Moeder van Barbie lijkt mijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef Adelante het volgende:
Wie is die ouwe draak bij die jonge sletjes?
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef Starlie het volgende:
Maaruh hoe zit dat nou met dat trouwen op 1 april, dat is a.s. zondag... Trouwen op zondag is volgens mij niet mogelijk, kan er in elk geval niet echt iets over vinden. Zal dus wel 1 grote grap zijn.
Zet het meteen op mijn lijstje!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Morgen maar halen, vast lekker voor ergens in en je reinigt meteen je huis van geesten.
Die drank dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat drank?
Maar goed, wat moet je anders doen op zo'n feestje, gewoon zuipen toch.
Dit las ik vandaag over Barbie op Fok, moest er erg om lachenquote:
Ik vroeg me dat ook af, maar dat kan in Den Haag tegenwoordig kennelijk (en niet alleen in DH), er hangt wel een heel aardig prijskaartje aan trouwensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef Starlie het volgende:
Maaruh hoe zit dat nou met dat trouwen op 1 april, dat is a.s. zondag... Trouwen op zondag is volgens mij niet mogelijk, kan er in elk geval niet echt iets over vinden. Zal dus wel 1 grote grap zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |