Idd, triest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:41 schreef Montelly het volgende:
Danny wordt belazerd....al 5x naar Filipijnen afgereisd haahahah
En het zoontje. Kus kus kus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef Montelly het volgende:
Ziyad zal heel zich snel aan die dochter vergrijpen..
Jammer, was het vergeten. Ja, is wel een triest geval, die man. Hij wil te graag, dat verblindt hem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Juminelle het volgende:
Ziet hij die 'dame' op een scammersite, heeft hij het nog niet door
Toch vind ik het wel heel zielig![]()
Sleurt z'n hele familie ook mee de afgrond in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, was het vergeten. Ja, is wel een triest geval, die man. Hij wil te graag, dat verblindt hem.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Gaat na de reclame nog verder.
Echt hè, z'n zus heeft een hypotheek op haar huis genomen voor zijn oplichtsters geld te kunnen sturen, ze hebben het huis moeten verkopen omdat ze de hypotheek niet konden betalen en toch zoekt hij nog excuses voor degene die nu geld van hem wil, ongeacht alles wat tegen haar te vinden is onlinequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:07 schreef Juminelle het volgende:
Ziet hij die 'dame' op een scammersite, heeft hij het nog niet door
Toch vind ik het wel heel zielig![]()
Ze zag er dik bijna nog beter uit. In elk geval een stuk gezonder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af wat haar grote liefde in Senegal van zo'n mager ding vindt....
Ik dacht hetzelfde maar met mijn bouw ben ik vooringenomen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zag er dik bijna nog beter uit. In elk geval een stuk gezonder.
Nu lijkt het alsof ze iets onder de leden heeft.
Dat dus: Westers = geld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ze kijken naar je karakter... ik denk eerder naar je woonplaats.
Ja en met zo'n stevige reet heb je in hun ogen ook vast een bankrekening die voldoende is om die reet zo stevig te houden.... gaat dat even tegenvallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ze kijken naar je karakter... ik denk eerder naar je woonplaats.
Ik dacht ook altijd dat zo'n goeie zwarte wel van een stevige kont hield.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde maar met mijn bouw ben ik vooringenomen natuurlijk
Dit vind ik toch wel een beetje een ranzig stel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef Melancholie het volgende:
Hoe oud is die ene vent nou, die een relatie heeft met die achttienjarige jongen?
Nee van haar vorige man, ook een goeie zwarte blijkbaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:26 schreef mootie het volgende:
Is Brinta het kind van de broer van haar stiefvader?
Nee, want volgens mij is Binta al ouder, want ze kent de broer van haar stiefvader pas 2 jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:26 schreef mootie het volgende:
Is Brinta het kind van de broer van haar stiefvader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |