Geen idee hoe je dat doet. Misschien een mod?quote:
Och arme ziel, hij vraagt zelfs of ze een nachtmerrie over hem hadquote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
Valt me nu pas op dat Hoker Wim de eenzijdige liefde al aan zijn MSN chats had kunnen zien:
[ afbeelding ]
Kun jij deze even reeksen Karina?quote:Op zondag 15 april 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Och arme ziel, hij vraagt zelfs of ze een nachtmerrie over hem had
Kloptquote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
TS heeft niet op het knopje open nieuw deel gedrukt denk ik.
Ik keek laatst een aflevering daarvan online en toen ze de aandacht van haar kind wilde krijgen via de webcam deed ze zo'n pijpbeweging met haar handen terwijl ze: "LULULULULULULUL" riep ik ging stukquote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
OT: Gerritjaaaahhhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig bepaalt iedereen voor zichzelf wat aantrekkelijk en wat onaantrekkelijk isquote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Hoe wanhopig moet je als kerel wel niet zijn om in Thailand een vrouwtje te kopen. Zo zwaar onaantrekkelijk die onderdanige Aziatische poppetjes
Inderdaad. Hij zet zichzelf helemaal niet goed in de picture bij deze vrouw. En dan veels te laat en totaal niet meer op zijn plek: "I need to tell you something: me entranda, ehm, encanta...."quote:
Jaaa! Dan gingen ze naar Rusland om daar in een cafe door een smoezelig boek te bladeren met allemaal beschikbare vrouwen... priceless!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef Craptacular het volgende:
Jaren terug was er toch ook zo'n programma? Echt goud was dat....dacht het vrouwtje dat hij een dokter was, terwijl hij alleen maar patienten naar de OK reed.
Ik weet alweer hoe het heet. De buitenlandse bruid. Helaas niet meer online te kijken. Zijn nog wel topics van.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:27 schreef Principessa het volgende:
[..]
Jaaa! Dan gingen ze naar Rusland om daar in een cafe door een smoezelig boek te bladeren met allemaal beschikbare vrouwen... priceless!
Dat zeg je toch niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
"je moeder is toch slimmer dan ik dacht"
Je zou bijna zeggen dat ze niet al te snugger zijn!quote:Op donderdag 19 april 2012 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet.En al helemaal niet op tv.
Die Herman ook tegen een wildvreemde gaan zitten vertellen dat hij voor een vrouw komt.
Maar het is SBS-niveau dus dan is het goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze niet al te snugger zijn!
Die stiltes waren echt tenenkrommend.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Krommende tenen dat stukje met die Herman in Honduras, wat erg dat!
Hoe ga je een relatie zinvolle onderhouden als de communicatie zo slecht gaat?
Best een mooie vrouw trouwens, wel beter dan die uit Azie
Zo en nu eens naar Gast-arbeiders kijken, eens zien of dat amusant is
http://www.sbs6.nl/progra(...)ing-1/gast-arbeiders
Toch vind ik die types van dit programma nog heel wat minder erg dan die van de Belgische versiequote:Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik weet alweer hoe het heet. De buitenlandse bruid. Helaas niet meer online te kijken. Zijn nog wel topics van.
Maar het zijn altijd dezelfde type mensen.
Truequote:Op donderdag 19 april 2012 12:47 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Toch vind ik die types van dit programma nog heel wat minder erg dan die van de Belgische versie![]()
En met zijn t shirt we gaan er vandaag weer voor de volle 30% tegenaanquote:
bob ross stijlquote:
dit is mijn lijf kan leuker zijn, maar ik heb genoeg van vadsige mensenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
is dit leuk? Ofzal ik dit is mijn lijf kijken
ER zijn meestal mensen met enge ziektesquote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dit is mijn lijf kan leuker zijn, maar ik heb genoeg van vadsige mensen
Ja, maar de Nederlandse versie is bagger. Niet dat Engelsen er mooier uitzien...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ER zijn meestal mensen met enge ziektes
Ik ga zometeen toch weer naar het voetballen, ik kijk dit morgen of zo wel af.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, maar de Nederlandse versie is bagger. Niet dat Engelsen er mooier uitzien...
lekker hurkenquote:
hurken?quote:
al 2 afleveringen geleden liep ie boos uit het hotelquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen toch weer naar het voetballen, ik kijk dit morgen of zo wel af.
Oh de hoker is zijn vrouw kwijt.
ik ga niet uitvinden hoe ik dubbele punten op een o zetquote:
Oh dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
al 2 afleveringen geleden liep ie boos uit het hotel
trema en dan de oquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga niet uitvinden hoe ik dubbele punten op een o zet
zijn zwartje boekje zijn naamplaatjesquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist.
Hij heeft al weer een ander
verdomme, dat werkt ook nog eensquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verdomme, dat werkt ook nog eens
hij heeft er een tijd gewoond als asielzoekerquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel knap dat hij zo goed Nederlands spreekt.
jaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel knap dat hij zo goed Nederlands spreekt.
Ik heb echt niet goed opgeletquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij heeft er een tijd gewoond als asielzoeker
omdat lijfstraffen en de sociale politie daar wel normaal zijnquote:
Nou ik vermoed dat er misschien nog een andere reden isquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat lijfstraffen en de sociale politie daar wel normaal zijn
Zag het even in de rust van Real maar wat moet hij met haar?quote:
Ik geloof wel in echte liefde, maar dit heeft greencard overal geschrevenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vermoed dat er misschien nog een andere reden isOf zou het toch echte liefde zijn?
inclusief groene bananenquote:
En dan kom je in een doorzonwoninkje in Almere terechtquote:
Rennen!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef McNulty het volgende:
Wat is die ene gozer needy zeg. "Ik ken je drie dagen ik hou al van je."
Maar waarom ren je weg dan? Ik hou toch van je!quote:
Die is echt triest ja... en hij de hele cultuur uit de kast halen om maar niet in één bed te hoevenquote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
Die miep met die Irakaas: wat een treurigheid. Maar goed, past juist daarom perfect in het programma. Wel zo snel mogelijk willen trouwen, maar geen nagel om aan haar kont te krabben en niet eens fatsoenlijk een gesprek kunnen voeren met die gast. Maar oh, wat is ze verliefd.
Verlept en minstens 40 is een grove belediging voor vrouwen van die leeftijd! Ik schat deze vrouw op minimaal 56 en de jongen op 27.quote:Op maandag 30 april 2012 19:05 schreef alors het volgende:
Die kerels over die Filipijnse.. 'Zo'n vrouwtje'![]()
Wow die Irakese jongen is echt een knapperdje en lijkt nog vet jong, en zij is behoorlijk verlept en toch wel minstens 40?
Die weduwe en zijn Filipijntje. 'Speak to me in English!'ja zo ga je wel Nederlands leren, kut.
D'n høker had nog een Filipijntje stand by staan
Ik geef die jongen eerder 19. Heeft echt nog zo'n schriel jongenslijfje...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Verlept en minstens 40 is een grove belediging voor vrouwen van die leeftijd! Ik schat deze vrouw op minimaal 56 en de jongen op 27.
Zij had ook geen greintje respect voor zijn cultuur en hoe het in zijn land gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die is echt triest ja... en hij de hele cultuur uit de kast halen om maar niet in één bed te hoeven
quote:Hallo Louise. Ik kom net als saif uit Noord- Irak. Ik ben dus ook koerdish.
Hij liegt tegen je, in irak mag je gewoon met je geliefde hand in hand lopen over straat en het is ook gewoon toegestaan om in een resturant samen te eten.
Hij liegt echt tegen je. Hij gebruikt je alleen voor het vergunning. Heb je het niet in de gaten hoe afstandelijk hij is tegen je. Als iemand ECHT van een ander houdt dan ben je niet zo afstandelijk.
En vrouwen bij ons moeten altijd jonger zijn dan de man, behalve als er een bedoeling achter zit dan maakt het niet uit.
Ik weet 100% zeker dat je gebruikt wordt voor een vergunning.
Nou ik wens je alle geluk van de wereld toe...
Ja iedereen ziet dat behalve zij zelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef alors het volgende:
Ik zag nog deze reactie staan onder de aflevering op de site..
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Was dat nou echt de laatste aflevering? Ik mis het programma nu al
Je hoeft niet Koerdisch te zijn om te zien dat hij dat wijf aan het flessen is. Maar goed, ze vraagt erom he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het gaat zo goed met SBS6 he, de dvd's ervan vliegen straks de deur uit!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die is echt triest ja... en hij de hele cultuur uit de kast halen om maar niet in één bed te hoeven
Dit verbaast mij in het geheel niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Idd jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef Disana het volgende:
Ik vind die oude man met zijn pruik en zijn ladyboy ook behoorlijk sneu.
Ja, alhoewel het volgens mij ook daar om het geld gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Die 2 van net lijken op het eerste gezicht wel een leuk stel denk...
En hoeveel scheelden ze nou? 50 jaar? Dan is dat kind 19 dus?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het volgens mij ook daar om het geld gaat.
Die ladyboy heeft een jongenslichaam. Wat bezielt die man na 40 jaar huwelijk.
In het begin zei hij ook wel dat zijn kinderen er niet echt blij mee zijn en het geld naar Thailand zien verdwijnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoeveel scheelden ze nou? 50 jaar? Dan is dat kind 19 dus?![]()
Het zal je vader maar wezen, ik denk dat ik hem onder curatele liet stellen
Die man is geil.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ladyboy heeft een jongenslichaam. Wat bezielt die man na 40 jaar huwelijk.
Waarop hij zei dat z'n schoonzoon er een probleem mee had, maar het nu wel begon te begrijpen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin zei hij ook wel dat zijn kinderen er niet echt blij mee zijn en het geld naar Thailand zien verdwijnen.
Kijk 'm nou, die uitslover. Hij valt bijna uit elkaar.
Een extra element voor Willy.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
OMG, de knul heeft zijn penis ook nog.
Ik begrijp die kinderen wel als ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarop hij zei dat z'n schoonzoon er een probleem mee had, maar het nu wel begon te begrijpen...
Nog steeds geen begrip van z'n eigen kinderen dus....
Hier staat al een tijdje Winehouse op, dus ik heb alleen het begin gezien, maar darn, het zal je vader wezenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp die kinderen wel als ik dit zo zie.
En gay.quote:
Nooit geweest en zal hij ook nooit worden.quote:
mompelt iets over uitzendrechten enzo...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:01 schreef JK het volgende:
Slechte zaak van ze, had wel zin om een paar afleveringen terug te kijken, nu ik pas sinds gister dit programma ken.
SBS moet eens wat meer betalen dan, zodat ze het ook nog eens online mogen tonen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mompelt iets over uitzendrechten enzo...
Volgens mij is dat alles van Willy in 1 filmpjequote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef Ziba het volgende:
Godverdomme, pure entertainment gemist.En nergens is alles helemaal terug te bekijken. De Vlaamse is sowieso lachwekkender dan de Nederlandse.
Waarom? Het is zijn geld en zolang hij geestelijk in orde is mag hij daarmee doen wat hij wil. Ik zou hem alleen waarschuwen dat hij niet hoeft aan te kloppen voor financiele hulp als het geld op is en hij alleen achterblijft.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoeveel scheelden ze nou? 50 jaar? Dan is dat kind 19 dus?![]()
Het zal je vader maar wezen, ik denk dat ik hem onder curatele liet stellen
Idd, triest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:41 schreef Montelly het volgende:
Danny wordt belazerd....al 5x naar Filipijnen afgereisd haahahah
En het zoontje. Kus kus kus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef Montelly het volgende:
Ziyad zal heel zich snel aan die dochter vergrijpen..
Jammer, was het vergeten. Ja, is wel een triest geval, die man. Hij wil te graag, dat verblindt hem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Juminelle het volgende:
Ziet hij die 'dame' op een scammersite, heeft hij het nog niet door
Toch vind ik het wel heel zielig![]()
Sleurt z'n hele familie ook mee de afgrond in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, was het vergeten. Ja, is wel een triest geval, die man. Hij wil te graag, dat verblindt hem.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Gaat na de reclame nog verder.
Echt hè, z'n zus heeft een hypotheek op haar huis genomen voor zijn oplichtsters geld te kunnen sturen, ze hebben het huis moeten verkopen omdat ze de hypotheek niet konden betalen en toch zoekt hij nog excuses voor degene die nu geld van hem wil, ongeacht alles wat tegen haar te vinden is onlinequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Juminelle het volgende:
Ziet hij die 'dame' op een scammersite, heeft hij het nog niet door
Toch vind ik het wel heel zielig![]()
Ze zag er dik bijna nog beter uit. In elk geval een stuk gezonder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af wat haar grote liefde in Senegal van zo'n mager ding vindt....
Ik dacht hetzelfde maar met mijn bouw ben ik vooringenomen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zag er dik bijna nog beter uit. In elk geval een stuk gezonder.
Nu lijkt het alsof ze iets onder de leden heeft.
Dat dus: Westers = geld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ze kijken naar je karakter... ik denk eerder naar je woonplaats.
Ja en met zo'n stevige reet heb je in hun ogen ook vast een bankrekening die voldoende is om die reet zo stevig te houden.... gaat dat even tegenvallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ze kijken naar je karakter... ik denk eerder naar je woonplaats.
Ik dacht ook altijd dat zo'n goeie zwarte wel van een stevige kont hield.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde maar met mijn bouw ben ik vooringenomen natuurlijk
Dit vind ik toch wel een beetje een ranzig stel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef Melancholie het volgende:
Hoe oud is die ene vent nou, die een relatie heeft met die achttienjarige jongen?
Nee van haar vorige man, ook een goeie zwarte blijkbaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:26 schreef mootie het volgende:
Is Brinta het kind van de broer van haar stiefvader?
Nee, want volgens mij is Binta al ouder, want ze kent de broer van haar stiefvader pas 2 jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:26 schreef mootie het volgende:
Is Brinta het kind van de broer van haar stiefvader?
Vind ik ook hoor, krijg er een raar gevoel bij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een beetje een ranzig stel.![]()
Zeker een verschil van 20 jaar.
Hij is zeker wel in de 40 denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een beetje een ranzig stel.![]()
Zeker een verschil van 20 jaar.
Ik begrijp dat ook niet en er dan ook nog een tweede keer aan beginnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
Echt, hoe naïef kunnen mensen zijn
Mama wil dat ze net zo'n gebit als zij krijgt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:30 schreef mootie het volgende:
Wel een schattig kindje trouwens, maar haal die tut uit haar mond.
Nee hoor, je hebt gewoon realiteitszin. Had iedereen dat maar...quote:
En daarna opgehangenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef mootie het volgende:
Ca va?
Ca va!
Ca va?
Ga je mee naar de Efteling?
Al die gesprekken gaan volgens mij zo: Hoe is het? Goed. Met jou? Ook goed. Ik mis je, ik wil bij je zijn. Ik jou ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef mootie het volgende:
Goed gesprek ook.![]()
Die man zit gewoon nog met zijn vrouw in Senegal.
Bij een hoop gevallen is dat idd zo....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:37 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom krijg ik altijd het idee dat mensen die naar "exotische liefdes" grijpen dat uit pure wanhoop omdat iedereen hier ze niet moet?
Veel meer kan je ook niet zeggen in een minuut. Bel dan 1x per week iets langer.. (of stel dat voor, maar dat pikt zn vrouw wellicht niet)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:38 schreef Melancholie het volgende:
Al die gesprekken gaan volgens mij zo: Hoe is het? Goed. Met jou? Ook goed. Ik mis je, ik wil bij je zijn. Ik jou ook.
Einde.
Hij wil dit zo graag geloven. Het is ook zo vreselijk treurig ergens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
Hoe kan deze man denken dat een jonge, aantrekkelijke vrouw echt verliefd op hem is? Zielig voor die man hoor.
Ja ik vraag me af of hij daar weleens over nadenkt. Hij is wel vrij geestelijk beperkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
Hoe kan deze man denken dat een jonge, aantrekkelijke vrouw echt verliefd op hem is? Zielig voor die man hoor.
Het lijkt me voor zijn vrienden etc ook best lastig. Hoe ga je iemand vertellen dat zijn grote liefde alleen op een visum uit is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af of hij daar weleens over nadenkt. Hij is wel vrij geestelijk beperkt.
En je krijgt het er ook niet in, ongeacht het IQ.... hetzelfde al eens gezien bij iemand hyper-intelligent is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me voor zijn vrienden etc ook best lastig. Hoe ga je iemand vertellen dat zijn grote liefde alleen op een visum uit is.
Succesverhaal? Al zijn geld is op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef Harvest89 het volgende:
valt me nog mee dat er ook succesverhalen in dit programma zitten, zoals deze twee hier.
Ja, als je verliefd bent, ben je ontoerekeningsvatbaar, dat is zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je krijgt het er ook niet in, ongeacht het IQ.... hetzelfde al eens gezien bij iemand hyper-intelligent is.
Maakte niet uit wat wij zeiden, hij wist het beter, en uiteraard was het echte liefde.
Hij is er trouwens onderuitgekomen door tijdens een vakantie met haar met andere dames af te spreken
Ja ik bedoelde die twee homo's, of heeft die oudere homo ook een vermogen erin gestoken?quote:Succesverhaal? Al zijn geld is op.
Ah dan begreep ik je verkeerd, geen idee. Ik heb het begin gemist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde die twee homo's, of heeft die oudere homo ook een vermogen erin gestoken?
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik wordt hier een beetje onpasselijk van
Omdat het twee mannen zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:
*passt kotsemmer doorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja, misschien dat ze al 2 jaar lang een foto van hem papa noemt....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:48 schreef mootie het volgende:
Dat arme kind moet een totaal onbekende man ineens gaan zien als papa.
Walgelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ze al 2 jaar lang een foto van hem papa noemt....
Het verbaast me wel dat er zo over gevallen wordt, bij een 60-jarige man met een meisje van amper in de 20 wordt ook wel negatief gereageerd maar niet zo erg.quote:
Ja, vooral omdat het haar vader niet is....quote:
Misschien omdat deze jongen er ook nog echt uitziet als een jongen, niet als een man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat er zo over gevallen wordt, bij een 60-jarige man met een meisje van amper in de 20 wordt ook wel negatief gereageerd maar niet zo erg.
En daarmee snij je gelijk de grens aan van wel of niet pedofiel zijn aanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien omdat deze jongen er ook nog echt uitziet als een jongen, niet als een man.
Dat stel vond ik juist redelijk sterk. Ze krijgen allebei wat ze verwachten. Gewoon tevreden met elkaar, geen gelul over liefde van mijn leven etc.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:17 schreef Apotheose het volgende:
wilde ook ff terugkijken. Ben bij ouders en pc hier is niet de snelste meer en op telefoon loopt ie ook steeds vast![]()
ik ben de laatste die over leeftijden zeurt, maar die willy en zn ladyboy (!! ) is wel zelfs voor mij een te groot leeftijdsverschil - 40 jaar
Wat? Ze zeiden niets andersquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stel vond ik juist redelijk sterk. Ze krijgen allebei wat ze verwachten. Gewoon tevreden met elkaar, geen gelul over liefde van mijn leven etc.
Ik vond dat nogal meevallenquote:
Ik ben van de Thaise ladyboy met mini-piemel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:59 schreef Leandra het volgende:
Hebben jullie het wel over dezelfden?
Willy en z'n Ladyboy is een ander stel dan Marc en Marvin van gisteravond.
Ah, die bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik denk dat Juminelle het over Marc en Marvin heeft
dat idee had ik. Die knul leek er gelukkig mee. Het is voor die man een manier om te krijgen wat hier blijkbaar niet goed lukt, maar voor die knul ook. Vergeet niet dat er nu eenmaal echt mensen (m/v) zijn die op vaderfiguren vallen. Zelfs best veel. En voor hem is dit ook de mogelijkheid om zichzelf te kunnen zijn wat betreft de herenliefde.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stel vond ik juist redelijk sterk. Ze krijgen allebei wat ze verwachten. Gewoon tevreden met elkaar, geen gelul over liefde van mijn leven etc.
ja op sbs6.nl/gemist ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef lieff5 het volgende:
Briljant! Bijna iets om voor thuis te blijven en met vriendinnen onder het genot van veel eten te kijkenmaar is het ook ergens terug te kijken?
Gewoon even googlen op sbs gemistquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef lieff5 het volgende:
Briljant! Bijna iets om voor thuis te blijven en met vriendinnen onder het genot van veel eten te kijkenmaar is het ook ergens terug te kijken?
Die lijken echt sprekend op elkaar trouwensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:44 schreef Montelly het volgende:
moeder en dochter delen voorliefde voor zwarte mannen![]()
omg..once you go black..
Maar toch is het wel een hele lieve man volgensmijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef Montelly het volgende:
arm meisje die liaje zou maar met zon vent bed moeten delen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Dat is niet zijn kind, Maar tis wel haar vriend ja nuquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:17 schreef Maraca het volgende:
Heb een deel gemist, maar eeh.. die Belgische dame met het pittige korte haar en haar peuter van 2. Begrijp ik nu goed dat ze haar vriend niet kan verstaan (alleen Frans) maar dus wel een kind van hem heeft en hem zo erg mist?
Nee, het kind Binta is van weer een andere zwarte man uit weer een ander zwart land.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:17 schreef Maraca het volgende:
Heb een deel gemist, maar eeh.. die Belgische dame met het pittige korte haar en haar peuter van 2. Begrijp ik nu goed dat ze haar vriend niet kan verstaan (alleen Frans) maar dus wel een kind van hem heeft en hem zo erg mist?
Ah, ik dacht alquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is niet zijn kind, Maar tis wel haar vriend ja nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |