Maar waarom ren je weg dan? Ik hou toch van je!quote:
Die is echt triest ja... en hij de hele cultuur uit de kast halen om maar niet in één bed te hoevenquote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
Die miep met die Irakaas: wat een treurigheid. Maar goed, past juist daarom perfect in het programma. Wel zo snel mogelijk willen trouwen, maar geen nagel om aan haar kont te krabben en niet eens fatsoenlijk een gesprek kunnen voeren met die gast. Maar oh, wat is ze verliefd.
Verlept en minstens 40 is een grove belediging voor vrouwen van die leeftijd! Ik schat deze vrouw op minimaal 56 en de jongen op 27.quote:Op maandag 30 april 2012 19:05 schreef alors het volgende:
Die kerels over die Filipijnse.. 'Zo'n vrouwtje'![]()
Wow die Irakese jongen is echt een knapperdje en lijkt nog vet jong, en zij is behoorlijk verlept en toch wel minstens 40?
Die weduwe en zijn Filipijntje. 'Speak to me in English!'ja zo ga je wel Nederlands leren, kut.
D'n høker had nog een Filipijntje stand by staan
Ik geef die jongen eerder 19. Heeft echt nog zo'n schriel jongenslijfje...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Verlept en minstens 40 is een grove belediging voor vrouwen van die leeftijd! Ik schat deze vrouw op minimaal 56 en de jongen op 27.
Zij had ook geen greintje respect voor zijn cultuur en hoe het in zijn land gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die is echt triest ja... en hij de hele cultuur uit de kast halen om maar niet in één bed te hoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |