Ja ik ook maar dan heb ik minder succes in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik vind dat ik op mijn best ben als ik helemaal mezelf ben.
Ik vroeg om een contextquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik daar zin in heb en haar schattig vind.
Dat dacht ik ook, daardoor was ik ook bang. Maar tot nu toe is nog geen enkel meid boos geworden daarover en blijkt dat ik mezelf had belemmerd in mijn gedrag.quote:
ja eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met drank heb je meer schijt aan de wereld. Je veranderd niet, maar je grenzen worden gewoon open gegooid.
Om daarmee te zeggen, "Kijk, zo ben ik als ik je verleid, maar als ik je eenmaal heb verander ik in totaal iemand anders." Ik ben wel een beetje klaar met spelletjes spelen hoor, DG. Als ik iemand leuk is, ga ik dat ook niet met een megafoon van de daken schreeuwen, maar gepaard met wat zenuwen zeg ik dat gewoon.quote:
Sorry, maar ik zou het op zijn minst gezegd een beetje vreemd vinden als ik een vrouw zou zijn en wij kennen elkaar niet en jij tilt me op.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, daardoor was ik ook bang. Maar tot nu toe is nog geen enkel meid boos geworden daarover en blijkt dat ik mezelf had belemmerd in mijn gedrag.
Een hele situatie schets? Het is altijd verschillend.quote:
Zat nog te wachten totdat MFN met de zweep komt om me weer af te ranselen tjaquote:
Ja een situatie schets ja. Noem eens 1 situatie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een hele situatie schets? Het is altijd verschillend.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een hele situatie schets? Het is altijd verschillend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het werkt niet inderdaad. Daarom ga ik soms ook geheel nuchter uit, en soms zelfs geheel in mijn eentje om nog meer angsten te overwinnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens
Vraag is werkt het op de langere termijn?
Denk het niet ,maargoed de meeste relaties komen uit zo'n setting voor dus er zit wel waarheid in.
Wat ik tegen je vertelde firefly, gewoon ervaringen vertellenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja een situatie schets ja. Noem eens 1 situatie.
Je snapt die humor echt niet hequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
Zat nog te wachten totdat MFN met de zweep komt om me weer af te ranselen tja
In mn eentje uitgaan heb ik nog niet gedaan, hoewel zit 20m van de kroegen af hier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, het werkt niet inderdaad. Daarom ga ik soms ook geheel nuchter uit, en soms zelfs geheel in mijn eentje om nog meer angsten te overwinnen.
Ik deed dat ook, we weten hoe dat afliep.quote:
Het is een spel, meer ook niet. En zodra ze haar interesse verliest is het spel over.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met spelletjes spelen hoor, DG.
Kunnen jullie eens ophouden met dat ik het niet snapquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je snapt die humor echt niet he
Hai skatje.quote:
Soms flapt er wat uit mijn mond zoals "jij gaat nu vliegennn", en dan til ik haar op en dan gaat ze giechelen. Gewoon puur willekeurig waar ik op dat moment zin in heb en in mijn hoofd komt. Zonder verborgen agenda en planningen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja een situatie schets ja. Noem eens 1 situatie.
Hahahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms flapt er wat uit mijn mond zoals "jij gaat nu vliegennn", en dan til ik haar op en dan gaat ze giechelen. Gewoon puur willekeurig waar ik op dat moment zin in heb en in mijn hoofd komt. Zonder verborgen agenda en planningen.
Vanavond?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
In mn eentje uitgaan heb ik nog niet gedaan, hoewel zit 20m van de kroegen af hier.
Zit er wel eens over te denken maar het idee is je voelt je alleen dan.
Maarja niet geprobeerd nog
Maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |