijk dat je haar leuk vindt, ookal is zij misschien een beetje terughoudend.
Zij wil op dit moment denk ik vooral bevestiging van dat je leuk bent en dat je haar leuk vindt, dus ga geen drama maken/onzeker lopen doen en laat haar gewoon de leuke Faxie zien
Ja het is niet makkelijk uit te leggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er dan uit?ik wil ook weer iemand hebben blahblah
Leuk toch. Ik denk ook wel dat je het ziet het is een bepaalde blik in je ogen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het is niet makkelijk uit te leggen.
Stilte ik kijken in haar ogen vonk vonk, weet ik veel zij zag dat als verliefd kijken blijkbaar.
En was ik ook dus ze schatte het goed in
zucht zwijmel, denk er nog vaak aan terug eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik denk ook wel dat je het ziet het is een bepaalde blik in je ogen.
Is ook heel moeilijk om zoiets even uit je hoofd te zetten. Zeker als je nog contact hebt gehad dan komen al die gevoelens weer boven. Helaas weet ik dat uit ervaring.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
zucht zwijmel, denk er nog vaak aan terug eigenlijk.
Denk dat ze nog steeds wel wat wil maar het is een vaag meisje eigenlijk.
Moet het maar uit mn hoofd zetten.
Ja rot aub ff op met je slachtoffer rolletje, zo komt er nooit wat van terecht. Neem maar van een vrouw aan: op het moment dat een vrouw iets terughoudender reageert is het juist fijn als iemand dan geen afstand neemt of drama maakt, maar juist haar laat zien dat hij leuk en positief is en sterk in z'n schoenen staat en zich niet laat afschrikken door zoiets, en haar leuk genoeg vindt om een beetje moeite te willen doen voor haar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat probeer ik, maar da's lastig als je niks anders dan tegenslag gewend bent
jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is ook heel moeilijk om zoiets even uit je hoofd te zetten. Zeker als je nog contact hebt gehad dan komen al die gevoelens weer boven. Helaas weet ik dat uit ervaring.
Sowieso gewoon hetzelfde blijven doen denk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja rot aub ff op met je slachtoffer rolletje, zo komt er nooit wat van terecht. Neem maar van een vrouw aan: op het moment dat een vrouw iets terughoudender reageert is het juist fijn als iemand dan geen afstand neemt of drama maakt, maar juist haar laat zien dat hij leuk en positief is en sterk in z'n schoenen staat en zich niet laat afschrikken door zoiets, en haar leuk genoeg vindt om een beetje moeite te willen doen voor haar.
Wat je tot nu toe gedaan hebt is perfect eigenlijk. Gewoon een smsje dat je het leuk vond en dat je weer op date wil. Je hebt geen wanhopige of onzekere dingen gestuurd en het luchtig gehouden
Ga dus aub niet lopen piekeren want dat gaat alleen maar doorstralen naar je gedrag naar haar toe en daar kan ze op afknappen.
Vertrouw er nou maar op dat ze je leuk vindt, en gedraag je daar naar. En ja daar kun je gerust op vertrouwen, lees nog maar dat lijstje wat kree maakte
Hopelijk heb je meer succes met je buurvrouwquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja![]()
Als ze nou weer zou aanpappen dan zou ik erop ingaan hoewel echt iedereen zegt het niet te doen.
Maarja gevoelens, best kut.
Dit. Gewoon chill blijven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Sinosappel het volgende:
m'n hoop is wel afgenomen nadat ik gister niet eens een sms-je terug kreeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk heb je meer succes met je buurvrouw
Wie weet heeft ze het gewoon druk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
m'n hoop is wel afgenomen nadat ik gister niet eens een sms-je terug kreeg.
Maargoed zie haar toch nog wel
'k Zeg toch dat ik het probeerquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja rot aub ff op met je slachtoffer rolletje, zo komt er nooit wat van terecht. Neem maar van een vrouw aan: op het moment dat een vrouw iets terughoudender reageert is het juist fijn als iemand dan geen afstand neemt of drama maakt, maar juist haar laat zien dat hij leuk en positief is en sterk in z'n schoenen staat en zich niet laat afschrikken door zoiets, en haar leuk genoeg vindt om een beetje moeite te willen doen voor haar.
Wat je tot nu toe gedaan hebt is perfect eigenlijk. Gewoon een smsje dat je het leuk vond en dat je weer op date wil. Je hebt geen wanhopige of onzekere dingen gestuurd en het luchtig gehouden
Ga dus aub niet lopen piekeren want dat gaat alleen maar doorstralen naar je gedrag naar haar toe en daar kan ze op afknappen.
Vertrouw er nou maar op dat ze je leuk vindt, en gedraag je daar naar. En ja daar kun je gerust op vertrouwen, lees nog maar dat lijstje wat kree maakte
kan, ken haar niet goed dus wie weet, maak me er ook niet druk om en ze is niet een obsessie van ik wil haar NU.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze het gewoon druk.
Oke nicequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Zeg toch dat ik het probeerIk zit tegenover haar niet zielig te doen ofzo hoor, daar heb ik jullie toch voor?
Maar voor haar wil ik echt wel moeite doen hoor
Goedzoquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Zeg toch dat ik het probeerIk zit tegenover haar niet zielig te doen ofzo hoor, daar heb ik jullie toch voor?
Maar voor haar wil ik echt wel moeite doen hoor
Dat snap ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
kan, ken haar niet goed dus wie weet, maak me er ook niet druk om en ze is niet een obsessie van ik wil haar NU.
Dus doe het gewoon rustig aan
Ze is aardig, als het gewoon gezellig kan zijn zonder relatie dan ben ik al blij
Jaaa dat eerste, maar moeilijk man, was/ben gewoon nog steeds verliefd op haar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar je kan beter leuk contact hebben met je buurvrouw dan weer achter zij die niet genoemd mag worden aan blijven gaan.
Faxie als je ons nu eens niet zou hebbenkon ik dat maar.
Daar probeer ik op te vertrouwenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke nice
Maar ik bedoelde er ook mee te zeggen: er is helemaal geen reden tot piekeren/zielig doen
Ik ben wel redelijk hetzelfde hier.... hoewel ik iets makkelijker dingen op tafel gooi net als jij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo
Ja hier denken ze dat je irl hetzelfde bent als wat je hier neerzet.
Ik zie dit topic maar als verdere gedachten neerzetten die ik niet in het echt gelijk op tafel gooi
Ben ook gewoon benieuwd hoe daarover gedacht wordt.
Nouja ik ben kansloos dus met m'n gedachten als ik afentoe die reacties lees
Dan zou ik verloren zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar je kan beter leuk contact hebben met je buurvrouw dan weer achter zij die niet genoemd mag worden aan blijven gaan.
Faxie als je ons nu eens niet zou hebbenkon ik dat maar.
Dat vinden veel vrouwen juist wel kinkyquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wel redelijk hetzelfde hier.... hoewel ik iets makkelijker dingen op tafel gooi net als jij.
Gaan ze dan niet zeuren over de vlekken die zij dan moeten poetsen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:11 schreef twi het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen juist wel kinky
Owh ik ook hoor, vrij direct is het denk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wel redelijk hetzelfde hier.... hoewel ik iets makkelijker dingen op tafel gooi net als jij.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef screwloose het volgende:
Ik snap volkomen dat je het zo aan het analyseren bent Fax. Je bent door je ervaringen gewoon onzeker geworden, volkomen begrijpelijke gevoelens.
Het is juist goed dat je al die analyse hier neerzet, dan ga je er in ieder geval niet over beginnen tegen haar.
Hoofd koel blijven houden en rustig aan kijken wat ervan komt met haar. Best of luck Fax.
Ja want echt, wat jij hier poste en hoe down je erover voelde en hoe erop gereageerd werd...Snapte ik oprecht niet. Mijns inziens is er echt nog geen man overboord of heb je maar 50/50 kans.quote:
Ja fax, doe hetzelfde en geef het nog een kans.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja want echt, wat jij hier poste en hoe down je erover voelde en hoe erop gereageerd werd...Snapte ik oprecht niet. Mijns inziens is er echt nog geen man overboord of heb je maar 50/50 kans.
Ik vind het juist heel erg de goeie kant op gaan. Bij sommige vrouwen hoort het er zelfs een beetje bij dat ze op een punt zeggen dat ze "twijfelen/rustig aan willen doen"Niks om je zorgen over te maken.
Tja misschien wilt ze wel voorkomen dat ik te hard van stapel ga lopen en eerst zien wat voor vlees ze in de kuip heeft (jaja kop 'm d'r maar inquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja want echt, wat jij hier poste en hoe down je erover voelde en hoe erop gereageerd werd...Snapte ik oprecht niet. Mijns inziens is er echt nog geen man overboord of heb je maar 50/50 kans.
Ik vind het juist heel erg de goeie kant op gaan. Bij sommige vrouwen hoort het er zelfs een beetje bij dat ze op een punt zeggen dat ze "twijfelen/rustig aan willen doen"Niks om je zorgen over te maken.
Zijn gevoelens tonen vind hij PUA (of eigenlijk een excuus om geen actie te ondernemen en idd een slachtoffer rol in te nemen). Ik zie het al voor me "Nee, ik raak geen meid aan, dat vind ik PUA!"quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze is voorzichtig en begrijpelijk door haar verleden, ze vindt je wel leuk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja misschien wilt ze wel voorkomen dat ik te hard van stapel ga lopen en eerst zien wat voor vlees ze in de kuip heeft (jaja kop 'm d'r maar in)
Dat voorspellen en analyseren wat zij denkt en daarop inspelen is pas PUA en een smerig spelletjequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja misschien wilt ze wel voorkomen dat ik te hard van stapel ga lopen en eerst zien wat voor vlees ze in de kuip heeft (jaja kop 'm d'r maar in)
Tja ik heb wel meerdere van jouw reacties gelezen ondertussen, en die lijken allemaal rechtstreeks uit zo'n boek te komen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zijn gevoelens tonen vind hij PUA (of eigenlijk een excuus om geen actie te ondernemen en idd een slachtoffer rol in te nemen). Ik zie het al voor me "Nee, ik raak geen meid aan, dat vind ik PUA!"
Preciesquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik snap dit nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zijn gevoelens tonen vind hij PUA (of eigenlijk een excuus om geen actie te ondernemen en idd een slachtoffer rol in te nemen). Ik zie het al voor me "Nee, ik raak geen meid aan, dat vind ik PUA!"
Moeilijk en jammer dat het zo gelopen is, helaas doe je daar weinig aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa dat eerste, maar moeilijk man, was/ben gewoon nog steeds verliefd op haar.
Hoe raar het ook gaat, misschien is dat iets van elkaar in de ogen kijken en dat het klikt ofzo.
Ik zag en zie er meer in, maar denk dat door haar onzekerheid dat ze het afhoudt.
Ja neukertjes wil ze dan weer wel en dat is die vriend die ze nu heeft.
Lekker naïef zou je zeggen maarja zo voel ik het.
Dat ben ik dus ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar probeer ik op te vertrouwen
[..]
[..]
Dan zou ik verloren zijn
Inspelen? Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat voorspellen en analyseren wat zij denkt en daarop inspelen is pas PUA en een smerig spelletje
Hij denkt dat alles wat ik zeg uit een boekje komt vandaar, en gebruikt dat als excuus om geen stappen te ondernemen.quote:
Als jij wat voor haar voelt en je toont je gevoelens niet, dan ben je niet jezelf maar speel je toneel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inspelen? Waar lees je dat?![]()
Volgens mij had ik toch gezegd dat ik me niet anders ga voordoen dan dat ik ben.
Die reacties van jou in het serieuze topic worden ook altijd van harte aangenomen he
Volgens mij ben ik toch duidelijk stappen aan het ondernemenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij denkt dat alles wat ik zeg uit een boekje kom vandaar, en gebruikt dat als excuus om geen stappen te ondernemen.
laatste ben je niet, je bent alleen gewoon nog niemand tegen gekomen waarmee je echt een klik voeldequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijk en jammer dat het zo gelopen is, helaas doe je daar weinig aan.
[..]
Dat ben ik dus ook.
Verlegenheid bestaat niet in jouw wereld he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als jij wat voor haar voelt en je toont je gevoelens niet, dan ben je niet jezelf maar speel je toneel.
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als jij wat voor haar voelt en je toont je gevoelens niet, dan ben je niet jezelf maar speel je toneel.
Zal wel PUA regel #1 zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verlegenheid bestaat niet in jouw wereld he?
Waarschijnlijk probeer je je verlegenheid ook te verbergenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verlegenheid bestaat niet in jouw wereld he?
28quote:
Dat denk/hoop ik ook. Dat meisje waarmee ik die date had. Leuk contact maar wel bijna altijd vanuit mijn kant. Laatste paar weken helemaal geen contact meer gehad. Wat nu? Ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
laatste ben je niet, je bent alleen gewoon nog niemand tegen gekomen waarmee je echt een klik voelde
Wat voor extra stappen zou hij nu moeten ondernemen dan??quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij denkt dat alles wat ik zeg uit een boekje komt vandaar, en gebruikt dat als excuus om geen stappen te ondernemen.
Ja hetzelfde als ik heb dus....quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk/hoop ik ook. Dat meisje waarmee ik die date had. Leuk contact maar wel bijna altijd vanuit mijn kant. Laatste paar weken helemaal geen contact meer gehad. Wat nu? Ik weet het niet meer.
Ik probeer die nutteloze reacties van jou te verbergen, maar die optie bestaat niet op Fok volgens mijquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk probeer je je verlegenheid ook te verbergen
Je hebt nog niet zoveel ervaring met vrouwen? Het is juist goed om bepaalde gevoelens te nuanceren. Zeker als je weet dat je zelf gewoon erg graag een relatie wil. Als degene tegenover jou nog wat ruimte nodig heeft dan heeft het geen zin om al je gevoelens meteen op te dringen. Dat zul jij ook begrijpen.quote:
Haha wel als je een abbo neemtquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer die nutteloze reacties van jou te verbergen, maar die optie bestaat niet op Fok volgens mij
Zodra die afspraak er is niet tegen zijn verlegenheid en verliefdheid vechten maar laten blijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor extra stappen zou hij nu moeten ondernemen dan??
Denk dat dit zo is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je hebt nog niet zoveel ervaring met vrouwen? Het is juist goed om bepaalde gevoelens te nuanceren. Zeker als je weet dat je zelf gewoon erg graag een relatie wil. Als degene tegenover jou nog wat ruimte nodig heeft dan heeft het geen zin om al je gevoelens meteen op te dringen. Dat zul jij ook begrijpen.
Heeft niets te maken met toneel spelen of "smerige spelletjes".
Dat is wel een optie inderdaad, misschien gewoon contact houden en kijken wat er verder uit voort komt. Maar dan mag zij ook wel eens wat initiatief tonen dat mis ik van haar kant een beetje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hetzelfde als ik heb dus....
Weet gewoon dat die meid leuk is, maar door een reden werkt het niet.
Verder zoeken dus denk?
Hmm hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zodra die afspraak er is niet tegen zijn verlegenheid en verliefdheid vechten maar laten blijken.
edit, las het verkeerdquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zodra die afspraak er is niet tegen zijn verlegenheid en verliefdheid vechten maar laten blijken.
't Scheelt niet veel hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm hier ben ik het wel mee eens.
Tenzij Fax al tot over z'n oren verliefd is, maar volgens mij is dat niet het geval
ja ik ook en het is raar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een optie inderdaad, misschien gewoon contact houden en kijken wat er verder uit voort komt. Maar dan mag zij ook wel eens wat initiatief tonen dat mis ik van haar kant een beetje.
Denk het welquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm hier ben ik het wel mee eens.
Tenzij Fax al tot over z'n oren verliefd is, maar volgens mij is dat niet het geval
En hoe werkt dat tot nu toe voor je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat dit zo is.
Maar het gaat tegen je natuur in om dat te doen (voor mij dan).
Ben liever open over alles.
Het verschil weten tussen iemand leuk vinden en wanhoop is een tweede. Gevoelens zijn niet slecht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je hebt nog niet zoveel ervaring met vrouwen? Het is juist goed om bepaalde gevoelens te nuanceren. Zeker als je weet dat je zelf gewoon erg graag een relatie wil. Als degene tegenover jou nog wat ruimte nodig heeft dan heeft het geen zin om al je gevoelens meteen op te dringen. Dat zul jij ook begrijpen.
Heeft niets te maken met toneel spelen of "smerige spelletjes".
Goed alleen niet met meidenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef screwloose het volgende:
[..]
En hoe werkt dat tot nu toe voor je?
Gevoelens zijn ook niet slecht, maar het niet direct op tafel gooien van je gevoelens is echt geen smerig spel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil weten tussen iemand leuk vinden en wanhoop is een tweede. Gevoelens zijn niet slecht.
geeft nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
edit, las het verkeerddraaide 'niet' voor 'is'
quote:
ja denk het wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:40 schreef screwloose het volgende:
[..]Probeer het eens een keer! Als het echt finaal tegen je natuur in gaat is het natuurlijk niet goed, dan speel je wel een spel. Maar enige nuance in wat je zegt kan je een heel eind brengen.
Je bent niet authentiek en niet jezelf als je het verstopt. Zijn die gevoelens wanhopig of te overdreven sterk, dan moet je daadwerkelijk aan jezelf werken zodat je die wanhoop niet voelt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:39 schreef screwloose het volgende:
[..]
Gevoelens zijn ook niet slecht, maar het niet direct op tafel gooien van je gevoelens is echt geen smerig spel.
Inderdaad. Blijft lastigquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook en het is raar.
Wil best een beetje contact houden zelfs als ze mij niet wil.
Maar dat gaat niet, of mss afentoe een berichtje maar echt contact wil ik het niet noemen.
Denk dat het te maken heeft maar haar psych toestand.
Maarja kan ik weer weinig mee dan.
Vertelquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef firefly3 het volgende:
screwloose: ik heb wel "enig" ervaring
Ja dan ben ik het niet met firefly eensquote:
Als je blieft niet, hij kan elke vrouw krijgen bla bla blaquote:
Mee eens. (een gedeelte dan, ik zou sneller gaan) Jammer van je 2e postquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef ook_gek het volgende:
Faxie, zeg gewoon dat jullie het leuk en fijn hebben. Dat je haar echt leuk vind en wel ziet wat er gebeurd. Dan houd jij het voor haar luchtig en kan je op je gemakje stappen ondernemen zoals wat meer afspreken. Werk rustig naar zoenen enz toe.
Ze wilt het rustig aan doen en ze is zo te lezen iets terughoudend. Dan denk ik dat deze instelling voor haar werkt en het haar niet benouwd
Met daadwerkelijk leuke en duurzame relaties, of met 'wijven neukuh' ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent niet authentiek en niet jezelf als je het verstopt. Zijn die gevoelens wanhopig of te overdreven sterk, dan moet je daadwerkelijk aan jezelf werken zodat je die wanhoop niet voelt.
Geen spelletjes, be real.
Werken aan jezelf is prima, als je in de tussentijd een meid tegenkomt en je weet dat je aan zulke gevoelens moet werken dan zou je dat bijvoorbeeld kunnen zeggen. Ik denk dat we het wel met elkaar eens zijn dat je gewoon niet direct alles op tafel hoeft te gooien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef firefly3 het volgende:
Nou wil wel eens horen hoe het dan in het echt ging met hem...quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je blieft niet, hij kan elke vrouw krijgen bla bla bla
Dat heb ik al gezegd eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef ook_gek het volgende:
Faxie, zeg gewoon dat jullie het leuk en fijn hebben. Dat je haar echt leuk vind en wel ziet wat er gebeurd. Dan houd jij het voor haar luchtig en kan je op je gemakje stappen ondernemen zoals wat meer afspreken. Werk rustig naar zoenen enz toe.
Ze wilt het rustig aan doen en ze is zo te lezen iets terughoudend. Dan denk ik dat deze instelling voor haar werkt en het haar niet benouwd
jahaa, heb je er 1 gekocht? Vertel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo, als die auto me nu geen chicks gaan opleveren weet ik het ook niet meer
Pics or it did not happen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Krijg maar niet te veel hoopquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Bartholomeus het volgende:
De auto zelf vorige maand al. En nu nieuwe velgen met zomerbanden, en op de standaard velgen gaan aan het begin van het seizoen de winterbandenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
jahaa, heb je er 1 gekocht? Vertel!
Ja gast, hier heb ik niks aan. Pics!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De auto zelf vorige maand al. En nu nieuwe velgen met zomerbanden, en op de standaard velgen gaan aan het begin van het seizoen de winterbanden
Bij sommige iig wel jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef kree het volgende:
Er is iets wat me hier wel opvalt.
De mensen die voorkomen met hun posts alsof ze het ei van columbus hebben uitgevonden...
Vertellen eigenlijk weinig over hunzelf.
Of zit ik er nu helemaal naast?
Dat is de volgende troefquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krijg maar niet te veel hoopJe kunt beter met een lieve pup over straat lopen.
Ik pm het je welquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wil wel eens horen hoe het dan in het echt ging met hem...
Die hebben dan ook geen advies van anderen nodig omdat ze zelf het ei van columbus al uitgevonden hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef kree het volgende:
Er is iets wat me hier wel opvalt.
De mensen die voorkomen met hun posts alsof ze het ei van columbus hebben uitgevonden...
Vertellen eigenlijk weinig over hunzelf.
Of zit ik er nu helemaal naast?
OH jij doet huisje, boompje, beestje in omgekeerde volgordequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is de volgende troef
Maar nieteens voor de chicks, ik wil daadwerkelijk gewoon graag een hond
Er zijn meerdere wegen naar Rome jeweetzquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OH jij doet huisje, boompje, beestje in omgekeerde volgorde
Ik denk dat de meeste mensen ook wel weten waarom ze geen vriendin hebben, maar dat de kansen groter maken wat lastiger is, omdat men tegen eigen beperkingen en falen aanloopt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die hebben dan ook geen advies van anderen nodig omdat ze zelf het ei van columbus al uitgevonden hebben
Dat is waar het hele pakketje in keer compleet wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen naar Rome jeweetz
Wat bedoel je allemaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen ook wel weten waarom ze geen vriendin hebben, maar dat de kansen groter maken wat lastiger is, omdat men tegen eigen beperkingen en falen aanloopt.
omdat ik al 3x gebanned ben omdat ik zei wat mijn resultaten warenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Mag hoor, maar waarom niet gewoon in het topic?
Heb je het dan over users of echte mensen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
omdat ik al 3x gebanned ben omdat ik zei wat mijn resultaten waren
Vrouwen benaderen op straat enzo vind ik leuk om te doen, maar het wordt vaak als taboe gezien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Heb je het dan over users of echte mensen?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En daarom ben je geband?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen benaderen op straat enzo vind ik leuk om te doen, maar het wordt vaak als taboe gezien.
Eerder omdat hij steeds hetzelfde riedeltje afspeelde waar niemand in geïnteresseerd was.quote:
Aaah je wordt niet gebanned om gewoon te vertellen wat je meemaakt, anders was ik ook allang weg geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dan gooi je meteen je diepste gevoelens op tafel? Nee dus, je wil dan gewoon je leuter erin douwen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen benaderen op straat enzo vind ik leuk om te doen, maar het wordt vaak als taboe gezien.
Doe ik ook maar ik ben er nogquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerder omdat hij steeds hetzelfde riedeltje afspeelde waar niemand in geïnteresseerd was.
Nat geworden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Aanschouw Bartmobile MK3![]()
[ afbeelding ]
Nee, omdat ik het teveel over mezelf hebquote:
Ik zou je doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Aanschouw Bartmobile MK3![]()
[ afbeelding ]
Bij jou gaat het over je situatie, bij hem om zijn adviezen.quote:
Ja, vastquote:
Iedereen praat hier over zichzelf man. Daar word je niet om gebanned.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het teveel over mezelf heb
De enige die je daarmee op de kast krijgt is MFNquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het teveel over mezelf heb
Nouja heb PM met ervaring van hem, kan hier zo neergezet worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij jou gaat het over je situatie, bij hem om zijn adviezen.
Dat mensen wel weten wie ze zijn en wat hun goede en zwakke punten zijn. Of ze nukkig zijn, humor hebben of zelfverzekerd zijn. Hier zitten volgens mij wat meer mensen dan gemiddeld die een niet al te groot sociaal leven hebben bijvoorbeeld. Dat maakt ze voor veel mensen wat minder aantrekkelijk als date. Mensen proberen dat dan ook wel echt te verbeteren. Maar door bv, gebrek aan sociale vaardigheden waar ze tegen aan blijven lopen wil het niet zo vlotten met daten. Dus ze weten dat ze misschien minder sociale vaardigheden hebben en willen er aan werken, maar dat betekent dus wel dat ze minder kans op een date hebben.quote:
Als je post wat je net pm-de dan wordt je niet gebanned.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:04 schreef firefly3 het volgende:
Als je meer wilt weten, stuur maar een pm met al je vragen. Ik wil geen ban wagen.
Ze bedoelt van de regen. Maar het regent in het westen helemaal nietquote:
Owquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze bedoelt van de regen. Maar het regent in het westen helemaal niet
Tis hier strakblauw en zon ??quote:
Ik waag het niet. Als mensen meer willen weten over mijn liefdes en seksleven pm'en ze me maarquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:09 schreef kree het volgende:
Nou komop firefly als je geband wordt erom dan vraag ik ook een banaanvraag aan
Prima oplossing, iedereen blij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik waag het niet. Als mensen meer willen weten over mijn liefdes en seksleven pm'en ze me maar
Ok ja jou keuze maar denk dat het wel helpt als je meer over je zelf verteld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik waag het niet. Als mensen meer willen weten over mijn liefdes en seksleven pm'en ze me maar
zo erg is ie nou ook weer nietquote:
Kort samengevat ben ik gek op vrouwen en ontmoet ik elke dag nieuwe vrouwen om er soms één uit te kiezen voor een relatie. Puur omdat ik massaal actie onderneem, that's it.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:24 schreef kree het volgende:
Ok firerfly op mijn verantwoording dan, zet het gewoon neer.
Als ze je erom bannen dan mag ik ook weg..
wees uitgebreider net als in PMquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kort samengevat ben ik gek op vrouwen en ontmoet ik elke dag nieuwe vrouwen om er soms één uit te kiezen voor een relatie. Puur omdat ik massaal actie onderneem, that's it.
Mensen die zelf niet continu onder vuur liggenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef Faxie het volgende:
Dus het is net zo iets als met een machinegeweer in het rond schieten totdat je iets raakt?
Dan ben ik liever een sniper als je het niet erg vind
Het is als een machinegeweer dat veranderd in een snipergun, dat maakt het juist zo gaaf. Want je wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef Faxie het volgende:
Dus het is net zo iets als met een machinegeweer in het rond schieten totdat je iets raakt?
jaja ik ook, kieskeurig vooral als je ouder wordt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef Faxie het volgende:
En de juiste reactie was dan geweest... dat je zelf ook twijfelt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat fax dat meisje wel heel leuk vindt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En de juiste reactie was dan geweest... dat je zelf ook twijfelt.
Heb je natuurlijk wel ballen voor nodig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ik ook, kieskeurig vooral als je ouder wordt.
Maar wil niet zeggen dat het niet kan werken.
Dat machine geweer is wel wat voor heloefje trouwens, die heeft er de leeftijd voor.
Zou willen dat ik dat toen gedaan had
jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk wel ballen voor nodig.
Je moet helemaal niet laten blijken dat je haar zo leuk vindt...quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat fax dat meisje wel heel leuk vindt.
Alleen door haar reactie wordt ie onzeker
Wantquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet laten blijken dat je haar zo leuk vindt...
Dit dus. DG heeft ook helemaal een tijdsschema wanneer hij een smsje beantwoordtquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef twi het volgende:
Want je moet natuurlijk tot in de eeuwigheid spelletjes gaan spelen, in plaats van gewoon jezelf zijn. Dat werkt beter
In wat voor context ga je iemand die je niet kent optillen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb soms ook doodsangsten. Als je daar doorheen slaat groei je. Ik had vroeger al doodsangsten om een meid die ik niet kon op te tillen uit het niets, en nu vind ik het alleen maar stom dat ik het niet durfde.
Hahaha zeg me dat dit niet waar isquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. DG heeft ook helemaal een tijdsschema wanneer hij een smsje beantwoordt
Omdat ik daar zin in heb en haar schattig vind.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In wat voor context ga je iemand die je niet kent optillen?
Oh dat tijdschema is wel handig, dan weet ik precies wanneer te SMSen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. DG heeft ook helemaal een tijdsschema wanneer hij een smsje beantwoordt
Dat ligt er aan, ik vind dat ik op mijn best ben als ik helemaal mezelf ben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef kree het volgende:
Is het raar als ik denk dat jezelf niet zijn misschien beter kan werken in eerste instantie?
Wil me niet anders voordoen alsdat ik ben, maar neem een voorbeeld, paar drankjes op dan wordt het contact maken makkelijker iig.
En een klap voor je kop wil krijgenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik daar zin in heb en haar schattig vind.
Met drank heb je meer schijt aan de wereld. Je veranderd niet, maar je grenzen worden gewoon open gegooid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef kree het volgende:
Is het raar als ik denk dat jezelf niet zijn misschien beter kan werken in eerste instantie?
Wil me niet anders voordoen alsdat ik ben, maar neem een voorbeeld, paar drankjes op dan wordt het contact maken makkelijker iig.
Nu gaan we toch een leuke discussie krijgen.quote:
Daar heeft WhatsApp het antwoord al op gevonden met Online-status.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat tijdschema is wel handig, dan weet ik precies wanneer te SMSen.
Ja ik ook maar dan heb ik minder succes in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik vind dat ik op mijn best ben als ik helemaal mezelf ben.
Ik vroeg om een contextquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik daar zin in heb en haar schattig vind.
Dat dacht ik ook, daardoor was ik ook bang. Maar tot nu toe is nog geen enkel meid boos geworden daarover en blijkt dat ik mezelf had belemmerd in mijn gedrag.quote:
ja eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met drank heb je meer schijt aan de wereld. Je veranderd niet, maar je grenzen worden gewoon open gegooid.
Om daarmee te zeggen, "Kijk, zo ben ik als ik je verleid, maar als ik je eenmaal heb verander ik in totaal iemand anders." Ik ben wel een beetje klaar met spelletjes spelen hoor, DG. Als ik iemand leuk is, ga ik dat ook niet met een megafoon van de daken schreeuwen, maar gepaard met wat zenuwen zeg ik dat gewoon.quote:
Sorry, maar ik zou het op zijn minst gezegd een beetje vreemd vinden als ik een vrouw zou zijn en wij kennen elkaar niet en jij tilt me op.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, daardoor was ik ook bang. Maar tot nu toe is nog geen enkel meid boos geworden daarover en blijkt dat ik mezelf had belemmerd in mijn gedrag.
Een hele situatie schets? Het is altijd verschillend.quote:
Zat nog te wachten totdat MFN met de zweep komt om me weer af te ranselen tjaquote:
Ja een situatie schets ja. Noem eens 1 situatie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een hele situatie schets? Het is altijd verschillend.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een hele situatie schets? Het is altijd verschillend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het werkt niet inderdaad. Daarom ga ik soms ook geheel nuchter uit, en soms zelfs geheel in mijn eentje om nog meer angsten te overwinnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens
Vraag is werkt het op de langere termijn?
Denk het niet ,maargoed de meeste relaties komen uit zo'n setting voor dus er zit wel waarheid in.
Wat ik tegen je vertelde firefly, gewoon ervaringen vertellenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja een situatie schets ja. Noem eens 1 situatie.
Je snapt die humor echt niet hequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
Zat nog te wachten totdat MFN met de zweep komt om me weer af te ranselen tja
In mn eentje uitgaan heb ik nog niet gedaan, hoewel zit 20m van de kroegen af hier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, het werkt niet inderdaad. Daarom ga ik soms ook geheel nuchter uit, en soms zelfs geheel in mijn eentje om nog meer angsten te overwinnen.
Ik deed dat ook, we weten hoe dat afliep.quote:
Het is een spel, meer ook niet. En zodra ze haar interesse verliest is het spel over.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met spelletjes spelen hoor, DG.
Kunnen jullie eens ophouden met dat ik het niet snapquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je snapt die humor echt niet he
Hai skatje.quote:
Soms flapt er wat uit mijn mond zoals "jij gaat nu vliegennn", en dan til ik haar op en dan gaat ze giechelen. Gewoon puur willekeurig waar ik op dat moment zin in heb en in mijn hoofd komt. Zonder verborgen agenda en planningen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja een situatie schets ja. Noem eens 1 situatie.
Hahahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms flapt er wat uit mijn mond zoals "jij gaat nu vliegennn", en dan til ik haar op en dan gaat ze giechelen. Gewoon puur willekeurig waar ik op dat moment zin in heb en in mijn hoofd komt. Zonder verborgen agenda en planningen.
Vanavond?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
In mn eentje uitgaan heb ik nog niet gedaan, hoewel zit 20m van de kroegen af hier.
Zit er wel eens over te denken maar het idee is je voelt je alleen dan.
Maarja niet geprobeerd nog
Maar
Nogal wiedes dat ze haar interesse gaat verliezen als je niet laat merken dat je haar leuk vindt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is een spel, meer ook niet. En zodra ze haar interesse verliest is het spel over.
Via jouw redenatie verliezen vrouwen interesse zodra ze weten dat je ze leuk vindt, en is het ontbreken van dat stukje informatie direct gerelateerd aan het leuk vinden van een man. Volgens mij vinden vrouwen gewoon sommige mannen leuk, of je het nu zegt of niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is een spel, meer ook niet. En zodra ze haar interesse verliest is het spel over.
HIj ontkent vooralsnog nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha zeg me dat dit niet waar is
neeejquote:
Ik denk dat een meid dit leuk kan vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms flapt er wat uit mijn mond zoals "jij gaat nu vliegennn", en dan til ik haar op en dan gaat ze giechelen. Gewoon puur willekeurig waar ik op dat moment zin in heb en in mijn hoofd komt. Zonder verborgen agenda en planningen.
Volgens mij 26.quote:
Nog niet gebeurd, van de 30x ofzo. Dus het is Vrij Veiligquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat een meid dit leuk kan vinden.
Aan de andere kant, klap in je bek kan ook
Het tegengestelde is juist waar, des te onvoorspelbaarder des te mysterieuzer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat ze haar interesse gaat verliezen als je niet laat merken dat je haar leuk vindt.
Nee, dan vind ze je gewoon een rare gastquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het tegengestelde is juist waar, des te onvoorspelbaarder des te mysterieuzer.
Nee, dat is niet wat ik zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:01 schreef twi het volgende:
[..]
Via jouw redenatie verliezen vrouwen interesse zodra ze weten dat je ze leuk vindt, en is het ontbreken van dat stukje informatie direct gerelateerd aan het leuk vinden van een man. Volgens mij vinden vrouwen gewoon sommige mannen leuk, of je het nu zegt of niet.
Hangt er dan een beetje vanaf hoe je het brengt ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nog niet gebeurd, van de 30x ofzo. Dus het is Vrij Veilig
Nah.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, je leest het hij is 28.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef kree het volgende:
is het toeval dat de meesten die nog geen succes hebben van rond mijn leeftijd zijn?
Je hebt wel van die types die iemand willen die ze niet kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nah.
Ik raak juist eerder meer geinteresseerd als iemand toont dat ie me leuk vindt.
Neequote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef kree het volgende:
is het toeval dat de meesten die nog geen succes hebben van rond mijn leeftijd zijn?
Dat is wat je denkt, de werkelijkheid zal hoogst waarschijnlijk anders zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nah.
Ik raak juist eerder meer geinteresseerd als iemand toont dat ie me leuk vindt.
Hard to get spelen is anders dan hard to get zijn. Met hard to get spelen val je door de mand, met hard to get zijn ben je dat gewoon als persoon en zijn je gevoelens er ook echt naar dat je haar niet nodig hebt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja klopt. Meisjes met daddy issues vaakquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt wel van die types die iemand willen die ze niet kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |