Ikzelf had ook voor wat anders gekozen, maar het pastte inderdaad super goed bij d'r. Dus wat je zegt, het plaatje klopte welquote:Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef Leandra het volgende:
Het is m'n smaak niet, en ik denk dat als het roze op haar jurk de kleur van zijn stropdas had gehad, dat het dan mooier was geweest, maar het plaatje klopte wel gewoon.
Gek he met 3 meter plamuur op d'r kop.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond haar er wel echt beeldschoon uitzien
Ik heb 't meer over de jurk and stuff. Maar goed, je hebt een punt jaquote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he met 3 meter plamuur op d'r kop.
Volgens mij had ze nu minder plamuur dan wanneer ze het zelf doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he met 3 meter plamuur op d'r kop.
Sowieso is het een stuk mooier wanneer ze het niet zelf doet ;Dquote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had ze nu minder plamuur dan wanneer ze het zelf doet.
Je zag haar sproeten er doorheen iigquote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik hem dat gebouw in zag lopen: wie is die getinte man?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond haar er wel echt beeldschoon uitzienMichael wat minder trouwens.
Degene die haar heeft opgemaakt, mag haar dat wel leren.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Je zag haar sproeten er doorheen iig
Ik vond haar prachtig opgemaakt!
Dacht jij dat wij het keken vanwege het hoge intellectuele niveau?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:43 schreef Fey. het volgende:
Uit verveling ooit een keer een kwartier gekeken.. daarna afgehaakt. Wat een slap onzinnig geneuzel
Nee dat denk ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dacht jij dat wij het keken vanwege het hoge intellectuele niveau?
Misschien wel net zoveel, maar wel vakkundiger aangebrachtquote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heetten er geen 500 meisjes in Scheveningen Samantha, waar ik er dus ook 1 van benquote:
quote:Huwelijksfeest Barbie een drama
Barbie stapte als een echte prinses in het huwelijksbootje. Helaas blijkt het huwelijksfeest al de eerste aanleiding voor een fikse echtelijke ruzie.
Barbie werd in één klap wereldberoemd in Nederland door haar deelname aan Oh Oh Cherso. Een stuk braver werd ze naar eigen zeggen toen ze verliefd werd op haar anabooltje Michael. Ze werd snel zwanger en een huwelijksaanzoek was er voor ze met haar ogen kon knipperen.
Bruiloft
De voorbereiding voor het huwelijk waren te zien in Barbie’s bruiloft. De jurk werd aangeschaft en de locatie bekeken. Dat ging niet vlekkeloos. Barbie en haar ‘love of life’ scholden elkaar vaak de huid vol. De aanstaande bruid vocht bovendien tegen de zwangerschapskwaaltjes en bracht soms minutenlang op het toilet door.
1 april
Spoedig werd het 1 april, de dag waarop Barbie en Michael elkaar eeuwige trouw beloofden. En ook de dag waar alle kijkers van Barbie’s Bruiloft op hadden gewacht. Gaven de scheldende Hagenezen elkaar daadwerkelijk het ja-woord? Veel kijkers dachten dat het allemaal een grap was.
Echtelijke ruzie
Niets bleek minder waar. Barbie arriveerde in een ronde koets bij het stadhuis. Een roze en een blauwe duif maakten het feest achter de duinen compleet. Toch zullen veel kijkers zich afgevraagd hebben: hoe lang houdt deze relatie stand? Die vraag is niet geheel onterecht. Al op het huwelijksfeest is de eerste echtelijke ruzie een feit. Barbies droomfeest loopt uit op een nachtmerrie. De camera’s zijn erbij. De beelden zijn te zien in de laatste aflevering van Barbie's bruiloft. Leven ze lang en gelukkig?
Die pa is nog een van de normaalste van 't hele stelquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef Soldier2000 het volgende:
Wel grappig om te zien hoe die vader van barbie als een don vito in zijn pak rondloopt
Ja, keer of 3. Weet alleen niet wanneerquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Wordt het eigenlijk herhaald?
Ik ben namelijk hartstikke moe en wil eigenlijk na GTST weer een paar uurtjes slapen ...
Sowieso op de zondag geloof ik!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben namelijk hartstikke moe en wil eigenlijk na GTST weer een paar uurtjes slapen ...
Op zondag wordt het herhaald om 19.20 u .quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
De meeste mensen wel vermoed ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:09 schreef amaranta het volgende:
Bij het woord nachtmerrie denk ik toch echt aan verschrikkelijke dingen als een sterfgeval oid
quote:De bruiloft is voorbij, maar Barbie is nog niet klaar met haar realityleven.
De Haagse Oh Oh Cherso-ster gaat van Barbie's Bruiloft naar Barbie's Baby, want de camera's blijven haar volgen tijdens haar zwangerschap. Dat verklapte ze dinsdag in de radioshow van Jeroen van Inkel bij Q-music.
"Ik vind het hartstikke leuk dat er een tweede serie komt, en mijn familie ook", zei Barbie. Op de vraag of ze er goed voor wordt betaald, antwoordde ze: "Tuurlijk, anders had ik het niet gedaan. Iedereen verdient er gewoon lekker zijn boterham mee."
belangrijk nieuws blijkbaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef MissJ het volgende:
omg met z'n 3-en tegelijk over hetzelfde gepost![]()
quote:
quote:De camera's staan er waarschijnlijk niet pontificaal bovenop als Barbie aan het bevallen is. Maar na de bevalling mogen de televisiekijkers gewoon weer meegluren, zegt de realityster.
De nieuwe reeks is vanaf augustus te zien bij RTL5. Barbie is ook in augustus uitgerekend.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef MissJ het volgende:
omg met z'n 3-en tegelijk over hetzelfde gepost![]()
Ze is kennelijk te jong om een zeikopmerking als "je verpest nu voor iedereen het feest" te beantwoorden met "It's my party and I cry if I want to...."quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:09 schreef amaranta het volgende:
Bij het woord nachtmerrie denk ik toch echt aan verschrikkelijke dingen als een sterfgeval oid
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk kan de serie gewoon doorlopen; zondagavond de eerste beelden in shownieuws, daarna nog een aflevering of 3 van dit programma, dan gaan we verder met de serie "Barbies Bevalling" en daarna "Barbies Baby".
Voorlopig hebben ze nog genoeg mogelijkheden tot uitmelken
ja en nog veel meer ideeën hehequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Ole het volgende:
Dat prgramma idee is hier toch al eerder geopperd?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:38 schreef amaranta het volgende:
Echt jammer dat ze zich omgekleed hebben overigens.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Die pa kan ook veel, zingen, koken...wat een held.
De beste van Scheveningen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Was hij ook niet oorlogsveteraan uit Vietnam?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat is zijn vaderquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:55 schreef amaranta het volgende:
ach wat een poepiescheetjekusjekroelopa
Er staat toch nergens dat ik vraag wie het is?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik vraag wie het is?
En het is de opa van het kind van michael en het ongeboren kind van michael.
Ze zijn nu doodquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Maar zo 'hadden ze het gewild' mijn hemel
duhquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zie je toch? Tis niet zo dat je er omheen kan.
Van de radio ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
duh![]()
waar moeten we hem van kennen dan?
Wagner he. Wel tamelijk somber voor op een bruiloftquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van de radio ofzo?
Het klonk mij bekend in de oren.
Er was ook een tijdje reclame op tv voor een cd van hem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van de radio ofzo?
Het klonk mij bekend in de oren.
Hij heeft het over de bruidslingerie uittrekken, maar ze had toch geen bh aan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef amaranta het volgende:
No way dat die sex hebben gehad die nacht....
Of ken heeft gewoon op een slapende barbie liggen rije.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef amaranta het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef amaranta het volgende:
Ook dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft het over de bruidslingerie uittrekken, maar ze had toch geen bh aan?
dus ditquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef DjinN het volgende:
Die hebben echt geen sex gehadIk geloof er geen drol van. Eerst loopt ze heel de avond te kotsen en te janken, en dan hebben ze ineenkeer zo'n harde sex dat ze door de jacuzzi heen gaan?
Das gewoon permanent. Kan er niet af mits met een schuurding ofzo...quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft ze de makeup nog gewoon op, de dag erna?
Jemig en het is ook niet echt subtiel zegquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das gewoon permanent. Kan er niet af mits met een schuurding ofzo...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef DjinN het volgende:
Ik had het kunnen verwachtenFrikandellen, bitterballen en patat
Meer kan zij niet koken geloof ik
Oh verrek ja, helemaal vergetenquote:
Die chick naast die homo was toch kayleigh?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef GeenWijn het volgende:
van de oh oh cherso crew zag ik alleen matsoe matsoe en die fag... toch raar..
Nee en die blonde griet die vorig jaar nieuw was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef GeenWijn het volgende:
van de oh oh cherso crew zag ik alleen matsoe matsoe en die fag... toch raar..
ohja kan wel. maar raar toch dat sterretje, jokertje en de rest er niet waren.. bibi had voor de bruiloft afgezegd op facebook volgens jakequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Die chick naast die homo was toch kayleigh?
Ik denk wel dat ze een aflevering voor drama hadden kunnen maken als ze een jongen zou krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Chagrijnig zijn omdat je een jongetje krijgt.![]()
In het geval van die operazangeres bij Holland's Got Talent die 6 kinderen heeft, allemaal jongens, zou ik het nog kunnen begrijpen, maar bij je eerste kind?
Is die blonde toch ? Mag haar wel haha.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Priscilla.... wat kan ik er nog over zeggen? Dom wicht...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Ole het volgende:
Dat prgramma idee is hier toch al eerder geopperd?
Ik ga maar eens naar ome John bellen voor mijn toelagequote:
Vergeet dan niet naar de mijne te vragen, want mijn suggestie is een weekje ouder....quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga maar eens naar ome John bellen voor mijn toelage
Zal ik doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet dan niet naar de mijne te vragen, want mijn suggestie is een weekje ouder....![]()
En keizerskoppel. Da's als je van allebei twee hebt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Prinsenwens een jongen en een meisje? Ik ken alleen koningskoppel
Da's classy en het was natuurlijk wel een chique bedoening.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef Leandra het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, is als ze dan toch alcohol drinkt op haar bruiloft, waarom ze dan een wijntje genomen zou hebben, ze lijkt me absoluut geen wijn-type.
Alles is door RTL betaaldquote:Op woensdag 18 april 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij hebben ze niets van die bruiloft betaald, zelfs het tanden bleken, de zonnebank en manicure die er aan voorafgingen zijn volgens mij door RTL betaald, dus ja, ze kunnen wel zeiken, maar als ze dan toch willen gaan zeiken dan zie ik ze eigenlijk het liefst tekeer gaan over het feit dat "de verkeerde naam" in het trouwboekje zou staan, en dat dat maar opgelost moest worden, want ze heet nou vd Plas ipv de Jong
Die taart was veel te klein.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Da's classy en het was natuurlijk wel een chique bedoening.![]()
Dat gezeik over die taart. Zullen ze die wel betaald hebben?
Spuit 11quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef DjinN het volgende:
Mijn god, er komt nog een nieuwe serie ookJullie raden het nooit: Barbie's Baby!
Dat hoefden we niet te raden want dat hadden we 3 weken geleden al voorspeld, en afgezien daarvan is het oud nieuws.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef DjinN het volgende:
Mijn god, er komt nog een nieuwe serie ookJullie raden het nooit: Barbie's Baby!
quote:
Oh excuses moi hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoefden we niet te raden want dat hadden we 3 weken geleden al voorspeld, en afgezien daarvan is het oud nieuws.
Werkstraf van 140 uur vanwege wapenbezit. Maar dat wapen was net zo nep als de wimpers van Barb-zegt Michael, dus ze gaan in beroep.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:39 schreef Leandra het volgende:
Met die Aston Martin iig.... 110 in de bebouwde kom, dat kan je gewoon je rijbewijs kosten.
Maar goed, alleen een Barbie die ernaast zit en zegt dat 110 te hard is zal wel niet gelden voor de rechter, hoewel ik haar nog in staat zie om kwaad te worden dat ze haar niet geloven
Hij is ook veroordeeld vanwege het werken in een wietplantage, was hij aan het toppen ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:47 schreef Leandra het volgende:
Als het echt lijkt is het ook fout.... maar goed, als hij in Scheveningen/Den Haag aan de deur of achter de bar staat dan verbaast het me niet dat hij een wapen heeft.
Ja, het verduidelijkt wel het een en ander. Ik vroeg me al af wat hij deed voor de kost.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, weten we iig hoe het kan dat hij halve dagen op de bank ligt te staren naar een TV van ¤ 3.000,=
Nog mazzel dat het z'n eigen wietplantage niet was....
Ik dan weer niet, valt me nog mee dat er niet meer geklaagd werd.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik verbaasde me ook over 't gezeik over de taart tbh
Die gozah heb gewoon smetvrees. Niet normaal zoveel hij poetstquote:Op woensdag 18 april 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het verduidelijkt wel het een en ander. Ik vroeg me al af wat hij deed voor de kost.
Maar goed, hij is wel heel proper en poetst zich gek in dat zwart/witte huis met af en toe een bruine touch van Koetshie
Vond het zo fucking grappig dat Barbie zat te eten en hij zei: "Zit je nah alweah te kruimeluh? Ik heb net gestofzuigd!" Ge-ni-aal.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het verduidelijkt wel het een en ander. Ik vroeg me al af wat hij deed voor de kost.
Maar goed, hij is wel heel proper en poetst zich gek in dat zwart/witte huis met af en toe een bruine touch van Koetshie
Nee, idd niet normaal. En dan ook zwarte vloerbedekking nemen, handigquote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die gozah heb gewoon smetvrees. Niet normaal zoveel hij poetst
Ja, en dat hij zich bij vertrek uit het hotel ineens zorgen begon te maken wat voor puintuin het thuis wel zou zijn omdat hij er niet bij was toen ze weggingenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vond het zo fucking grappig dat Barbie zat te eten en hij zei: "Zit je nah alweah te kruimeluh? Ik heb net gestofzuigd!" Ge-ni-aal.
Was hij niet beter met die Tijgertje getrouwd? Soort Bonnie & Clyde-stelletje, zeg maar, allebei crimineel in elk geval.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is ook veroordeeld vanwege het werken in een wietplantage, was hij aan het toppen ofzo.
Dus én een neppistool én in de wiet maakt samen 140 uur werkstraf.
En daar was hij niet blij mee. Nee he he.
Tijgertje, Barbietje, wat maakt het uitquote:Op donderdag 19 april 2012 13:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was hij niet beter met die Tijgertje getrouwd? Soort Bonnie & Clyde-stelletje, zeg maar, allebei crimineel in elk geval.
Qua kansloos...eigenlijk bar weinig.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tijgertje, Barbietje, wat maakt het uit
Tijgetje hep d'r teint van d'r eige, Barrubie mot daarvoor naar de salon.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
Tijgertje, Barbietje, wat maakt het uit
Weet je dat zeker, heeft ze die niet gejat dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tijgetje hep d'r teint van d'r eige, Barrubie mot daarvoor naar de salon..
Hebben Barbie en haar mannetje niet gewoon een tweepersoons zonnebank om 's nachts op te slapen?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tijgetje hep d'r teint van d'r eige, Barrubie mot daarvoor naar de salon..
Dat is dan tenminste íets...quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, heeft ze die niet gejat dan?
[insert random [NWS/POL]quote over gekleurden en criminaliteit]quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Weet je dat zeker, heeft ze die niet gejat dan?
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[insert random [NWS/POL]quote over gekleurden en criminaliteit]
quote:Na ‘Barbie’s Bruiloft’ is RTL 5 vanaf dinsdag 28 augustus terug in het roerige leventje van Barbie en Michael. De veelbesproken Samantha is inmiddels een aantal maanden zwanger en kijkt enorm uit naar de geboorte van hun eerste kindje. In ‘Barbie’s Baby’ worden de newly weds gevolgd tijdens de spannende periode voor, tijdens en na de bevalling van hun dochtertje.
De voorbereidingen op de bevalling zijn in volle gang. Zo wordt het huis babyproof gemaakt, de kinderkamer ingericht, is de pufles een feit, de naam van het meisje definitief en wordt de buik vereeuwigd. Tussen alle hormoonuitspattingen en babyperikelen door moet er natuurlijk ook nog gewerkt worden, want sinds de bruiloft zijn Barbie en Michael zeer populair. Ze worden geboekt in discotheken, uitgenodigd voor filmpremières en overal waar ze komen wordt hen om een handtekening gevraagd. Maar is alle drukte wel goed voor de gezondheid van Barbie en haar baby?
Tijdens de geboorte blijven de camera’s draaien; de spanning, de pijn en de emotie delen ze met de kijker. Na de geboorte mag heel Nederland getuige zijn van Barbie en Michael als prille ouders. De thuiskomst, het eerste badje van hun dochter, Barbie die de strijd aangaat met haar zwangerschapskilo’s, voor het eerst stappen zonder kind, eindelijk weer een drankje kunnen drinken en de gebroken nachten; alles is te zien. De komst van hun meisje is ongetwijfeld een grotere test voor hun relatie dan ze van tevoren konden bedenken.
Uiteraard is daar ook nog de eeuwige zorg voor het andere kind in de familie Van der Plas: hondje Gucci. Het monstertje is nog steeds niet zindelijk en bijt alles stuk in huis. Barbie en Michael zijn genoodzaakt om goed na te denken over Gucci’s toekomst nu de baby er bijna is.
Uitzending: RTL 5, wekelijks vanaf dinsdag 28 augustus tussen 20.30 uur en 21.30 uur.
bron: www.showbiznewz.nlquote:Barbie is bevallen van dochter Angelina!
23 augustus 2012, Donderdag
Vanmorgen is Barbie bevallen. Dit meldt Glamour.blog.nl.
De realityster, die in het echt Samantha de Jong heet, is de trotse moeder van een dochtertje geworden. De kleine meid krijgt de naam Angelina Melissa Cora mee.
Voor de Haagse blondine is dit haar eerste kindje. Haar vriend Michael heeft al een zoontje uit een eerdere relatie. De bevalling zal waarschijnlijk uitgezonden worden in het programma 'Barbie's Baby' in een latere aflevering. De serie start a.s. dinsdag.
Best een lieve naam, had eerder iets anders verwacht, maar gelukkig maarquote:
engels: ensjelienaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:52 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Hoe had je dit op zn nederlands uitgesproken dan?
Niet Barbie's Biggetje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
Moeilijke keuze; Barbie's beebje of Eastenders.
Eastenders wordt het.
Lees hier later wel bij
Ehh...beebje will do fine.quote:
Zou je Michael niet doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Ik was even vergeten hoe lelijk ze allebei ook alweer waren
Jepquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Off-topic: heeft RTL 5 een nieuw logo of wa?
Die Maikel is toch niet zo lelijk (no homo)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Ik was even vergeten hoe lelijk ze allebei ook alweer waren
Vind je Sterretje dan ook een hottie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die Maikel is toch niet zo lelijk (no homo)
inderdaad ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Off-topic: heeft RTL 5 een nieuw logo of wa?
Lachen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vind je Sterretje dan ook een hottie?
Oh ja, dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Mascleta het volgende:
Gelukkig niet dat achterlijke Haagse dialect in de ondertiteling.
Ik weet niet wat ze gedaan heeft, maar ze ziet er lelijker uit dan in Oh Oh Cherso.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Holy fuck, met dat dikke hoofd is ze nog lelijker dan normaal.
Nou nou nou dit een beschaafd topic waarin we discussiëren over een beschaafd programma. Zullen we het even netjes houden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik zap even, wat een domme kut. Met een achterlijke vriend.
pardon meneerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou nou nou dit een beschaafd topic waarin we discussiëren over een beschaafd programma. Zullen we het even netjes houden?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:38 schreef Mascleta het volgende:
Ze heeft wel een flinke bos hout voor de deur. Dat dan weer wel.
Viel met Cherso wel mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:38 schreef Mascleta het volgende:
Ze heeft wel een flinke bos hout voor de deur. Dat dan weer wel.
Silicone + zwangerschapquote:
meisjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Mascleta het volgende:
Weten ze al of het een jongen of meisje wordt?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Mascleta het volgende:
Weten ze al of het een jongen of meisje wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die in Zeeland?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Mascleta het volgende:
Ben ik blij dat ik deze avond gemist heb in de Hooi.
Jepz, In Westkapelle.quote:
Hier was er na een dag insmeren, stomen en met twee man krabben met een plamuurmes een paar vierkante meter gedaan. Daar vallen ze er al spontaan af als je er naar kijkt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Leandra het volgende:
Hoe behangen ze daar in hemelsnaam? Ik heb nog nooit geld banen zo weer van de muur kunnen halen.
En verder in SHO.quote:
Daar zat ik me ook al over te verbazenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef Leandra het volgende:
Had ze nou Red Bull in het ziekenhuis??
Ik vond de cola-light al triest, maar Red Bull slaat alles.
Verklaart wel waarom ze zo hyper is...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zat ik me ook al over te verbazen
Misschien was het van hem? Of zag je het haar drinken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef Leandra het volgende:
Had ze nou Red Bull in het ziekenhuis??
Ik vond de cola-light al triest, maar Red Bull slaat alles.
ja zoiets zei hij he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Mensen die shag drinken heeft ie een hekel aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |