abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110311495
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:57 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja rot aub ff op met je slachtoffer rolletje, zo komt er nooit wat van terecht. Neem maar van een vrouw aan: op het moment dat een vrouw iets terughoudender reageert is het juist fijn als iemand dan geen afstand neemt of drama maakt, maar juist haar laat zien dat hij leuk en positief is en sterk in z'n schoenen staat en zich niet laat afschrikken door zoiets, en haar leuk genoeg vindt om een beetje moeite te willen doen voor haar.

Wat je tot nu toe gedaan hebt is perfect eigenlijk. Gewoon een smsje dat je het leuk vond en dat je weer op date wil. Je hebt geen wanhopige of onzekere dingen gestuurd en het luchtig gehouden ^O^

Ga dus aub niet lopen piekeren want dat gaat alleen maar doorstralen naar je gedrag naar haar toe en daar kan ze op afknappen.

Vertrouw er nou maar op dat ze je leuk vindt, en gedraag je daar naar. En ja daar kun je gerust op vertrouwen, lees nog maar dat lijstje wat kree maakte :)
Sowieso gewoon hetzelfde blijven doen denk.
Wat het punt is, je (fax) moet in je gedachte houden dat het nog niet einde verhaal is.
Dat is het belangrijkste.
Do what you love, love what you do!
pi_110311521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:58 schreef kree het volgende:

[..]

ja :'(

Als ze nou weer zou aanpappen dan zou ik erop ingaan hoewel echt iedereen zegt het niet te doen.
Maarja gevoelens, best kut. :{
Hopelijk heb je meer succes met je buurvrouw :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110311523
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik de enige hier die het niet echt snapt waarom Fax zich zo down zou moeten voelen?

Ze wil het gewoon rustig aan doen?
Dit. Gewoon chill blijven.
pi_110311537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hopelijk heb je meer succes met je buurvrouw :)
m'n hoop is wel afgenomen nadat ik gister niet eens een sms-je terug kreeg.

Maargoed zie haar toch nog wel :P
pi_110311572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef kree het volgende:

[..]

m'n hoop is wel afgenomen nadat ik gister niet eens een sms-je terug kreeg.

Maargoed zie haar toch nog wel :P
Wie weet heeft ze het gewoon druk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110311612
quote:

[..]

Ja rot aub ff op met je slachtoffer rolletje, zo komt er nooit wat van terecht. Neem maar van een vrouw aan: op het moment dat een vrouw iets terughoudender reageert is het juist fijn als iemand dan geen afstand neemt of drama maakt, maar juist haar laat zien dat hij leuk en positief is en sterk in z'n schoenen staat en zich niet laat afschrikken door zoiets, en haar leuk genoeg vindt om een beetje moeite te willen doen voor haar.

Wat je tot nu toe gedaan hebt is perfect eigenlijk. Gewoon een smsje dat je het leuk vond en dat je weer op date wil. Je hebt geen wanhopige of onzekere dingen gestuurd en het luchtig gehouden ^O^

Ga dus aub niet lopen piekeren want dat gaat alleen maar doorstralen naar je gedrag naar haar toe en daar kan ze op afknappen.

Vertrouw er nou maar op dat ze je leuk vindt, en gedraag je daar naar. En ja daar kun je gerust op vertrouwen, lees nog maar dat lijstje wat kree maakte :)
'k Zeg toch dat ik het probeer :') Ik zit tegenover haar niet zielig te doen ofzo hoor, daar heb ik jullie toch voor? :)

Maar voor haar wil ik echt wel moeite doen hoor :)
pi_110311620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie weet heeft ze het gewoon druk.
kan, ken haar niet goed dus wie weet, maak me er ook niet druk om en ze is niet een obsessie van ik wil haar NU.

Dus doe het gewoon rustig aan ;)
Ze is aardig, als het gewoon gezellig kan zijn zonder relatie dan ben ik al blij :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:06:03 #108
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110311649
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

'k Zeg toch dat ik het probeer :') Ik zit tegenover haar niet zielig te doen ofzo hoor, daar heb ik jullie toch voor? :)

Oke nice
Maar ik bedoelde er ook mee te zeggen: er is helemaal geen reden tot piekeren/zielig doen :)
Heaven is a place on earth with you
pi_110311651
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goedzo :)

Ja hier denken ze dat je irl hetzelfde bent als wat je hier neerzet.
Ik zie dit topic maar als verdere gedachten neerzetten die ik niet in het echt gelijk op tafel gooi :)

Ben ook gewoon benieuwd hoe daarover gedacht wordt.
Nouja ik ben kansloos dus met m'n gedachten als ik afentoe die reacties lees :')
pi_110311672
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef kree het volgende:

[..]

kan, ken haar niet goed dus wie weet, maak me er ook niet druk om en ze is niet een obsessie van ik wil haar NU.

Dus doe het gewoon rustig aan ;)
Ze is aardig, als het gewoon gezellig kan zijn zonder relatie dan ben ik al blij :)
Dat snap ik :) maar je kan beter leuk contact hebben met je buurvrouw dan weer achter zij die niet genoemd mag worden aan blijven gaan.

Faxie als je ons nu eens niet zou hebben :P kon ik dat maar. :{
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:10:02 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110311779
Goeien inzicht, Sinos.
pi_110311782
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat snap ik :) maar je kan beter leuk contact hebben met je buurvrouw dan weer achter zij die niet genoemd mag worden aan blijven gaan.

Jaaa dat eerste, maar moeilijk man, was/ben gewoon nog steeds verliefd op haar.
Hoe raar het ook gaat, misschien is dat iets van elkaar in de ogen kijken en dat het klikt ofzo.
Ik zag en zie er meer in, maar denk dat door haar onzekerheid dat ze het afhoudt.

Ja neukertjes wil ze dan weer wel en dat is die vriend die ze nu heeft.

Lekker naïef zou je zeggen maarja zo voel ik het.
pi_110311789
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Oke nice
Maar ik bedoelde er ook mee te zeggen: er is helemaal geen reden tot piekeren/zielig doen :)
Daar probeer ik op te vertrouwen :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef kree het volgende:

[..]

Goedzo :)

Ja hier denken ze dat je irl hetzelfde bent als wat je hier neerzet.
Ik zie dit topic maar als verdere gedachten neerzetten die ik niet in het echt gelijk op tafel gooi :)

Ben ook gewoon benieuwd hoe daarover gedacht wordt.
Nouja ik ben kansloos dus met m'n gedachten als ik afentoe die reacties lees :')
Ik ben wel redelijk hetzelfde hier.... hoewel ik iets makkelijker dingen op tafel gooi net als jij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan zou ik verloren zijn :'(
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:11:03 #114
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110311805
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wel redelijk hetzelfde hier.... hoewel ik iets makkelijker dingen op tafel gooi net als jij.
Dat vinden veel vrouwen juist wel kinky :7
pi_110311869
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:11 schreef twi het volgende:

[..]

Dat vinden veel vrouwen juist wel kinky :7
Gaan ze dan niet zeuren over de vlekken die zij dan moeten poetsen?
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:14:12 #116
365436 screwloose
hij zit nie vast!
pi_110311892
Ik snap volkomen dat je het zo aan het analyseren bent Fax. Je bent door je ervaringen gewoon onzeker geworden, volkomen begrijpelijke gevoelens. ;)

Het is juist goed dat je al die analyse hier neerzet, dan ga je er in ieder geval niet over beginnen tegen haar.

Hoofd koel blijven houden en rustig aan kijken wat ervan komt met haar. Best of luck Fax. :*
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
pi_110311900
quote:

Owh ik ook hoor, vrij direct is het denk.
Het verschil is dat ik m'n eigen twijfel niet in het echt laat overkomen en hier wel :)
pi_110311907
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef screwloose het volgende:
Ik snap volkomen dat je het zo aan het analyseren bent Fax. Je bent door je ervaringen gewoon onzeker geworden, volkomen begrijpelijke gevoelens. ;)

Het is juist goed dat je al die analyse hier neerzet, dan ga je er in ieder geval niet over beginnen tegen haar.

Hoofd koel blijven houden en rustig aan kijken wat ervan komt met haar. Best of luck Fax. :*
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:19:57 #119
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_110312031
quote:

[..]

Daar probeer ik op te vertrouwen :)
Ja want echt, wat jij hier poste en hoe down je erover voelde en hoe erop gereageerd werd...Snapte ik oprecht niet. Mijns inziens is er echt nog geen man overboord of heb je maar 50/50 kans.

Ik vind het juist heel erg de goeie kant op gaan. Bij sommige vrouwen hoort het er zelfs een beetje bij dat ze op een punt zeggen dat ze "twijfelen/rustig aan willen doen" :') Niks om je zorgen over te maken.
Heaven is a place on earth with you
pi_110312075
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja want echt, wat jij hier poste en hoe down je erover voelde en hoe erop gereageerd werd...Snapte ik oprecht niet. Mijns inziens is er echt nog geen man overboord of heb je maar 50/50 kans.

Ik vind het juist heel erg de goeie kant op gaan. Bij sommige vrouwen hoort het er zelfs een beetje bij dat ze op een punt zeggen dat ze "twijfelen/rustig aan willen doen" :') Niks om je zorgen over te maken.
Ja fax, doe hetzelfde en geef het nog een kans.
Als ze niks met je wilde dan had ze het nu wel afgehouden inmiddels :)
pi_110312105
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Tja misschien wilt ze wel voorkomen dat ik te hard van stapel ga lopen en eerst zien wat voor vlees ze in de kuip heeft (jaja kop 'm d'r maar in :') )
pi_110312115
quote:

[..]

Zijn gevoelens tonen vind hij PUA (of eigenlijk een excuus om geen actie te ondernemen en idd een slachtoffer rol in te nemen). Ik zie het al voor me "Nee, ik raak geen meid aan, dat vind ik PUA!" :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_110312153
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja misschien wilt ze wel voorkomen dat ik te hard van stapel ga lopen en eerst zien wat voor vlees ze in de kuip heeft (jaja kop 'm d'r maar in :') )
Ze is voorzichtig en begrijpelijk door haar verleden, ze vindt je wel leuk.
Ze wil testen of je ben zoals je nu tegen haar was.
En of het niet gemaakt is van jou...

Nou klaar :)
Komt goed dus.
pi_110312163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat voorspellen en analyseren wat zij denkt en daarop inspelen is pas PUA en een smerig spelletje
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_110312182
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zijn gevoelens tonen vind hij PUA (of eigenlijk een excuus om geen actie te ondernemen en idd een slachtoffer rol in te nemen). Ik zie het al voor me "Nee, ik raak geen meid aan, dat vind ik PUA!" :D
Tja ik heb wel meerdere van jouw reacties gelezen ondertussen, en die lijken allemaal rechtstreeks uit zo'n boek te komen.

Gewoon jezelf zijn en een leuke vent zijn mag dus niet, je moet een toneelstukje opvoeren. Jij bent de jager zij is de prooi blabla :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')