't Scheelt niet veel hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm hier ben ik het wel mee eens.
Tenzij Fax al tot over z'n oren verliefd is, maar volgens mij is dat niet het geval
ja ik ook en het is raar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een optie inderdaad, misschien gewoon contact houden en kijken wat er verder uit voort komt. Maar dan mag zij ook wel eens wat initiatief tonen dat mis ik van haar kant een beetje.
Denk het welquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm hier ben ik het wel mee eens.
Tenzij Fax al tot over z'n oren verliefd is, maar volgens mij is dat niet het geval
En hoe werkt dat tot nu toe voor je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat dit zo is.
Maar het gaat tegen je natuur in om dat te doen (voor mij dan).
Ben liever open over alles.
Het verschil weten tussen iemand leuk vinden en wanhoop is een tweede. Gevoelens zijn niet slecht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je hebt nog niet zoveel ervaring met vrouwen? Het is juist goed om bepaalde gevoelens te nuanceren. Zeker als je weet dat je zelf gewoon erg graag een relatie wil. Als degene tegenover jou nog wat ruimte nodig heeft dan heeft het geen zin om al je gevoelens meteen op te dringen. Dat zul jij ook begrijpen.
Heeft niets te maken met toneel spelen of "smerige spelletjes".
Goed alleen niet met meidenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef screwloose het volgende:
[..]
En hoe werkt dat tot nu toe voor je?
Gevoelens zijn ook niet slecht, maar het niet direct op tafel gooien van je gevoelens is echt geen smerig spel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil weten tussen iemand leuk vinden en wanhoop is een tweede. Gevoelens zijn niet slecht.
geeft nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
edit, las het verkeerddraaide 'niet' voor 'is'
quote:
ja denk het wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:40 schreef screwloose het volgende:
[..]Probeer het eens een keer! Als het echt finaal tegen je natuur in gaat is het natuurlijk niet goed, dan speel je wel een spel. Maar enige nuance in wat je zegt kan je een heel eind brengen.
Je bent niet authentiek en niet jezelf als je het verstopt. Zijn die gevoelens wanhopig of te overdreven sterk, dan moet je daadwerkelijk aan jezelf werken zodat je die wanhoop niet voelt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:39 schreef screwloose het volgende:
[..]
Gevoelens zijn ook niet slecht, maar het niet direct op tafel gooien van je gevoelens is echt geen smerig spel.
Inderdaad. Blijft lastigquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook en het is raar.
Wil best een beetje contact houden zelfs als ze mij niet wil.
Maar dat gaat niet, of mss afentoe een berichtje maar echt contact wil ik het niet noemen.
Denk dat het te maken heeft maar haar psych toestand.
Maarja kan ik weer weinig mee dan.
Vertelquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef firefly3 het volgende:
screwloose: ik heb wel "enig" ervaring
Ja dan ben ik het niet met firefly eensquote:
Als je blieft niet, hij kan elke vrouw krijgen bla bla blaquote:
Mee eens. (een gedeelte dan, ik zou sneller gaan) Jammer van je 2e postquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef ook_gek het volgende:
Faxie, zeg gewoon dat jullie het leuk en fijn hebben. Dat je haar echt leuk vind en wel ziet wat er gebeurd. Dan houd jij het voor haar luchtig en kan je op je gemakje stappen ondernemen zoals wat meer afspreken. Werk rustig naar zoenen enz toe.
Ze wilt het rustig aan doen en ze is zo te lezen iets terughoudend. Dan denk ik dat deze instelling voor haar werkt en het haar niet benouwd
Met daadwerkelijk leuke en duurzame relaties, of met 'wijven neukuh' ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent niet authentiek en niet jezelf als je het verstopt. Zijn die gevoelens wanhopig of te overdreven sterk, dan moet je daadwerkelijk aan jezelf werken zodat je die wanhoop niet voelt.
Geen spelletjes, be real.
Werken aan jezelf is prima, als je in de tussentijd een meid tegenkomt en je weet dat je aan zulke gevoelens moet werken dan zou je dat bijvoorbeeld kunnen zeggen. Ik denk dat we het wel met elkaar eens zijn dat je gewoon niet direct alles op tafel hoeft te gooien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef firefly3 het volgende:
Nou wil wel eens horen hoe het dan in het echt ging met hem...quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je blieft niet, hij kan elke vrouw krijgen bla bla bla
Dat heb ik al gezegd eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef ook_gek het volgende:
Faxie, zeg gewoon dat jullie het leuk en fijn hebben. Dat je haar echt leuk vind en wel ziet wat er gebeurd. Dan houd jij het voor haar luchtig en kan je op je gemakje stappen ondernemen zoals wat meer afspreken. Werk rustig naar zoenen enz toe.
Ze wilt het rustig aan doen en ze is zo te lezen iets terughoudend. Dan denk ik dat deze instelling voor haar werkt en het haar niet benouwd
jahaa, heb je er 1 gekocht? Vertel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo, als die auto me nu geen chicks gaan opleveren weet ik het ook niet meer
Pics or it did not happen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Krijg maar niet te veel hoopquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Bartholomeus het volgende:
De auto zelf vorige maand al. En nu nieuwe velgen met zomerbanden, en op de standaard velgen gaan aan het begin van het seizoen de winterbandenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
jahaa, heb je er 1 gekocht? Vertel!
Ja gast, hier heb ik niks aan. Pics!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De auto zelf vorige maand al. En nu nieuwe velgen met zomerbanden, en op de standaard velgen gaan aan het begin van het seizoen de winterbanden
Bij sommige iig wel jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef kree het volgende:
Er is iets wat me hier wel opvalt.
De mensen die voorkomen met hun posts alsof ze het ei van columbus hebben uitgevonden...
Vertellen eigenlijk weinig over hunzelf.
Of zit ik er nu helemaal naast?
Dat is de volgende troefquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krijg maar niet te veel hoopJe kunt beter met een lieve pup over straat lopen.
Ik pm het je welquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wil wel eens horen hoe het dan in het echt ging met hem...
Die hebben dan ook geen advies van anderen nodig omdat ze zelf het ei van columbus al uitgevonden hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:51 schreef kree het volgende:
Er is iets wat me hier wel opvalt.
De mensen die voorkomen met hun posts alsof ze het ei van columbus hebben uitgevonden...
Vertellen eigenlijk weinig over hunzelf.
Of zit ik er nu helemaal naast?
OH jij doet huisje, boompje, beestje in omgekeerde volgordequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is de volgende troef
Maar nieteens voor de chicks, ik wil daadwerkelijk gewoon graag een hond
Er zijn meerdere wegen naar Rome jeweetzquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OH jij doet huisje, boompje, beestje in omgekeerde volgorde
Ik denk dat de meeste mensen ook wel weten waarom ze geen vriendin hebben, maar dat de kansen groter maken wat lastiger is, omdat men tegen eigen beperkingen en falen aanloopt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die hebben dan ook geen advies van anderen nodig omdat ze zelf het ei van columbus al uitgevonden hebben
Dat is waar het hele pakketje in keer compleet wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen naar Rome jeweetz
Wat bedoel je allemaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen ook wel weten waarom ze geen vriendin hebben, maar dat de kansen groter maken wat lastiger is, omdat men tegen eigen beperkingen en falen aanloopt.
omdat ik al 3x gebanned ben omdat ik zei wat mijn resultaten warenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
Mag hoor, maar waarom niet gewoon in het topic?
Heb je het dan over users of echte mensen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
omdat ik al 3x gebanned ben omdat ik zei wat mijn resultaten waren
Vrouwen benaderen op straat enzo vind ik leuk om te doen, maar het wordt vaak als taboe gezien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Heb je het dan over users of echte mensen?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En daarom ben je geband?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen benaderen op straat enzo vind ik leuk om te doen, maar het wordt vaak als taboe gezien.
Eerder omdat hij steeds hetzelfde riedeltje afspeelde waar niemand in geïnteresseerd was.quote:
Aaah je wordt niet gebanned om gewoon te vertellen wat je meemaakt, anders was ik ook allang weg geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dan gooi je meteen je diepste gevoelens op tafel? Nee dus, je wil dan gewoon je leuter erin douwen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen benaderen op straat enzo vind ik leuk om te doen, maar het wordt vaak als taboe gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |