Gangbang bij je buurmeisje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:04 schreef kree het volgende:
Get wat maken die polen weer een herrie, jammer dat ik het niet kan verstaan
Nee die zit aan de andere kant, die polen recht onder mequote:
Weet je zeker dat het geen Grieken zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nee die zit aan de andere kant, die polen recht onder me
Verstond net "pattatos fritos" dus ze zullen wel gaan eten ofzo
Kan ook, die gast heet Cesar, vond het al niet zo pools klinken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Grieken zijn?
Pis door de voordeur! Ook bij die Grieken/Polen/Friezen/Afrikanen! Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:09 schreef kree het volgende:
Owh heb trouwens helemaal geen sms-je niks terug gehad, beetje jammer weer.
Nee hoor niet nodig, 't is een aardige gast.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pis door de voordeur! Ook bij die Grieken/Polen/Friezen/Afrikanen! Dat zal ze leren!
Nu ga ik buiten zitten leren.
Was ik nog in jouw droom, twitje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:55 schreef twi het volgende:
Goedemorgen kree, heb je nog fijn gedroomd?
Als je haar weer ziet moet je pro actief zijn en gaan voor wat je wilt: haar. Dus echt knuffelen enzo wanneer je dat wilt, je wilt een stelletje worden dan moet je er ook al naar gedragenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja kerel die gokte en zoop, en blijkbaar vreemdgegaan was.... daarna eentje die ze niet helemaal meer vertrouwde, achteraf terecht waarschijnlijk, en eentje die jonger was en echt een haantje was...
Aangezien zij wel een rustig type is kan ik me voorstellen dat je dan wat voorzichtiger wordt...
Ach we zien het wel dan maar....
Ik ga overigens niet in de friendzone komenDan liever de boel afkappen. Heb het wel gehad met die tering friendzone
Vooral zulke meiden hebben geen twijfelaar nodig. En blijkbaar valt ze op die klootzakkerige types als je naar haar verleden kijkt. Wat ze zegt is niet altijd wat ze nodig heeft en wilt. (Je wilt zelf natuurlijk wel lief blijven voor haar, maar tenminste wel sterk leiden en niet dat zij de broek aan heeft).quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:38 schreef kree het volgende:
gezien haar verleden weet ik niet eens of het wel slim is om er gelijk vol op in te hakken om het zo maar te zeggen.
Maargoed, wie ben ik
Weet het ook niet eigenlijk.
hmmm ja als je het zo bekijkt dan zou je nog wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vooral zulke meiden hebben geen twijfelaar nodig. En blijkbaar valt ze op die klootzakkerige types als je naar haar verleden kijkt. Wat ze zegt is niet altijd wat ze nodig heeft en wilt. (Je wilt zelf natuurlijk wel lief blijven voor haar, maar tenminste wel sterk leiden en niet dat zij de broek aan heeft).
sms-je terug gehad?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja zondagavond gaat het in ieder geval niet worden. Jammer want dan moet ik weer 1,5 week wachten nu
Nee, en voor de derde keer op rij had je me een dienst kunnen bewijzen. Je bent een beetje een faalhaas in m'n dromen, man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ik nog in jouw droom, twitje?
De toon was positief, maar ze kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
sms-je terug gehad?
positief of negatief?
aaah nou dat klinkt wel weer goed dan, tenzij het een smoes is van haar..quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
De toon was positief, maar ze kan gewoon niet.
Dat is jammer Faxie. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:09 schreef Faxie het volgende:
Nouja zondagavond gaat het in ieder geval niet worden. Jammer want dan moet ik weer 1,5 week wachten nu
Niet alleen in je dromen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, en voor de derde keer op rij had je me een dienst kunnen bewijzen. Je bent een beetje een faalhaas in m'n dromen, man.
Neuh is geen smoes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
aaah nou dat klinkt wel weer goed dan, tenzij het een smoes is van haar..
Liever over vrouwen dan over mannen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet alleen in je dromen.![]()
Je droomt wel vaak over vrouwen hoor twi. Beetje ongezond, dit.
Mja even afwachten maar weer...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer Faxie. Volgende keer beter.
Ik zou me ook een beetje zorgen maken als je 3 dagen achter elkaar over mij droomt ja.quote:
Nou kansen liggen nog open dan.quote:
Tja probeer gewoon mezelf te zijn...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kansen liggen nog open dan.
Hoewel kan me je twijfel voorstellen hoe je het met de volgende afspraak moet aanpakken.
Ik kan je niet echt helpen helaas denk ik.
Weet het ook niet, niet genoeg ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |