Geen idee hoe je dat doet. Misschien een mod?quote:
Och arme ziel, hij vraagt zelfs of ze een nachtmerrie over hem hadquote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef SEMTEX het volgende:
Valt me nu pas op dat Hoker Wim de eenzijdige liefde al aan zijn MSN chats had kunnen zien:
[ afbeelding ]
Kun jij deze even reeksen Karina?quote:Op zondag 15 april 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Och arme ziel, hij vraagt zelfs of ze een nachtmerrie over hem had
Kloptquote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
TS heeft niet op het knopje open nieuw deel gedrukt denk ik.
Ik keek laatst een aflevering daarvan online en toen ze de aandacht van haar kind wilde krijgen via de webcam deed ze zo'n pijpbeweging met haar handen terwijl ze: "LULULULULULULUL" riep ik ging stukquote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
OT: Gerritjaaaahhhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig bepaalt iedereen voor zichzelf wat aantrekkelijk en wat onaantrekkelijk isquote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Hoe wanhopig moet je als kerel wel niet zijn om in Thailand een vrouwtje te kopen. Zo zwaar onaantrekkelijk die onderdanige Aziatische poppetjes
Inderdaad. Hij zet zichzelf helemaal niet goed in de picture bij deze vrouw. En dan veels te laat en totaal niet meer op zijn plek: "I need to tell you something: me entranda, ehm, encanta...."quote:
Jaaa! Dan gingen ze naar Rusland om daar in een cafe door een smoezelig boek te bladeren met allemaal beschikbare vrouwen... priceless!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef Craptacular het volgende:
Jaren terug was er toch ook zo'n programma? Echt goud was dat....dacht het vrouwtje dat hij een dokter was, terwijl hij alleen maar patienten naar de OK reed.
Ik weet alweer hoe het heet. De buitenlandse bruid. Helaas niet meer online te kijken. Zijn nog wel topics van.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:27 schreef Principessa het volgende:
[..]
Jaaa! Dan gingen ze naar Rusland om daar in een cafe door een smoezelig boek te bladeren met allemaal beschikbare vrouwen... priceless!
Dat zeg je toch niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
"je moeder is toch slimmer dan ik dacht"
Je zou bijna zeggen dat ze niet al te snugger zijn!quote:Op donderdag 19 april 2012 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet.En al helemaal niet op tv.
Die Herman ook tegen een wildvreemde gaan zitten vertellen dat hij voor een vrouw komt.
Maar het is SBS-niveau dus dan is het goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze niet al te snugger zijn!
Die stiltes waren echt tenenkrommend.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Krommende tenen dat stukje met die Herman in Honduras, wat erg dat!
Hoe ga je een relatie zinvolle onderhouden als de communicatie zo slecht gaat?
Best een mooie vrouw trouwens, wel beter dan die uit Azie
Zo en nu eens naar Gast-arbeiders kijken, eens zien of dat amusant is
http://www.sbs6.nl/progra(...)ing-1/gast-arbeiders
Toch vind ik die types van dit programma nog heel wat minder erg dan die van de Belgische versiequote:Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik weet alweer hoe het heet. De buitenlandse bruid. Helaas niet meer online te kijken. Zijn nog wel topics van.
Maar het zijn altijd dezelfde type mensen.
Truequote:Op donderdag 19 april 2012 12:47 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Toch vind ik die types van dit programma nog heel wat minder erg dan die van de Belgische versie![]()
En met zijn t shirt we gaan er vandaag weer voor de volle 30% tegenaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |