Werkstraf van 140 uur vanwege wapenbezit. Maar dat wapen was net zo nep als de wimpers van Barb-zegt Michael, dus ze gaan in beroep.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:39 schreef Leandra het volgende:
Met die Aston Martin iig.... 110 in de bebouwde kom, dat kan je gewoon je rijbewijs kosten.
Maar goed, alleen een Barbie die ernaast zit en zegt dat 110 te hard is zal wel niet gelden voor de rechter, hoewel ik haar nog in staat zie om kwaad te worden dat ze haar niet geloven
Hij is ook veroordeeld vanwege het werken in een wietplantage, was hij aan het toppen ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:47 schreef Leandra het volgende:
Als het echt lijkt is het ook fout.... maar goed, als hij in Scheveningen/Den Haag aan de deur of achter de bar staat dan verbaast het me niet dat hij een wapen heeft.
Ja, het verduidelijkt wel het een en ander. Ik vroeg me al af wat hij deed voor de kost.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, weten we iig hoe het kan dat hij halve dagen op de bank ligt te staren naar een TV van ¤ 3.000,=
Nog mazzel dat het z'n eigen wietplantage niet was....
Ik dan weer niet, valt me nog mee dat er niet meer geklaagd werd.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik verbaasde me ook over 't gezeik over de taart tbh
Die gozah heb gewoon smetvrees. Niet normaal zoveel hij poetstquote:Op woensdag 18 april 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het verduidelijkt wel het een en ander. Ik vroeg me al af wat hij deed voor de kost.
Maar goed, hij is wel heel proper en poetst zich gek in dat zwart/witte huis met af en toe een bruine touch van Koetshie
Vond het zo fucking grappig dat Barbie zat te eten en hij zei: "Zit je nah alweah te kruimeluh? Ik heb net gestofzuigd!" Ge-ni-aal.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het verduidelijkt wel het een en ander. Ik vroeg me al af wat hij deed voor de kost.
Maar goed, hij is wel heel proper en poetst zich gek in dat zwart/witte huis met af en toe een bruine touch van Koetshie
Nee, idd niet normaal. En dan ook zwarte vloerbedekking nemen, handigquote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die gozah heb gewoon smetvrees. Niet normaal zoveel hij poetst
Ja, en dat hij zich bij vertrek uit het hotel ineens zorgen begon te maken wat voor puintuin het thuis wel zou zijn omdat hij er niet bij was toen ze weggingenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vond het zo fucking grappig dat Barbie zat te eten en hij zei: "Zit je nah alweah te kruimeluh? Ik heb net gestofzuigd!" Ge-ni-aal.
Was hij niet beter met die Tijgertje getrouwd? Soort Bonnie & Clyde-stelletje, zeg maar, allebei crimineel in elk geval.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is ook veroordeeld vanwege het werken in een wietplantage, was hij aan het toppen ofzo.
Dus én een neppistool én in de wiet maakt samen 140 uur werkstraf.
En daar was hij niet blij mee. Nee he he.
Tijgertje, Barbietje, wat maakt het uitquote:Op donderdag 19 april 2012 13:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was hij niet beter met die Tijgertje getrouwd? Soort Bonnie & Clyde-stelletje, zeg maar, allebei crimineel in elk geval.
Qua kansloos...eigenlijk bar weinig.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tijgertje, Barbietje, wat maakt het uit
Tijgetje hep d'r teint van d'r eige, Barrubie mot daarvoor naar de salon.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
Tijgertje, Barbietje, wat maakt het uit
Weet je dat zeker, heeft ze die niet gejat dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tijgetje hep d'r teint van d'r eige, Barrubie mot daarvoor naar de salon..
Hebben Barbie en haar mannetje niet gewoon een tweepersoons zonnebank om 's nachts op te slapen?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tijgetje hep d'r teint van d'r eige, Barrubie mot daarvoor naar de salon..
Dat is dan tenminste íets...quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, heeft ze die niet gejat dan?
[insert random [NWS/POL]quote over gekleurden en criminaliteit]quote:Op donderdag 19 april 2012 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Weet je dat zeker, heeft ze die niet gejat dan?
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[insert random [NWS/POL]quote over gekleurden en criminaliteit]
quote:Na ‘Barbie’s Bruiloft’ is RTL 5 vanaf dinsdag 28 augustus terug in het roerige leventje van Barbie en Michael. De veelbesproken Samantha is inmiddels een aantal maanden zwanger en kijkt enorm uit naar de geboorte van hun eerste kindje. In ‘Barbie’s Baby’ worden de newly weds gevolgd tijdens de spannende periode voor, tijdens en na de bevalling van hun dochtertje.
De voorbereidingen op de bevalling zijn in volle gang. Zo wordt het huis babyproof gemaakt, de kinderkamer ingericht, is de pufles een feit, de naam van het meisje definitief en wordt de buik vereeuwigd. Tussen alle hormoonuitspattingen en babyperikelen door moet er natuurlijk ook nog gewerkt worden, want sinds de bruiloft zijn Barbie en Michael zeer populair. Ze worden geboekt in discotheken, uitgenodigd voor filmpremières en overal waar ze komen wordt hen om een handtekening gevraagd. Maar is alle drukte wel goed voor de gezondheid van Barbie en haar baby?
Tijdens de geboorte blijven de camera’s draaien; de spanning, de pijn en de emotie delen ze met de kijker. Na de geboorte mag heel Nederland getuige zijn van Barbie en Michael als prille ouders. De thuiskomst, het eerste badje van hun dochter, Barbie die de strijd aangaat met haar zwangerschapskilo’s, voor het eerst stappen zonder kind, eindelijk weer een drankje kunnen drinken en de gebroken nachten; alles is te zien. De komst van hun meisje is ongetwijfeld een grotere test voor hun relatie dan ze van tevoren konden bedenken.
Uiteraard is daar ook nog de eeuwige zorg voor het andere kind in de familie Van der Plas: hondje Gucci. Het monstertje is nog steeds niet zindelijk en bijt alles stuk in huis. Barbie en Michael zijn genoodzaakt om goed na te denken over Gucci’s toekomst nu de baby er bijna is.
Uitzending: RTL 5, wekelijks vanaf dinsdag 28 augustus tussen 20.30 uur en 21.30 uur.
bron: www.showbiznewz.nlquote:Barbie is bevallen van dochter Angelina!
23 augustus 2012, Donderdag
Vanmorgen is Barbie bevallen. Dit meldt Glamour.blog.nl.
De realityster, die in het echt Samantha de Jong heet, is de trotse moeder van een dochtertje geworden. De kleine meid krijgt de naam Angelina Melissa Cora mee.
Voor de Haagse blondine is dit haar eerste kindje. Haar vriend Michael heeft al een zoontje uit een eerdere relatie. De bevalling zal waarschijnlijk uitgezonden worden in het programma 'Barbie's Baby' in een latere aflevering. De serie start a.s. dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |