SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar.
Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan. 'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=test
Deze OP vind je hier
En door!
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 12-04-2012 21:17:35 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben ik iemand vergeten? Ik kan het nog aanpassen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben ik iemand vergeten? Ik kan het nog aanpassen![]()
![]()
Crap! Beste paard van stal! Komt goed! Welke afstand wil je lopen bij de Bridge to Bridge?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Handig zo;n kalender! Misschien dat ik in Roosendaal ook met je meeloop Guppy, alleen dan de 4 EM. Zou ik dan wel moeten kunnen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ikke doe de Damloop...![]()
10EMquote:Op woensdag 11 april 2012 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Crap! Beste paard van stal! Komt goed! Welke afstand wil je lopen bij de Bridge to Bridge?
En dan CPC HM (10 maart 2013) OF Utrecht HM![]()
En weer begonnen!En nu ga ik echt niet weer stoppen, 3 keer is scheepsrecht
Nieuw is niet altijd beter.![]()
17 mei, Golden Tenloop in Delft, 10km
23 september, DtD 10 Engelse Mijl
Wishlist: ZevenheuvelenloopF means you're fucked![]()
hahaha Guppy, je hebt je behoorlijk wat werk op de hals gehaald'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Maar het resultaat is mooi!! En totdat ik de OP niet meer kan/mag aanpassenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
hahaha Guppy, je hebt je behoorlijk wat werk op de hals gehaalddaarna moet ie de wiki in
Maar, volgens mij heb ik m zo een heel eindiemand nog toevoegingen/aanpassingen?
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 11-04-2012 21:14:44 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bridge to Bridge Arnhem 6 EM
Vind ik een mooi doel, misschien dat ik er tegen die tijd 10 EM van maak...Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Check
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo kort rondje gedaan nadat het stopte met regenen.
Werd nog gebeld en was helemaal uit mn ritme. Dus... vrijdag maar weer nieuwe poging.![]()
4 mijl van Groningen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat vergeten?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een race-kalender toegevoegd aan de OPquote:
Nou ik ga op 6 mei de run for cancer doen in Salou (als het inschrijven lukt) en ik doe 4km
en onder voorbehoud 4 of 8 km op de beekloop in Eindhoven (laatste woensdag in april)![]()
Ik heb je ingevuld!
Ga nu de computer uitzettenlatere verzoekjes mogen via PM, of gewoon hier, voor zolang ik de OP nog kan aanpassen. Daarna een modje lief aankijken
Ik hoef dan in ieder geval niet in de OP.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef amaranta het volgende:
De lijst mensen die hier oa posten mag ook eens aangepast worden![]()
Guppy zet voor mij de nurnburgringloop er maar bij. 24,4 km door de groen hel heen. En dat zeker een hel worden denk ik.![]()
van mij hoeft die lijst ook niet hoor...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoef dan in ieder geval niet in de OP.![]()
Ja, dat vind ik ook welquote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef amaranta het volgende:
Zo kort rondje gedaan nadat het stopte met regenen.
Werd nog gebeld en was helemaal uit mn ritme. Dus... vrijdag maar weer nieuwe poging.
Ik ga trouwens waarschijnlijk mijn eerste loop doen in Roosendaal. Ik ben nu nog bezig met Evy, ik hoop dat ik dat ga halensamen met m'n oom en tante (die sowieso gaan)
![]()
Wat vind jij ook wel?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel
Ik ga trouwens waarschijnlijk mijn eerste loop doen in Roosendaal. Ik ben nu nog bezig met Evy, ik hoop dat ik dat ga halensamen met m'n oom en tante (die sowieso gaan)
![]()
Oh, verkeerde post gequotequote:quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef amaranta het volgende:
De lijst mensen die hier oa posten mag ook eens aangepast worden![]()
Ik zag vandaag een meisje op dit soort allstars harlopen:
Dat kan echt niet goed zijn! Je zag gewoon aan de voeten dat ze totaal geen steun gaven, echt niet goed voor je gewrichten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef wyccie het volgende:
Niemand die de Marikenloop of Zevenheuvelenloop gaat doen?en ik wil een Duatlon wedstrijd gaan doen in Tilburg.
![]()
Dat wordt meeten in Nijmegenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]en ik wil een Duatlon wedstrijd gaan doen in Tilburg.
F means you're fucked![]()
Voor de mensen die toch wat serieuzer willen trainen, ik kan jullie nu ook ECHT het boek Praktijkboek voor hardlopers aanraden. Heb nu tot op de secondes nauwkeurig m'n schema's klaar voor de HM (en 10EM en in minder mate de 10km). Ambitieuse doelen, 1:51 voor de HM.....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar zie ik ook wel eens mensen mee lopen, laatst nog een meisje met een heel gewaad en dan all stars er onder. Lijkt me ook niet ideaal, vragen om blessures.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet goed zijn! Je zag gewoon aan de voeten dat ze totaal geen steun gaven, echt niet goed voor je gewrichten.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:22 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die toch wat serieuzer willen trainen, ik kan jullie nu ook ECHT het boek Praktijkboek voor hardlopers aanraden. Heb nu tot op de secondes nauwkeurig m'n schema's klaar voor de HM (en 10EM en in minder mate de 10km). Ambitieuse doelen, 1:51 voor de HM.....1:51
Boek heb ik, maar nog lang niet helemaal gelezenF means you're fucked![]()
Ja, als ik kijk naar m'n 10km, zou 5:37 haalbaar moeten zijn, 1:51 is 5:17. Dus we gaan voor iets ertussen...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]1:51
Boek heb ik, maar nog lang niet helemaal gelezen
Droomtijd / doel: 5.17min/km - 1.51.30
Realistische tijd: 5:41min/km - 2:00:00
Als het allemaal niet meer lukt: 6:00min/km - 2.06.35
Als je voor schema's gaat kijken:
10km: pag. 162
21km: pag. 176
DS tabel: pag. 224
IVT tabel: pag. 229-230In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ga nog even naar buitenik zal runkeeper aanzetten .. 20 mins loopje ofzo.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik hoop niemand tegen de schenen aan te trappen, maar zelf vind ik hardlopers in zo'n rare slobber-joggingbroek en trui helemaal verschrikkelijk. Ontzettend oncomfortabel om daar in te lopen en het ziet er niet uit. Koop dan voor paar tientjes een dunne hardloopbroek en een ademend shirtje.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zie ik ook wel eens mensen mee lopen, laatst nog een meisje met een heel gewaad en dan all stars er onder. Lijkt me ook niet ideaal, vragen om blessures.
Overigens compleet kapot, maar wel voldaan terug van intervaltrainingCompleet naar de tering in mijn laatste blok (zit een kort klimmetje in) maar wel heerlijk gelopen
![]()
![]()
Mijn doel voor mn eerstvolgende HM is simpel: Finishen, en dan het liefst ietsje sneller dan de vorige keerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, als ik kijk naar m'n 10km, zou 5:37 haalbaar moeten zijn, 1:51 is 5:17. Dus we gaan voor iets ertussen...
Ik focus me bijna helemaal niet op snelheid. Voor nu haal ik de uitdaging meer uit de lange afstanden
EDIT - Dus eigenlijk wil ik gewoon zo lang mogelijk op een comfortabele manier kunnen lopenF means you're fucked![]()
@YUR
dat heb ik ook, maar als ik gewoon voor de lol ga lopen en geen schema heb is er geen doel en zonder doel is er geen zak aan. Dus.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb me nog niet opgegeven voor een HM maar ga dat nog wel doen. Heimelijk hoop ik in de buurt van 2'10'' te komen en richting de 2 uur zou geweldig zijn ( maar niet realistisch denk ik voor de 1ste x)quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn doel voor mn eerstvolgende HM is simpel: Finishen, en dan het liefst ietsje sneller dan de vorige keer
Ik focus me bijna helemaal niet op snelheid. Voor nu haal ik de uitdaging meer uit de lange afstanden![]()
Wat was je tijd ook alweer?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn doel voor mn eerstvolgende HM is simpel: Finishen, en dan het liefst ietsje sneller dan de vorige keer
Ik focus me bijna helemaal niet op snelheid. Voor nu haal ik de uitdaging meer uit de lange afstanden
EDIT - Dus eigenlijk wil ik gewoon zo lang mogelijk op een comfortabele manier kunnen lopen![]()
Jawel hoor, mijne was 2'11"06 (dramatische laatste twee/drie km).quote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Heb me nog niet opgegeven voor een HM maar ga dat nog wel doen. Heimelijk hoop ik in de buurt van 2'10'' te komen en richting de 2 uur zou geweldig zijn ( maar niet realistisch denk ik voor de 1ste x)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet goed zijn! Je zag gewoon aan de voeten dat ze totaal geen steun gaven, echt niet goed voor je gewrichten.Tja, daar komen ze uiteindelijk zelf wel achter, als ze serieus bezig willen zijn tenminste.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik hoop niemand tegen de schenen aan te trappen, maar zelf vind ik hardlopers in zo'n rare slobber-joggingbroek en trui helemaal verschrikkelijk. Ontzettend oncomfortabel om daar in te lopen en het ziet er niet uit. Koop dan voor paar tientjes een dunne hardloopbroek en een ademend shirtje.
Overigens compleet kapot, maar wel voldaan terug van intervaltrainingCompleet naar de tering in mijn laatste blok (zit een kort klimmetje in) maar wel heerlijk gelopen
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.![]()
Zo heb ik jaren getrained (geen hardlopen, dat dan weer wel). Je doelt een beetje op dat Rocky achtige uiterlijk qua hardlopen toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Littlecreep het volgende:
Ik hoop niemand tegen de schenen aan te trappen, maar zelf vind ik hardlopers in zo'n rare slobber-joggingbroek en trui helemaal verschrikkelijk. Ontzettend oncomfortabel om daar in te lopen en het ziet er niet uit. Koop dan voor paar tientjes een dunne hardloopbroek en een ademend shirtje.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij bent er zo een die in zo'n tight loopt? Triest.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, kóm, laten we na elkaars trainingsschema elkaars kledingkeuze de grond in gaan trappen!![]()
Ja doei.![]()
Wat maakt het uit hoe je eruit ziet als je sport?![]()
Als iemand lekker loopt in een slobbertrui moet die dat vooral doen.
Ik loop bij wat fris weer ook liever in een trui dan in een shirtje met vest.![]()
Ik loop gewoon in een Adidas trainingspak. Ben net begonnen en geen zin om nu al geld uit te geven aan hardloop kleding.
Heb wel een hardloopshirtje, die heb ik ooit eens gekocht bij de kruidvat geloof ik![]()
![]()
Loop je nou serieus te reageren op datisstom? Dat is stom.quote:
Ik heb al zeker 200-300 euro uitgegeven aan hardloopkleding, shirtjes etc. maar die draag ik nooit meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik loop gewoon in een Adidas trainingspak. Ben net begonnen en geen zin om nu al geld uit te geven aan hardloop kleding.
Heb wel een hardloopshirtje, die heb ik ooit eens gekocht bij de kruidvat geloof ik
Geef mij maar gewoon een katoenen shirtje oid.![]()
Al loopt iemand in een balletpakje, wat maakt dat nou weer uit?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wats mejouquote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Loop je nou serieus te reageren op datisstom? Dat is stom.![]()
Als je sommigen moet geloven is het levensgevaarlijk om zonder hardloopkleding en op maat gemaakte schoenen een rondje te gaan rennenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef DeLuna het volgende:
Al loopt iemand in een balletpakje, wat maakt dat nou weer uit?![]()
![]()
Levensgevaarlijk, nee. Maar als je straks met zere bloedende tepels zit moet je niet huilen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je sommigen moet geloven is het levensgevaarlijk om zonder hardloopkleding en op maat gemaakte schoenen een rondje te gaan rennenLinkse theedrinkende criminelenknuffelaar.![]()
Je zou het maar eens te koud/warm hebben, oppassen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je sommigen moet geloven is het levensgevaarlijk om zonder hardloopkleding en op maat gemaakte schoenen een rondje te gaan rennen![]()
Dudeski, je reacties waren niet opperbest, dus zeg nou zelf? Kusje erop?quote:
Vaseline erop voor het lopen en niets aan de handquote:Op woensdag 11 april 2012 23:28 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, nee. Maar als je straks met zere bloedende tepels zit moet je niet huilen.![]()
![]()
Oh ja, deze hadden we ook nog:
Zullen we gewoon concentreren op zaken die er toe doen? Goed materiaal gebruiken staat buiten kijf, of je nu barefoot of met ondersteunende hardloopschoenen loopt - zolang je de bewuste keuze maar maakt en denkt om techniek en blessures - , maar mensen af gaan kraken omdat ze iets dragen wat niet jouw keuze is qua mode... Damn, ik dacht dat we in dit topic wel een beetje volwassener konden zijn zeg. Ik loop zelf ook gewoon in oude kleding en loop zelf ook niet 'om mooi te zijn', maar als iemand er plezier aan beleeft om er wel kèk uit te zien, be my guest, ik heb er geen last van. Iedereen die bezig is met bewegen, hardlopend of in de fitnesszaal, zal me aan m'n reet roesten wat ze aanhebben; kan alleen maar denken 'goed bezig! '.
Ja doei.![]()
GMTAquote:Op woensdag 11 april 2012 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, deze hadden we ook nog: [ afbeelding ]
Zullen we gewoon concentreren op zaken die er toe doen? Goed materiaal gebruiken staat buiten kijf, of je nu barefoot of met ondersteunende hardloopschoenen loopt - zolang je de bewuste keuze maar maakt en denkt om techniek en blessures - , maar mensen af gaan kraken omdat ze iets dragen wat niet jouw keuze is qua mode... Damn, ik dacht dat we in dit topic wel een beetje volwassener konden zijn zeg. Ik loop zelf ook gewoon in oude kleding en loop zelf ook niet 'om mooi te zijn', maar als iemand er plezier aan beleeft om er wel kèk uit te zien, be my guest, ik heb er geen last van. Iedereen die bezig is met bewegen, hardlopend of in de fitnesszaal, zal me aan m'n reet roesten wat ze aanhebben; kan alleen maar denken 'goed bezig! '.
![]()
![]()
Maar jij kunt het hebben!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Dudeski?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dudeski, je reacties waren niet opperbest, dus zeg nou zelf? Kusje erop?![]()
Amen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Morgen weer een eindje lopen.
Heb 3 dingen gepland staan, 1 in Utrecht, 1 in IJsselstein en 1 in mechelen, allemaal 10 km. Zin in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Morgen, maar weer eens gaan lopen. Eens even mijn maximale hartslag gaan vasstellen en voor de rest een rustig loopje.![]()
Morgen is voor mij een rustdag, maar ik wil stiekem wel even lopen met dat Zombies spel via mijn telefoon. Zal stiekem Runkeeper toch aanzetten voor info![]()
JE BENT INEENS ZWART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:40 schreef DarkElf het volgende:
Heb 3 dingen gepland staan, 1 in Utrecht, 1 in IJsselstein en 1 in mechelen, allemaal 10 km. Zin in
Ja doei.![]()
niet ineens hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
JE BENT INEENS ZWART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar prima kleurtje toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het maar raar. Dat afkleden heb je ook helemaal niet nodig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
En ontopic:Super! Jij gaat echt stabiel lekker zo, echt tof.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:40 schreef DarkElf het volgende:
Zou ook wel weer eens een loop willen doen, maar hier in de omgeving zijn de eerste de beste kansen allemaal zo duur. En dan is het zogenaamd voor een goed doel, maar dan gaat nagenoeg al je inschrijvingsgeld naar de organisatie en zou je zelf nog sponsoren moeten zoeken zodat er ook geld naar 'de arme kindertjes in Afrika' gaat. Dan doneer ik liever los. Wel jammer, want vind de sfeer van evenementen wel super leukMaar ga geen (omgerekend) 30 euro betalen voor een startbewijs voor een loop van 10km
Ja doei.![]()
Een beter voorbeeld had ik niet kunnen geven. Al is er natuurlijk een groot verschil tussen een beginnend hardloper en Silvester Stallonequote:Op woensdag 11 april 2012 23:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zo heb ik jaren getrained (geen hardlopen, dat dan weer wel). Je doelt een beetje op dat Rocky achtige uiterlijk qua hardlopen toch?
[ afbeelding ]
Overigens vind ik het best als iemand dat lekker vind lopen, voor mijn part loop je naakt. Maar ik vind het er gewoon niet uit zien![]()
Maar goed, terug naar de sport i.p.v de randzaken.
[ Bericht 6% gewijzigd door Littlecreep op 12-04-2012 00:15:04 ]![]()
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/81014433
ik vind 't niet slecht, maar ik baal dat ik op 't moment van stoppen ook écht moest stoppen. knie ging te veel pijn doen, ik heb daar 20 mins gewacht en ben met de auto naar huis gebracht. maandag weer, en dan maar een korter rondje inplannen, zodat ik iig lopend thuis kom ipv luxe met de auto
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wow? En 2 april heb je 5km gelopen?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/81014433
ik vind 't niet slecht, maar ik baal dat ik op 't moment van stoppen ook écht moest stoppen. knie ging te veel pijn doen, ik heb daar 20 mins gewacht en ben met de auto naar huis gebracht. maandag weer, en dan maar een korter rondje inplannen, zodat ik iig lopend thuis kom ipv luxe met de auto![]()
ja. toen had ik nog geen last van een knieblessure
Oh, sorryquote:Op donderdag 12 april 2012 00:25 schreef DJMO het volgende:
ja. toen had ik nog geen last van een knieblessure
![]()
minimaal drie weken herstel/wandeltraining .. daarna starten met renate wennemars 5km.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou voorlopig het hardlopen maar even helemaal achterwege laten dan.Ik heb er één en ik ben er trots op
ja.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kennelijk is de impact groot als je wandelt, is fietsen en/of zwemmen niet minder ontlastend? Zwemmen hoe dan ook, fietsen zou ik ff checken met je doc.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zwemmen ligt ook aan je zwemtechniek. Als je bijvoorbeeld een schaarslag hebt in de been waar de knieblessure zich heeft ontwikkeld kan deze alleen nog maar verergeren door het extra (en verkeerde) draaipunt. [/zwemjuf]quote:Op donderdag 12 april 2012 00:36 schreef slacker_nl het volgende:
Kennelijk is de impact groot als je wandelt, is fietsen en/of zwemmen niet minder ontlastend? Zwemmen hoe dan ook, fietsen zou ik ff checken met je doc.Ja doei.![]()
Alle beweging heeft risico, maar over het algemeen is zwemmen een sport die je kan doen als je blessures hebt. Als je het niet probeert weet je het ook nietquote:Op donderdag 12 april 2012 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zwemmen ligt ook aan je zwemtechniek. Als je bijvoorbeeld een schaarslag hebt in de been waar de knieblessure zich heeft ontwikkeld kan deze alleen nog maar verergeren door het extra (en verkeerde) draaipunt. [/zwemjuf]En nu ga ik slapen.
Ben gediplomeerd zweminstructrice, dus ik weet wat de voor- en nadelen van zwemmen zijn. Ik probeer alleen uit te leggen wat het risico van zwemmen met een knieblessure (wat in dit geval aan de orde is) is. Meer niet. Proberen kan geen kwaad, maar ik zou dan wel naar de zwemslag laten kijken door iemand die er verstand van heeft, om dit soort verergeringen te voorkomen dus.Ja doei.![]()
overigens gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik deze afstand vanmorgen ook al eens gelopen heb, edoch toen met twee kinderen, tijdens het boodschappen doen. Ik moest er aleen hoognodig ook nog even alleen op uit..Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat snap ik, echter benader ik het vanuit het principe: Bij zwemmen heb je minder (tot geen) last van de zwaartekracht en dus minder last van klachten die door impact veroorzaakt worden. Je kan een gewricht bewegen en mobiliteit behouden.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ben gediplomeerd zweminstructrice, dus ik weet wat de voor- en nadelen van zwemmen zijn. Ik probeer alleen uit te leggen wat het risico van zwemmen met een knieblessure (wat in dit geval aan de orde is) is. Meer niet.Maar goed, kijk of je kan zwemmen, kritische noot, het kan ook voor problemen zorgen. Probeer het, check het met je fysio, etc etc.quote:http://www.ingelicht.be/zwemmen-als-revalidatie
Zwemmen is een sport waarbij je volledige lichaam getraind wordt, zonder dat de spieren of gewrichten overbelast worden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb al een week niet gelopen. Heb het vreselijk in mijn rug zit al 3 dagen onder de pillen...hoop dat het snel wat beter gaat. Ik wil hardlopen!![]()
Nou zeg, ik ben één nachtje in bed en het is weer gezellig hierstelletjes bitches
Ik heb nog wat toevoegingen gedaan aan de race-kalender in de OP, en ga hem nu ook in de wiki zettenJullie kunnen m dan zelf bijwerken. Als er wijzigingen zijn, moet de OP alleen even vanuit de wiki in de OP worden geplakt, zodat de wijzigingen ook zichtbaar worden. Verzoekjes mogen ook, maar dan wel even duidelijk neerzetten. Dus zo:
datum - naam evenement - afstand
10 juni, Ladiesrun 5km
En ik heb gisteravond EVy 5-10km opgezocht.. misschien dat ik er af en toe een lesje tussendoor gooiIs daar eigenlijk ook een 2011-versie van? Ik kon alleen de 2006 versie vinden. (en een schema uit 2011 die moeilijk doet over verschillende tempo's voor langere tijden lopen enzo.. dat lijkt me niks
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ben ook benieuwd of daar een 2011-versie van is. Zelf ook al volop gezocht, maar zonder resultaat...quote:Op donderdag 12 april 2012 08:02 schreef E.T. het volgende:
10 juni, Ladiesrun 5km
En ik heb gisteravond EVy 5-10km opgezocht.. misschien dat ik er af en toe een lesje tussendoor gooiIs daar eigenlijk ook een 2011-versie van? Ik kon alleen de 2006 versie vinden. (en een schema uit 2011 die moeilijk doet over verschillende tempo's voor langere tijden lopen enzo.. dat lijkt me niks
)
![]()
Ik was van plan met je mee te doen, maar ik ben bang dat ik dat toch nog niet ga halen.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:02 schreef E.T. het volgende:
10 juni, Ladiesrun 5km
)
***![]()
ja ik ga idd lekker stabiel, niet te veel, rustig opbouwen en ik heb *even afkloppen echt zelden een week dat ik niet kan lopen..quote:Op woensdag 11 april 2012 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
En ontopic:
[..]
Super! Jij gaat echt stabiel lekker zo, echt tof.Oh dat zijn idd forse prijzen amai!quote:Zou ook wel weer eens een loop willen doen, maar hier in de omgeving zijn de eerste de beste kansen allemaal zo duur. En dan is het zogenaamd voor een goed doel, maar dan gaat nagenoeg al je inschrijvingsgeld naar de organisatie en zou je zelf nog sponsoren moeten zoeken zodat er ook geld naar 'de arme kindertjes in Afrika' gaat. Dan doneer ik liever los. Wel jammer, want vind de sfeer van evenementen wel super leukMaar ga geen (omgerekend) 30 euro betalen voor een startbewijs voor een loop van 10km
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Voor in de lijst:
26 mei- 10 km tijdens IJsselsteinloop
30 juni- 10 km tijdens Meidenloop Utrecht
23 sept- 10 km Dwars door Mechelen
oh en aangezien ik een gratis startnummer krijg: 1 april 2013 10 km Marathon Utrecht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Voor in de lijst:
15 april: 5 EM tijdens Cascaderun Hoogeveen
19 mei: 10 km tijdens de Run van Gieten
14 oktober: 4 EM tijdens 4Mijl van Groningen
Ik hoop hier nog een HM aan toe te kunnen voegen, zal wel ergens in december worden."Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."![]()
Gisteravond nog Zumba gedaan, dus vandaag complete rust!
Morgen les 19! ben benieuwd!
Als het goed gaat ga ik dit jaar misschien meedoen aan de Pierloop, maar dan moet ik wel meteen 8,2km doen ofzo, dus eerst maar zien of ik de 5 haal!![]()
Zometeen half uurtje hardlopen, Evy #2 voor de tweede keer. En dan zaterdag #3. Ik heb er zin in
Late dienst vanaf thuis is fijn![]()
![]()
Whaa! Les 13 van Evy gedaan net. Die was een paar minuten langer dan normaal weer, maar nu met 3x5minuten lopen. En gewoon een kilometer verder gelopen dan ik de afgelopen twee weken gemiddeld deed
Bijna 5 kilometer al, 4,78. Echt zo vet dit!
Nice going!
Ik ben nog wat stijf van afgelopen dinsdag, maar dat ga ik er straks maar eens lekker uit lopen.
***![]()
daar liep ik 15 jaar geleden al in, toen werd je bijna in een dwangbuis afgevoerdquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef datisstom het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die in zo'n tight loopt? Triest.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er is niks verkeerd aan een joggingbroek om mee te joggenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo, tijd voor mijn 15km les 13 van Renate Wennemars, oftewel 45 min lopen in een rustig tempo. Ben benieuwd of het me lukt om aan die opdracht te voldoen. Het ziet er goed uit buiten...![]()
Kleding kan me ook weinig boeien, als ik ga sporten maakt het me niet zoveel uit hoe ik eruit zie als ik er maar fijn in kan bewegen.
En ik moet zeggen dat fatsoenlijke hardloopkleding erg prettig loopt. Mijn eerste hardloopbroek had ik een maatje groter gekocht, ik koop bijna altijd mijn kleding wat groter is, maar dat schiet niet op want dan loop ik de hele weg te hijsen. Dus die broek heb ik nooit meer aan.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja, dat is een erg makkelijke manier om via internet je beter over jezelf te kunnen voelen. Je gaat er dan vervolgens ook sneller van lopen!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:43 schreef DarkElf het volgende:
seriously? men gaat hier lopen bitchen over elkaars kleding?Ja doei.![]()
ik heb een maatje xs, en zou waarschijnlijk ook met gemak de grootste maat kinderkleding passenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kleding kan me ook weinig boeien, als ik ga sporten maakt het me niet zoveel uit hoe ik eruit zie als ik er maar fijn in kan bewegen.
En ik moet zeggen dat fatsoenlijke hardloopkleding erg prettig loopt. Mijn eerste hardloopbroek had ik een maatje groter gekocht, ik koop bijna altijd mijn kleding wat groter is, maar dat schiet niet op want dan loop ik de hele weg te hijsen. Dus die broek heb ik nooit meer aan.ik vind het lastig passende kleding te vinden die ook nog eens betaalbaar is voor een smalle beurs. ik loop tegenwoordig maar in een een thermolegging die goed strak zit en een hardloopshirt+vestje. heb voor de zomer nog wel een korte hardloopbroek, maar dat is me nu nog te koud 's avonds..
Evy heeft mij wel flink bang gemaakt, ik wilde vandaag (rustdag) met Zombies, Run! gaan lopen (iPhoneApp). Maar nu denk ik dat ik dan morgen een dikke blessure of spierpijn oid heb![]()
Als het straks droog is, en mijn lunch zit er een half uurtje in, dan toch maar lopen
![]()
Ik heb mijn hardloopbroeken bij de action en lidl gekocht. Voor rond de 10 euro!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een maatje xs, en zou waarschijnlijk ook met gemak de grootste maat kinderkleding passenik vind het lastig passende kleding te vinden die ook nog eens betaalbaar is voor een smalle beurs. ik loop tegenwoordig maar in een een thermolegging die goed strak zit en een hardloopshirt+vestje. heb voor de zomer nog wel een korte hardloopbroek, maar dat is me nu nog te koud 's avonds..
En de maatjes xs blijven altijd over!
Dus hou die winkels een beetje in de gaten, het zijn echt prettige broeken en ze hebben vaak ook shirtjes en windjacks.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wat zijn we allemaal snel op de teentjes getrapt zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is niks verkeerd aan een joggingbroek om mee te joggen![]()
de action hier in de buurt had alleen shirts maat s liggen en (ook gehaald dus) en 't shirt zat redelijk wijd dus die heb ik een rondje te heet gewassen + in de droger gegooid en nóg zit hij niet zo strak al ik eigenlijk zou willenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb mijn hardloopbroeken bij de action en lidl gekocht. Voor rond de 10 euro!
Dus hou die winkels een beetje in de gaten, het zijn echt prettige broeken en ze hebben vaak ook shirtjes en windjacks.vestje had ik bij de aldi vandaan, die zit wel heel prettig
en de thermolegging van de action zit wel perfect overigens. Ideaal om in te lopen vind ik zelf.
Pffff ik ben moe en heb geen zin
Maar ik moet voor 13:00 uur terug zijn, want volgens weeronline, gaat het straks keihard regenen![]()
![]()
Lach hier anders even iemand uit om zijn of haar kleding, dan voel je je vast beter en komt de zin om te rennen vanzelf!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff ik ben moe en heb geen zin
Maar ik moet voor 13:00 uur terug zijn, want volgens weeronline, gaat het straks keihard regenenJa doei.![]()
jullie dames treffen het maarquote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lach hier anders even iemand uit om zijn of haar kleding, dan voel je je vast beter en komt de zin om te rennen vanzelf!
Ik heb er echt schijt aan hoe ik ga hardlopen hoorWat een drama en gezeik over hoe je eruit ziet tijdens het hardlopen. Het gaat er bij mij om, dat ik het vol hou
Niet hoe ik eruit zie tijdens het lopen
Zo Evy 9 alweerOp zich gaan die 4 minuten achter elkaar wel. Maar moet even een beter rondje uitstippelen
Want anders kan ik die laatste 2 minuten niet uitlopen....
![]()
Die shirtjes zijn heel wijd dat klopt, maar dat vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
de action hier in de buurt had alleen shirts maat s liggen en (ook gehaald dus) en 't shirt zat redelijk wijd dus die heb ik een rondje te heet gewassen + in de droger gegooid en nóg zit hij niet zo strak al ik eigenlijk zou willenvestje had ik bij de aldi vandaan, die zit wel heel prettig
en de thermolegging van de action zit wel perfect overigens. Ideaal om in te lopen vind ik zelf.
Maar die hardloopbroeken in maat xs zitten goed strak! en kun je nog aantrekken met een koordje, dus mocht je ooit een reservebroek willen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
*grinquote:Op donderdag 12 april 2012 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lach hier anders even iemand uit om zijn of haar kleding, dan voel je je vast beter en komt de zin om te rennen vanzelf!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
In normale kleding heb ik geen xsquote:Op donderdag 12 april 2012 11:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jullie dames treffen het maar
Maar omdat hardloopkleding redelijk snel afzakt koop ik mijn hardloopbroeken wel in xs. Het ziet er niet uit maar dat kan me echt heel weinig schelen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ja, voor een lange duurloop heb ik, ter motivatie, altijd even een kijkje hoe andere lopers er bij lopen...sommigen lopen zelfs nog in joggingbroekenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lach hier anders even iemand uit om zijn of haar kleding, dan voel je je vast beter en komt de zin om te rennen vanzelf!![]()
Ongelooflijk !quote:Op donderdag 12 april 2012 11:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, voor een lange duurloop heb ik, ter motivatie, altijd even een kijkje hoe andere lopers er bij lopen...sommigen lopen zelfs nog in joggingbroeken![]()
Je zou ze linea recta naar de winkel moeten sturen voor een goeie broek
![]()
![]()
ik loop gewoon lekker in m'n lange nike tight , en nike compressie shirt. ziet er niet uit maar /cares
dat loopt voor mij het lekkerst, cheap aldi/lidl tights werken tot de 10km redelijk daarna krijg ik er schuurplekken van.![]()
inderdaad, were is the world coming to...??!! geen wonder dat ze met een slakkegang lopen..;)quote:Op donderdag 12 april 2012 11:21 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ongelooflijk !Je zou ze linea recta naar de winkel moeten sturen voor een goeie broek
En weer terug van Evy #2. Totaal 2.38km in 22 minuten afgelegd.
(Klinkt me wat raar in de oren, omdat wandelen 6km/uur is. Doe je die 2.38 vermenigvuldigen en delen kom je uit op *tikketikketik* 5.4km/uur...)
![]()
Dat geloof ik idd meteen! Ik loop niet veel dus heb aan mijn goedkope dingen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef AntiChrist het volgende:
ik loop gewoon lekker in m'n lange nike tight , en nike compressie shirt. ziet er niet uit maar /cares
dat loopt voor mij het lekkerst, cheap aldi/lidl tights werken tot de 10km redelijk daarna krijg ik er schuurplekken van.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Let er dan wel op dat je die 'Zombie Chases' uitzet. Als die functie aanstaat dan word je een paar keer in het half uur achtervolgd door hijgende zombies en moet je iets van één minuut 20% sneller lopen; niet echt ideaal voor een rustdagquote:Op donderdag 12 april 2012 11:00 schreef Saninl het volgende:
Evy heeft mij wel flink bang gemaakt, ik wilde vandaag (rustdag) met Zombies, Run! gaan lopen (iPhoneApp). Maar nu denk ik dat ik dan morgen een dikke blessure of spierpijn oid heb![]()
Als het straks droog is, en mijn lunch zit er een half uurtje in, dan toch maar lopen![]()
![]()
ik voel me ook geloof ik niet helemaal fit. beetje keelpijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:07 schreef Drassss het volgende:
Toch zonde dat ik 3 dagen ziek ben geweest. Volgende week gaan we het dubbel en dwars inhalen
Had een beetje moeite met deze les....![]()
Calculectisch ofzo... moet natuurlijk 6,5km/u zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef Freddeh het volgende:
(Klinkt me wat raar in de oren, omdat wandelen 6km/uur is. Doe je die 2.38 vermenigvuldigen en delen kom je uit op *tikketikketik* 5.4km/uur...)
![]()
![]()
Gelukkig ben ik na 2 dagen goed uitzieken alweer bijna beterquote:Op donderdag 12 april 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik voel me ook geloof ik niet helemaal fit. beetje keelpijn.
Had een beetje moeite met deze les....Maar uiteraard rustig aan beginnen.
![]()
Dat heet discalculiequote:Op donderdag 12 april 2012 12:08 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Calculectisch ofzo... moet natuurlijk 6,5km/u zijn
Mwoah, mensen moeten zelf weten wat ze dragen tijdens het lopen, maar ik heb zelf ook een winter in katoenen kleding gelopen en ik vind m'n hardloopkleding toch wel een echte verademing ten opzichte van die katoenen meuk. Al het zweet zit opgesloten in katoenen kleding, niet fijn.
Morgen maar weer eens een poging wagen.
Gek: ik weet niet of het toeval is, maar ik had vorige week de hele week last van m'n enkels en schenen en afgelopen weekend na mijn 12,5 km helemaal niets. Terwijl ik toen de dag erna een herstelloopje heb gedaan van 3 km. Zou het daar aan kunnen liggen?.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ah, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Slickk het volgende:
[..]
Let er dan wel op dat je die 'Zombie Chases' uitzet. Als die functie aanstaat dan word je een paar keer in het half uur achtervolgd door hijgende zombies en moet je iets van één minuut 20% sneller lopen; niet echt ideaal voor een rustdag
Als de regen weg is boven het mooie Eindhoven dan ga ik rustig lopent blijft n rustdag eigenlijk, haha
![]()
Wandelen is echt heel stevig doorlopen als je de 6 km/uur wil halen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef Freddeh het volgende:
![]()
![]()
Hmm...nog steeds een beetje last van m'n kuiten en net toen ik een paar trappen opliep brandden ze er half afVraag me af of het verstandig is om vanavond gewoon les 14 te doen of dat voor me uit te schuiven. Wil eigenlijk gewoon heel graag vanavond gaan
![]()
![]()
Ik ga vanmiddag vanuit m'n werk naar huis hardlopen. Eerste keer. Ik ben benieuwd of het leuk is. Het is ongeveer 7.5 km.
Ik moet wel met een rugzak lopen
heitieh![]()
![]()
Zelfde les, maar wel sneller.
Eergisteren zat ik op 7.37 min/km - 7.88 km/h en vandaag op 7.11 min/km - 8.35 km/h![]()
***![]()
Net gelopen met Zombies, Run!
Het was opzich wel leuk, iets minder gelopen omdat het mijn rustdag is...
Ik snapte alleen niet zo wat je uiteindelijk met de supplies moest die je kon oppakken, maarach wel weer gelopen
![]()
Ik ben zeiknat, je kunt me uitwringen. En niet van het zweet, maar van de flinke regen- en hagelbui die ik op m'n kop kreeg. Toen ik weg ging, vielen er een paar drupjes en scheen de zon nog. Heel lekker begonnen, was al een mooi stuk onderweg, begon het opeens flink te regenen en te hagelen, het weer schoot zo ineens om. En ik had geen mogelijkheid meer om te schuilen of wat dan ook, dus dan maar stug door gaan. Eerst nog wat met capuchon opgelopen, maar dat liep niet lekker, dus dan maar zonder. Zelfs nog wat klappen onweer erbij. En sorry Evy, maar ik heb echt niet m'n blik op oneindig gehad, maar m'n blik op de grond, anders was het echt niet te doen. On the bright side: het lopen zelf ging verder hartstikke lekker en het zal ook deels het weer zijn geweest, maar ik kwam in een soort state of mind waardoor ik maar door kon lopen en door kon lopen (uiteraard wel de wandelminuten aangehouden). En nu genoeg afgekoeld en opgedroogd, dus douchen!I reject reality and substitute my own![]()
Leuk, ik heb van de week ook les 2 gelopen en soortgelijk bevindingquote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef Freddeh het volgende:
Herberekend traject is denk ik 10 inuten lopen met 6 km/uur = 1000 meter
Rest 1380 meter/10 minuten -> ca 8 km / uur
edit: nog even corrigeren naar 22 minuten!
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=842452
[ Bericht 1% gewijzigd door IamCurious op 12-04-2012 14:28:00 ]![]()
Ik heb het boek ook en kan het ook iedereen aanbevelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, als ik kijk naar m'n 10km, zou 5:37 haalbaar moeten zijn, 1:51 is 5:17. Dus we gaan voor iets ertussen...
Als je voor schema's gaat kijken:
10km: pag. 162
21km: pag. 176
DS tabel: pag. 224
IVT tabel: pag. 229-230
Alleen is het voor mij iets meer passen en meten vanwege mijn voetbal activiteiten. hierdoor doe ik de interval nooit en de lange langzame duurlopen laat ik achterwege. Doe dus alleen de snelle korte en de langere in hoger tempo dan ze zijn bedoeld en bevalt uitstekend!
Morgen na mijn presentatie maar eens even de halve marathon afstand lopen in de bedoelde wedstrijd tempo. En moet helaas dan wel over asfalt lopen omdat de wedstrijd dat ook vraagt en moet nog vlak zijn ook. Is weer eens helemaal wat anders... Het doel voor de halve van Enschede is 1:40 en mag gezien worden als oefening voor die van Zwolle die ik wil lopen binnen de 1:35.
Wat posten jullie hier veel zeg
[ Bericht 2% gewijzigd door jeroen89 op 12-04-2012 14:46:58 (zonder de :o) ]![]()
Een vraagje : als ik me wil inschrijven voor een race/loop dan zie ik vaak ' huur championchip tbv tijdregistratie ' . Nu zijn er ook races waar de chip geintegreerd is in het nr. Is het de moeite waard om zo'n chip aan te schaffen?![]()
Ik heb er wel eente een groene en die kun ik bv. weer gebruiken in zwolle scheeld mij volgens mij 3 of 4 euro. Ik heb hem aangeschaft bij/tijdens het inschrijven van de betreffende loop vorig jaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:43 schreef Liesje68 het volgende:
Een vraagje : als ik me wil inschrijven voor een race/loop dan zie ik vaak ' huur championchip tbv tijdregistratie ' . Nu zijn er ook races waar de chip geintegreerd is in het nr. Is het de moeite waard om zo'n chip aan te schaffen?![]()
Heb het boek ook. Zeker een aanrader. Voor de echte liefhebber is er ook : The lore of running.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Boek klinkt interessant, ik ga er ook eens naar kijken.
Bijna 1000 pg leesvoer![]()
Ik zit te twijfelen of ik vanavond weer een klein rondje ga proberen of dat ik mijn enkel nog een paar dagen extra rust geef. Het is een pijn die vrij laag zit, links en rechts van de achilespees (niet de pees zelf). Ik voel het met name bij het afwikkelen van de voet en vooral bij traplopen. Op zich is de pijn nu (na anderhalve week) wel bijna weg, maar ergens ben ik bang dat ik er toch weer last van krijg.
Oh ,en voor in de lijst (goed iniatief):
10 juni - Marathon Amersfoort - 10km
16 september - Halve van Hoogland - HM
[ Bericht 4% gewijzigd door GlenHighland op 12-04-2012 15:07:56 ]![]()
Even wat terug gelezen, de TT bekeken ennnn: zet mij maar op de 4 Mijl van Groningen. Die is op zondag 14 oktober. Ik kom oorspronkelijk uit de provincie Groningen en het lijkt me leuk om minimaal die loop te gaan doen. Aan het eind van Evy kijk ik nog wel eens weer wat ik komende zomer nog wil gaan doen, maar de 4 Mijl in ieder geval! Inschrijfdatum wordt overigens volgende week bekend gemaakt, voor de geïnteresseerden.I reject reality and substitute my own![]()
Hmmm, misschien maar aanschaffen dan, niet eens zo duurquote:Op donderdag 12 april 2012 14:51 schreef Liesje68 het volgende:
Gaat over Praktijkboek voor Hardlopers door Harry Honselaar
precies! Vond het het geld meer dan waard...quote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm, misschien maar aanschaffen dan, niet eens zo duur![]()
Pomtiedom, ik denk dat ik op schema zit. Gisteren 4 km gerend, morgen hopelijk 5, dan zondag zeker weten 5! Wie zie ik allemaal op de Coolsingel? Ik ben die ene met hardloopschoenen aan
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Wow, of er klopt iets niet in mijn Endomondo, of ik ben ineens in topvorm
Normaal gaat alleen de eerste kilometer onder of rond de 5 minuten, om dan vervolgens een licht oplopend schema aan te houden.
Nu liep ik vandaag ineens 5.28km in 25:47 oftewel gemiddeld onder de 5 minuten
Heb het vandaag bij 5 km gehouden ipv normaal rond de 10 omdat ik eerder dan verwacht vanmiddag nog weg moet maar ik ben niet bewust sneller gaan lopen of zo
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Goed zeg Boezelaar! Dat doe ik je niet na!
En bah, natuurlijk begint het weer net te regenen en te onweren nu ik wil gaan lopen.![]()
Ik ben pas bij week 7 van Evy, maar wtf zie ik bij de overgang van week 9 naar 10?!
Opeens van 13 minuten lopen naar 30 minuten![]()
![]()
Als je nu naar de app gaat en dan naar Supplies, dan kun je de supplies 'slepen' naar de verschillende gebouwtjes. Beetje je algemene kennis gebruiken wat waar hoort (band aids en bandages naar Hospitalquote:Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef Saninl het volgende:
Net gelopen met Zombies, Run!
Het was opzich wel leuk, iets minder gelopen omdat het mijn rustdag is...
Ik snapte alleen niet zo wat je uiteindelijk met de supplies moest die je kon oppakken, maarach wel weer gelopen) en als je dan een gebouw van level 1 naar level 2 upgrade mbv die supplies, dan speel je meer missies vrij.
![]()
Het verhaal ontvouwt zich in de missies, wordt dus elke missie steeds leuker!![]()
Daar staat wel achter dat je een 1 of 2 minuten wandelpauze mag inlassen, maar ze zal het dan niet zeggen wanneer denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Saninl het volgende:
Ik ben pas bij week 7 van Evy, maar wtf zie ik bij de overgang van week 9 naar 10?!
Kan me ook nog niet voorstellen dat ik dat ooit ga halen! :p![]()
Het ging serieus lekker, ondanks het feit dat ik na tien minuten al hagel zo groot als erwtjes op mijn dak kreeg en daarna nog heel veel regen. Ik werd aangemoedigd door wildvreemden met 'diehard' en 'goed bezig, meid'Hardstikke tof. Kwam drijfnat thuis, alles in de was gestopt en gaan douchen. Bij het nameten blijk ik al een tijdje meer te lopen dan ik dacht, omdat in het bos runkeeper me altijd volledig kwijt is en ik over een pad loop dat ik niet goed terug kan vinden als ik hem handmatig trek (ook niet als ik overswitch naar satelliet modus). Nu blijk ik dus 14,45km gelopen te hebben in 1:28:00
en de vorige twee keren ook ongeveer een halve kilometer meer. Toch leuk. Op naar de 21!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hmpf, ik zie m'n training in het water vallen, dikke vette treinvertraging... hopen dat ik uberhaubt voor het donker thuisben
Alweer? Hoor meer klachten over de treinen. Wat hebben ze nu weer voor excuus? Natte wissels, blaadjes op de rails, uitglijende treinen?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Hmpf, ik zie m'n training in het water vallen, dikke vette treinvertraging... hopen dat ik uberhaubt voor het donker thuisben
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed bezig Semtex!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:45 schreef SEMTEX het volgende:
Het ging serieus lekker, ondanks het feit dat ik na tien minuten al hagel zo groot als erwtjes op mijn dak kreeg en daarna nog heel veel regen. Ik werd aangemoedigd door wildvreemden met 'diehard' en 'goed bezig, meid'Hardstikke tof. Kwam drijfnat thuis, alles in de was gestopt en gaan douchen. Bij het nameten blijk ik al een tijdje meer te lopen dan ik dacht, omdat in het bos runkeeper me altijd volledig kwijt is en ik over een pad loop dat ik niet goed terug kan vinden als ik hem handmatig trek (ook niet als ik overswitch naar satelliet modus). Nu blijk ik dus 14,45km gelopen te hebben in 1:28:00
en de vorige twee keren ook ongeveer een halve kilometer meer. Toch leuk. Op naar de 21!
Dat zijn leuke afstanden om te lopen vind ik altijd en in een redelijk tempo gelopen.
Moet bekennen dat ik nog nooit een training heb gehad dat er water of wat dan ook op mijn dak terecht kwam.![]()
Ik vind het ook een behoorlijk episch verhaal van Semtex. Wat een stoermensch ben je toch!
Daarom lopen we allemaal, toch?quote:Om onszelf een beetje stoer te vinden
Goed zeg Semtex! Je mag trots zijn!
De weergoden hebben me verhoord en het is droog gebleven. Jammergenoeg begon wel weer m'n bovebeen te verkrampen... :/![]()
Iets met wissels... Maar normaal gezien heb ik eigenlijk nooit klagen. Nu alleen van Utrecht, via Den Bosch naar Arnhem. En de hele weg staan. Toch een beetje jammer.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alweer? Hoor meer klachten over de treinen. Wat hebben ze nu weer voor excuus? Natte wissels, blaadjes op de rails, uitglijende treinen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanavond in Nieuwsuur een heel item over de Rotterdam Marathon. Voor de liefhebbers.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien iets voor DJMO
RESTECTPT ofzoietsquote:Op donderdag 12 april 2012 17:45 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
2 keer 15 is dat volgens mij. Of 10 en 20quote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Saninl het volgende:
![]()
Boh het regent hier zo hard, daar wil ik toch niet in lopen. Ik ga wel een lesje pilates volgen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Zonnetje inderdaadVanochtend rond half 11 ben ik een rondje gaan doen, was echt lekker in de zon. Stukken beter dan dat druilerige, je merkt ook aan je lichaam dat het beter lukt.
![]()
Hier heeft het de hele dag afwisselend gehageld en regent. Ben al 3 keer zeiknat geweest vandaag dus ik blijf mooi binnenmorgenvroeg naar de sportschool, ga ik daar wel op de loopband.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
K heb mijn lesje vanmiddag ook weer lekker in het zonnetje kunnen lopen.
Alleen jammer dat m'n MP3speler er mee op hield.
Ding gaat gelijk de container in.![]()
Ik wist dat deze MP3 speler het niet langer als een uur vol hield en had hem dus helemaal opgeladen, maar dat schijnt nu nog geen half uur meer te zijn.
K heb maar op de gok het laatste stuk gelopen.
Heb nu al 2x les 1 gelopen omdat ik dacht dat dat beter was
ook 2x les 2 gelopen omdat ik er buiten achter kwam dat ik les 3 niet op m'n MP3 speler had staan.
Vandaag dus alsnog les 3 .... houd ie er mee op.![]()
Gaat lekker![]()
![]()
Zo, net 5,5km (iets meer, maar ik rond 't maar naar beneden af) gelopen. Net even een klein stukje meer aan mijn reguliere rondje van 5 vastgeplakt. Zondag hopelijk nóg weer een stukje eraan zodat het een stuk van 6 wordt. Ging in ongeveer 33 minuten. Dus ben tevreden. In het begin alleen steken die later vervangen werden door mijn buikspieren die ik spande en gisteren getrained had![]()
Nou ja, dan voel je dat je bezig bent, zullen we maar denken. De klachtjes aan m'n scheenbeen zijn overigens hélemaal weg. Dus dat is ook fijn. Op naar de 10.Ja doei.![]()
We hebben ons beginnende hardloopje weer van voor af aan gestart. (Twee minuten rennen, twee minuten wandelen en dat constant afwisselen!)
Baby lammetjes gezien onderweg!Dit is toch wel veel leuker dan die dagen met -5 graden, winter, natte sneeuw en het pikkedonker van januari!
![]()
![]()
inderdaad,katoen is niet fijn om in te lopen, zoals ooit al eens eerder gepost, ik loop altijd in wol..heerlijk koel in de zomer, warm in de winterquote:Op donderdag 12 april 2012 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Mwoah, mensen moeten zelf weten wat ze dragen tijdens het lopen, maar ik heb zelf ook een winter in katoenen kleding gelopen en ik vind m'n hardloopkleding toch wel een echte verademing ten opzichte van die katoenen meuk. Al het zweet zit opgesloten in katoenen kleding, niet fijn.yup, met dat herstelloopje heb je in een rustig tempo alle opgebouwde afvalstoffen uit je benen gelopen.quote:Gek: ik weet niet of het toeval is, maar ik had vorige week de hele week last van m'n enkels en schenen en afgelopen weekend na mijn 12,5 km helemaal niets. Terwijl ik toen de dag erna een herstelloopje heb gedaan van 3 km. Zou het daar aan kunnen liggen?.
dit dus, zeker als het door de regen nat wordt.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:23 schreef AntiChrist het volgende:
dat loopt voor mij het lekkerst, cheap aldi/lidl tights werken tot de 10km redelijk daarna krijg ik er schuurplekken van.
bij shorts draag ik dan ook altijd shorts met een binnenbroek om schuren te voorkomen., moet er neit aan denken om daar ook nog ondergoed onder aan te hebben te schuren en te plakken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heerlijk 5,5KM in 30 minuten.
Ik heb vandaag geen regen gezien. 2 keer 12.5KM gefietst en dus net een half uur gelopen. Alles in het zonnetje.![]()
Hier geen lammetjes, maar wel mooie velden vol gele bloemen in het zonlicht met erachter een gitzwarte luchtquote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby lammetjes gezien onderweg!Dit is toch wel veel leuker dan die dagen met -5 graden, winter, natte sneeuw en het pikkedonker van januari!
![]()
zó mooi!
![]()
![]()
Oh, en nu gaan we Fish and Chips halen![]()
Ja doei.![]()
is een lammetje sowieso geen baby..??quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, en nu gaan we Fish and Chips halen![]()
![]()
beste herstelvoer wat er is na een loop, zonder schuldgevoel aan de F&C
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is een lammetje sowieso geen baby..??
Ja doei.![]()
dit dusquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik hoop maar dat het morgenochtend net zulk mooi weer is als nu...want dan ga ik weer lekker de duinen in
F means you're fucked![]()
he MB, geen vinegar over je F&C he? ...tomato sauce all the way!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zoooo ben thuis...ik ga niet meer rennen. Gewoon eten, want hongerrr!! Dan maar een dagje overslaan
HP, je begint al een echte POM te wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
HP Brown Sauce
Azijn kan ik niet aan wennen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier YUR!
Ik heb mezelf ook eens toegevoegd aan de OP, hopelijk is het gelukt. Ook handig die kalender met wedstrijden!
Vraagje, volgens mijn HM schema zou ik zaterdag een 5 km wedstrijd "moeten" lopen. Ik ben dit eigenlijk helemaal niet van plan. Kan ik wel iets doen om zoiets te simuleren?
Ohh en lammies! ik heb er zondag ook een paar gezien![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
HP, je begint al een echte POM te wordenik doe m'n best.
Al ben ik wel selectief in de dingen die ik overneem hoor!Ja doei.![]()
mince pies??quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik doe m'n best.
Al ben ik wel selectief in de dingen die ik overneem hoor!
wil je je niet aan het schema houden of komt het op die dag niet gelegen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef Niara het volgende:
Vraagje, volgens mijn HM schema zou ik zaterdag een 5 km wedstrijd "moeten" lopen. Ik ben dit eigenlijk helemaal niet van plan.
als het niet gelegen komt dan zou ik zeggen, laat gewoon een dagje schieten en verder gaan met de volgende afstand...een schema is niet heilig en als je voorbereiding valt of staat met de laatste 5km dan lig je de lat wel erg hoog voor jezelf denk ik.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het komt die dag ongelegen. 5 km voor mezelf lopen zal wel gaan, maar aan een wedstrijd deelnemen niet... en ja, ik denk dat je wel gelijk hebt dat het niet heilig is. Ik ben alleen bang dat als ik neit doe wat het zegt ik die Hm niet haal en af ga.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wil je je niet aan het schema houden of komt het op die dag niet gelegen?
als het niet gelegen komt dan zou ik zeggen, laat gewoon een dagje schieten en verder gaan met de volgende afstand...een schema is niet heilig en als je voorbereiding valt of staat met de laatste 5km dan lig je de lat wel erg hoog voor jezelf denk ik.
Iig bedankt voor het advies!![]()
Race-kalender is weer bijgewerkt, zowel in de OP als in de WIKI
je gaat sowieso nooit af...er zijn er genoeg die met hun luie reet op de bank zitten als jij aan het lopen bent.
Je moet je natuurlijk wel het schema volgen maar 1 keer een afstand overslaan kan heus geen kwaad, ik zal het alleen niet meer in de laatste paar weken doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je kan toch ook gewoon 5km op race-tempo lopen? Schema's gebruiken wel vaker te pas en te onpas het woord 'race'. Gewoon lekker die 5km voor jezelf lopen, alleen probeer er een schepje erboven op te doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef Niara het volgende:
[..]
Het komt die dag ongelegen. 5 km voor mezelf lopen zal wel gaan, maar aan een wedstrijd deelnemen niet... en ja, ik denk dat je wel gelijk hebt dat het niet heilig is. Ik ben alleen bang dat als ik neit doe wat het zegt ik die Hm niet haal en af ga.
Iig bedankt voor het advies!![]()
Ik heb vandaag ook heerlijk gelopen. Wat een geweldig weer om te lopen.
De hond mee, die was ook weer helemaal blij.
Niet te warm, niet te koud en dat alles in een comfortabele JOGGINGBROEK!!![]()
dit dusquote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon 5km op race-tempo lopen? Schema's gebruiken wel vaker te pas en te onpas het woord 'race'. Gewoon lekker die 5km voor jezelf lopen, alleen probeer er een schepje erboven op te doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:47 schreef mazaru het volgende:
Niet te warm, niet te koud en dat alles in een comfortabele JOGGINGBROEK!!![]()
Mag de HM van Eindhoven ook in de OP? Ik heb me al ingeschreven. Is op 14 oktober.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ha, nu ik dit zo lees besef ik dat ik het roken al dagen niet gemist heb. Ook afgelopen weekend is het tijdens het feesten niet in me opgekomenquote:![]()
Ik zit overigens op de bank met pijnlijke voetenEven goed rusten voordat ik weer vrolijk verder ga.
The remedy is the experience.![]()
het lijkt me niet dat die schema's te timen zijn op race's die gelopen (kunnen) worden .. je kan er altijd een persoonlijke race van maken idd.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon 5km op race-tempo lopen? Schema's gebruiken wel vaker te pas en te onpas het woord 'race'. Gewoon lekker die 5km voor jezelf lopen, alleen probeer er een schepje erboven op te doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik rook al bijna vier jaar niet meer. En ik ben er nog steeds iedere dag zo gelukkig over.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ha, nu ik dit zo lees besef ik dat ik het roken al dagen niet gemist heb. Ook afgelopen weekend is het tijdens het feesten niet in me opgekomen![]()
Ik zit overigens op de bank met pijnlijke voetenEven goed rusten voordat ik weer vrolijk verder ga.
Daar wil ik eigenlijk ook aan meedoen, maar ik weet niet of dat ga halenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Mag de HM van Eindhoven ook in de OP? Ik heb me al ingeschreven. Is op 14 oktober."thuiswedstrijd"
![]()
Check!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
Mag de HM van Eindhoven ook in de OP? Ik heb me al ingeschreven. Is op 14 oktober.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een aangename verassing deze avond. De hele dag regen.. en in de avond... zon. Daarom ook een mooi stukje gelopen. Erg tevreden. Hopen dat het zondag ook zo mooi is.
![]()
hmmm, ik ging dus vanuit m'n werk hardlopen naar huis met m'n kleding in een rugzak. De rugzak bleef prima op z'n plek, maar het ging echt voor geen meter. Ik denk dat die paar kilo op m'n rug toch een te zware belasting was, want m'n benen verzuurden vanaf het begin al. Kwam waarschijnlijk ook door de overgang van 8 uur zittend werk en daarna hardlopen. Ik heb 2km hard gelopen en daarna zo'n 2km afwisselend snel en langzaam. Daarna reed mijn vrouw langs en toen heeft ze me maar opgepikt
Dit ga ik voorlopig niet weer doen
Het weer was wel fantastisch, btw!heitieh![]()
"De eerste"?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil deze, maar dat kreng is duur
Ik heb al een tijdje een polar met bluetooth
heitieh![]()
oh zo. Mijn polar werkt niet met m'n iphone. Wel met m'n oude android, dus daar loop ik mee
heitieh![]()
Vanavond ook weer een rondje gedaanhttp://connect.garmin.com/activity/167386263
Sinds gisteren ook begonnen met bovenbenen trainen, hopelijk gaat dat helpen ! Ben nog steeds aan het twijfelen als ik me hier voor ga opgeven: http://www.vaalserbergchallenge.nl/ Afstand van 1 rondje (6km) is wel te doen, ben alleen bang dat het berg op lopen me wel eens kon gaan opbreken![]()
![]()
Jazeker.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wyccie je foto's en video's al bekeken van de halve ? De video staat er nu ook bij.
Op één van die filmpjes word ik bij naam aangemoedigd door een (ik denk) wildvreemde.
Ik zie het al helemaal voor me. Met het hoofd schuddend zeker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Daarna reed mijn vrouw langs en toen heeft ze me maar opgepikt![]()
![]()
Zo, net mn loopschema een beetje bedacht voor zondag op basis van de laatste maanden trainen (tussen de 11 en 12,5 per uur) . Ik wil rond de 10,5 KM per uur gaan lopen, eigenlijk iets daarboven. En dan finishen binnen de 4 uur. Hopelijk blijft de man met de hamer ver weg![]()
![]()
Zo van: "dacht ik al"quote:Op donderdag 12 april 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Met het hoofd schuddend zeker.
heitieh![]()
Ik wil nog steeds een keer van de zaak naar huis lopen (12.5KM), maar dan verkleed ik me gewoon op de zaak en neem mijn kleren een dag later wel meequote:![]()
![]()
Netjes hoor. Ik vind het nogal wat.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:16 schreef MvN_Rdam het volgende:
Zo, net mn loopschema een beetje bedacht voor zondag op basis van de laatste maanden trainen (tussen de 11 en 12,5 per uur) . Ik wil rond de 10,5 KM per uur gaan lopen, eigenlijk iets daarboven. En dan finishen binnen de 4 uur. Hopelijk blijft de man met de hamer ver weg![]()
Ga je met een negatieve split lopen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:16 schreef MvN_Rdam het volgende:
Van mijn werk naar huis is nog wel te doen, maar ik kan moeilijk mijn auto op mijn rug meenemen naar huis.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer van de zaak naar huis lopen (12.5KM), maar dan verkleed ik me gewoon op de zaak en neem mijn kleren een dag later wel mee![]()
Ja, dat is wel de bedoeling. 10,5 KM is eigenlijk net iets onder mn normale tempo, maar ik start liever iets rustiger zodat ik na een KM of 20 iets kan versnellen en de laatste 3-4 KM nog genoeg adem over heb om er alles uit te halen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ga je met een negatieve split lopen?
Mocht de man met de hamer te vroeg komen kan ik tempo ook nog aanhouden omdat ik niet te hard ga.![]()
Dan laat je iemand je toch 's morgens brengen. Of je gaat een keer met OV of op de fiets of whatever.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Van mijn werk naar huis is nog wel te doen, maar ik kan moeilijk mijn auto op mijn rug meenemen naar huis.![]()
ik had toch meer verwacht van een uur voetbal
http://runkeeper.com/user(...)210158?&mobile=false
naja, volgende keer beter
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Heb je tijdens het voetballen je telefoon gewoon bij je gehouden?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef Jumparound het volgende:
ik had toch meer verwacht van een uur voetbal
http://runkeeper.com/user(...)210158?&mobile=false
naja, volgende keer beter
![]()
kontzak van mn tight (onder mn voetbalbroekjequote:Op donderdag 12 april 2012 23:55 schreef Saninl het volgende:
[..]
Heb je tijdens het voetballen je telefoon gewoon bij je gehouden?)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kontzak van mn tight (onder mn voetbalbroekje)
Ik ben te fel in het veld... Dus ben bang dat ik erop val![]()
![]()
dit heb ik zelf ook een beetje in mijn hoofd mocht ik in November een marathon gaan lopenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:16 schreef MvN_Rdam het volgende:
Zo, net mn loopschema een beetje bedacht voor zondag op basis van de laatste maanden trainen (tussen de 11 en 12,5 per uur) . Ik wil rond de 10,5 KM per uur gaan lopen, eigenlijk iets daarboven. En dan finishen binnen de 4 uur. Hopelijk blijft de man met de hamer ver weg'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik begrijp dat je je mobiel wil blijven gebruiken maar ik zou, als ik toch geld moet uitgeven, direkt overstappen op een horloge met HRMquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil deze, maar dat kreng is duur'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
voor de iets ambiteuzere lopers onder ons....trail running at its best!!
als het filmpje je iets te lang duurt, vanaf 6 minuten...de afdaling, "a must see"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net weer rondje gedaan, en het is gelukt! les 19, 10 minuten achter elkaar![]()
http://www.endomondo.com/workouts/tC085RI9Seg
@ saninl nog bedankt voor je support want anders had ik denk ik nog op de 7 minuten gehangen
Heb nu ook wel een andere route gedaan deels, zodat ik niet weet waar ik ongeveer uit ga komen na het aantal minuten. Dat liep een stuk lekkerder dit keer!
Nu 2 dagen rust!![]()
is het ook, maar vergeet niet dat dit top trail running is....kids, don't try this at home!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:57 schreef motorbloempje het volgende:
straks ff kijken. Vind het wel super stoer en mooi!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gister om half twaalf nog een rondje gehobbeld, was even vergeten dat ik nog sociale verplichtingen had die avond.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Wow, dat trial runningdat is eigenlijk niet eens meer lopen maar meer klauteren en glijden aan een snel tempo. Echt geweldig als je zoiets kunt!
En goed gedaan Finland! Beter laat dan nooit![]()
![]()
ik doe aan trail running Niara, maar het filmpje is wel heel extreem hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:38 schreef Niara het volgende:
Wow, dat trial runningdat is eigenlijk niet eens meer lopen maar meer klauteren en glijden aan een snel tempo. Echt geweldig als je zoiets kunt!
En goed gedaan Finland! Beter laat dan nooit
Normaal gesproken is er nog wel een pad waarover je loop, al dan niet verhard dus het kan ook een modderig verhaal zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-04-2012 09:21:08 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waarom?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik begrijp dat je je mobiel wil blijven gebruiken maar ik zou, als ik toch geld moet uitgeven, direkt overstappen op een horloge met HRM![]()
Ik weet niet wat de mening van rechtsedirecte is, maar ik vind het lopen met een horloge persoonlijk fijner. Bij langere afstanden werd het tasje aan mijn bovenarm erg vervelendquote:F means you're fucked![]()
Gisteravond vroeg naar bed met hoofdpijn, vanmorgen nog steeds hoofdpijn..
Dagje extra rust vandaag dus maar.. Wel balen want het is wel onwijs mooi loopweer!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
dit dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de mening van rechtsedirecte is, maar ik vind het lopen met een horloge persoonlijk fijner. Bij langere afstanden werd het tasje aan mijn bovenarm erg vervelend'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vond de manier van 'rennen' in het filmpje niet zo leuk, iets té extreem om nog onder 'rennen' te vallen zeg maar. Liever gewoon een flinke afdaling in een bosachtige / rotsachtige omgeving zonder dat deze afdaling meteen 60% is ofzo
Ja doei.![]()
wandelaars..... ze zullen het nooit begrijpenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
Vond de manier van 'rennen' in het filmpje niet zo leuk, iets té extreem om nog onder 'rennen' te vallen zeg maar. Liever gewoon een flinke afdaling in een bosachtige / rotsachtige omgeving zonder dat deze afdaling meteen 60% is ofzo![]()
je hebt gelijk MB,dat is ook wat de meeste lopers onder trail running verstaan maar ik zou wel willen dat ik de capaciteiten had om het eerste filmpje te doen hoor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
er zijn eigenlijk 3 factoren die nodig zijn bij trail running: hoogteverschil-onverhard terrein- scenic views.
Als 2 van de 3 factoren aanwezig zijn dan is er sprake van trail running'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik hoef niet zo ver te reizen hoor, bergen genoeg hierquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:30 schreef Drassss het volgende:
Moet je eens de Tafelberg proberen, dat is pas heerlijk trail runnen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Begrijp ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoef niet zo ver te reizen hoor, bergen genoeg hier![]()
![]()
Wow, mooi, wist niet dat het er al was, jammer dat -ie niet dual is (zodat je 'm ook nog op fitness apparatuur met het 'oude' analoge systeem kunt gebruiken). Heb nu een setje van Suunto op het oog die tegelijk digitaal en analoog doet (maar geen bluetooth helaas).quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil deze, maar dat kreng is duur"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Ik heb geen tasje. Telefoon zit in mijn kontzakje. En ik moet sowieso een telefoon meenemen. Als ik ergens achter in het bos m'n poot breek is het wel handig als ik kan bellen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de mening van rechtsedirecte is, maar ik vind het lopen met een horloge persoonlijk fijner. Bij langere afstanden werd het tasje aan mijn bovenarm erg vervelend![]()
Nou ja, ik vind over de sneeuw naar beneden glijden niet echt 'stoer' ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
je hebt gelijk MB,dat is ook wat de meeste lopers onder trail running verstaan maar ik zou wel willen dat ik de capaciteiten had om het eerste filmpje te doen hoor![]()
eerder 'een beetje dom' ofzo..
Maar ik ga me er sowieso niet aan wagen, ben veel te blessuregevoelig...Ja doei.![]()
Maar ik neem aan dat BT 4 wel backwards compatible is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wow, mooi, wist niet dat het er al was, jammer dat -ie niet dual is (zodat je 'm ook nog op fitness apparatuur met het 'oude' analoge systeem kunt gebruiken). Heb nu een setje van Suunto op het oog die tegelijk digitaal en analoog doet (maar geen bluetooth helaas).![]()
Ik snap wel wat je zegt, maar niet wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat BT 4 wel backwards compatible is."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
En nog eentj die lever een klokje heeft. Klokje is ook veel beter afleesbaar tijdens het lopen.quote:![]()
ik zeg nogmaals...jullie wandelaars..quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind over de sneeuw naar beneden glijden niet echt 'stoer' ofzo![]()
eerder 'een beetje dom' ofzo..
ik kan echt genieten van de gratie waarmee die kerel naar boven rent, balans en snelheid perfect in harmonie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zelf wou ik voor dit setje gaan. Kan ik de fitness apparatuur in de sportschool blijven gebruiken én heb ik een hartslagmeter voor wanneer ik weer naar buiten ga om hard te lopen. Lopen met muziek was ik sowieso wel een beetje klaar mee aan het raken de laatste paar keren dat ik was geweest."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Dat kan extremerquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor de iets ambiteuzere lopers onder ons....trail running at its best!!
als het filmpje je iets te lang duurt, vanaf 6 minuten...de afdaling, "a must see"
Wat een beest, en wat een controle
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Mijn telefoon praat tegen me.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En nog eentj die lever een klokje heeft. Klokje is ook veel beter afleesbaar tijdens het lopen.![]()
Ik ga voor een Garmin. Hoor goede verhalen van een collega.
mag ik trouwens jullie mening over herstelloopjes? Hebben die nut en zo ja, hoe zou een herstelloopje precies moeten zijn? Langzaam tempo, niet te lang?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
herstelloopjes ja ja ja, ik zou zeggen 3km @ 8km/uquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
mag ik trouwens jullie mening over herstelloopjes? Hebben die nut en zo ja, hoe zou een herstelloopje precies moeten zijn? Langzaam tempo, niet te lang?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.runningholland(...)n-van-blessures.htmlquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
mag ik trouwens jullie mening over herstelloopjes? Hebben die nut en zo ja, hoe zou een herstelloopje precies moeten zijn? Langzaam tempo, niet te lang?Ik heb er één en ik ben er trots op
Mwach je kunt bijv. Runkeeper wel aardig naar eigen smaak inrichten he. Dus roepen om de minuut, of vijf minuten, of elke kilometer, of... En dan kun je ook nog instellen wát ie moet roepen: pace, speed, distance, targets, etc. Da's echt wel mooi hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Telefoon zegt alleen niet de data die jij wil weten op het moment je het wil weten.
Maar ik merkte op een gegeven moment dat het me beperkte in echt vrij lopen. Dus ik ging meer letten op wat er geroepen werd dan op het lopen zelf. Plus dat ik idd me ging irriteren aan dat ding om m'n arm en dat snoer naar je oordoppen... Zes keer tijdens je loopje alles goed doen, heel vervelend werd dat. Wat ik al zei, de laatste paar keer dat ik naar buiten ben gegaan was dat alleen met een sporthorloge (geen borstband) om voor de tijd en verder niks en dat voelde als een totale bevrijding. Heerlijk! Op een gegeven moment wordt je echt zo'n lopende gadgetfabriek voor m'n gevoel."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
ik ben dol op mijn garminquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:45 schreef SEMTEX het volgende:
mag ik trouwens jullie mening over herstelloopjes? Hebben die nut en zo ja, hoe zou een herstelloopje precies moeten zijn? Langzaam tempo, niet te lang?
en herstelloopjes zeker doen na een lange intensieve loop, helpt echt. Niet te hard, niet te lang, 3-4 km op een rustig tempootje.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dan ga ik vanavond nog ff, denk ik. Thanks allenAl ga ik morgen ook zwemmen, werkt misschien ook goed om mijn spieren los te maken.
Het is ook iets heel persoonlijks. Ik loop ook puur met een stopwatch horlogo om en thats it. Ik heb 4/5 punten in mijn rondje van 10km waar ik mijn splittijden mee vergelijk en zodoende kan ik mijn snelheid uitrekenen tijdens het lopen. Hartslag merk ik vanzelf wel als ik niet meer rustig kan ademen..
Tja, ik vind het prima zo en hoef niet een x bedrag te besteden aan apparatuur![]()
![]()
Hartslag vind ik dan wel weer erg belangrijk, ik loop mezelf anders continue voorbij en de vernieling in. Ik heb in de sportschool geleerd en gemerkt dat het zeker zin heeft op je hartslagzones te letten. Ideaal en effectief. (Voor mij, dus)."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
als je bij runkeeper op je scherm drukt tijdens het lopen , dan roept ie tijd, snelheid afgelegde km's etc. meteen om.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Telefoon zegt alleen niet de data die jij wil weten op het moment je het wil weten.![]()
totaal tijd, laptijd, verschil tov goal. Weet niet wat die app verder nog roept als ik een hartslagmeter heb, maar ik neem ook aan hartslag.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Telefoon zegt alleen niet de data die jij wil weten op het moment je het wil weten.
Wat mist er?![]()
voor mij werkt het niet echt, tijdje met een HRM gelopen maar ben nu prima in staat om zelf de grens te bepalen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef Jarno het volgende:
Hartslag vind ik dan wel weer erg belangrijk, ik loop mezelf anders continue voorbij en de vernieling in. Ik heb in de sportschool geleerd en gemerkt dat het zeker zin heeft op je hartslagzones te letten. Ideaal en effectief. (Voor mij, dus).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik luister dan ook geen muziek tijdens het lopen. Ik heb die telefoon in mijn kontzak en die roept elke kilometer mijn laptime en totaal tijd en zoals gezegd eventueel verschil tov een goal om. Heel af en toe pak ik 'm tussendoor om even wat te checken maar eigenlijk voldoet dit voor mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwach je kunt bijv. Runkeeper wel aardig naar eigen smaak inrichten he. Dus roepen om de minuut, of vijf minuten, of elke kilometer, of... En dan kun je ook nog instellen wát ie moet roepen: pace, speed, distance, targets, etc. Da's echt wel mooi hoor.
Maar ik merkte op een gegeven moment dat het me beperkte in echt vrij lopen. Dus ik ging meer letten op wat er geroepen werd dan op het lopen zelf. Plus dat ik idd me ging irriteren aan dat ding om m'n arm en dat snoer naar je oordoppen... Zes keer tijdens je loopje alles goed doen, heel vervelend werd dat. Wat ik al zei, de laatste paar keer dat ik naar buiten ben gegaan was dat alleen met een sporthorloge (geen borstband) om voor de tijd en verder niks en dat voelde als een totale bevrijding. Heerlijk! Op een gegeven moment wordt je echt zo'n lopende gadgetfabriek voor m'n gevoel.![]()
Daar leer je vanzelf mee omgaan na verloop van tijd, ervaringquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:05 schreef Jarno het volgende:
Hartslag vind ik dan wel weer erg belangrijk, ik loop mezelf anders continue voorbij en de vernieling in. Ik heb in de sportschool geleerd en gemerkt dat het zeker zin heeft op je hartslagzones te letten. Ideaal en effectief. (Voor mij, dus).![]()
![]()
Oh ok bij jou gilt ie het gewoon over de speaker? Ja, kan ook. Nooit aan gedacht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik luister dan ook geen muziek tijdens het lopen. Ik heb die telefoon in mijn kontzak en die roept elke kilometer mijn laptime en totaal tijd en zoals gezegd eventueel verschil tov een goal om. Heel af en toe pak ik 'm tussendoor om even wat te checken maar eigenlijk voldoet dit voor mij."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Ik ben nu vooral bezig met afvallen en conditieverbetering (in de sportschool dus) en dan is op je hartslag letten gewoon fijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar leer je vanzelf mee omgaan na verloop van tijd, ervaring"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Ik vind het ook wel fijn dat mijn telefoon het bij elke kilometer roept. Maar hmz, iets om m'n hartslag te meten zie ik niet echt zitten. Meestal voel ik zelf wel hoe het gaat.
Enig idee of je in Nederland ergens kan trailrunnen?![]()
Begrijp ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral bezig met afvallen en conditieverbetering (in de sportschool dus) en dan is op je hartslag letten gewoon fijn.en ga zo door!
![]()
Ja dan begint midden in het bosch opeens een mevrouw vanuit mijn kont tegen me te lullenquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh ok bij jou gilt ie het gewoon over de speaker? Ja, kan ook. Nooit aan gedacht.
"5 Kilometers in 27 minutes and 28 seconds. Laptime 5 minutes 36 seconds. Ahead 45 seconds"![]()
Haha ik vond dat 'You are right ON your target pace" altijd wel kicken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dan begint midden in het bosch opeens een mevrouw vanuit mijn kont tegen me te lullen
"5 Kilometers in 27 minutes and 28 seconds. Laptime 5 minutes 36 seconds. Ahead 45 seconds".
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
gaat natuurlijk niet al te makkelijk, veel Nederlandse trailers wijken uit naar Belgiequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:10 schreef Niara het volgende:
Enig idee of je in Nederland ergens kan trailrunnen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanochtend les 14 gedaan van Evy, 4.68 km gelopen (!!) met een gemiddelde van 8,5 km/uur. Werd tijdens de laatste keer 6 minuten lopen overvallen door een gevoel van trots omdat ik zeker wist dat ik ruim over de 4 km zat![]()
![]()
Ik vind muziek wel heel fijn tijdens het lopen. Kan me regelmatig helpen mezelf verder te pushen dan ik in eerste instantie dachtKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ja ik ben er ook gevoelig voor, hoewel ik een loopje zonder muziek op zijn tijd ook waardeer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind muziek wel heel fijn tijdens het lopen. Kan me regelmatig helpen mezelf verder te pushen dan ik in eerste instantie dacht♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ik heb het eerlijk gezegd nooit geprobeert..(dopjes blijven niet goed in flaporen zitten..) maar ik denk dat het me juist onrustig maaktquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind muziek wel heel fijn tijdens het lopen. Kan me regelmatig helpen mezelf verder te pushen dan ik in eerste instantie dacht'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: