Nogal wiedes dat ze haar interesse gaat verliezen als je niet laat merken dat je haar leuk vindt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is een spel, meer ook niet. En zodra ze haar interesse verliest is het spel over.
Via jouw redenatie verliezen vrouwen interesse zodra ze weten dat je ze leuk vindt, en is het ontbreken van dat stukje informatie direct gerelateerd aan het leuk vinden van een man. Volgens mij vinden vrouwen gewoon sommige mannen leuk, of je het nu zegt of niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is een spel, meer ook niet. En zodra ze haar interesse verliest is het spel over.
HIj ontkent vooralsnog nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha zeg me dat dit niet waar is
neeejquote:
Ik denk dat een meid dit leuk kan vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms flapt er wat uit mijn mond zoals "jij gaat nu vliegennn", en dan til ik haar op en dan gaat ze giechelen. Gewoon puur willekeurig waar ik op dat moment zin in heb en in mijn hoofd komt. Zonder verborgen agenda en planningen.
Volgens mij 26.quote:
Nog niet gebeurd, van de 30x ofzo. Dus het is Vrij Veiligquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat een meid dit leuk kan vinden.
Aan de andere kant, klap in je bek kan ook
Het tegengestelde is juist waar, des te onvoorspelbaarder des te mysterieuzer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat ze haar interesse gaat verliezen als je niet laat merken dat je haar leuk vindt.
Nee, dan vind ze je gewoon een rare gastquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het tegengestelde is juist waar, des te onvoorspelbaarder des te mysterieuzer.
Nee, dat is niet wat ik zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:01 schreef twi het volgende:
[..]
Via jouw redenatie verliezen vrouwen interesse zodra ze weten dat je ze leuk vindt, en is het ontbreken van dat stukje informatie direct gerelateerd aan het leuk vinden van een man. Volgens mij vinden vrouwen gewoon sommige mannen leuk, of je het nu zegt of niet.
Hangt er dan een beetje vanaf hoe je het brengt ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nog niet gebeurd, van de 30x ofzo. Dus het is Vrij Veilig
Nah.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, je leest het hij is 28.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef kree het volgende:
is het toeval dat de meesten die nog geen succes hebben van rond mijn leeftijd zijn?
Je hebt wel van die types die iemand willen die ze niet kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nah.
Ik raak juist eerder meer geinteresseerd als iemand toont dat ie me leuk vindt.
Neequote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef kree het volgende:
is het toeval dat de meesten die nog geen succes hebben van rond mijn leeftijd zijn?
Dat is wat je denkt, de werkelijkheid zal hoogst waarschijnlijk anders zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nah.
Ik raak juist eerder meer geinteresseerd als iemand toont dat ie me leuk vindt.
Hard to get spelen is anders dan hard to get zijn. Met hard to get spelen val je door de mand, met hard to get zijn ben je dat gewoon als persoon en zijn je gevoelens er ook echt naar dat je haar niet nodig hebt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |