SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar.
Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan. 'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=test
Deze OP vind je hier
En door!
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 12-04-2012 21:17:35 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben ik iemand vergeten? Ik kan het nog aanpassen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben ik iemand vergeten? Ik kan het nog aanpassen![]()
![]()
Crap! Beste paard van stal! Komt goed! Welke afstand wil je lopen bij de Bridge to Bridge?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Handig zo;n kalender! Misschien dat ik in Roosendaal ook met je meeloop Guppy, alleen dan de 4 EM. Zou ik dan wel moeten kunnen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ikke doe de Damloop...![]()
10EMquote:Op woensdag 11 april 2012 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Crap! Beste paard van stal! Komt goed! Welke afstand wil je lopen bij de Bridge to Bridge?
En dan CPC HM (10 maart 2013) OF Utrecht HM![]()
En weer begonnen!En nu ga ik echt niet weer stoppen, 3 keer is scheepsrecht
Nieuw is niet altijd beter.![]()
17 mei, Golden Tenloop in Delft, 10km
23 september, DtD 10 Engelse Mijl
Wishlist: ZevenheuvelenloopF means you're fucked![]()
hahaha Guppy, je hebt je behoorlijk wat werk op de hals gehaald'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Maar het resultaat is mooi!! En totdat ik de OP niet meer kan/mag aanpassenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
hahaha Guppy, je hebt je behoorlijk wat werk op de hals gehaalddaarna moet ie de wiki in
Maar, volgens mij heb ik m zo een heel eindiemand nog toevoegingen/aanpassingen?
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 11-04-2012 21:14:44 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bridge to Bridge Arnhem 6 EM
Vind ik een mooi doel, misschien dat ik er tegen die tijd 10 EM van maak...Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Check
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo kort rondje gedaan nadat het stopte met regenen.
Werd nog gebeld en was helemaal uit mn ritme. Dus... vrijdag maar weer nieuwe poging.![]()
4 mijl van Groningen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat vergeten?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een race-kalender toegevoegd aan de OPquote:
Nou ik ga op 6 mei de run for cancer doen in Salou (als het inschrijven lukt) en ik doe 4km
en onder voorbehoud 4 of 8 km op de beekloop in Eindhoven (laatste woensdag in april)![]()
Ik heb je ingevuld!
Ga nu de computer uitzettenlatere verzoekjes mogen via PM, of gewoon hier, voor zolang ik de OP nog kan aanpassen. Daarna een modje lief aankijken
Ik hoef dan in ieder geval niet in de OP.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef amaranta het volgende:
De lijst mensen die hier oa posten mag ook eens aangepast worden![]()
Guppy zet voor mij de nurnburgringloop er maar bij. 24,4 km door de groen hel heen. En dat zeker een hel worden denk ik.![]()
van mij hoeft die lijst ook niet hoor...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoef dan in ieder geval niet in de OP.![]()
Ja, dat vind ik ook welquote:Op woensdag 11 april 2012 21:23 schreef amaranta het volgende:
Zo kort rondje gedaan nadat het stopte met regenen.
Werd nog gebeld en was helemaal uit mn ritme. Dus... vrijdag maar weer nieuwe poging.
Ik ga trouwens waarschijnlijk mijn eerste loop doen in Roosendaal. Ik ben nu nog bezig met Evy, ik hoop dat ik dat ga halensamen met m'n oom en tante (die sowieso gaan)
![]()
Wat vind jij ook wel?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel
Ik ga trouwens waarschijnlijk mijn eerste loop doen in Roosendaal. Ik ben nu nog bezig met Evy, ik hoop dat ik dat ga halensamen met m'n oom en tante (die sowieso gaan)
![]()
Oh, verkeerde post gequotequote:quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef amaranta het volgende:
De lijst mensen die hier oa posten mag ook eens aangepast worden![]()
Ik zag vandaag een meisje op dit soort allstars harlopen:
Dat kan echt niet goed zijn! Je zag gewoon aan de voeten dat ze totaal geen steun gaven, echt niet goed voor je gewrichten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef wyccie het volgende:
Niemand die de Marikenloop of Zevenheuvelenloop gaat doen?en ik wil een Duatlon wedstrijd gaan doen in Tilburg.
![]()
Dat wordt meeten in Nijmegenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]en ik wil een Duatlon wedstrijd gaan doen in Tilburg.
F means you're fucked![]()
Voor de mensen die toch wat serieuzer willen trainen, ik kan jullie nu ook ECHT het boek Praktijkboek voor hardlopers aanraden. Heb nu tot op de secondes nauwkeurig m'n schema's klaar voor de HM (en 10EM en in minder mate de 10km). Ambitieuse doelen, 1:51 voor de HM.....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar zie ik ook wel eens mensen mee lopen, laatst nog een meisje met een heel gewaad en dan all stars er onder. Lijkt me ook niet ideaal, vragen om blessures.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet goed zijn! Je zag gewoon aan de voeten dat ze totaal geen steun gaven, echt niet goed voor je gewrichten.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:22 schreef slacker_nl het volgende:
Voor de mensen die toch wat serieuzer willen trainen, ik kan jullie nu ook ECHT het boek Praktijkboek voor hardlopers aanraden. Heb nu tot op de secondes nauwkeurig m'n schema's klaar voor de HM (en 10EM en in minder mate de 10km). Ambitieuse doelen, 1:51 voor de HM.....1:51
Boek heb ik, maar nog lang niet helemaal gelezenF means you're fucked![]()
Ja, als ik kijk naar m'n 10km, zou 5:37 haalbaar moeten zijn, 1:51 is 5:17. Dus we gaan voor iets ertussen...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]1:51
Boek heb ik, maar nog lang niet helemaal gelezen
Droomtijd / doel: 5.17min/km - 1.51.30
Realistische tijd: 5:41min/km - 2:00:00
Als het allemaal niet meer lukt: 6:00min/km - 2.06.35
Als je voor schema's gaat kijken:
10km: pag. 162
21km: pag. 176
DS tabel: pag. 224
IVT tabel: pag. 229-230In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ga nog even naar buitenik zal runkeeper aanzetten .. 20 mins loopje ofzo.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik hoop niemand tegen de schenen aan te trappen, maar zelf vind ik hardlopers in zo'n rare slobber-joggingbroek en trui helemaal verschrikkelijk. Ontzettend oncomfortabel om daar in te lopen en het ziet er niet uit. Koop dan voor paar tientjes een dunne hardloopbroek en een ademend shirtje.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zie ik ook wel eens mensen mee lopen, laatst nog een meisje met een heel gewaad en dan all stars er onder. Lijkt me ook niet ideaal, vragen om blessures.
Overigens compleet kapot, maar wel voldaan terug van intervaltrainingCompleet naar de tering in mijn laatste blok (zit een kort klimmetje in) maar wel heerlijk gelopen
![]()
![]()
Mijn doel voor mn eerstvolgende HM is simpel: Finishen, en dan het liefst ietsje sneller dan de vorige keerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, als ik kijk naar m'n 10km, zou 5:37 haalbaar moeten zijn, 1:51 is 5:17. Dus we gaan voor iets ertussen...
Droomtijd / doel: 5.17min/km - 1.51.30
Realistische tijd: 5:41min/km - 2:00:00
Als het allemaal niet meer lukt: 6:00min/km - 2.06.35
Ik focus me bijna helemaal niet op snelheid. Voor nu haal ik de uitdaging meer uit de lange afstanden
EDIT - Dus eigenlijk wil ik gewoon zo lang mogelijk op een comfortabele manier kunnen lopenF means you're fucked![]()
@YUR
dat heb ik ook, maar als ik gewoon voor de lol ga lopen en geen schema heb is er geen doel en zonder doel is er geen zak aan. Dus.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb me nog niet opgegeven voor een HM maar ga dat nog wel doen. Heimelijk hoop ik in de buurt van 2'10'' te komen en richting de 2 uur zou geweldig zijn ( maar niet realistisch denk ik voor de 1ste x)quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn doel voor mn eerstvolgende HM is simpel: Finishen, en dan het liefst ietsje sneller dan de vorige keer
Ik focus me bijna helemaal niet op snelheid. Voor nu haal ik de uitdaging meer uit de lange afstanden![]()
Wat was je tijd ook alweer?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn doel voor mn eerstvolgende HM is simpel: Finishen, en dan het liefst ietsje sneller dan de vorige keer
Ik focus me bijna helemaal niet op snelheid. Voor nu haal ik de uitdaging meer uit de lange afstanden
EDIT - Dus eigenlijk wil ik gewoon zo lang mogelijk op een comfortabele manier kunnen lopen![]()
Jawel hoor, mijne was 2'11"06 (dramatische laatste twee/drie km).quote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Heb me nog niet opgegeven voor een HM maar ga dat nog wel doen. Heimelijk hoop ik in de buurt van 2'10'' te komen en richting de 2 uur zou geweldig zijn ( maar niet realistisch denk ik voor de 1ste x)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet goed zijn! Je zag gewoon aan de voeten dat ze totaal geen steun gaven, echt niet goed voor je gewrichten.Tja, daar komen ze uiteindelijk zelf wel achter, als ze serieus bezig willen zijn tenminste.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ik hoop niemand tegen de schenen aan te trappen, maar zelf vind ik hardlopers in zo'n rare slobber-joggingbroek en trui helemaal verschrikkelijk. Ontzettend oncomfortabel om daar in te lopen en het ziet er niet uit. Koop dan voor paar tientjes een dunne hardloopbroek en een ademend shirtje.
Overigens compleet kapot, maar wel voldaan terug van intervaltrainingCompleet naar de tering in mijn laatste blok (zit een kort klimmetje in) maar wel heerlijk gelopen
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.![]()
Zo heb ik jaren getrained (geen hardlopen, dat dan weer wel). Je doelt een beetje op dat Rocky achtige uiterlijk qua hardlopen toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Littlecreep het volgende:
Ik hoop niemand tegen de schenen aan te trappen, maar zelf vind ik hardlopers in zo'n rare slobber-joggingbroek en trui helemaal verschrikkelijk. Ontzettend oncomfortabel om daar in te lopen en het ziet er niet uit. Koop dan voor paar tientjes een dunne hardloopbroek en een ademend shirtje.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij bent er zo een die in zo'n tight loopt? Triest.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, kóm, laten we na elkaars trainingsschema elkaars kledingkeuze de grond in gaan trappen!![]()
Ja doei.![]()
Wat maakt het uit hoe je eruit ziet als je sport?![]()
Als iemand lekker loopt in een slobbertrui moet die dat vooral doen.
Ik loop bij wat fris weer ook liever in een trui dan in een shirtje met vest.![]()
Ik loop gewoon in een Adidas trainingspak. Ben net begonnen en geen zin om nu al geld uit te geven aan hardloop kleding.
Heb wel een hardloopshirtje, die heb ik ooit eens gekocht bij de kruidvat geloof ik![]()
![]()
Loop je nou serieus te reageren op datisstom? Dat is stom.quote:
Ik heb al zeker 200-300 euro uitgegeven aan hardloopkleding, shirtjes etc. maar die draag ik nooit meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik loop gewoon in een Adidas trainingspak. Ben net begonnen en geen zin om nu al geld uit te geven aan hardloop kleding.
Heb wel een hardloopshirtje, die heb ik ooit eens gekocht bij de kruidvat geloof ik
Geef mij maar gewoon een katoenen shirtje oid.![]()
Al loopt iemand in een balletpakje, wat maakt dat nou weer uit?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wats mejouquote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Loop je nou serieus te reageren op datisstom? Dat is stom.![]()
Als je sommigen moet geloven is het levensgevaarlijk om zonder hardloopkleding en op maat gemaakte schoenen een rondje te gaan rennenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef DeLuna het volgende:
Al loopt iemand in een balletpakje, wat maakt dat nou weer uit?![]()
![]()
Levensgevaarlijk, nee. Maar als je straks met zere bloedende tepels zit moet je niet huilen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je sommigen moet geloven is het levensgevaarlijk om zonder hardloopkleding en op maat gemaakte schoenen een rondje te gaan rennenLinkse theedrinkende criminelenknuffelaar.![]()
Je zou het maar eens te koud/warm hebben, oppassen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je sommigen moet geloven is het levensgevaarlijk om zonder hardloopkleding en op maat gemaakte schoenen een rondje te gaan rennen![]()
Dudeski, je reacties waren niet opperbest, dus zeg nou zelf? Kusje erop?quote:
Vaseline erop voor het lopen en niets aan de handquote:Op woensdag 11 april 2012 23:28 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, nee. Maar als je straks met zere bloedende tepels zit moet je niet huilen.![]()
![]()
Oh ja, deze hadden we ook nog:
Zullen we gewoon concentreren op zaken die er toe doen? Goed materiaal gebruiken staat buiten kijf, of je nu barefoot of met ondersteunende hardloopschoenen loopt - zolang je de bewuste keuze maar maakt en denkt om techniek en blessures - , maar mensen af gaan kraken omdat ze iets dragen wat niet jouw keuze is qua mode... Damn, ik dacht dat we in dit topic wel een beetje volwassener konden zijn zeg. Ik loop zelf ook gewoon in oude kleding en loop zelf ook niet 'om mooi te zijn', maar als iemand er plezier aan beleeft om er wel kèk uit te zien, be my guest, ik heb er geen last van. Iedereen die bezig is met bewegen, hardlopend of in de fitnesszaal, zal me aan m'n reet roesten wat ze aanhebben; kan alleen maar denken 'goed bezig! '.
Ja doei.![]()
GMTAquote:Op woensdag 11 april 2012 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, deze hadden we ook nog: [ afbeelding ]
Zullen we gewoon concentreren op zaken die er toe doen? Goed materiaal gebruiken staat buiten kijf, of je nu barefoot of met ondersteunende hardloopschoenen loopt - zolang je de bewuste keuze maar maakt en denkt om techniek en blessures - , maar mensen af gaan kraken omdat ze iets dragen wat niet jouw keuze is qua mode... Damn, ik dacht dat we in dit topic wel een beetje volwassener konden zijn zeg. Ik loop zelf ook gewoon in oude kleding en loop zelf ook niet 'om mooi te zijn', maar als iemand er plezier aan beleeft om er wel kèk uit te zien, be my guest, ik heb er geen last van. Iedereen die bezig is met bewegen, hardlopend of in de fitnesszaal, zal me aan m'n reet roesten wat ze aanhebben; kan alleen maar denken 'goed bezig! '.
![]()
![]()
Maar jij kunt het hebben!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Dudeski?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dudeski, je reacties waren niet opperbest, dus zeg nou zelf? Kusje erop?![]()
Amen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Morgen weer een eindje lopen.
Heb 3 dingen gepland staan, 1 in Utrecht, 1 in IJsselstein en 1 in mechelen, allemaal 10 km. Zin in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Morgen, maar weer eens gaan lopen. Eens even mijn maximale hartslag gaan vasstellen en voor de rest een rustig loopje.![]()
Morgen is voor mij een rustdag, maar ik wil stiekem wel even lopen met dat Zombies spel via mijn telefoon. Zal stiekem Runkeeper toch aanzetten voor info![]()
JE BENT INEENS ZWART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:40 schreef DarkElf het volgende:
Heb 3 dingen gepland staan, 1 in Utrecht, 1 in IJsselstein en 1 in mechelen, allemaal 10 km. Zin in
Ja doei.![]()
niet ineens hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
JE BENT INEENS ZWART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar prima kleurtje toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het maar raar. Dat afkleden heb je ook helemaal niet nodig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
En ontopic:Super! Jij gaat echt stabiel lekker zo, echt tof.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:40 schreef DarkElf het volgende:
Zou ook wel weer eens een loop willen doen, maar hier in de omgeving zijn de eerste de beste kansen allemaal zo duur. En dan is het zogenaamd voor een goed doel, maar dan gaat nagenoeg al je inschrijvingsgeld naar de organisatie en zou je zelf nog sponsoren moeten zoeken zodat er ook geld naar 'de arme kindertjes in Afrika' gaat. Dan doneer ik liever los. Wel jammer, want vind de sfeer van evenementen wel super leukMaar ga geen (omgerekend) 30 euro betalen voor een startbewijs voor een loop van 10km
Ja doei.![]()
Een beter voorbeeld had ik niet kunnen geven. Al is er natuurlijk een groot verschil tussen een beginnend hardloper en Silvester Stallonequote:Op woensdag 11 april 2012 23:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zo heb ik jaren getrained (geen hardlopen, dat dan weer wel). Je doelt een beetje op dat Rocky achtige uiterlijk qua hardlopen toch?
[ afbeelding ]
Overigens vind ik het best als iemand dat lekker vind lopen, voor mijn part loop je naakt. Maar ik vind het er gewoon niet uit zien![]()
Maar goed, terug naar de sport i.p.v de randzaken.
[ Bericht 6% gewijzigd door Littlecreep op 12-04-2012 00:15:04 ]![]()
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/81014433
ik vind 't niet slecht, maar ik baal dat ik op 't moment van stoppen ook écht moest stoppen. knie ging te veel pijn doen, ik heb daar 20 mins gewacht en ben met de auto naar huis gebracht. maandag weer, en dan maar een korter rondje inplannen, zodat ik iig lopend thuis kom ipv luxe met de auto
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wow? En 2 april heb je 5km gelopen?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/81014433
ik vind 't niet slecht, maar ik baal dat ik op 't moment van stoppen ook écht moest stoppen. knie ging te veel pijn doen, ik heb daar 20 mins gewacht en ben met de auto naar huis gebracht. maandag weer, en dan maar een korter rondje inplannen, zodat ik iig lopend thuis kom ipv luxe met de auto![]()
ja. toen had ik nog geen last van een knieblessure
Oh, sorryquote:Op donderdag 12 april 2012 00:25 schreef DJMO het volgende:
ja. toen had ik nog geen last van een knieblessure
![]()
minimaal drie weken herstel/wandeltraining .. daarna starten met renate wennemars 5km.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou voorlopig het hardlopen maar even helemaal achterwege laten dan.Ik heb er één en ik ben er trots op
ja.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kennelijk is de impact groot als je wandelt, is fietsen en/of zwemmen niet minder ontlastend? Zwemmen hoe dan ook, fietsen zou ik ff checken met je doc.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zwemmen ligt ook aan je zwemtechniek. Als je bijvoorbeeld een schaarslag hebt in de been waar de knieblessure zich heeft ontwikkeld kan deze alleen nog maar verergeren door het extra (en verkeerde) draaipunt. [/zwemjuf]quote:Op donderdag 12 april 2012 00:36 schreef slacker_nl het volgende:
Kennelijk is de impact groot als je wandelt, is fietsen en/of zwemmen niet minder ontlastend? Zwemmen hoe dan ook, fietsen zou ik ff checken met je doc.Ja doei.![]()
Alle beweging heeft risico, maar over het algemeen is zwemmen een sport die je kan doen als je blessures hebt. Als je het niet probeert weet je het ook nietquote:Op donderdag 12 april 2012 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zwemmen ligt ook aan je zwemtechniek. Als je bijvoorbeeld een schaarslag hebt in de been waar de knieblessure zich heeft ontwikkeld kan deze alleen nog maar verergeren door het extra (en verkeerde) draaipunt. [/zwemjuf]En nu ga ik slapen.
Ben gediplomeerd zweminstructrice, dus ik weet wat de voor- en nadelen van zwemmen zijn. Ik probeer alleen uit te leggen wat het risico van zwemmen met een knieblessure (wat in dit geval aan de orde is) is. Meer niet. Proberen kan geen kwaad, maar ik zou dan wel naar de zwemslag laten kijken door iemand die er verstand van heeft, om dit soort verergeringen te voorkomen dus.Ja doei.![]()
overigens gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik deze afstand vanmorgen ook al eens gelopen heb, edoch toen met twee kinderen, tijdens het boodschappen doen. Ik moest er aleen hoognodig ook nog even alleen op uit..Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat snap ik, echter benader ik het vanuit het principe: Bij zwemmen heb je minder (tot geen) last van de zwaartekracht en dus minder last van klachten die door impact veroorzaakt worden. Je kan een gewricht bewegen en mobiliteit behouden.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ben gediplomeerd zweminstructrice, dus ik weet wat de voor- en nadelen van zwemmen zijn. Ik probeer alleen uit te leggen wat het risico van zwemmen met een knieblessure (wat in dit geval aan de orde is) is. Meer niet.Maar goed, kijk of je kan zwemmen, kritische noot, het kan ook voor problemen zorgen. Probeer het, check het met je fysio, etc etc.quote:http://www.ingelicht.be/zwemmen-als-revalidatie
Zwemmen is een sport waarbij je volledige lichaam getraind wordt, zonder dat de spieren of gewrichten overbelast worden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb al een week niet gelopen. Heb het vreselijk in mijn rug zit al 3 dagen onder de pillen...hoop dat het snel wat beter gaat. Ik wil hardlopen!![]()
Nou zeg, ik ben één nachtje in bed en het is weer gezellig hierstelletjes bitches
Ik heb nog wat toevoegingen gedaan aan de race-kalender in de OP, en ga hem nu ook in de wiki zettenJullie kunnen m dan zelf bijwerken. Als er wijzigingen zijn, moet de OP alleen even vanuit de wiki in de OP worden geplakt, zodat de wijzigingen ook zichtbaar worden. Verzoekjes mogen ook, maar dan wel even duidelijk neerzetten. Dus zo:
datum - naam evenement - afstand
10 juni, Ladiesrun 5km
En ik heb gisteravond EVy 5-10km opgezocht.. misschien dat ik er af en toe een lesje tussendoor gooiIs daar eigenlijk ook een 2011-versie van? Ik kon alleen de 2006 versie vinden. (en een schema uit 2011 die moeilijk doet over verschillende tempo's voor langere tijden lopen enzo.. dat lijkt me niks
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: