Ik heb echt niet goed opgeletquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij heeft er een tijd gewoond als asielzoeker
omdat lijfstraffen en de sociale politie daar wel normaal zijnquote:
Nou ik vermoed dat er misschien nog een andere reden isquote:Op woensdag 25 april 2012 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat lijfstraffen en de sociale politie daar wel normaal zijn
Zag het even in de rust van Real maar wat moet hij met haar?quote:
Ik geloof wel in echte liefde, maar dit heeft greencard overal geschrevenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vermoed dat er misschien nog een andere reden isOf zou het toch echte liefde zijn?
inclusief groene bananenquote:
En dan kom je in een doorzonwoninkje in Almere terechtquote:
Rennen!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef McNulty het volgende:
Wat is die ene gozer needy zeg. "Ik ken je drie dagen ik hou al van je."
Maar waarom ren je weg dan? Ik hou toch van je!quote:
Die is echt triest ja... en hij de hele cultuur uit de kast halen om maar niet in één bed te hoevenquote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
Die miep met die Irakaas: wat een treurigheid. Maar goed, past juist daarom perfect in het programma. Wel zo snel mogelijk willen trouwen, maar geen nagel om aan haar kont te krabben en niet eens fatsoenlijk een gesprek kunnen voeren met die gast. Maar oh, wat is ze verliefd.
Verlept en minstens 40 is een grove belediging voor vrouwen van die leeftijd! Ik schat deze vrouw op minimaal 56 en de jongen op 27.quote:Op maandag 30 april 2012 19:05 schreef alors het volgende:
Die kerels over die Filipijnse.. 'Zo'n vrouwtje'![]()
Wow die Irakese jongen is echt een knapperdje en lijkt nog vet jong, en zij is behoorlijk verlept en toch wel minstens 40?
Die weduwe en zijn Filipijntje. 'Speak to me in English!'ja zo ga je wel Nederlands leren, kut.
D'n høker had nog een Filipijntje stand by staan
Ik geef die jongen eerder 19. Heeft echt nog zo'n schriel jongenslijfje...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Verlept en minstens 40 is een grove belediging voor vrouwen van die leeftijd! Ik schat deze vrouw op minimaal 56 en de jongen op 27.
Zij had ook geen greintje respect voor zijn cultuur en hoe het in zijn land gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die is echt triest ja... en hij de hele cultuur uit de kast halen om maar niet in één bed te hoeven
quote:Hallo Louise. Ik kom net als saif uit Noord- Irak. Ik ben dus ook koerdish.
Hij liegt tegen je, in irak mag je gewoon met je geliefde hand in hand lopen over straat en het is ook gewoon toegestaan om in een resturant samen te eten.
Hij liegt echt tegen je. Hij gebruikt je alleen voor het vergunning. Heb je het niet in de gaten hoe afstandelijk hij is tegen je. Als iemand ECHT van een ander houdt dan ben je niet zo afstandelijk.
En vrouwen bij ons moeten altijd jonger zijn dan de man, behalve als er een bedoeling achter zit dan maakt het niet uit.
Ik weet 100% zeker dat je gebruikt wordt voor een vergunning.
Nou ik wens je alle geluk van de wereld toe...
Ja iedereen ziet dat behalve zij zelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef alors het volgende:
Ik zag nog deze reactie staan onder de aflevering op de site..
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Was dat nou echt de laatste aflevering? Ik mis het programma nu al
Je hoeft niet Koerdisch te zijn om te zien dat hij dat wijf aan het flessen is. Maar goed, ze vraagt erom he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het gaat zo goed met SBS6 he, de dvd's ervan vliegen straks de deur uit!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die is echt triest ja... en hij de hele cultuur uit de kast halen om maar niet in één bed te hoeven
Dit verbaast mij in het geheel niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Idd jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef Disana het volgende:
Ik vind die oude man met zijn pruik en zijn ladyboy ook behoorlijk sneu.
Ja, alhoewel het volgens mij ook daar om het geld gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Die 2 van net lijken op het eerste gezicht wel een leuk stel denk...
En hoeveel scheelden ze nou? 50 jaar? Dan is dat kind 19 dus?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het volgens mij ook daar om het geld gaat.
Die ladyboy heeft een jongenslichaam. Wat bezielt die man na 40 jaar huwelijk.
In het begin zei hij ook wel dat zijn kinderen er niet echt blij mee zijn en het geld naar Thailand zien verdwijnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoeveel scheelden ze nou? 50 jaar? Dan is dat kind 19 dus?![]()
Het zal je vader maar wezen, ik denk dat ik hem onder curatele liet stellen
Die man is geil.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ladyboy heeft een jongenslichaam. Wat bezielt die man na 40 jaar huwelijk.
Waarop hij zei dat z'n schoonzoon er een probleem mee had, maar het nu wel begon te begrijpen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin zei hij ook wel dat zijn kinderen er niet echt blij mee zijn en het geld naar Thailand zien verdwijnen.
Kijk 'm nou, die uitslover. Hij valt bijna uit elkaar.
Een extra element voor Willy.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
OMG, de knul heeft zijn penis ook nog.
Ik begrijp die kinderen wel als ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarop hij zei dat z'n schoonzoon er een probleem mee had, maar het nu wel begon te begrijpen...
Nog steeds geen begrip van z'n eigen kinderen dus....
Hier staat al een tijdje Winehouse op, dus ik heb alleen het begin gezien, maar darn, het zal je vader wezenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp die kinderen wel als ik dit zo zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |