bob ross stijlquote:
dit is mijn lijf kan leuker zijn, maar ik heb genoeg van vadsige mensenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
is dit leuk? Ofzal ik dit is mijn lijf kijken
ER zijn meestal mensen met enge ziektesquote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dit is mijn lijf kan leuker zijn, maar ik heb genoeg van vadsige mensen
Ja, maar de Nederlandse versie is bagger. Niet dat Engelsen er mooier uitzien...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ER zijn meestal mensen met enge ziektes
Ik ga zometeen toch weer naar het voetballen, ik kijk dit morgen of zo wel af.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, maar de Nederlandse versie is bagger. Niet dat Engelsen er mooier uitzien...
lekker hurkenquote:
hurken?quote:
al 2 afleveringen geleden liep ie boos uit het hotelquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen toch weer naar het voetballen, ik kijk dit morgen of zo wel af.
Oh de hoker is zijn vrouw kwijt.
ik ga niet uitvinden hoe ik dubbele punten op een o zetquote:
Oh dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
al 2 afleveringen geleden liep ie boos uit het hotel
trema en dan de oquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga niet uitvinden hoe ik dubbele punten op een o zet
zijn zwartje boekje zijn naamplaatjesquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist.
Hij heeft al weer een ander
verdomme, dat werkt ook nog eensquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verdomme, dat werkt ook nog eens
hij heeft er een tijd gewoond als asielzoekerquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel knap dat hij zo goed Nederlands spreekt.
jaquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel knap dat hij zo goed Nederlands spreekt.
Ik heb echt niet goed opgeletquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij heeft er een tijd gewoond als asielzoeker
omdat lijfstraffen en de sociale politie daar wel normaal zijnquote:
Nou ik vermoed dat er misschien nog een andere reden isquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat lijfstraffen en de sociale politie daar wel normaal zijn
Zag het even in de rust van Real maar wat moet hij met haar?quote:
Ik geloof wel in echte liefde, maar dit heeft greencard overal geschrevenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vermoed dat er misschien nog een andere reden isOf zou het toch echte liefde zijn?
inclusief groene bananenquote:
En dan kom je in een doorzonwoninkje in Almere terechtquote:
Rennen!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef McNulty het volgende:
Wat is die ene gozer needy zeg. "Ik ken je drie dagen ik hou al van je."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |