Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar. Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
hahaha Guppy, je hebt je behoorlijk wat werk op de hals gehaald
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Nou ik ga op 6 mei de run for cancer doen in Salou (als het inschrijven lukt) en ik doe 4km en onder voorbehoud 4 of 8 km op de beekloop in Eindhoven (laatste woensdag in april)
Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef amaranta het volgende: Zo kort rondje gedaan nadat het stopte met regenen. Werd nog gebeld en was helemaal uit mn ritme. Dus... vrijdag maar weer nieuwe poging.
Ja, dat vind ik ook wel
Ik ga trouwens waarschijnlijk mijn eerste loop doen in Roosendaal. Ik ben nu nog bezig met Evy, ik hoop dat ik dat ga halen samen met m'n oom en tante (die sowieso gaan)
Ik ga trouwens waarschijnlijk mijn eerste loop doen in Roosendaal. Ik ben nu nog bezig met Evy, ik hoop dat ik dat ga halen samen met m'n oom en tante (die sowieso gaan)
Voor de mensen die toch wat serieuzer willen trainen, ik kan jullie nu ook ECHT het boek Praktijkboek voor hardlopers aanraden. Heb nu tot op de secondes nauwkeurig m'n schema's klaar voor de HM (en 10EM en in minder mate de 10km). Ambitieuse doelen, 1:51 voor de HM.....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Dat kan echt niet goed zijn! Je zag gewoon aan de voeten dat ze totaal geen steun gaven, echt niet goed voor je gewrichten.
Daar zie ik ook wel eens mensen mee lopen, laatst nog een meisje met een heel gewaad en dan all stars er onder. Lijkt me ook niet ideaal, vragen om blessures.
But while the earth sinks to its grave You sail to the sky on the crest of a wave
Op woensdag 11 april 2012 22:22 schreef slacker_nl het volgende: Voor de mensen die toch wat serieuzer willen trainen, ik kan jullie nu ook ECHT het boek Praktijkboek voor hardlopers aanraden. Heb nu tot op de secondes nauwkeurig m'n schema's klaar voor de HM (en 10EM en in minder mate de 10km). Ambitieuse doelen, 1:51 voor de HM.....
Daar zie ik ook wel eens mensen mee lopen, laatst nog een meisje met een heel gewaad en dan all stars er onder. Lijkt me ook niet ideaal, vragen om blessures.
Ik hoop niemand tegen de schenen aan te trappen, maar zelf vind ik hardlopers in zo'n rare slobber-joggingbroek en trui helemaal verschrikkelijk. Ontzettend oncomfortabel om daar in te lopen en het ziet er niet uit. Koop dan voor paar tientjes een dunne hardloopbroek en een ademend shirtje.
Overigens compleet kapot, maar wel voldaan terug van intervaltraining Compleet naar de tering in mijn laatste blok (zit een kort klimmetje in) maar wel heerlijk gelopen
Mijn doel voor mn eerstvolgende HM is simpel: Finishen, en dan het liefst ietsje sneller dan de vorige keer
Ik focus me bijna helemaal niet op snelheid. Voor nu haal ik de uitdaging meer uit de lange afstanden
Heb me nog niet opgegeven voor een HM maar ga dat nog wel doen. Heimelijk hoop ik in de buurt van 2'10'' te komen en richting de 2 uur zou geweldig zijn ( maar niet realistisch denk ik voor de 1ste x)
Heb me nog niet opgegeven voor een HM maar ga dat nog wel doen. Heimelijk hoop ik in de buurt van 2'10'' te komen en richting de 2 uur zou geweldig zijn ( maar niet realistisch denk ik voor de 1ste x)
Jawel hoor, mijne was 2'11"06 (dramatische laatste twee/drie km).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik hoop niemand tegen de schenen aan te trappen, maar zelf vind ik hardlopers in zo'n rare slobber-joggingbroek en trui helemaal verschrikkelijk. Ontzettend oncomfortabel om daar in te lopen en het ziet er niet uit. Koop dan voor paar tientjes een dunne hardloopbroek en een ademend shirtje.
Overigens compleet kapot, maar wel voldaan terug van intervaltraining Compleet naar de tering in mijn laatste blok (zit een kort klimmetje in) maar wel heerlijk gelopen
Tja, daar komen ze uiteindelijk zelf wel achter, als ze serieus bezig willen zijn tenminste.
Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Littlecreep het volgende: Ik hoop niemand tegen de schenen aan te trappen, maar zelf vind ik hardlopers in zo'n rare slobber-joggingbroek en trui helemaal verschrikkelijk. Ontzettend oncomfortabel om daar in te lopen en het ziet er niet uit. Koop dan voor paar tientjes een dunne hardloopbroek en een ademend shirtje.
Zo heb ik jaren getrained (geen hardlopen, dat dan weer wel). Je doelt een beetje op dat Rocky achtige uiterlijk qua hardlopen toch?