kunnen we nog steeds lekker spuitenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig staat het linkje naar se selderij er nog wel in
Behalve ikquote:
Noem je me nu een kleuter twiquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Alle mensen van dit topic waren er
Wat een kleuters hier!
WEJOO, BETER KOMEN WE HEM EEN KEER TEGEN OP STRAAT KIJKEN OF HIJ DAN NOG ZON GROTE MOND HEEFTquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Noem je me nu een kleuter twi.
ach je moet het allemaal niet zo serieus nemen afentoe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Alle mensen van dit topic waren er
Wat een kleuters hier!
Jij was er niet, dus je bent de enige normale.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Noem je me nu een kleuter twi.
Lichte depressie? Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Hm, voel een lichte depressie opkomen tijd om te gaan slapen.
neeeeequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
M'n gevoel momenteel:![]()
Weet niet wat ik d'r van moet denken dus... en voel me een beetje leeg nu...
Op zich leuke avond gehad, nog even bij d'r thuis geweest, maar ze twijfelt...
Snap het op zich wel, vanwege d'r eerdere relaties, dus ze wilt voorzichtig zijn....
Ze wilt nog wel graag een keer afspreken, en dan om hier langs te komen om een filmpje te kijken enzo, maar da ntoch meer als vrienden in de eerste instantie....
Ik voel een friendzone gevalletje..... hoewel ik aan de ene kant toch nog soort van hoop heb dat het wel goed gaat komen....maarja da's een eigenschap van friendzone aan de andere kant natuurlijk...
Nouja nog even afwachten dan maar
Wel kut want mijn gevoelens voor haar zijn alleen maar meer geworden....
Jammer. Maar wie weet is er nog een klein stukje hoop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
M'n gevoel momenteel:![]()
Weet niet wat ik d'r van moet denken dus... en voel me een beetje leeg nu...
Op zich leuke avond gehad, nog even bij d'r thuis geweest, maar ze twijfelt...
Snap het op zich wel, vanwege d'r eerdere relaties, dus ze wilt voorzichtig zijn....
Ze wilt nog wel graag een keer afspreken, en dan om hier langs te komen om een filmpje te kijken enzo, maar da ntoch meer als vrienden in de eerste instantie....
Ik voel een friendzone gevalletje..... hoewel ik aan de ene kant toch nog soort van hoop heb dat het wel goed gaat komen....maarja da's een eigenschap van friendzone aan de andere kant natuurlijk...
Nouja nog even afwachten dan maar
Wel kut want mijn gevoelens voor haar zijn alleen maar meer geworden....
Mja kerel die gokte en zoop, en blijkbaar vreemdgegaan was.... daarna eentje die ze niet helemaal meer vertrouwde, achteraf terecht waarschijnlijk, en eentje die jonger was en echt een haantje was...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef kree het volgende:
En eerdere relaties?
Voel je pijn wel ik had een beetje hetzelfde met anja.
Nouja vindt het kut voor je als het niks wordt, maar als ik eerlijk ben dan klinkt het nu niet zo heel hoopgevend meer.
Hoop maar dat ik er naast zit
Word.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga overigens niet in de friendzone komenDan liever de boel afkappen. Heb het wel gehad met die tering friendzone
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ga overigens niet in de friendzone komenDan liever de boel afkappen. Heb het wel gehad met die tering friendzone
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Facebook twi... soms ben je beter af zonder een facebook, en dan maak ik er al amper gebruik van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een knuffel geven, man.
Facebook is the spawn of all evil. Heb ook eens een heel nieuw account gemaakt en m'n history weggegooid. Toch weer aan begonnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Facebook twi... soms ben je beter af zonder een facebook, en dan maak ik er al amper gebruik van.
Tja we zien wel hoe het verder gaat....quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:18 schreef kree het volgende:
hoor ik hier facebook
en ik vindt het echt kut voor faxie
Het kan je furieus maken en geweldig irriteren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja we zien wel hoe het verder gaat....
In principe ben ik niet anders gewend dus hoe erg kan het zijn toch? ...
Het vervelende is dat het gewoon heel goed klonk, en dat jij haar wel ziet zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja we zien wel hoe het verder gaat....
In principe ben ik niet anders gewend dus hoe erg kan het zijn toch? ...
Tja dat dacht ik toch ook.... misschien daarom dat ik nog wel enigszins optimistisch ben...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het gewoon heel goed klonk, en dat jij haar wel ziet zitten.
'Tis gewoon klote dat het dan misschien niet gaat werken.
Of denk je nu een beetje te negatief zelf denk je?
*eerste date was goed
*volgende afspraak (ze zag dus wel iets in je)
*uit eten geweest, was ook leuk
*ze nodigt je nog thuis uit.
Klinkt nog best goed toch?
Hou nog effe het optimistische vast danquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik toch ook.... misschien daarom dat ik nog wel enigszins optimistisch ben...
Ze zal zelf ook wel met onzekerheidjes zitten natuurlijk.
Mja idd. Ik stuur d'r morgen nog wel een berichtje enzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
Hou nog effe het optimistische vast dan
Ze zal zelf ook wel zitten te denken wil ik die fax wel
snap het wel, buurmeis stuurde niks terug naar mij vanavond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja idd. Ik stuur d'r morgen nog wel een berichtje enzo.
Toch voel ik me ook wel weer aardig rottig....
Nare wezens soms.quote:
Vraag het aan mfnquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:25 schreef Faxie het volgende:
Heb d'r nog even een sms gestuurd.... misschien stom, misschien niet... Heb de toon positief gehouden in ieder geval![]()
Ze wilde nog wel een keer langskomen, dus met een beetje geluk zondagavond. Anders is het weer meer dan een week wachten en daar heb ik niet echt zin in eigenlijk. Dan zit ik mezelf de hele week op te vreten.
Ow IB4 "Neeee Fax je graaft je eigen graf sukkel!! Je lijkt wel een stalker nu! " of "Goed bezig Fax, gewoon duidelijk zijn dat je d'r leuk vindt"
Kies maar, ik weet het niet
Ja lijkt me ook. Heb niks wanhopigs erin gezet hoor. Gewoon dat ik het een leuke avond vond enzoquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag het aan mfn
Hoewel ze was redelijk aardig vanavond op tc.
Ik had hetzelfde gedaan als jou, of dat goed is of niet daar zijn de meningen over verdeelt.
mogguh euh wilde dromen over ...quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:55 schreef twi het volgende:
Goedemorgen kree, heb je nog fijn gedroomd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |