Krijg maar niet te veel hoopquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo, als die auto me nu geen chicks gaan opleveren weet ik het ook niet meer
De auto zelf vorige maand al. En nu nieuwe velgen met zomerbanden, en op de standaard velgen gaan aan het begin van het seizoen de winterbandenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
jahaa, heb je er 1 gekocht? Vertel!
Ja gast, hier heb ik niks aan. Pics!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De auto zelf vorige maand al. En nu nieuwe velgen met zomerbanden, en op de standaard velgen gaan aan het begin van het seizoen de winterbanden
Bij sommige iig wel jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef kree het volgende:
Er is iets wat me hier wel opvalt.
De mensen die voorkomen met hun posts alsof ze het ei van columbus hebben uitgevonden...
Vertellen eigenlijk weinig over hunzelf.
Of zit ik er nu helemaal naast?
Dat is de volgende troefquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krijg maar niet te veel hoopJe kunt beter met een lieve pup over straat lopen.
Ik pm het je welquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wil wel eens horen hoe het dan in het echt ging met hem...
Die hebben dan ook geen advies van anderen nodig omdat ze zelf het ei van columbus al uitgevonden hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef kree het volgende:
Er is iets wat me hier wel opvalt.
De mensen die voorkomen met hun posts alsof ze het ei van columbus hebben uitgevonden...
Vertellen eigenlijk weinig over hunzelf.
Of zit ik er nu helemaal naast?
OH jij doet huisje, boompje, beestje in omgekeerde volgordequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is de volgende troef
Maar nieteens voor de chicks, ik wil daadwerkelijk gewoon graag een hond
Er zijn meerdere wegen naar Rome jeweetzquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OH jij doet huisje, boompje, beestje in omgekeerde volgorde
Ik denk dat de meeste mensen ook wel weten waarom ze geen vriendin hebben, maar dat de kansen groter maken wat lastiger is, omdat men tegen eigen beperkingen en falen aanloopt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die hebben dan ook geen advies van anderen nodig omdat ze zelf het ei van columbus al uitgevonden hebben
Dat is waar het hele pakketje in keer compleet wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen naar Rome jeweetz
Wat bedoel je allemaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen ook wel weten waarom ze geen vriendin hebben, maar dat de kansen groter maken wat lastiger is, omdat men tegen eigen beperkingen en falen aanloopt.
omdat ik al 3x gebanned ben omdat ik zei wat mijn resultaten warenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Mag hoor, maar waarom niet gewoon in het topic?
Heb je het dan over users of echte mensen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
omdat ik al 3x gebanned ben omdat ik zei wat mijn resultaten waren
Vrouwen benaderen op straat enzo vind ik leuk om te doen, maar het wordt vaak als taboe gezien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Heb je het dan over users of echte mensen?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En daarom ben je geband?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen benaderen op straat enzo vind ik leuk om te doen, maar het wordt vaak als taboe gezien.
Eerder omdat hij steeds hetzelfde riedeltje afspeelde waar niemand in geïnteresseerd was.quote:
Aaah je wordt niet gebanned om gewoon te vertellen wat je meemaakt, anders was ik ook allang weg geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dan gooi je meteen je diepste gevoelens op tafel? Nee dus, je wil dan gewoon je leuter erin douwen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen benaderen op straat enzo vind ik leuk om te doen, maar het wordt vaak als taboe gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |