kunnen we nog steeds lekker spuitenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig staat het linkje naar se selderij er nog wel in
Behalve ikquote:
Noem je me nu een kleuter twiquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Alle mensen van dit topic waren er
Wat een kleuters hier!
WEJOO, BETER KOMEN WE HEM EEN KEER TEGEN OP STRAAT KIJKEN OF HIJ DAN NOG ZON GROTE MOND HEEFTquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Noem je me nu een kleuter twi.
ach je moet het allemaal niet zo serieus nemen afentoe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Alle mensen van dit topic waren er
Wat een kleuters hier!
Jij was er niet, dus je bent de enige normale.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Noem je me nu een kleuter twi.
Lichte depressie? Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Hm, voel een lichte depressie opkomen tijd om te gaan slapen.
neeeeequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
M'n gevoel momenteel:![]()
Weet niet wat ik d'r van moet denken dus... en voel me een beetje leeg nu...
Op zich leuke avond gehad, nog even bij d'r thuis geweest, maar ze twijfelt...
Snap het op zich wel, vanwege d'r eerdere relaties, dus ze wilt voorzichtig zijn....
Ze wilt nog wel graag een keer afspreken, en dan om hier langs te komen om een filmpje te kijken enzo, maar da ntoch meer als vrienden in de eerste instantie....
Ik voel een friendzone gevalletje..... hoewel ik aan de ene kant toch nog soort van hoop heb dat het wel goed gaat komen....maarja da's een eigenschap van friendzone aan de andere kant natuurlijk...
Nouja nog even afwachten dan maar
Wel kut want mijn gevoelens voor haar zijn alleen maar meer geworden....
Jammer. Maar wie weet is er nog een klein stukje hoop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
M'n gevoel momenteel:![]()
Weet niet wat ik d'r van moet denken dus... en voel me een beetje leeg nu...
Op zich leuke avond gehad, nog even bij d'r thuis geweest, maar ze twijfelt...
Snap het op zich wel, vanwege d'r eerdere relaties, dus ze wilt voorzichtig zijn....
Ze wilt nog wel graag een keer afspreken, en dan om hier langs te komen om een filmpje te kijken enzo, maar da ntoch meer als vrienden in de eerste instantie....
Ik voel een friendzone gevalletje..... hoewel ik aan de ene kant toch nog soort van hoop heb dat het wel goed gaat komen....maarja da's een eigenschap van friendzone aan de andere kant natuurlijk...
Nouja nog even afwachten dan maar
Wel kut want mijn gevoelens voor haar zijn alleen maar meer geworden....
Mja kerel die gokte en zoop, en blijkbaar vreemdgegaan was.... daarna eentje die ze niet helemaal meer vertrouwde, achteraf terecht waarschijnlijk, en eentje die jonger was en echt een haantje was...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef kree het volgende:
En eerdere relaties?
Voel je pijn wel ik had een beetje hetzelfde met anja.
Nouja vindt het kut voor je als het niks wordt, maar als ik eerlijk ben dan klinkt het nu niet zo heel hoopgevend meer.
Hoop maar dat ik er naast zit
Word.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga overigens niet in de friendzone komenDan liever de boel afkappen. Heb het wel gehad met die tering friendzone
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ga overigens niet in de friendzone komenDan liever de boel afkappen. Heb het wel gehad met die tering friendzone
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Facebook twi... soms ben je beter af zonder een facebook, en dan maak ik er al amper gebruik van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een knuffel geven, man.
Facebook is the spawn of all evil. Heb ook eens een heel nieuw account gemaakt en m'n history weggegooid. Toch weer aan begonnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Facebook twi... soms ben je beter af zonder een facebook, en dan maak ik er al amper gebruik van.
Tja we zien wel hoe het verder gaat....quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:18 schreef kree het volgende:
hoor ik hier facebook
en ik vindt het echt kut voor faxie
Het kan je furieus maken en geweldig irriteren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja we zien wel hoe het verder gaat....
In principe ben ik niet anders gewend dus hoe erg kan het zijn toch? ...
Het vervelende is dat het gewoon heel goed klonk, en dat jij haar wel ziet zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja we zien wel hoe het verder gaat....
In principe ben ik niet anders gewend dus hoe erg kan het zijn toch? ...
Tja dat dacht ik toch ook.... misschien daarom dat ik nog wel enigszins optimistisch ben...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het gewoon heel goed klonk, en dat jij haar wel ziet zitten.
'Tis gewoon klote dat het dan misschien niet gaat werken.
Of denk je nu een beetje te negatief zelf denk je?
*eerste date was goed
*volgende afspraak (ze zag dus wel iets in je)
*uit eten geweest, was ook leuk
*ze nodigt je nog thuis uit.
Klinkt nog best goed toch?
Hou nog effe het optimistische vast danquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik toch ook.... misschien daarom dat ik nog wel enigszins optimistisch ben...
Ze zal zelf ook wel met onzekerheidjes zitten natuurlijk.
Mja idd. Ik stuur d'r morgen nog wel een berichtje enzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
Hou nog effe het optimistische vast dan
Ze zal zelf ook wel zitten te denken wil ik die fax wel
snap het wel, buurmeis stuurde niks terug naar mij vanavond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja idd. Ik stuur d'r morgen nog wel een berichtje enzo.
Toch voel ik me ook wel weer aardig rottig....
Nare wezens soms.quote:
Vraag het aan mfnquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:25 schreef Faxie het volgende:
Heb d'r nog even een sms gestuurd.... misschien stom, misschien niet... Heb de toon positief gehouden in ieder geval![]()
Ze wilde nog wel een keer langskomen, dus met een beetje geluk zondagavond. Anders is het weer meer dan een week wachten en daar heb ik niet echt zin in eigenlijk. Dan zit ik mezelf de hele week op te vreten.
Ow IB4 "Neeee Fax je graaft je eigen graf sukkel!! Je lijkt wel een stalker nu! " of "Goed bezig Fax, gewoon duidelijk zijn dat je d'r leuk vindt"
Kies maar, ik weet het niet
Ja lijkt me ook. Heb niks wanhopigs erin gezet hoor. Gewoon dat ik het een leuke avond vond enzoquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag het aan mfn
Hoewel ze was redelijk aardig vanavond op tc.
Ik had hetzelfde gedaan als jou, of dat goed is of niet daar zijn de meningen over verdeelt.
mogguh euh wilde dromen over ...quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:55 schreef twi het volgende:
Goedemorgen kree, heb je nog fijn gedroomd?
Gangbang bij je buurmeisje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:04 schreef kree het volgende:
Get wat maken die polen weer een herrie, jammer dat ik het niet kan verstaan
Nee die zit aan de andere kant, die polen recht onder mequote:
Weet je zeker dat het geen Grieken zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nee die zit aan de andere kant, die polen recht onder me
Verstond net "pattatos fritos" dus ze zullen wel gaan eten ofzo
Kan ook, die gast heet Cesar, vond het al niet zo pools klinken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Grieken zijn?
Pis door de voordeur! Ook bij die Grieken/Polen/Friezen/Afrikanen! Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:09 schreef kree het volgende:
Owh heb trouwens helemaal geen sms-je niks terug gehad, beetje jammer weer.
Nee hoor niet nodig, 't is een aardige gast.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pis door de voordeur! Ook bij die Grieken/Polen/Friezen/Afrikanen! Dat zal ze leren!
Nu ga ik buiten zitten leren.
Was ik nog in jouw droom, twitje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:55 schreef twi het volgende:
Goedemorgen kree, heb je nog fijn gedroomd?
Als je haar weer ziet moet je pro actief zijn en gaan voor wat je wilt: haar. Dus echt knuffelen enzo wanneer je dat wilt, je wilt een stelletje worden dan moet je er ook al naar gedragenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja kerel die gokte en zoop, en blijkbaar vreemdgegaan was.... daarna eentje die ze niet helemaal meer vertrouwde, achteraf terecht waarschijnlijk, en eentje die jonger was en echt een haantje was...
Aangezien zij wel een rustig type is kan ik me voorstellen dat je dan wat voorzichtiger wordt...
Ach we zien het wel dan maar....
Vooral zulke meiden hebben geen twijfelaar nodig. En blijkbaar valt ze op die klootzakkerige types als je naar haar verleden kijkt. Wat ze zegt is niet altijd wat ze nodig heeft en wilt. (Je wilt zelf natuurlijk wel lief blijven voor haar, maar tenminste wel sterk leiden en niet dat zij de broek aan heeft).quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:38 schreef kree het volgende:
gezien haar verleden weet ik niet eens of het wel slim is om er gelijk vol op in te hakken om het zo maar te zeggen.
Maargoed, wie ben ik
Weet het ook niet eigenlijk.
hmmm ja als je het zo bekijkt dan zou je nog wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vooral zulke meiden hebben geen twijfelaar nodig. En blijkbaar valt ze op die klootzakkerige types als je naar haar verleden kijkt. Wat ze zegt is niet altijd wat ze nodig heeft en wilt. (Je wilt zelf natuurlijk wel lief blijven voor haar, maar tenminste wel sterk leiden en niet dat zij de broek aan heeft).
sms-je terug gehad?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja zondagavond gaat het in ieder geval niet worden. Jammer want dan moet ik weer 1,5 week wachten nu
Nee, en voor de derde keer op rij had je me een dienst kunnen bewijzen. Je bent een beetje een faalhaas in m'n dromen, man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ik nog in jouw droom, twitje?
De toon was positief, maar ze kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
sms-je terug gehad?
positief of negatief?
aaah nou dat klinkt wel weer goed dan, tenzij het een smoes is van haar..quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
De toon was positief, maar ze kan gewoon niet.
Dat is jammer Faxie. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja zondagavond gaat het in ieder geval niet worden. Jammer want dan moet ik weer 1,5 week wachten nu
Niet alleen in je dromen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, en voor de derde keer op rij had je me een dienst kunnen bewijzen. Je bent een beetje een faalhaas in m'n dromen, man.
Neuh is geen smoes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
aaah nou dat klinkt wel weer goed dan, tenzij het een smoes is van haar..
Liever over vrouwen dan over mannen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet alleen in je dromen.![]()
Je droomt wel vaak over vrouwen hoor twi. Beetje ongezond, dit.
Mja even afwachten maar weer...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer Faxie. Volgende keer beter.
Ik zou me ook een beetje zorgen maken als je 3 dagen achter elkaar over mij droomt ja.quote:
Nou kansen liggen nog open dan.quote:
Tja probeer gewoon mezelf te zijn...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kansen liggen nog open dan.
Hoewel kan me je twijfel voorstellen hoe je het met de volgende afspraak moet aanpakken.
Ik kan je niet echt helpen helaas denk ik.
Weet het ook niet, niet genoeg ervaring.
Doe ik ook altijd maar afentoe ga je dan wel eens twijfelen of dat misschien wel de goede weg is als je hier al die tips leest.quote:
Je bedoelt dat PUA gedoe? Ik ga geen toneelstukje opvoeren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd maar afentoe ga je dan wel eens twijfelen of dat misschien wel de goede weg is als je hier al die tips leest.
Ik denk van wel eigenlijk, in ieder geval op de langere termijn.
Maar om je eerste kansen te vergroten bij een meid. Tjah...
Niet zo zeer dat, heb er niks mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat PUA gedoe? Ik ga geen toneelstukje opvoeren.
Ja ze wil het wel rustig aan doen, maar ze zei ook dat ze twijfelde he....quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik de enige hier die het niet echt snapt waarom Fax zich zo down zou moeten voelen?
Ze wil het gewoon rustig aan doen?
Kan, maar het klonk eigenlijk niet positief wat ie gister poste voor mijn gevoel dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik de enige hier die het niet echt snapt waarom Fax zich zo down zou moeten voelen?
Dat moet op zich niet zo'n probleem zijn hoor maar de spanning steeg iets teveel naar m'n hoofd misschien. Maar we hebben nog wel genoeg gelachen enzo hoor. Hoewel d'r ook wel een keer een stilte viel maarja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
Niet zo zeer dat, heb er niks mee.
Maar misschien wat pro-actiever overkomen in eerste instantie.
Gaat helemaal tegen mijn natuur in, maarja misschien moet ik het gewoon eens proberen.
Ben gewoon een afwachtend type dat weet ik wel van mezelf.
dat laatste dus, maar 50/50 manquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ze wil het wel rustig aan doen, maar ze zei ook dat ze twijfelde he....
Bij stilte diep in haar ogen kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat moet op zich niet zo'n probleem zijn hoor maar de spanning steeg iets teveel naar m'n hoofd misschien. Maar we hebben nog wel genoeg gelachen enzo hoor. Hoewel d'r ook wel een keer een stilte viel maarja.
En dan hypnotiseren Foei kree tochquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Bij stilte diep in haar ogen kijken.
(oeh wat kijk je verliefd)
Werkte bij mij iig
Zie net je onderschrift....quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Sinosappel het volgende:
haha het was niet bewust, maar ze zei het zelfquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan hypnotiseren Foei kree toch
Als ze je niet ziet zitten zou je niet bij haar thuis geweest, geloof me.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ze wil het wel rustig aan doen, maar ze zei ook dat ze twijfelde he....
eens!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ze je niet ziet zitten zou je niet bij haar thuis geweest, geloof me.
En dan gaat ze ook niet nog een keer op date.
Het kwam op mij heel erg over alsof ze er mee wilde zeggen: Ik wil het rustig aandoen en rustig opbouwen. En de twijfel zit 'm denk ik in mannen/relaties in het algemeen, niet specifiek bij jou.
Mijn advies: Ga aub niet over-analyseren blabla, hou het luchtig en leuk, ga niet van negatieve dingen uit, en maak duidelijk dat je haar leuk vindt, ookal is zij misschien een beetje terughoudend.
Zij wil op dit moment denk ik vooral bevestiging van dat je leuk bent en dat je haar leuk vindt, dus ga geen drama maken/onzeker lopen doen en laat haar gewoon de leuke Faxie zien
Hoe ziet dat er dan uit?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
haha het was niet bewust, maar ze zei het zelf
Tja dat probeer ik, maar da's lastig als je niks anders dan tegenslag gewend bentquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ze je niet ziet zitten zou je niet bij haar thuis geweest, geloof me.
En dan gaat ze ook niet nog een keer op date.
Het kwam op mij heel erg over alsof ze er mee wilde zeggen: Ik wil het rustig aandoen en rustig opbouwen. En de twijfel zit 'm denk ik in mannen/relaties in het algemeen, niet specifiek bij jou.
Mijn advies: Ga aub niet over-analyseren blabla, hou het luchtig en leuk, ga niet van negatieve dingen uit, en maak duidelijk dat je haar leuk vindt, ookal is zij misschien een beetje terughoudend.
Zij wil op dit moment denk ik vooral bevestiging van dat je leuk bent en dat je haar leuk vindt, dus ga geen drama maken/onzeker lopen doen en laat haar gewoon de leuke Faxie zien
Ja het is niet makkelijk uit te leggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er dan uit?ik wil ook weer iemand hebben blahblah
Leuk toch. Ik denk ook wel dat je het ziet het is een bepaalde blik in je ogen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het is niet makkelijk uit te leggen.
Stilte ik kijken in haar ogen vonk vonk, weet ik veel zij zag dat als verliefd kijken blijkbaar.
En was ik ook dus ze schatte het goed in
zucht zwijmel, denk er nog vaak aan terug eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik denk ook wel dat je het ziet het is een bepaalde blik in je ogen.
Is ook heel moeilijk om zoiets even uit je hoofd te zetten. Zeker als je nog contact hebt gehad dan komen al die gevoelens weer boven. Helaas weet ik dat uit ervaring.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
zucht zwijmel, denk er nog vaak aan terug eigenlijk.
Denk dat ze nog steeds wel wat wil maar het is een vaag meisje eigenlijk.
Moet het maar uit mn hoofd zetten.
Ja rot aub ff op met je slachtoffer rolletje, zo komt er nooit wat van terecht. Neem maar van een vrouw aan: op het moment dat een vrouw iets terughoudender reageert is het juist fijn als iemand dan geen afstand neemt of drama maakt, maar juist haar laat zien dat hij leuk en positief is en sterk in z'n schoenen staat en zich niet laat afschrikken door zoiets, en haar leuk genoeg vindt om een beetje moeite te willen doen voor haar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat probeer ik, maar da's lastig als je niks anders dan tegenslag gewend bent
jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is ook heel moeilijk om zoiets even uit je hoofd te zetten. Zeker als je nog contact hebt gehad dan komen al die gevoelens weer boven. Helaas weet ik dat uit ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |